Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR410.68 FtUSD393.55 FtCHF434.4 FtGBP485.91 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csoppika #3243. hozzászólásáraAz......Fater eröltette,hogy az is elég bőven,turbóval...Bírta is a 6.7-es asztalt,vitte füst nélkül. Melegedéssel voltak gondok folyamatosan.Gyakorlatilag az szabályozta le a haladási sebességet,hogy mennyire melegedett.A 2 hűtő nem bírt azzal a pici motorral.Szerintem óvatosan a turbózással.
Válasz csoppika #3241. hozzászólásáraEz igaz,hogy nem 12-esben volt,de az utolsó próbálkozás az köszörült főtengely,új csapágysorral,új hüvely+dugó....ritka volt,ha végigbírta a szezont.Az utolsó hajtókar töréssel,az adagoló bekerült a magtartályba.....de nem a tetején keresztül.
Azóta kapott nagyobb motort.
Válasz Bandita29 #3240. hozzászólásáraHa lesz keret szecskázóra, akkor lehet elkél a nagyobb nyomaték... Csak generál nélkül nem-e lesz hamarabb hajtókaros a honecker???
Válasz Magister #3238. hozzászólásáraEgyelőre annyit költök rá, amit kell... Brillírozni ráérünk akkor is, ha (kis szerencsével) fut a szekér...
Van egy öreg barátom, az a ZT-t megturbózta...de hosszú távú tapasztalata nincs...hogy mit szól hozzá a motor... (Megvették a 323-ast, leműszakiztatták, gatyába rázták,turbózták, a volt tulaj visszacserélte egy JD 4650-el)
Válasz csoppika #3237. hozzászólásáraAkkor meg tegyél rá turbót!!
Az kicsit fickósabbra is húzza, de ha jól van beállítva akkor, még a hűtésben is segít..
Válasz csoppika #3232. hozzászólásáranincs olyan hogy teherautó blokk 1 blokk van az ifa mobilwerktől,azt tették sokmindenbe,adagoló(nem csak beállítás,mert más egy traktoszabályzó,mint egy teherautóé)különbözik persze más apóságok is,mint lendkerék szívó kipufogósor,olajteknő stb
Srácok!
Ha az 512-es kombinóba teherautó blokk van már, akkor az elvileg tudja a 115 pacit?(új korában:-)))
Vagy az 512 adagolón is más a beállítás mint az 514-hez?
Válasz medikus #3230. hozzászólásáraAmennyire tegnap a sárban lehajolva meg tudtam nézni, a lapát elkopott a lemez tartójáig... A sínt (csak külön alkatrészként láttam képen) megmondom őszintén nem néztem... az vezeti meg egyébként a láncszemeket középre? A lánchoz külön kapni lapátokat?
A dobvariátor része beteg még...kérdés, hogy tengely v agy v tányér hiba...vagy mind együtt( akkor rohadt drága lesz)
A szelelő mintha ütne(kicsit kattogós a hangja fordulat arányosan)...megnézem a csapágyait...hátha csak az... vagy még a variátor része...
1-2gumiszilent kuka, szalmarázó első tengely jobb végén egy műa kupak mintha mozogna...lehet csapágy...
A kaszahajtás a 516-é ....Ferde ékszíjtárcsája lötyög(1darabka hiányzik belőle, nem ma történt a baleset)...
A motor alatt nincs olajsár meg víz
.. Egyedül a hidro szivattyú csatlakozója folyat... Cserélték a közcsavart...azóta szivárog...
A motor nem billen a cséplő kapcsolására, viszont a laposszíj a másik szélre megy üzem közben
.. Van hozzá tarcsiba dobszíj, lehajtás dupla szíj, ezek újak, 1 használt járószíj... Különösebben elrohadva nincs(tartály javított). 7 éve van a kománál, tető alatt.
Válasz csoppika #3229. hozzászólásáraKopott a lapát.A lánc majd elszakad ha olyan,az nem befolyásolja a szállítási mennyiséget.A lánc vezető sín milyen?Hiányzik az eleje?Ha laza a lánc,elszokott kopni!
Válasz medikus #3228. hozzászólásáraVisszatérve erre a magfelhordó gondra: Csak az alsó csiga kuka ilyenkor, vagy inkább eleve az elevátorlánc a cserés? Vagy lapátokat szoktak cserélni? Csiga talán lesz bontva....ígértek... láncot be kell áztatnom gázolajba...itt hentereg az udvaron 3éve...
Válasz medikus #3221. hozzászólásáraMit gondolsz. Próbáljam meg így a szójában, vagy mindenképp reparáljam meg előtte?
Más... Idegesít egy kicsit, hogy a fékdob a váltón van...ha rottyanik az összekötő hüvely, az egyik fék elmegy...
Válasz medikus #3214. hozzászólásáraHali!
Ha a szelelőházban vastagon áll a cucc...zab. Az mindenképp a magfelhordó kopását jelenti, vagy lehet más oka is???
A kalászvisszahordó tengelyén "kissé" lötyög a lánckerék, azt néztem, az ugye már cserés lesz tengelyestől??? 1x már vki ráheftelte...
Gondolom a magfelhordó is hasonlóan a topon lehet...
Válasz rsándor #3215. hozzászólásáraRohad egy 12-es az udvaron. Az már 514 hajtásos. Csak az öreg, aki kihalt belőle, ezt-azt meghegesztgetett rajta(maszek szecskázó)... Megnézem majd, mi a menthető belőle... A harangba a csapágy helye pontozva volt-nem jött össze... A közös 14-esünkbe ragasztva, az állta...
Válasz csoppika #3199. hozzászólására A motor lehajtás harang csapágyra is kényes ha lóg egy kicsit már tud meglepetést okozni az is mert jár lefelé a szíj, Nekem is volt /van/ 12-es egy évet ment egy évet szivatott aztán vettem egy 14-est.
Válasz csoppika #3203. hozzászólásáraEz a motortartó váz,amelyiken a spanoló görgő is van.ez egy billenő váz,csapokon tud mozdulni.Ha ki vannak a csapok,akkor a szíjat mikor ráhúzod,megmozdul a motor,a tartály felé!Azért cseles hozzá beállítani a spanolót!
Válasz Bandita29 #3200. hozzászólásáraTegnap néztem egyet 1500euroért...
Hadd ne mondjam... bontani is necces lett volna...odavolt mindene(szinte)
A műszerfalon talán a motorfordulat mérő volt az egyeduralkodó és egyetlen működő műszer
A tank egy 60L műa ballon. Konzolcsiga 2 darabból összeheftelve, mint egy banán... Szíjak gatya, tárcsák szintén...
Ez van annyiért...
Válasz csoppika #3199. hozzászólásáraEléggé... Persze laposszíjat is lehet venni márkásat,és gagyit is. A feszítő görgő legyen jól beállítva,és akkor nem megy oldalra a szíj,akkor nem eszi a szélét a vezető. A feszesség is fontos,hogy ne csússzon.
Vagy irány a bontó,és átalakítod a 14-esére a cséplőhajtást.
4846 hozzászólás
Válasz Bandita29 #3245. hozzászólásáraAbban nem vényóc van? NEm bírta a kiképzést?
Válasz csoppika #3243. hozzászólásáraAz......Fater eröltette,hogy az is elég bőven,turbóval...Bírta is a 6.7-es asztalt,vitte füst nélkül. Melegedéssel voltak gondok folyamatosan.Gyakorlatilag az szabályozta le a haladási sebességet,hogy mennyire melegedett.A 2 hűtő nem bírt azzal a pici motorral.Szerintem óvatosan a turbózással.
Válasz Bandita29 #3242. hozzászólásáraSejtettem, hogy nem a hosszú távú megbízható működés biztosítható vele az Ifánál
Válasz Bandita29 #3242. hozzászólásáraMilyen kombinód van...nem 516?
Válasz csoppika #3241. hozzászólásáraEz igaz,hogy nem 12-esben volt,de az utolsó próbálkozás az köszörült főtengely,új csapágysorral,új hüvely+dugó....ritka volt,ha végigbírta a szezont.Az utolsó hajtókar töréssel,az adagoló bekerült a magtartályba.....de nem a tetején keresztül.
Azóta kapott nagyobb motort.
Válasz Bandita29 #3240. hozzászólásáraHa lesz keret szecskázóra, akkor lehet elkél a nagyobb nyomaték... Csak generál nélkül nem-e lesz hamarabb hajtókaros a honecker???
Válasz csoppika #3239. hozzászólásáraMi turbóztunk 4 hengerest többet is....Nálunk lett hosszutávú tapasztalat.
Válasz Magister #3238. hozzászólásáraEgyelőre annyit költök rá, amit kell... Brillírozni ráérünk akkor is, ha (kis szerencsével) fut a szekér...
Van egy öreg barátom, az a ZT-t megturbózta...de hosszú távú tapasztalata nincs...hogy mit szól hozzá a motor... (Megvették a 323-ast, leműszakiztatták, gatyába rázták,turbózták, a volt tulaj visszacserélte egy JD 4650-el)
Válasz csoppika #3237. hozzászólásáraAkkor meg tegyél rá turbót!!
Az kicsit fickósabbra is húzza, de ha jól van beállítva akkor, még a hűtésben is segít..
Válasz Magister #3235. hozzászólásáraAzt mondják, akkor szereti leszabni az ékszíjakat... Meg jó az az öreg honecker
Válasz csoppika #3232. hozzászólásáranincs olyan hogy teherautó blokk 1 blokk van az ifa mobilwerktől,azt tették sokmindenbe,adagoló(nem csak beállítás,mert más egy traktoszabályzó,mint egy teherautóé)különbözik persze más apóságok is,mint lendkerék szívó kipufogósor,olajteknő stb
Válasz csoppika #3232. hozzászólásáraHa, kevesled a csikókat, akkor tegyél bele nagyobb mocit...fordulat, nyomaték, beépítési paraméterek..ennyi
Válasz csoppika #3232. hozzászólásáraAdagoló beállítás függő ,motor ugyan az,adagoló nem "adagoló beállítás ,anyag menyisége ,fordulat beállítás ,elő befecskendezés szöge."
szalmarázó ládára takarólemez keresnék kukorica vágásához
Srácok!
Ha az 512-es kombinóba teherautó blokk van már, akkor az elvileg tudja a 115 pacit?(új korában:-)))
Vagy az 512 adagolón is más a beállítás mint az 514-hez?
Válasz medikus #3230. hozzászólásáraAmennyire tegnap a sárban lehajolva meg tudtam nézni, a lapát elkopott a lemez tartójáig... A sínt (csak külön alkatrészként láttam képen) megmondom őszintén nem néztem... az vezeti meg egyébként a láncszemeket középre? A lánchoz külön kapni lapátokat?
A dobvariátor része beteg még...kérdés, hogy tengely v agy v tányér hiba...vagy mind együtt( akkor rohadt drága lesz)
A szelelő mintha ütne(kicsit kattogós a hangja fordulat arányosan)...megnézem a csapágyait...hátha csak az... vagy még a variátor része...
1-2gumiszilent kuka, szalmarázó első tengely jobb végén egy műa kupak mintha mozogna...lehet csapágy...
A kaszahajtás a 516-é ....Ferde ékszíjtárcsája lötyög(1darabka hiányzik belőle, nem ma történt a baleset)...
A motor alatt nincs olajsár meg víz
.. Egyedül a hidro szivattyú csatlakozója folyat... Cserélték a közcsavart...azóta szivárog...
A motor nem billen a cséplő kapcsolására, viszont a laposszíj a másik szélre megy üzem közben
.. Van hozzá tarcsiba dobszíj, lehajtás dupla szíj, ezek újak, 1 használt járószíj... Különösebben elrohadva nincs(tartály javított). 7 éve van a kománál, tető alatt.
Válasz csoppika #3229. hozzászólásáraKopott a lapát.A lánc majd elszakad ha olyan,az nem befolyásolja a szállítási mennyiséget.A lánc vezető sín milyen?Hiányzik az eleje?Ha laza a lánc,elszokott kopni!
Válasz medikus #3228. hozzászólásáraVisszatérve erre a magfelhordó gondra: Csak az alsó csiga kuka ilyenkor, vagy inkább eleve az elevátorlánc a cserés? Vagy lapátokat szoktak cserélni? Csiga talán lesz bontva....ígértek... láncot be kell áztatnom gázolajba...itt hentereg az udvaron 3éve...
Válasz csoppika #3222. hozzászólásáraAkkor a hajtás is elmegy!De attól nem nagyon kell tartani!A másik fék még mindig megfogja hogy orrára áll!
Válasz Bandita29 #3226. hozzászólásáraAmit vettem, ahhoz 3+1 kerekű kocsi van...
Válasz csoppika #3224. hozzászólásáraJa kérem....közuton vontatni kell a vágóasztalt!
Mindjárt próbálok egy mailt küldeni.
Válasz Bandita29 #3223. hozzászólásáraÍrhatnál vmi emailt szalma biznisz ügyben...Mi merre meddig nálatok...
Válasz Bandita29 #3223. hozzászólásáraMajd ha nézelődik be hozzád a kalászemelő balról...nem vigyorogsz
Válasz csoppika #3222. hozzászólásáraLébény környékén nem sok hegyet ismerek,ahol a fékpedált használni kellene...
Válasz medikus #3221. hozzászólásáraMit gondolsz. Próbáljam meg így a szójában, vagy mindenképp reparáljam meg előtte?
Más... Idegesít egy kicsit, hogy a fékdob a váltón van...ha rottyanik az összekötő hüvely, az egyik fék elmegy...
Válasz csoppika #3220. hozzászólásáraNem véletlen ám az 514 szélesebb magfelhordó ládája!Időközben jött rá,hogy az néha kevés,amit a keskeny láda tud.
Válasz medikus #3219. hozzászólásáraHa a közelben van bontott , majd meglesem... Bár nem biztos, hogy lesz jobb állapotú...
Válasz csoppika #3218. hozzászólásáraKb úgy ahogy írod.
Válasz medikus #3214. hozzászólásáraHali!
Ha a szelelőházban vastagon áll a cucc...zab. Az mindenképp a magfelhordó kopását jelenti, vagy lehet más oka is???
A kalászvisszahordó tengelyén "kissé" lötyög a lánckerék, azt néztem, az ugye már cserés lesz tengelyestől??? 1x már vki ráheftelte...
Gondolom a magfelhordó is hasonlóan a topon lehet...
Válasz rsándor #3215. hozzászólásáraRohad egy 12-es az udvaron. Az már 514 hajtásos. Csak az öreg, aki kihalt belőle, ezt-azt meghegesztgetett rajta(maszek szecskázó)... Megnézem majd, mi a menthető belőle... A harangba a csapágy helye pontozva volt-nem jött össze... A közös 14-esünkbe ragasztva, az állta...
Válasz medikus #3214. hozzászólásáraAkkor is 514-es minden szempontból.
Válasz csoppika #3199. hozzászólására A motor lehajtás harang csapágyra is kényes ha lóg egy kicsit már tud meglepetést okozni az is mert jár lefelé a szíj, Nekem is volt /van/ 12-es egy évet ment egy évet szivatott aztán vettem egy 14-est.
Válasz Myrrdin #3213. hozzászólásáraAmennyi plusszal jár neki ,lehet többet érne,ha elcserélné!
Válasz medikus #3211. hozzászólásáraHa kifizeted...
Válasz medikus #3211. hozzászólásáraSzerinted?
Az a gond, mint általában mindenkinél...
Ha tudok mit kezdeni a szalmával, akkor jó a laposszíj is...
Válasz csoppika #3210. hozzászólásáraHa ennyi bajod van,miért nem veszel helyette egy 14-est?
Válasz medikus #3209. hozzászólásáraNa most akkor mi az ami kell a 514-ről az átszereléshez? Harang, a benne levő tengely ugyanakkora?
Válasz medikus #3208. hozzászólására
Válasz medikus #3207. hozzászólásáraAz 514 nem billen!
Válasz csoppika #3206. hozzászólásáraOnnan,csak nem teljesen olyan vázról!
Válasz medikus #3205. hozzászólásáraA 14-es is onnan spanol?
Válasz csoppika #3203. hozzászólásáraEz a motortartó váz,amelyiken a spanoló görgő is van.ez egy billenő váz,csapokon tud mozdulni.Ha ki vannak a csapok,akkor a szíjat mikor ráhúzod,megmozdul a motor,a tartály felé!Azért cseles hozzá beállítani a spanolót!
Válasz Bandita29 #3200. hozzászólásáraTegnap néztem egyet 1500euroért...
Hadd ne mondjam... bontani is necces lett volna...odavolt mindene(szinte)
A műszerfalon talán a motorfordulat mérő volt az egyeduralkodó és egyetlen működő műszer
A tank egy 60L műa ballon. Konzolcsiga 2 darabból összeheftelve, mint egy banán... Szíjak gatya, tárcsák szintén...
Ez van annyiért...
Válasz medikus #3201. hozzászólásáraHülye kérdés: Ezt a "kuplung" harang alatt keressem?
Válasz csoppika #3199. hozzászólásáraLegegyszerubb ha attcsinallod az 514 szijjhajtasra.
Válasz Bandita29 #3200. hozzászólásáraHa ki van a motortartó bak,akkor nehézkes azt beállítani!
Válasz csoppika #3199. hozzászólásáraEléggé... Persze laposszíjat is lehet venni márkásat,és gagyit is. A feszítő görgő legyen jól beállítva,és akkor nem megy oldalra a szíj,akkor nem eszi a szélét a vezető. A feszesség is fontos,hogy ne csússzon.
Vagy irány a bontó,és átalakítod a 14-esére a cséplőhajtást.
Srácok. A laposszíjas hajtás mennyire kényes ezeken? Mire kell jobban figyelni?
Válasz Myrrdin #3197. hozzászólásáraKösz...este ki is nyomtattam
Válasz csoppika #3196. hozzászólására
Tessék itt az alkatrész katalógus is. Ez már nem magyar nyelvű.
Fortschritt 512 alkatrész katalógus