Hirdetés
Fórum
Fortschritt 524 kombájnról vélemények, tapasztalatok.
Létrehozta: Trakiszaki , 2008-11-10 20:00:59
Kedvencekhez
Segítség
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Faapríték fűtés-tüzelés új
- Direktvetés, no-till. új
- Körbálázót, de milyet? új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Horsch Terrano FX és Terrano FG kultivátorok új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Massey Ferguson traktorok új
Cikkajánló
Kis- és középvállalkozások figyelem! Új támogatási program indul
A pontozásos rendszernek megfelelően a legjobb cégek részesülnek majd...
Hirdetés
999 hozzászólás
Válasz hig86 #697. hozzászólásáraJa és csak kukorica asztallal törik.
Válasz hig86 #697. hozzászólásáraNem ugyanazon az oldalon törik mindig,és nem is egyformán.Van amelyik tőben tört le,van amelyik teljesen keresztül törik,és volt olyan is amelyiknek,csak a pereme tört le a csavaroknál.Mikor meg vettem,12 évvel ezelőtt,3500 üzemórával,már akkor sem az eredetiek voltak benne,azóta bele hajtottam még 8000 órát évente 500-600 ha területet aratok vele.Igazából szerintem kicsit alá méretezték ezt a tengelyt.Átmérőben maradt ugyan az mint az 512-es kombájné,csak hosszabb lett kicsit.A súly pedig szinte duplájára nőtt összességében amit vinnie kell.
Válasz szoltán #694. hozzászólásáraÖtödik??? Akkor ott valami kánya van. Nem biztos hogy féltengely gond. Ugyan azon az oldalon töri mindig?
Válasz hig86 #692. hozzászólásáraEz biztos,hogy Lengyel.Kereskedő ismerősöm hozta közvetlenül,a Lengyel gyártótól.Vannak rajta kisebb erősítések,a gyárihoz képest.
Válasz medikus #688. hozzászólásáraAkkor féltengely kardánt írtam volna.Egyébként féltengelyként forgalmazzák.
Válasz hig86 #693. hozzászólásáraEzek amik eltörtek 516-os tengelyek volta.Ez a mostani az ötödik ami el törött.Az IH 525,már CLAAS váltóval és véglehajtással készült.
http://www.mdw-singwitz.de/ersatz.html
Rendelhető a gyárból is! Útváltó szelepet kérdeztem e-mail ben. Válaszoltak. Úgy tudom innen rendelnek a forgalmazók alkatrészeket. De ha nem akarsz használtat akkor megéri megkérdezni.
De van még a Nagytraktor kft ő a Hemast forgalmazta,gondolom kapcsolatban van a gyárral. És van még az Invest kft. IH forgalmazó. 525 alkatrészeket tudnak.
Válasz szoltán #687. hozzászólásáraAz a Lengyel nem biztos hogy lengyel.
Szerintem Német.
516-é ból nem lehet csinálni?
Válasz medikus #690. hozzászólásáraez még megbocsájtható neki
Válasz Claaastra #689. hozzászólásáraCsak féltengelyt ír!Nálam az tengelycsonk!
Válasz medikus #688. hozzászólásáraa 24-es a külső féltengelyt töri(amin a kerék van)
Válasz szoltán #687. hozzászólásáraKardánok vannak rajta! Nem?
Üdv!Volna egy kéedésem az 524-525-ös kombájnnal kapcsolatban:Valaki szerelt már be Lengyel gyártmányú féltengelyt Ilyen kombájnba?Vagy tud valami közelebbi információt erről az alkatrészről?Elsősorban a minősége és tartóssága érdekelne.
Válasz medikus #685. hozzászólásáraAkkor jó.
Válasz hig86 #684. hozzászólásáraAz csak 1 kapcsoló,miért ne!
Szerintetek az olajnyomás gomba ha elromlott, kiváltható mondjuk az MTZ ével? Vagy mindenképpen L60 kell?
Válasz Gábor81 #681. hozzászólásáraNa majd most én csinálom.
Válasz Gábor81 #681. hozzászólásáraAzt nem tudom hogy van. Úgy diktáltam.
Válasz hig86 #680. hozzászólásáraA tárgyba írtad a levelet? :)
Válasz Gábor81 #679. hozzászólásáraAz lehet. Írtam :)
Válasz hig86 #678. hozzászólásáraJó kérdés :) Az MDW rajza nem hozza. GOndolom valamelyik jeladó figyelését letiltja ami nincs használva valamelyik terménynél. mondjuk a kalászvisszahordót kukoricánál? Ott nincs rá szükség.
És az kis fekete kapcsoló az mi célt szolgál a csaklakozok előtt? 100 101 előtt?
Válasz medikus #675. hozzászólásáraFélreértettem. A váltóban ott a jeladó.
Válasz medikus #675. hozzászólásáraAz indítja a terület mérést. HA nyomja a szalma akkor számol.
Válasz Gábor81 #667. hozzászólásáraAz mit csinál a ferde alatt,lent,középen?
Válasz Gábor81 #673. hozzászólásáraCsak az alljzatok bekötése nem jó hozzá. Ezt most már csak így tudom értelmezni
Válasz hig86 #672. hozzászólásáraAz jó ahhoz a műszerfalhoz.
Válasz Gábor81 #670. hozzászólásáraAkkor nem jó kábelt adtak hozzá?
Válasz Gábor81 #667. hozzászólásáraÍrok majd
Válasz hig86 #666. hozzászólásáraAkkor ne csodálkozz hogy nem működik. És így nem is fog...
Válasz hig86 #666. hozzászólásáraAkkor ne csodálkozz hogy nem működik. És így nem is fog...
Válasz Gábor81 #665. hozzászólásáraAzt hol lehet megtalálni? Marmint a helyét.
Válasz hig86 #664. hozzászólásáraBemászol a ferde alá, középen a ferde irányában áll ki elvileg. GOndolod majd lefényképezem. De nálad gondolom csak le van dugózva.
Válasz Gábor81 #663. hozzászólásáraDe én úgy vettem hogy a kábelek is be voltak kötve az új kijelzőbe. Komplett kijelző.
Válasz hig86 #661. hozzászólásáraVáltóba is kell lenni egy jeladónak. A Standard onnan veszi a sebesség jelet. A konfortnál - valószínűleg hogy ne csalja el a területmérést a kerékcsúszás - hátra tették.
Válasz Gábor81 #660. hozzászólásáraVáltóban van e ezt végképp nemtudom.
Válasz hig86 #661. hozzászólásáraElvileg az kijelzőtöl az X100-x101ig más, utána az X101 és a X16, x18 között lévő rész egyezik, az X16,x18tól induló kábelkorbács - ez van a gép bal felén - ami megint más.
Válasz Gábor81 #659. hozzászólásáraAhol a 100 és 101 csat van ott van egy fekete kapcsoló is. Az mi célt szolgál?
Válasz Gábor81 #658. hozzászólásáraIgen a forgás erzekelo is rajt van a keréknél. Akkor erre nem is kell? Motorról méri? Tehat akkor a 100 és 101 foglalat is mashogy van kötve?
Válasz hig86 #657. hozzászólásáraCsak a baloldali köteg más. És neked nincs a váltóban jeladó...
Válasz hig86 #656. hozzászólásáraJa, amin rajt volt az X100 és X101 csati?
Válasz hig86 #654. hozzászólásáraA Komfortban a ferdében van kapcsoló, hátul 8 db piezós érzékelő, meg a bal hátsó keréken van egy forgásérzékelő. Igen, csak ami a X101, x100 és a panelek között van az nem egyezik. Meg a bal oldali köteg. Talán... :)
Válasz Gábor81 #655. hozzászólásáraJobb és bal oldal is más?
Válasz Gábor81 #653. hozzászólásáraKomplett kijelzot vettem.
Válasz hig86 #652. hozzászólásáraHa egy nappal elöbb kiderül ez, akkor tudtam volna neked csinálni jobb oldali köteget.. Tegnap vágtam szét azt, amit én sablonnak használtam a hosszúságok miatt. Anélkül meg eléggé halál...
Válasz Gábor81 #651. hozzászólására100 és 101 dugasz az van. Valószínűleg akkor azt is cserélte valaki. A gép bal oldalán több csatlakozás van. A ferdeben bent volt a kapcsoló. A hátuljan ezek a szenzorok. Meg miegymás.
Válasz hig86 #652. hozzászólásáraDe hogy kötötték rá??? Mi lett a gyári csatlakozókkal? A standard 5db 5pólusu csatlakozója van, 2 megy a kapcsolóra, 3 a panelra. Az óra pedig a kapcsolóra van dugva szintén egy 5p csatival.
Válasz Gábor81 #650. hozzászólásáraAmikor hozzamkerult standard volt már bent. Azt hittem az a hibás ezért lett nagy bevásárlás. De így már értem hogy mi a gond. Hogy a gyári hol van azt nem tudom.
Válasz hig86 #644. hozzászólásáraHogy dugtad rá a Komfort kábeleit a Standard-ra a műszerfalban? Nem is annyi a csatlakozó... Más a köteg ami felmegy a kijelző egységhez.
Válasz hig86 #646. hozzászólásáraMi van a régi kijelződdel? Kivágták fejszével?
Tsz-t ne is emlegessed... Amikor megvettem ezt is, anno tsz-be dolgozó mondta, hogy ilyen "szemetet nem szabad megvenni mert tele van elektronikával. Hát igen, ez gond volt... mert senki nem értett hozzá. És ha az egér szétrágott egy kábelt akkor a gép szar. Manapság meg elkerülhetetlen ha az embert termelékenységre és kényelemre vágyik.