Hirdetés
Fórum
- Gyomfésű vagy küllős kapa?? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kalászosok műtrágyázása új
- Glifozát új
- Tárolók, színek.. egyéb géptárolók.. új
- Öntözés új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Termőföld kisajátítása autópálya épités miatt! új
- Agrártámogatások kifizetése új
Cikkajánló
Hirdetés
![A napraforgó tápanyagellátásának 8+1 fontos kitétele A napraforgó tápanyagellátásának 8+1 fontos kitétele](https://static.agroinform.net/data/cikk/7/9127/cikk_79127/napraforgo--------_fill_540x300_0.jpg)
654 hozzászólás
Moderálási elveink miatt törölve.
(575)
2013-03-03 18:12:44
Válasz #252. hozzászólásra
Kerdezd meg a moderatort.
Moderálási elveink miatt törölve.
(575)
2013-03-03 18:12:19
Válasz #243. hozzászólásra
Sanyibacsi, 0,5L/100Km az 10000km en csak50L :-)
Akinek allt meg nagynyomasu szivattyu v piezos porlaszto tudna meselni,tole hiteles nem tolem,en csak lattam de o fizette.Nem egy peldat tudok (szamlaval),200alatt ritka az ilyen mutatvany,de marka nelkul irom,1tulajos 4eves autoba karacsony elott 1hettel 680ft csovek+4porlaszto,munkadij nincs benne,nem Mercedes,Golf kategoria.Mindenkimaga dont!
Válasz #248. hozzászólásra
Masodik bekezdesed:
Ergo Intercooler :-)
Víz /H2O/: a legrégebbi, leggyakrabban használt és legolcsóbb oltóanyag, legtöbb helyen
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
rendelkezésre áll. Színtelen, szagtalan, íztelen. Három halmazállapotban fordul elo /jég, víz, goz/,
ami térfogatváltozással jár. Tuzoltásnál jelentos, hogy gozzé váláskor, párolgáskor egy liter víz
kb. 1750 szeresére növeli térfogatát, az elektromos áramot vezeti!
- Termikus bomlásnál a víz alkotó elemeire bomlik, pl: izzó fémmel érintkezve durranógáz
/hidrogén oxigén gáz elegy/ képzodik.
......szóval a motorban nincs termikus bomlás, csak hirtelen térfogatnövekedés
Válasz #242. hozzászólásra
Párás levegő, vízbefecskendezés. Bizonyos evek azonosak benne, mások nem.
A vízbefecskendezésnél azt az elvet használják ki, hogy magas hőmérsékleten és magas nyomáson, a víz egy része, hangsúlyozom: egy része alkotóira bomlik. Az oxigén égést javít, a hidrogén pedig éghető. De az olajszármazék nagy molekulái is ugyanúgy bomlanak. Hogy aztán mi mivel keveredik, vagy alkot más vegyületet a jobb éghetőség érdekében, az már egy tőlünk nagyobb tudású ember professzori értekezését is kimeríti.
A hideg párás levegő? Minél magasabb a levegő hőmérséklete, annál magasabb a víztartalma. Nem kell mondani, hogy miért van köd, dér, zúzmara. A hideg úgymond párás levegő nagyon apró vízcseppeket tartalmaz, amihez a nem tökéletesen porlasztott tüzelőanyag részecskék hozzátapadnak, így segíti az égést.
Nekem legalábbis ezt tanították.
Válasz #246. hozzászólásra
Na megyek adok a "zoldeknek" berantom a fureszt,1-2 ora,majd benezek.Bye
Válasz #245. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz #242. hozzászólásra
![smile sneaky](/oldforum/images/smiles/sneaky.gif)
.....de hozzá kell tenni, hogy ott sem bomlott a vizmolekula atomjaira, csupán a hirtelen elpárolgó viz az égéstérben átmenetileg megnövelte a kompressziót mindaddig, amig nem hütötte túl az égésteret.
Zuhanóbombázó üzemmód után elősegitette a gyors emelkedést.....de aztán kikapcs
Moderálta: Adorex (20695) 2013-03-03 11:17:48
Válasz #242. hozzászólásra
EU karosanyagkibocsajtasi norma.Ami nem felel meg,nem jatszik ez alap.Lasd ujjak....ad blue,reszecskeszuro stb.
Válasz #241. hozzászólásra
tízezernél 200-300l, kinek milyen a lába de KIFIZETTÉK!
Jól írtad pár deci/ 100km..
Válasz #239. hozzászólásra
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
A Messerschimitt BF 109 -es szériában a dinirtogén-oxid -egyszerübben nirtó alkalmazása előtt használtak vizbefecskendezést a motor égőterébe, nem is akármilyen eredménnyel.
Válasz #238. hozzászólásra
Sanyibacsi!
Sok eve autozom,veteran is,komoly ismerettsegek dizeles top szerelok korebe,nincs uj a nap alatt,egy rendszerfejlesztes aranyar,4.-5.generacios common,piezo stb.Nezd az uj autokat,mi az uj trend?Sulycsokkentes,meg nagyobb befecskendezesi nyomas,egyenletesebb porlasztaskep.Eredmeny?Par deci/100km.Regi soros mar,nagy tartalekok voltak a motorba stb.Egy ilyen kutyu ha igaz lenne milliokat hozna a gyaraknak fejlesztesmegtakaritasba es lam meg par 10ezer forintot is ugy kell kiimadkozni erte?De miert?Tenyleg mindenki a 2est nezi?Mondja az urge,o nem ert a befecskendezokhoz,motorokhoz....akkor mirol beszelgetunk?Mid1
Válasz #239. hozzászólásra![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Remélem a mágnessel is (polarizáció), mert én hármat tettem a buszra.
Válasz #238. hozzászólásra
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Üdv Sanyi bácsi.Amit Claastra linkelt az nem véletlen és nem alaptalan.
Egyébként a ködös,párás hajnallal egyet értek.
Válasz #237. hozzászólásra
De amit Clastra belinkelt az is elgondolkodtatni való.
Nem akarok beleszólni, de még is, valamikor a mágnes ellen is voltak, nagy volumenben kb 8-10ezerkm,/hó már a zsebünkön éreztük, éreztem a jó oldalát,
nekem a Zetoron is volt, ezt nem ismerem csak a hideg párás levegő hatását a motorra mert az sokat ér.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz #235. hozzászólásra
Te uzleti,en szakmai oldalrol kozelitem,soha nemfog talalkozni.Legy sikeres a vasarloid pedig elegedettek.
Válasz #233. hozzászólásra
Mondtam, hogy én üzemanyag szakértő vagyok? Én leírtam a véleményemet, és a tapasztalataimat.
"Ne vakits itt senkit,kizarolagos gyartoi jog?"
Hol írtam, hogy gyártói jogom van? Én konkrétan a gyártótól hozom - aki "mellesleg" a fejlesztője is..
"Azt se tudod mit jelent,a fejlesztesek mernokok 100aival folynak,bele se kezdek,ez nem szakmai forum,sajat erdekedbe,ne csinalj bohocot magadbol,ertem en,hogy kell a penz na de igy?"
Nem szakmai továbbképzést tettem közzé, hanem egy teszt felhívást.
"Utolso kerdes,es reszemrol itt a vege:
Milyen tanusitvanyod,hitelesitesed van rola,hogy a termek tudja amit igersz?
Semmi."
Tényleg semmi. Mármint, ha figyelmen kívül hagyjuk ezt a néhány bemérést, bevizsgálást:
http:XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
"Sok sikert es sok elegedett vasarlot!"
Köszönöm, viszont kívánom!
Moderálta: (575) 2013-03-03 10:48:08
Moderálta: (575) 2013-03-03 10:51:27
Válasz #232. hozzászólásra
Fogyasztáscsökkentés.
Erről szól a topik.
Azt írod magadról, hogy mindent szeretsz, ami összefügg a gazdálkodással. Az, hogy mennyit kell tankolni, szerintem összefügg vele, márpedig nem kicsit.
Reklám.. Igen, az. Ha belegondolsz, a reklám információforrás. Aki ennek a reklámnak köszönhetően kevesebbet tankolhat, mert így jutott hozzá az információhoz, szerinted rosszul járt?
Ha Téged untat, ne olvasd. Az avatarom jól felismerhetővé teszi a bejegyzéseimet..
Válasz #230. hozzászólásra
Szia.
Ha viccesre vennem,irhatnam,hogy ertem en,hogy non stop,de meddig van nyitva?
Nem akarok es nem is fogok vitazni,10evvel az auto/veteran vilagban a hatam mogott.Ha tenyleg asz vagy az uzemanyagvilagban,kuldok egy hibas common rail befecskendezesi gorbet,ird meg mi baja,ha megerted egyaltalan.
1keresem van:
Ne vakits itt senkit,kizarolagos gyartoi jog?
Azt se tudod mit jelent,a fejlesztesek mernokok 100aival folynak,bele se kezdek,ez nem szakmai forum,sajat erdekedbe,ne csinalj bohocot magadbol,ertem en,hogy kell a penz na de igy?
Utolso kerdes,es reszemrol itt a vege:
Milyen tanusitvanyod,hitelesitesed van rola,hogy a termek tudja amit igersz?
Semmi.
Sok sikert es sok elegedett vasarlot!
Üdv Mindenkinek
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Én már unom ezt az ingyen reklámozást,tessék feltenni a terméket a megfelelő módon hirdetve ,megadni az elérhetőséget és majd érdeklődik akit érdekel.
De lassan az egész fórum már csak ebből áll ki.
Ez egy szakmai fórum lenne.
Nem hirdetőoszlop.
Válasz #227. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
A Brumi már kisebb..
Válasz #228. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Szia Varga Zoli!
Nem gondolom rosszindulatúnak a kérdésedet, hiszen bennem is pontosan ezek a kérdések vetődtek fel először. Bár azt gondolom mindketten tudjuk, hogy a magyaroknak eddig is volt néhány jó találmányuk..
A hitnek nem sok köze van részemről a készülékekhez, hiszen én is használom. Addig bele som fogtam a terjesztésébe, amíg meg nem bizonyosodtam a működéséről. Szépen lassan gyűlnek az újabb referenciák is, egy - két hét múlva felrakatom az oldalra.
Nem egy gyártó kereste meg a Tamást már több alkalommal, de mindegyik kizárólagosságot akar.
A tesztet pontosan azért indítottuk, mert - tökéletesen érthetően - sok ember hitetlenkedik, amikor hall a készülékről.
Azt gondolom egyébként, - és tapasztalom is - hogy a hagyományos, fosszilis üzemanyagokban van még tartalék. Konkrétan már tartottam a kezemben a következő generációs égésjavító prototípusát.
Lehet, hogy ötven év múlva nem benzinnel és gázolajjal fogunk közlekedni, de ha addig is tudunk javítani a jelenlegi hajtóanyagok hatékonyságán, megoldhatjuk, hogy nem füstöljük tele a környezetünket, a pénzünknek kevesebb részét költjük arra, hogy eljutunk A - ból B -be, megtermeljük az élelmünket, akkor miért ne tennénk?
Válasz #226. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Egyáltalán nem rontod az üzletet. Ez valóban ugyanaz, konkrétan több mint 15 éve nagyon sokan használják. A topgreen.hu honlapon fel van töltve jó néhány referencia, a dátumokból is láthatod, hogy nem mai az összes. Azt hiszem, az ott leírtak magukért beszélnek.
Válasz #225. hozzászólásra
Szia!
Egy kerdes tisztessegesen,rosszindulat nelkul.
Te ezeket elhiszed vagy csak uzleti alapon csinalod?
2013ban amikor majd 450ft egy liter olaj es a gyarak euromilliokbol fejlesztenek egy modellt es kozeppontban az emisszio es a fogyasztas es akkor jonnek a "magyarok" akik a sufnibol leiskolazzak a JD,MF,NH-ot,de oszinten ezen meg te is elmosodtal :-)
Válasz #226. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Most látom, hogy ez ugyanaz!
Válasz #213. hozzászólásra
Nem akarom az üzletet rontani, de már megint bebizonyosodik, hogy nincs új a nap alatt.
Motordoktor <-- Ez már évek óta van, bár lehet hogy csak én gondolom hogy ez ugyanaz.
Nemsokára megint előveszi valaki a vízbefecskendezést is, mint hatalmas áttörést, pedig már vagy 60 éve felfedezték. Ami felettébb érdekes ez utóbbi szempontból, hogy valamiért párás időben az autó is és a traktor is jobban megy. Korán reggel 2 pótkocsival érezhetően több erő volt a gépben, mint pár órával később. Lehet, hogy egy intercooler sokat dobna rajta?
Pontosítottunk a teszten:
öt darab pedig egy másik portálon ment el se' perc alatt, bár ezt már tegnap is tudtam ![smile blushing](/oldforum/images/smiles/blushing.gif)
de most a fogyasztás, és a teljesítmény változására vagyunk kíváncsiak.![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
Már csak négy készülék van – egy elment itt, a leggyorsabb jelentkezőnek
Az érdeklődőktől jármű típust és évjáratot kérünk – egyszerűen azért, mert lehet, hogy az adott gépről vannak már speciális tapasztalataink, ismereteink.
Szempont, hogy mennyit megy a gép. Ha nyolc hónapig darazsak laknak benne, és csak azért indítod be néha, hogy ne rohadjon be a dugó, meg a szomszédot is idegesíti legalább, akkor ne teszteljünk.
Azt kérjük a tesztpartnereinktől, hogy hetente írják le a tapasztalataikat. Lehet itt a fórumon is, így egyszerűbben nyomon követheti, akit érdekel.
Fontos, hogy legyenek adatok az eddigi fogyasztásról. Mert oké, hogy az égésjavító jót tesz a motornak, kipucolja, elfelejtheted a motorgenerált, a porlasztócsúcs cserét, az adagolód sem adja be a kulcsot, de ez rövid távon nem mérhető. A füst a kipufogóból viszont igen
(Van olyan partnerünk, aki - nyolc busszal – nem tudta, hogy mit fogyasztanak gépei. Egyet mértünk a MotorOpt beépítése előtt két hétig. Viszonyításnak nem rosz, de nem az igazi. Szeretjük a reális eredményeket látni..
Lakcím. Nem kell utca, házszám, csak hogy össze tudjuk hangolni a beépítéseket a többivel.
Ja, és még valami: aki megint le akarja pilótajátékozni a jutalékrendszerünket, az legyen olyan korrekt, és fejtse ki, hogy mi a pilótajáték, és ez miért az..
Előre is köszi..
Válasz #223. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
akkor a tűzoltók hogy is oltanák a tüzet ![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
vízzel.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Képzeld ha mégis ,,,,
Válasz #213. hozzászólásra
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
A tüzbe csepergő esőcsepp NEM válik szét hidrogénre és oxigénre.
Sokkal bonyolultabb eljárás kell hozzá....
Válasz #220. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Oké!
Válasz #219. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Van némi igazság abban, amit mondasz. Konkrétan annyi, hogy működik..
Az előállítási költséggel, illetve hogy ez pilóta játék, már nincs igazad.
Bár úgy látom, tetszik Neked ez a fogalom, kíváncsi vagyok rá, mit értesz alatta.
Válasz #218. hozzászólásra
Konkurencia harc lehet?Mivel üzletelek az eco takkosokkal is. Egyiken ez,másikon az.
Köszönöm.
Válasz #217. hozzászólásra
ennek az előállítási költsége 1-15ezer forint a tegyenek rá 100-200%ot akkor 3-45ezer ,a többi a pilótajáték szervezőié,attol függetlenül lehet hogy működhet
Válasz #212. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Értettem, Rád gondoltam azzal, hogy az első jelentkező tutira kap egyet
Válasz #215. hozzászólásra
Van egy kis különbség a pilótajáték, és a többszintű értékesítési rendszer között.
Nem mindegy, hogy Budapesten osztogatnak, vagy Bukarestben fosztogatnak..
Válasz #211. hozzászólásra
Ez nem az..
pilótajátékhttp://www.topgreen.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=57&Itemid=71jutalék
Na ha ráérek akkor csinálok valami vizes porlasztást valamelyik trakiba.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz #211. hozzászólásra
Mágnes,a hagyományos motorokon érezhető,ahol még van kivehető energia,vagyis nincs kihegyezve a motor.A hidrogéntechnológiáról annyit,autószerelő rokonom mesélte,ők a trabant ventilátorjára,vizet csepegtettek,amit beszívott.Saját tapasztalatom is,meg ő is mondta,esőbe a lada jobban ment.Figyeld meg,ha égetsz valamit a szabadba,elkezd esni az eső,sokszor jobban ég mint előtte.Ez mind a vízbe lévő hidrogéntől.
Válasz #210. hozzászólásra
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Én már jelentkeztem!
Hát nem tudom emberek, én próbáltam ezt az ökomágnest is az autón is, de nem ér az semmit. úgy mint a hidrogén generátor is kuka.
Válasz #209. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Igen, van egy- két olyan megoldás, amit macerás optimalizálni.
A tesztelés hogyan - mikéntjéről annyit, hogy az első jelentkező természetesen kap egyet
Válasz #208. hozzászólásra
Ez az elmélet.
Válasz #207. hozzászólásra
Igen,szerintem működne is,csak nagyon pontos beállítás után.Vagyis a kipufogó álltal felmelegített vízgőzt adagoltuk a szívó torokba.
Válasz #205. hozzászólásra
Jól emlékszem, Te próbáltál fogysztáscsökkentő kütyüt?
Nem vagyok teljesen képben..
Új topicot nyitottam, amit nem találok. Lehet, hogy a moderátor berakta ide?
Válasz #201. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Mióta füstölnek a fendt-ek?
Vagy valami régi roncsra lett feltéve?
Válasz #204. hozzászólásra
http://www.topgreen.hu/ Jöhet a tesztkészülék!