Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #3788. hozzászólásáraValami susztermunka lesz...Mert haveré az előző tulajnál egy óvatlan pillanatban igényesen összehegesztődött 'Oszt adja a buddhista papoknak az alaphangot...
Válasz medikus #3789. hozzászólásáraAz a hajtott tarcsa amin a kuplung van azt hajtsaallandoan a motor . Hogy hol megy be az aram jo kerdes de valoszinu h azon az egy csavaron megvan komplett a vezetek hozza remelem majd adja magat
Válasz csoppika #3787. hozzászólásáraAmi a motorra van szerelve tarcsa 24cm az atmeroje , amit hajt elektromos kapcsolot az 23cm . Ami mar a zuzora viszi a meghajtast az 29cm a zuzoe pedig 20cm
Válasz lorant90 #3786. hozzászólásáraItt ki,kivel forog?Hol megy be az áram?azon az 1 csavaron?Látszólag minden egy tengelyen van!A belső a hajtott tárcsa.annak a tengelyével mi forog?Elvileg semmi ilyenkor?
Válasz csoppika #3777. hozzászólásáraRugalmasak voltak .a ceg tulajok hoztak ki kertuk szamoljak ossza h mennyi volna ha cseh chatarig hoznak es mennyi ha egeszen hazig . Es igy h hazig hoztak jobban megerte . Pedig vannak furgonjaink de meg igy is jobban jartunk
Válasz Zolii18 #3776. hozzászólásáraUdv . Lengyelektol rendeltem gyartanak sokmindent a fortschrittokhoz . Ket fajta zuzot gyartanak mechanikusat es ilyen elektromos inditasut. elerhetoseg.www. morolma .pl ,tobb lengyel oldalon megtalalhato ez a zuzo de en kozvetlenul a gyartoktol vettem .
Válasz lorant90 #3775. hozzászólásáraTalán nettóban még megérné a dolog... ha kimennék érte... de így Végülis új... Majd számolj be, hogyan muzsikál...
Válasz lorant90 #3770. hozzászólásáraA kapcsolót szemből lelőhetnéd. Érdekelne a forgó áramátadó. A kérdés, hogy a gyári elektromos mágnes kuplungot koppintották-e le...
Nettóban sikerült megvenned uniós adószámmal?
Helyileg hova kellett menned érte?
Válasz medikus #3755. hozzászólásáraSajnos megint medinek van igaza, én is ezel küzdök, hogy a kiemelő mechanizmus nélkül kikapcsolt állapotban is el-el kapja a szíj, és forgatja a dobot.Majd egy idő után elég a szíj.Tapasztalat.
Szóval a kiemelést mindenképp meg kell oldani, márcsak azért is , mert kellemtlen tud lenni ha az ember abban a hitben hogy ki van kapcsolva és jár a motor, elkezd rostát állítani, és egyszer csak megindul a rázóasztal.
Válasz horesz01 #3754. hozzászólásáraMert még nem tapadt be rendesen a szíj!Azért van,hogy kikapcsolt állapotban kiemeli a szíjat.Van hogy az új szíjjal menet közben is hajtani akar!
Válasz medikus #3753. hozzászólásáraSzélesnél ilyen nincs, de szerintem lényegtelen. Kikapcsolt állapotban ugyan úgy nem hajt mint a 14-en pedig már vagy 15 éve így megy a mienk gond nélkül.
Válasz horesz01 #3749. hozzászólásáraJó,de van itt azért egy kapcsoló mechanika,ami együtt emeli,vagy engedi el a szíjat!A széles görgővel ez hogy van?
Válasz medikus #3750. hozzászólásáraJópár éve csináltatta egy ismerősöm saját részre...
Gondolom nem egy fészerben... Gépműhely jelöltem lenne amúgy... Ha esetleg odakerül, kiderül milyen árat mondanak rá...
Válasz csoppika #3748. hozzászólásáraHogy mennyire bírja,azt nem tudom.Szinte mindben lóg a nagy csapágy!Az a hegesztgetés,bordázás nem tudom hogy sikerül,úgy hogy ott minden fusson!!!A csúcshelyhez minden méretnek futni kell!!Ha a közepe(a bordánál)üt,akkor mindenütt üt,átmérőben,és oldal irányban is!Többet ér újat venni!Persze az sem sokat bír ki!Mint a többi!Az utángyártott tengelyeknél nem ismerik a hőkezelést!!!!!
Válasz medikus #3747. hozzászólásáraSpanoló tárcsa maradhat a 12-é, nem kell azt is átalakítani. Mienken sincs az átalakítva csak a 2 szíjtárcsa lett átcserélve 14esre és tökéletesen működik.
Válasz medikus #3747. hozzászólásáraA harang bírja a pörzsölős melegítést ugye? A kettő szétszedettből egyben ragasztva volt a csapágy(ez bírta)... a másikban pontozva... Ez mozgott...
Szóval ha kell inkább kitüzelem a csapágyrögzítőt(ha van)...mert haver inkább szétcsapta a tengő végét a ragasztottnak...igaz annak már mindegy volt... Viszont felhegeszteni/újrabordázni lehetett volna azt is...
Válasz csoppika #3745. hozzászólásáraA harangot Bükkhegyi 15 ért kínálja!Az nem kell neked.Csak a tengely végén levő szíjtárcsa,a bekapcsoló mechanizmussal!
4846 hozzászólás
Válasz csoppika #3795. hozzászólásáraJaaaj ,mar csak nem . Nem boknel kepeket arrol a fajtarol ?? Kivancsi vagyok ra
Válasz lorant90 #3794. hozzászólásáraTeeee... A sajátomról van szó... 30 éves... Lehet ha csúnyán ránézek is eltörhet...
Válasz csoppika #3793. hozzászólásáraGondolod ez a fajta nem fog jol mukodni ??
Válasz medikus #3788. hozzászólásáraValami susztermunka lesz...Mert haveré az előző tulajnál egy óvatlan pillanatban igényesen összehegesztődött 'Oszt adja a buddhista papoknak az alaphangot...
Válasz medikus #3789. hozzászólásáraAz a hajtott tarcsa amin a kuplung van azt hajtsaallandoan a motor . Hogy hol megy be az aram jo kerdes de valoszinu h azon az egy csavaron megvan komplett a vezetek hozza remelem majd adja magat
Válasz lorant90 #3790. hozzászólásáraEzért megy 3000/min körül!!
Válasz csoppika #3787. hozzászólásáraAmi a motorra van szerelve tarcsa 24cm az atmeroje , amit hajt elektromos kapcsolot az 23cm . Ami mar a zuzora viszi a meghajtast az 29cm a zuzoe pedig 20cm
Válasz lorant90 #3786. hozzászólásáraItt ki,kivel forog?Hol megy be az áram?azon az 1 csavaron?Látszólag minden egy tengelyen van!A belső a hajtott tárcsa.annak a tengelyével mi forog?Elvileg semmi ilyenkor?
Válasz csoppika #3787. hozzászólásáraZsiguli generátor kefetartót!!!!!!!!
Válasz lorant90 #3784. hozzászólásáraCsak azért kérdem, mert ha az enyémen a forgó áramátadó kifingik, legyen tippem, hogy mit teszek fel...
Válasz medikus #3785. hozzászólásáraAz szerintem csak a vezetek miatt van ott ahhoz van felfigatva gondolom
Válasz lorant90 #3784. hozzászólásáraMi az a laposvas kar,a szíjtárcsa alatt!
Válasz csoppika #3782. hozzászólásáraEz volna az a bizonyos kapcsolo igen
Válasz csoppika #3782. hozzászólásáraA szij szelessege kb 22vagy 25mm majd irok pontos mereteket
Válasz lorant90 #3781. hozzászólásáraEz az elektromos kapcsolós? Ékszíjtárcsák átmérője mennyi itt? Milyen széles szíj megy rá?
Válasz csoppika #3774. hozzászólására
Válasz Zolii18 #3776. hozzászólására
Válasz csoppika #3777. hozzászólásáraRugalmasak voltak .a ceg tulajok hoztak ki kertuk szamoljak ossza h mennyi volna ha cseh chatarig hoznak es mennyi ha egeszen hazig . Es igy h hazig hoztak jobban megerte . Pedig vannak furgonjaink de meg igy is jobban jartunk
Válasz Zolii18 #3776. hozzászólásáraUdv . Lengyelektol rendeltem gyartanak sokmindent a fortschrittokhoz . Ket fajta zuzot gyartanak mechanikusat es ilyen elektromos inditasut. elerhetoseg.www. morolma .pl ,tobb lengyel oldalon megtalalhato ez a zuzo de en kozvetlenul a gyartoktol vettem .
Válasz lorant90 #3775. hozzászólásáraTalán nettóban még megérné a dolog... ha kimennék érte... de így Végülis új... Majd számolj be, hogyan muzsikál...
Válasz lorant90 #3775. hozzászólásáraÜdv! És hol lehet ilyet venni vagy egy elérhetőséget tudnál adni? Előre is köszönöm!
Válasz csoppika #3774. hozzászólásáraholnap csinalok kepet rola.brutto . hazhoz hoztak igaz utaztak vagy 10 orat :D
Válasz lorant90 #3770. hozzászólásáraA kapcsolót szemből lelőhetnéd. Érdekelne a forgó áramátadó. A kérdés, hogy a gyári elektromos mágnes kuplungot koppintották-e le...
Nettóban sikerült megvenned uniós adószámmal?
Helyileg hova kellett menned érte?
Válasz csoppika #3769. hozzászólásáraKozvetlenul a motorrol kapja a meghalytast
Válasz csoppika #3769. hozzászólásáraKozvetlenul a motorrol kapja a meghalytast
Válasz csoppika #3769. hozzászólásáraKozvetlenul a motorrol kapja a meghalytast
Válasz csoppika #3769. hozzászólásáraLamellak vannak benne . Megvan komplett kabelozas hozza
Válasz lorant90 #3767. hozzászólásáraEz a kapcsoló mivel üzemel???
[kep1]
Válasz csoppika #3763. hozzászólásáraEgyenlore ez van a telomon majd meg csinalok reszletesebbet
Válasz lorant90 #3759. hozzászólásárapöcköljed, ne sajnáld
Válasz csoppika #3763. hozzászólásáraMeg darabokban van, hat nem tunik nyenge valaminek ,majd vallatasnal elvalik . Majd teszek fel par kepet
Válasz lorant90 #3762. hozzászólásáraMilyennek néz ki? Benne van az anyag? A kapcsolójáról/meghajtásról tehetnél fel képeket...
Válasz dr.T #3761. hozzászólásáraUj . 1200eu netto +az ut
Válasz lorant90 #3760. hozzászólásáraMennyibe kerult ,hasznalltat tudtal venni vagy ujjat?
ezt a tipusu zuzot sikerult venni
Üdv mindenkinek vegre meglett a zuzo a gepre mit javasoltok felpockoljem a naftapumpat 514 es teljesitmenyere h jobban birja ?
Válasz Hogel #3757. hozzászólásáraVagy húzatás közben kipakol a műútra!
Válasz medikus #3755. hozzászólásáraSajnos megint medinek van igaza, én is ezel küzdök, hogy a kiemelő mechanizmus nélkül kikapcsolt állapotban is el-el kapja a szíj, és forgatja a dobot.Majd egy idő után elég a szíj.Tapasztalat.
Szóval a kiemelést mindenképp meg kell oldani, márcsak azért is , mert kellemtlen tud lenni ha az ember abban a hitben hogy ki van kapcsolva és jár a motor, elkezd rostát állítani, és egyszer csak megindul a rázóasztal.
Moderálási elveink miatt törölve: 2017-01-17 10:59:28
Válasz horesz01 #3754. hozzászólásáraMert még nem tapadt be rendesen a szíj!Azért van,hogy kikapcsolt állapotban kiemeli a szíjat.Van hogy az új szíjjal menet közben is hajtani akar!
Válasz medikus #3753. hozzászólásáraSzélesnél ilyen nincs, de szerintem lényegtelen. Kikapcsolt állapotban ugyan úgy nem hajt mint a 14-en pedig már vagy 15 éve így megy a mienk gond nélkül.
Válasz horesz01 #3749. hozzászólásáraJó,de van itt azért egy kapcsoló mechanika,ami együtt emeli,vagy engedi el a szíjat!A széles görgővel ez hogy van?
Válasz horesz01 #3749. hozzászólásáraAz enyém félrefut..
valami lóghat
... Talán amit Medikus a nyáron mutatott...
Válasz medikus #3750. hozzászólásáraJópár éve csináltatta egy ismerősöm saját részre...
Gondolom nem egy fészerben... Gépműhely jelöltem lenne amúgy... Ha esetleg odakerül, kiderül milyen árat mondanak rá...
Válasz csoppika #3748. hozzászólásáraHogy mennyire bírja,azt nem tudom.Szinte mindben lóg a nagy csapágy!Az a hegesztgetés,bordázás nem tudom hogy sikerül,úgy hogy ott minden fusson!!!A csúcshelyhez minden méretnek futni kell!!Ha a közepe(a bordánál)üt,akkor mindenütt üt,átmérőben,és oldal irányban is!Többet ér újat venni!Persze az sem sokat bír ki!Mint a többi!Az utángyártott tengelyeknél nem ismerik a hőkezelést!!!!!
Válasz medikus #3747. hozzászólásáraSpanoló tárcsa maradhat a 12-é, nem kell azt is átalakítani. Mienken sincs az átalakítva csak a 2 szíjtárcsa lett átcserélve 14esre és tökéletesen működik.
Válasz medikus #3747. hozzászólásáraA harang bírja a pörzsölős melegítést ugye? A kettő szétszedettből egyben ragasztva volt a csapágy(ez bírta)... a másikban pontozva... Ez mozgott...
Szóval ha kell inkább kitüzelem a csapágyrögzítőt(ha van)...mert haver inkább szétcsapta a tengő végét a ragasztottnak...igaz annak már mindegy volt... Viszont felhegeszteni/újrabordázni lehetett volna azt is...
Válasz csoppika #3745. hozzászólásáraA harangot Bükkhegyi 15 ért kínálja!Az nem kell neked.Csak a tengely végén levő szíjtárcsa,a bekapcsoló mechanizmussal!