Hirdetés
Fórum
Fortschritt 524 kombájnról vélemények, tapasztalatok.
Létrehozta: Trakiszaki , 2008-11-10 20:00:59
Kedvencekhez
Segítség
- Agrártámogatások kifizetése új
- IH Cyclo vetőgép új
- Direktvetés, no-till. új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025.02.15. új
- Vinasz - melasz felhasználás szántóföldi növénytermesztésben új
- Teleszkópos rakodógépben melyik a jobb? új
- Kukorica terményárak új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Akkumulátorok új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
999 hozzászólás
Ez se fordúl el többet!
Válasz Gábor81 #397. hozzászólásáraRázza!Mikor dolgozik be simul!
Válasz medikus #396. hozzászólásáraÉs mennyire rázza magát?
Válasz Gábor81 #395. hozzászólásáraIdáig jó,amit csináltál,kérdésed nem volt!Én csak lyuk rostát használok,nem tettem volna be alulra állíthatót!
Válasz medikus #394. hozzászólásáraPl Téged :)
Válasz Gábor81 #393. hozzászólásáraKit hiányolsz?
De eltűnt mindenki... :)
Válasz medikus #391. hozzászólásáranekem meglehetősen dobálja a hátsóját, mondjuk nem tudom jó e a guminyomás pl. meg vágóasztal se volt rajt. gyakorlatilag most hajtattam meg először normálisan. Nem tudom milyennek kéne lennie. Claas 66 meg se mozdúl ha megy a cséplő, régi M600as Fahr-unk az ugrabugrált...
Szalmarázók ki voltak véve, ott van amire figyelni kell visszarakásnál? Az irányt adja elvileg a tengely. Egy újjal lehet hajtani. Meghajtó szíj X-ben.
Válasz Gábor81 #390. hozzászólásáraVan aki az 514 be is rak ilyet alulra(bár szerintem felesleges)abban sem érezhető,valószínűleg,itt meg pont a rázkódás kompenzálása miatt,ellentétesen mozog a rostaszekrény,és a rázóasztal.
Összeraktam végre a masinát. Mennyire mozgathatja a gépet a rostaszekrény mozgása? Merthogy vettem bele alulra is zsalus állíthatós rostát. Annak a többletsúlya mennyire számít?
Fortschritt E-524 alkatrész katalógus
köszönet a Mezőgazdasági Könyvek Gépkönyvek Prospektusok Ismertető anyagok csapatnak
Válasz Myrrdin #386. hozzászólásáraÖrök hálám üldözzön!!! (csak utol ne érjen! ) Köszönöm szépen!
Válasz medikus #385. hozzászólásáraLedrótkorongoztam, könnyedén visszament. Remélem nem lesz kedve megmozdulni.
Fortschritt E-524 kezelési utasítás
lehet letölteni
Válasz Gábor81 #383. hozzászólásáraAddig örűlj amíg nem mozdul meg a tengelyen.Úgy kell azt visszaütni is!
Üdv mindenkinek!
Gábor! Ajánlani tudom a bronz pasztát az ilyen nehezen szerelhető alkatrészek össze rakásához. Igaz picit húzós az ára de megéri.
Válasz Gábor81 #379. hozzászólásáraLejött... jól szétnyomta a lehuzató a tengely végét...
Válasz Claaastra #381. hozzászólásáraLegyen igazad!!! :)
Válasz Gábor81 #380. hozzászólásárakis smirgli és kenőanyag és szinte rátolod 5 perc
Válasz Gábor81 #379. hozzászólásáraJa, és hogy fog ez visszamenni??? Kicsit aggódom :(
MIlyen hosszan van a tengelyen rajt? Kb 8 centit húztam... de mára meguntam. 1,2mes cső a lehuzatón...
Válasz medikus #377. hozzászólásáraHát igyekszem minden részét működésre bírni :)
Válasz medikus #376. hozzászólásáraHa mindene működik!!!!!!!!!!!!
Válasz Gábor81 #375. hozzászólásáraAz E kategória egyik leg jobb gépe,ha mindene
Válasz medikus #374. hozzászólásáraNem konkrétan a váltó/portál részre gondoltam, hanem úgy az egész gépre. Sokkal csendesebb. Kabin is gumibakokon nyugszik. Meg itt nem 50cm-re a fejemtől üvölt a motor... :)
Válasz Gábor81 #373. hozzászólásáraCsendes,mert a portál hajtóművek is már ferdefogazású kerekekkel vannak szerelve!
Válasz medikus #372. hozzászólásáraKb egy kiló zsíros por volt bent... Ennek különben csendes a váltója. Az egész nagyon csendes... Legalábbis 66-os diminátor után.
Válasz Gábor81 #371. hozzászólásáraVibráció lehet attól,ha valamelyik variátor tárcsában por van!!Az 514 váltó is gyenge,nem szereti a (hegy) menetet,vagy a süppedős talajt,utána eléggé vonít a difi!Attól megy,csak vonít!
Válasz medikus #369. hozzászólásáraNa, bíztass még :)
Válasz medikus #369. hozzászólásáraLeggyorsabb sebesség alatt a variátor leggyorsabb állását értettem. Ha maxra állítom volt egy kis vibráció
Válasz Gábor81 #368. hozzászólásáraNem valószínű.inkább váltó.elég gyenge difi van bennük.
Válasz medikus #367. hozzászólásáraAz, hogy legnagyobb sebességben volt egy kis hangja, az lehetett a törött rugótól?
Válasz Gábor81 #366. hozzászólásáraJobb mint ha venni kellene egy bontott váltót a kínai kalap miatt!
Válasz medikus #365. hozzászólásáraMármint?
Válasz Gábor81 #364. hozzászólásáraAz jó,jobb mint 1 váltó!
Válasz Gábor81 #363. hozzászólásáraEz olyan 30e ft.
Válasz medikus #362. hozzászólásárahttp://www.soko.cz/cs/fortschritt/fortschritt-e524/talirovan-pruzina-3511
Válasz Gábor81 #361. hozzászólásáraSzinte nincs!!!Komplett váltót hirdettek itt,és bontott alkatrészeket.Ár????
Válasz medikus #360. hozzászólásáraAkkor bontó ha jól sejtem...
Válasz Gábor81 #359. hozzászólásáraA váltón levőt már itt is keresték!!Az 524-en van,514 még spirál rugós!
Válasz medikus #354. hozzászólásáraEzen a menetvariátor az bordás.
Ja, tényleg, alul az egyik tányérrugó törött, az egyezik valamivel? Vagy csak 524-esben van ilyen?
Válasz medikus #357. hozzászólásáraHát akkor kell valami cuccosabb orsót kreálnom bele. 550Nm-ert tud a kulcs, mondjuk ha rálógok a méteres vasra akkor az 900Nm :P
Válasz Gábor81 #340. hozzászólásáraA légkulcs kicsi oda,1 méteres,vagy még hosszabb pájszer,az orsó végébe!
Válasz medikus #355. hozzászólásáraKapott 3 új csapágyat, kimostam, új zsír, megy szépen :)
Válasz Gábor81 #353. hozzászólásáraÚjat hirdettek Zákányszéken,de arany árban!
Válasz medikus #347. hozzászólásáraAz az agy,kb 15 centi hossza van a tengelyen,az ékkel együtt.Úgy mint a menetvariátor!
Természetesen az állítómotor is be volt állva... :)
Válasz Gábor81 #350. hozzászólásáraEzt így kell!!
Válasz Gábor81 #348. hozzászólásáraanno a dobtengelyen levő hajtó éket egy hétig húzattam az eredeti lehúzóval,mert 0.1mm-t mozdult,csak,úgy hogy közben a lehúzó végét a (népszavával) ütöttük!Gyárilag le volt festve alapozóval,és úgy ütötték fel!
Egy kis hangulatjelentés...