Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #3539. hozzászólásáraIgen, kívülről is ugyan ez a szituáció. Indító kulcsot is cseréltem. Ott ugyan az a helyzet mint az áramtalanítónál. Leveszem a szálat akkor kiadja.
Válasz hig86 #3536. hozzászólásáraKösd le az indítóról a vékony,működtető szálat.Kívülről próbáld indítani,akkor mit csinál?Ha akkor is megmarad a probléma,indító baj van!
Válasz medikus #3532. hozzászólásáraFelújított ifa. Már kettő leégett. Nyáron minden jó volt. Szotyiban kezdte ezt a hülyeséget. Most egy pajzs cserés 6os ifa van rajt.
Sziasztok! Valaki találkozott már olyan problémával,hogy elinditja a motort de az öninditó továbbra is hajt? Nem beragad hanem folyamatosan indít. Áramtalanitó ki-be kapcsolással kiugrik. Utána működik rendesen.
Válasz forizsdani1 #3519. hozzászólásáraÚgy hogy a belépő él az első vastag sín,amibe menetek vannak fúrva.Az utána következő 2. sín a méret!!!Ott kell 30mm nek lenni a hézagnak!
Válasz medikus #3513. hozzászólásáraAzt nem néztem meg ennyire tüzetesen. De valószínű jobban is jársz ha szétkapod, mert ki tudja mikor és milyen vezértömböt raktak a gépbe.
Válasz Gábor81 #3511. hozzászólásáraNem az enyém. Csak rátaláltam az oldalra mikor kerestem egyik géphez könyvet és azóta is ha valamihez kell akkor ott nézem meg először.
4846 hozzászólás
Előre is köszönöm!
Válasz hig86 #3544. hozzászólásáraAkkor mint írták,indító relé,vagy egér is szóba jöhet!
Válasz medikus #3543. hozzászólásáraOké! Persze! Holnap próba. És ha akkor jó? Akkor mi a gond?
Válasz hig86 #3540. hozzászólásáraVedd le a szálat,és csak úgy próbáld!Kintről!
Miért adhatja neki folyamatosan az indító áramot?
Válasz Claaastra #3537. hozzászólásáraahha
Válasz medikus #3539. hozzászólásáraIgen, kívülről is ugyan ez a szituáció. Indító kulcsot is cseréltem. Ott ugyan az a helyzet mint az áramtalanítónál. Leveszem a szálat akkor kiadja.
Válasz hig86 #3536. hozzászólásáraKösd le az indítóról a vékony,működtető szálat.Kívülről próbáld indítani,akkor mit csinál?Ha akkor is megmarad a probléma,indító baj van!
Válasz hig86 #3536. hozzászólásárainditó kapcsoló,indító relé?
Válasz hig86 #3536. hozzászólásárainditó kapcsoló,indító relé?
Válasz medikus #3532. hozzászólásáraFelújított ifa. Már kettő leégett. Nyáron minden jó volt. Szotyiban kezdte ezt a hülyeséget. Most egy pajzs cserés 6os ifa van rajt.
Válasz Claaastra #3534. hozzászólásárahogy hogy nincs
Válasz kori01 #3533. hozzászólásáraolyan talán nincs rajta
Válasz hig86 #3531. hozzászólásárabehuzómágnes lehet
Válasz hig86 #3531. hozzászólásáraMilyen az indító?
Sziasztok! Valaki találkozott már olyan problémával,hogy elinditja a motort de az öninditó továbbra is hajt? Nem beragad hanem folyamatosan indít. Áramtalanitó ki-be kapcsolással kiugrik. Utána működik rendesen.
Válasz medikus #3529. hozzászólásárapárhuzamosság a lényeg!(lemaradt)
Válasz Szabolcsi #3525. hozzászólásáraNem-Nem!!Csak az 5 .ricni igaz!Könyv szerint!De hogy 4vagy 5.ricni,az mindegy,a távolság,és párhuzamosság a
Válasz Szabolcsi #3525. hozzászólásáraa kereszt léc a verőléc ? és honnan számolod ?
Válasz forizsdani1 #3523. hozzászólásáraMindegy mihez állítod,a méretet elől a 3.sín,hátul pedig a kilépő sín,és verőléc között állítod!!
Válasz medikus #3524. hozzászólásárakoszi
Válasz medikus #3516. hozzászólásáraSzerintem elől 3dik keresztlécnél 35mm hátul utolsó kilépő keresztlécnél 20mm ,finom állító 5ös ricninél .
Válasz forizsdani1 #3523. hozzászólásáraAkkor úgy ahogy írtam!!!!!!!
Válasz medikus #3520. hozzászólásáramég nem igazán vagyok képbe mert én elől a dobkosár belépő éle és a verőléc között állítottam ezt a méretet
Válasz Gábor81 #3521. hozzászólásáraIgen,valamikor volt,akkor magam meg is oldottam,de most 514-em van,az még csak nem is hasonló!
Válasz medikus #3518. hozzászólásáraNem kis fába vágtad a fejszéd :)
Válasz forizsdani1 #3519. hozzászólásáraÚgy hogy a belépő él az első vastag sín,amibe menetek vannak fúrva.Az utána következő 2. sín a méret!!!Ott kell 30mm nek lenni a hézagnak!
Válasz forizsdani1 #3515. hozzászólásárakezdő vagyok :D a 3. sint hogy érted ?
Válasz Gábor81 #3517. hozzászólásáraNem az enyém,csak távgyógyítanék!Azért kellett volna a méret!Határon túlra!
Válasz medikus #3513. hozzászólásáraAzt nem néztem meg ennyire tüzetesen. De valószínű jobban is jársz ha szétkapod, mert ki tudja mikor és milyen vezértömböt raktak a gépbe.
Válasz forizsdani1 #3515. hozzászólásáraElöl,a harmadik sínen 30mm hátul a kilépőn 25mm kukoricában!!!!
512-es dobkosár hézag elől mm ben ill. hátul a kilépőélen mennyire állítsam kukoricánál?
tudtok segíteni hogy miért pattog vissza a szem a ferdéből az sztal elé? ( 512-es )
Válasz Gábor81 #3509. hozzászólásáraKöszönöm!Sajna szét kell szedni a tömböt,ebben a katalógusban sincs bontott ábra!
Válasz Gábor81 #3511. hozzászólásáraNem az enyém. Csak rátaláltam az oldalra mikor kerestem egyik géphez könyvet és azóta is ha valamihez kell akkor ott nézem meg először.
Válasz Myrrdin #3510. hozzászólásáraAmit én találtam az 68-as :) Tiéd ez a gyűjtemény?
Válasz Gábor81 #3507. hozzászólásárailyen féle? vagy egy másik verzió?
Válasz medikus #3508. hozzászólásáraElment!
Válasz Gábor81 #3506. hozzászólásáramedikus61@gmail.com Köszi
Válasz Gábor81 #3506. hozzászólásáraIlletve nem online :) Digitális. Kicsit félrebeszélek ma... :)
Válasz medikus #3505. hozzászólásáraVan online katalógusom 512-höz, adsz címet elküldöm. Nem tudom honnan szedtem már le...
Válasz Myrrdin #3504. hozzászólásáraAddig nem akartuk szétszedni,amíg nincs alkatrész!!Egy barátom gépébe kellene!!De azért kösszi!
Válasz medikus #3502. hozzászólására
Bocsesz. Csak ennyit találtam róla, feltéve ha minden jó
fortschritt
hiába az alkatrész katalógus
nem lehet azt a gumigyűrűt lemérni valahogy?
és még annyit, másvalaki nem kereste?
Válasz Myrrdin #3500. hozzászólásáraTe jössz Myrrdin a tömb robbantott rajzával .
Válasz Szabolcsi #3499. hozzászólásáraA hidraulika vezérlő tömb ábrája kellene,robbantott!A fej részben,amit imbusz csavarok fognak a működtető kicsi karon,kétoldalt levő gumigyűrű mérete kellene.2db O gyűrű tagonként!
Válasz Myrrdin #3500. hozzászólásáraMajd ír medi hogy pontosan mi kel neki és aktuális e .
Válasz Szabolcsi #3498. hozzászólásáraAzt írta hogy vezértömb. Én nekem a hidraulika vezértömb ugrik be. lehet hogy a tömb robbantott rajz kellene.
Válasz medikus #3494. hozzászólásáraNem a vezérlőtömb robbantott rajza kéne ?
Válasz Myrrdin #3497. hozzászólásáraDe ezen egy gumi gyűrű nincs .
Válasz medikus #3494. hozzászólásáraEz segítség kolléga? Mert valahogy nem értelek