Hirdetés
Fórum
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Massey Ferguson traktorok új
- Termőföld kisajátítása autópálya épités miatt! új
- Tárolók, színek.. egyéb géptárolók.. új
- Kalászosok műtrágyázása új
- John Deere 4630-4650 traktorok új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Portálfejlesztés / Gépház / Fórum használat új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló
![Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem? Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?](https://static.agroinform.net/data/cikk/7/9245/cikk_79245/Leczkesi-Erik-napraforgo-2_fill_540x300_0.jpg)
654 hozzászólás
Válasz #53. hozzászólásra
![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Nekem mindig az jut eszembe a fogyasztáscsökkentő termékekről, ha ezek ilyen jók, akkor miért nem alkalmazzák a gyárak is? Vagy miért nem fejlesztenek hasonló irányba?
Az elején 25 %-os fogyasztáscsökkenéssel kecsegtet a közepén már előfordul 8 % is.
Anno egyszer láttam egy riportot a különböző olajadalékokról, és azt mondták a szakik, hogy minden előnnyel párosul hátrány is, csak arról a forgalmazók soha nem beszélnek.
Erről van -e valakinek tapasztalata??http://sites.google.com/site/egesjavito/
Válasz #51. hozzászólásra
:DDDD
Válasz #47. hozzászólásra
Ez is az olajgyárak összeesküvése miatt!!!
Válasz #47. hozzászólásra
fingom sincs
szerintem az akkupunktúrás módszer is jó, de csak balkezes agglegény sofőröknél hatásos!
fogyasztáscsökkentés !!!?????????????
visszább kell venni a gázon.
Válasz #46. hozzászólásra
Vajon miért nem szerelik ezt be gyárilag, ha ilyen nagyszerű?
Válasz #45. hozzászólásra
Látom Te se hiszel benne :-))))
Válasz #43. hozzászólásra
Pl. lyukas üzemanyagtömlőn, ha jó helyre teszik ezt a gyűrűt, tényleg spórolni lehet vele.
Válasz #43. hozzászólásra
Szerintem a gyárilag már teljesítménybe és fogyasztásban is "kihegyezett"motorok nemtudnak reagálni a mágnesre.
A mágnesgyűrű nem minden motoron hatásos.Sógoromnak volt egy platós arója arra tett mágnesgyűrűt,és a fogyasztás mérhetően kevesebb volt.Mikor eladta az arót,vett egy merci motoros uazt,erre rátette és a fogyasztás nem változott.Ezt megkérdeztem egy mágnesgyűrű forgalmazót hogyan lehet,ő azt válaszolta,hogy nem minden motor reagál a mágnesgyűrűre úgy,hogy fogyasztáscsökkentő hatása legyen.
Válasz #38. hozzászólásra
örülök Janikám hogy tetszik
Válasz #39. hozzászólásra
deagázolajmelegitő már a skániábanisvan de probáldki
Válasz #36. hozzászólásra
nemigazán értem ezt a válaszod!
Válasz #37. hozzászólásra
:DDDDDDDDDDDDDDDD
EZ MEKKORA POÉN!
Válasz #19. hozzászólásra
Ebben a mágneses fogyasztáscsökkentő tényleg csökkent csak kérdés, hogy mennyit, mert egy ismerősőm vett egy kamionra egyet méregdrágán kb 1milla km kell mennie, hogy kikeresse az árát, mert olyan csekély mértékben csökkenti a fogyasztást. :)
Válasz #32. hozzászólásra
havalamit nemtudsz nemaztjelenti hogy nics ojan!
Válasz #35. hozzászólásra
Aztak...a!
Válasz #19. hozzászólásra
nemfinomit hanem megnöveli a gázolaj részecskéket igytöb oxigénttud felvenni ha eztmég kombinálod egygázolaj melegitővel utána nézdmeg menyivel eszik kevesebbet.
Válasz #32. hozzászólásra
Én kérek elnézést amiért letegeztelek
Válasz #32. hozzászólásra
Nagyon szeretnék mégegyszer 12 lenni.
Válasz #30. hozzászólásra
Ez az "és te" nem erre utal.
Inkább 12éves lehetsz:)))))
Válasz #29. hozzászólásra
Tom.
Válasz #26. hozzászólásra
52 és még hiszek a mesékben.
Válasz #28. hozzászólásra
Csak folytattam a gondolatmenetet.
Eléd kellett volna kerülnie.
Válasz #27. hozzászólásra
Nagyon fiatal.
És Ő??? :-)))))))
Válasz #25. hozzászólásra
34
Válasz #24. hozzászólásra
És te?
Válasz #23. hozzászólásra
Hány éves vagy?
Válasz #22. hozzászólásra
1-2nap használat után még nincs hatása, csak akissebb füstképződés látható. nembiztos, hogy egy gyártmányról van szó.
Válasz #21. hozzászólásra
2 napig használtam mágnesgyűrűt!2 u.olyan traki (JD 6920-6930,mindkettő ugyanolyan ekével és beállítással)szántott egymás után!
A mágnesgyűrűs ha vetítve 1 literrel többet evett!!!
Persze nem a mágnesgyűrű miatt,hanem szélesebb a gumija!
Válasz #20. hozzászólásra
Én nem a gyártótol kaptam, hanem egy több éve használótol.
Válasz #19. hozzászólásra
szépeket ír róla a gyártó az biztos,lehet hogy független teszteket is ír
Válasz #18. hozzászólásra
Ez nem vizes nem elektromos a mágnes üzemanyagot finomít
Válasz #4. hozzászólásra
ha jól emlékszek az ilyen vízbontásos folyamatnál a hidrogén égésekor csak annyi pluszenergia keletkezik mint amennyit elektromosan beletáplálnak a folyamatba sajnos.
Válasz #15. hozzászólásra
csodakütyük feltünnek idönként,aztán eltünnek mind
Válasz #15. hozzászólásra
Á!
Nem sokan kajálnak be ilyen marhaságot.
Üdv. mindenkinek. kaptam 3hónap használatra mágnesgyűkkel teli k..va nehéz fémhengert.gázolaj be-ki vezetéssel.az átmenő gázolajat a motor tökéletesebben égeti el , a füst 30%-al csökken. HASZNÁL valaki hasonlót?
Válasz #13. hozzászólásra
Én is pár napja akadtam rá véletlenül, nagyon jó amit írnak.
érdemes megnézni!!!!!!!!!
http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=184
Válasz #11. hozzászólásra
ha a trakis képekre kattintsz,még több kép,és a szerkezet műszaki rajza is megvan.
Elég keveset vakerálok franciául, úgyhogy az egészből csak a grafikont tudtam értelmezni. De a 35% fogyasztáscsökkenés jól hangzik.
Szerintem ha a nagy cégek ráállnának erre, akkor már rég tiszta vízzel menne az autó. De hát ugye az kinek lenne jó?
ha érdekel ezeket a linket másold be.MEGÉRI!!!!!!!!!
http://pagesperso-orange.fr/quanthommesuite/Real2006SystPantone.htm
http://pagesperso-orange.fr/quanthommesuite/Real2006SystPantone.htm
Válasz #6. hozzászólásra
http://pagesperso-orange.fr/quanthommesuite/imagesreal05/fichespadapte.pdf
Válasz #5. hozzászólásra
http://pagesperso-orange.fr/quanthommesuite/tr16aptegypte.htm
Válasz #4. hozzászólásra
Sejtettem én, hogy ködösítés van a dologban, és nem másról van szó, minthogy a jó öreg durranógázt vezetik be a motorba, amit általánosban kémiaórán pukkantgatott a tanár.
http://x3.hu/freeweb/frameset.x3?user=/grtlr&page=/1munka/szoveg/1lecke/l1006.html