Hirdetés
Fórum
Fortschritt 524 kombájnról vélemények, tapasztalatok.
Létrehozta: Trakiszaki , 2008-11-10 20:00:59
Kedvencekhez
Segítség
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Akkumulátorok új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Direktvetés, no-till. új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Paradicsom termesztés új
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Massey Ferguson traktorok új
- Poénok új
Cikkajánló
Hirdetés
999 hozzászólás
Válasz arpi12 #248. hozzászólásáraHelló arpi12
Engem lehet hogy érdekelne tudsz több infót a gépról? esetleg képet vagy hol lehetne megnézni?
Akár privátba is (fenyes.gabor@gmail.com)
Üdv
Fényi
Ha valakit erdekel tudok elado 524 est jo kinezetut kisgazdatol
Válasz medikus #246. hozzászólásáraMentettem a képeket. Az alapján valamit elkövetünk. Köszönöm a segítséget!
Válasz Logen #243. hozzászólásáraTöbbször feltettem már,lehet ilyet csinálni is.Vedd le a méreteket!
Válasz Logen #243. hozzászólásáraElég baj az ha nem szedték szét!Tele rakodik a két szíjtárcsa köze porral,és utána nem működik rendesen.Én minden évben szétszedem,csak úgy lehet zsírozni is!!
Válasz Logen #243. hozzászólásáraNincs a közeledbe valakinek?Akinek van 512-14!
Válasz medikus #242. hozzászólásáraÉvek óta keresünk ilyent. Senki nem tud, vagy azt mondják, hogy ők ezt soha nem szedték szét. A szíjat nem volt nagy kaland le venni.
Válasz Logen #241. hozzászólásáraA gyári lehúzóra gondoltam!Van olyan neked?Amivel a variátort szét tudod húzatni,ékszíj cserénél.
Válasz medikus #240. hozzászólásáraAnnyira nagy nincs, mint amekkora a tárcsa. Ezzel a módszerrel akkor ne próbáljuk folytatni?
Válasz Logen #239. hozzászólásáraAkkor húzasd le a nagy lehúzóval!!Mindenestől.
Válasz medikus #237. hozzászólásáraÜdv! Külső tárcsa nem jön át a körmökön. Mi a következőt próbáltuk: két menetes szár a tárcsába, egy 12x60-as laposvas, a tengely közepébe támasztéknak egy csavat. Kb 2mm-t jött. Volt már leszedve, csak az még az előző tulajnál. A kúp peremén látszik, hogy elég rendesen volt verve, hogy fel menjen a tengelyre. A belső tárcsa, és annak az agya volt cserélve, mert az kék. Ezt is ma sikerült kideríteni, miután be világítottam mögé.
Válasz Logen #236. hozzászólásáraHa olyan mint az 514/2 esen akkor mi úgy csináltuk hogy esztergáltunk egy viszonylag vastag pogácsát amiben menet van és ráhegesztettük arra a kúpra, van benne egy nagyobb menet mint a mi felfogja a kúpot és le lehet huzatni. Hosszabb csavarral pedig visszarögzíteni. Mostani kombájnra nem kellett szerencsére de az előzőről nehezen jött le ott úgy volt.
Válasz Logen #236. hozzászólásáraNem ütni kell!!!Próbáljátok meg lehúzni szíjtárcsástól!A nagy lehúzót a belső szíjtárcsába csavarozd!Először persze vedd le a szíjtárcsa külső felét,ha át jön a körmön!Nem biztos,de van amelyik lejön úgy is.Utána húzasd a belső felét,de csak óvatosan!!!Volt már egyáltalán levéve? A dobszíjtárcsa agyrésze le kell hogy húzza.Igaz én 3 napig húzattam,úgy hogy közben a lehúzó végét ütöttük,és tized milimétereket jött.Ha így nem jön,még mindig van megoldás! De választ várnék én is az előzőekben feltett kérdésre,hogy van felszerelve a ferde alá a forgásérzékelő jeladó!
Válasz medikus #235. hozzászólásáraAkkor magyarul szivás van. Az a baj, hogy alá sem nagyon tudunk ülni a füleinek.
Válasz Logen #232. hozzászólásáraBocsi,visszaolvastam!A meghajtó éket akarod lehúzni a dobtengely végéről!Annó 3 napig szereltem,mert a gyárban,alapozóval lefújt éket ütöttek fel a tengelyre!!Gyönyörűen feltapadt!0.1mm- en ként jött le!!!
Válasz Logen #232. hozzászólásáraA dobtengelyről akarod levenni a dobszíjtárcsa agyat?
Megint nem rakta fel a képet.....
Válasz medikus #231. hozzászólásáraA dob variátor. Nincs fent csökkenő, akkor az megy a helyére.
Válasz Logen #230. hozzászólásáraMelyik variátor,milyen kúp.Pontosabban!
Üdv mindenkinek! Következő a problémánk:a variátor csapágya össze tört, ki szeretnénk cserélni. A gond az, hogy a kúp a középen nem jön ki. Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehetne sértetlenül kicsalogatni?
Válasz medikus #227. hozzászólásáraSenki semmit?
Válasz korni #190. hozzászólásáraMegoldódott már a problémád?
A tengelykapcsoló tengely végén található tányér rugóra gondolsz? Nekünk is eltört. Az istennek sem lehet olyat szerezni. Mi máshogy oldottuk meg. Kipróbált, működik 1 szezont már ment.
Hogy van beszerelve a ferdefelhordó aljába a lánc alá a forgásérzékelő?Át van fúrva a lemez?Már nem emlékszem rá,de nagyon kellene!
Sziasztok!
Az 524 es vezerlö egysegeröl van valakinek kapcsolasi rajza?amin a 11 kis dioda van es az van rairva,hogy KBG-Hydraulik. Nagyon megköszönnem.
Válasz #224. hozzászólásra
Ha jól látom az üzemeltetési útmutatóban a 138 oldaltól 143 ig vannak a rajzok,és jelmagyarázat.Ott mintha több lenne!
Válasz #221. hozzászólásra
És a legjobb a teljes rendszer egyben egy A0 lapon, csak sajnos nem minden olvasható rajta.
Válasz #221. hozzászólásra
Mind a 3 linket nézd meg, az egyik a prosi, másik használati a harmadik meg az alkatrészkatalógus.
Szelelő és dobvariátor bekötése
Válasz #221. hozzászólásra
Ebből sikerült kiolvasnom hogy mikor E5 mutat a monitorom,mi a probléma!
Válasz #220. hozzászólásra
Ezt honnan ástad elö,32 oldal az összes...
Kapcsolások E 524 ben, sajnos a monitor teljes rajza még nincs meg, de a szecskázó és a veszteség mérő itt látható.
Válasz #218. hozzászólásra
Szia,
Meg szeretném kérdezni a ferdefelvonón az alsó fogaskerékre csavarozott szíjtárcsa miről van, vagy melyik E gépről??
A felső esztergáltattátok vagy az is gépről van?
Esetleg meg tudnád mondani a méretét, vagy a szíj méretét?
Előre is köszönöm.
Amugy online elérhető a eredtei használati útmutató és alkatrész katalógus, amiben a rendfelszedő hajtása is benne van. A könyv végében benne van a számítógép sematikus kapcsolása is, sajnos nem jól látható. Nekem vannak már egy két részéről kapcsolások, abból kötögettem be a szecskázót a számítógépbe stb.
Az online linkek:
1: http://www.museum-digital.de/agrargeschichte/resources/documents/201408/10164208007.pdf
2: http://www.museum-digital.de/agrargeschichte/resources/documents/201408/09071950575.pdf
3: http://www.museum-digital.de/agrargeschichte/resources/documents/201407/23070722662.pdf
Válasz #211. hozzászólásra
belső műszerben is van egy elem az is biztos lemerült már amikor ráadod a gyujtást akkor minden jelzőnek fel kellene villanni.
Válasz #216. hozzászólásra
az nincs sajnos
Válasz #215. hozzászólásra
Van benne vezeték terv?Akkor lehet beszerelnék egyet az 514be!
Válasz #211. hozzászólásra
van könyvem is hozzá de ha kell jeladó azt is tudok neked.
Válasz #211. hozzászólásra
helló nekünk is az van de ezen minden működik.
végig kell nézni minden vezetéket
hivj fel mert lehet tudok segiteni
06309741705
Válasz #211. hozzászólásra
Az lenne a lelke!
Válasz #211. hozzászólásra
Nehéz lesz! NINCS hozzá SZAKIRODALOM!!!Próbáld először a jeladót kicserélni!
Sziasztok!
Van egy 524-esem nemrég vásároltam minden frankón működik rajt, nagyon szépen, és tisztán dolgozik, jó a fogyasztás, felújított motor van benn, szépen le lett festve stb...
egy a probléma, a MŰSZEREK NEM MŰKÖDNEK. A forgásjeladók nem jeleznek vissza... eddig még csak működött a szelelő fordulat jeladó, de tegnap az is elszállt. Úgyhogy most se dobfordulat, se km, se szelelő stb... jó lenne egy kis segítség, hogy merre induljak el a hibakeresésben.
Arra ment,amit én otthagytam!! Lehetett volna annyi neki!!!! Van egy-két darab,amit még majd körbe kell forogni.Egyik gumi fordítva van fenn,sokat segít ha ki kell tolatni!!Válasz #209. hozzászólásra
Válasz #208. hozzászólásra
Te nem ülsz el mert sógi a Samponnal abba hagyta
Kitűnő,nyomom a kukoricát!álasz #206 hozzászólásra
Válasz #205. hozzászólásra én csa a szijra gondoltam hogy cserés lesz
Válasz #205. hozzászólásra
514 hogy szuperál ?
Van a bontóban,de még az uj sem kerül annyiba.Mikor rákérdeztem,lehidaltam!!!150plusz Fa!!Válasz #204. hozzászólásra
Válasz #203. hozzászólásra ezen is már cserés lesz jövőre,de tényleg jó.
Nekem a dobszíjtárcsa megoldása tetszik,egyszer még begyűjtök egyet a 14-es re!Sosem csúszik meg!Volt hogy inkább eltépte a szíjat!álasz #201 hozzászólásra
ez a miénk.
Válasz #197. hozzászólásra nekünk van már 6éve az elektronika minden működik rajta most is enm volt vele semmi,most hogy nem olyan jó volt itt a kokurica 10liter/ha evett.
bérmunkáztam is vele.
Volt nálam egy 514-s tulaj az akar venni ilyet,el volt ájulva hogy megy,a motor birja jobb mint a rába ezerszer.
Nekem régebben volt!Válasz #199. hozzászólásra