Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR414.42 FtUSD402.41 FtCHF440.92 FtGBP494.56 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
igen egy gépről beszélünkcsak akkor nálatok olcsobb én a vajdasági árát irtam.de van a 220 as farmertol kissebb is de az már nagyon kicsi.az mdw 525 ről ki tud valami megbizhato infot?
Nálunk is elég üzembiztos volt a 512-es. Csak a variátorba mentek ki a gumigyűrük de azok elég gyakran. Aztán a motor szart be. Onnantól két szezonba három motorcsere volt. Aztán kaptunk egy jó szakit, aki kicsit lazábban rakta össze a mocit és úgy ment mint a svájci óra. Addig állandóan szorult meg.
Válasz #182. hozzászólásra
Ha jól rendbe rakod szezon előtt akkor ezekkel se kell sokat szöszölni csaK a napi zsírzás és mehet a gép . Bár ha hosszítávon marad a 14-es akkor lehet hogy lesz légkondi meg központi zsírzó is bár akkor legalább 5 évig ennek agépnek kell maradnia
hemas 93000 euro meg az áfa.1 méteres a dob meg facsapágyon van a szalmarázo,és 4 hengeres 130 loerős perkins motorja van nem is hasonlit a 512 re.1.5 hektárt vág ortánként
Nem vmi jó ötlet. Akombájn hűtő azért nagyobb mert ritkábban vannak a csövek benne, hogy nehezebben rakódjon tele porral. A zt hűtője berakódik sokkal hamarabb. Inkább csináltasd meg, v. 516-osét rakd bele, ha nem tudsz gyárit szerezni, ez kicsit magasabb, és kell hozzá kiegyenlítő tartáj is.
Én is nagyon szerettem a kis 512-esünket. Egyszer beszart az IFA mert ellopták belőle az olajat és csak a harmadik felújitás volt sikeres. A jó motoros szaki nagyon fontos a motorgenerálnál. Amúgy egy valódi német gép volt még ha keleti is. Ma is elégedetten hajtják a románok valahol moldovában.
4846 hozzászólás
Válasz #195. hozzászólásra
Mélykút
hát igen te honnan irsz_
Válasz #191. hozzászólásra
Akkor itt laksz nem messze mert Szabadka nekünk 20 km légvonalban .
Válasz #190. hozzászólásra
Akkor most tényleg bajba vagy ha nem kapsz 100000000ft kilónként a meggyért:D.
Válasz #191. hozzászólásra
Gondoltam, hogy valahol délről a zmáj kaszahajtásmiatt:) de nem gondoltam, hogy ennyire.
igen onnan.szabadka mellol.
Válasz #189. hozzászólásra
Tudom Nyíregyháza és vaja között készült a videó! :) Én rndeltem! :) Most rakják lefelé! :)
Na basszus! Ez a vonat is elment.http://www.youtube.com/watch?v=AVYN3q31MlQ
Válasz #187. hozzászólásra
Te a vajdaságból írsz?
igen egy gépről beszélünkcsak akkor nálatok olcsobb én a vajdasági árát irtam.de van a 220 as farmertol kissebb is de az már nagyon kicsi.az mdw 525 ről ki tud valami megbizhato infot?
Válasz #184. hozzászólásra
Még egy két dolog és végig érek a nagyobb javításokkal és utána csak max csapágy cserék és kész
Válasz #184. hozzászólásra
Ja és volt egy vadállat gépészünk aki letőrte a sebességváltó villát és megnyomatta a hátsó tengelyt
Válasz #183. hozzászólásra
Nálunk is elég üzembiztos volt a 512-es. Csak a variátorba mentek ki a gumigyűrük de azok elég gyakran. Aztán a motor szart be. Onnantól két szezonba három motorcsere volt. Aztán kaptunk egy jó szakit, aki kicsit lazábban rakta össze a mocit és úgy ment mint a svájci óra. Addig állandóan szorult meg.
Válasz #182. hozzászólásra
Ha jól rendbe rakod szezon előtt akkor ezekkel se kell sokat szöszölni csaK a napi zsírzás és mehet a gép . Bár ha hosszítávon marad a 14-es akkor lehet hogy lesz légkondi meg központi zsírzó is bár akkor legalább 5 évig ennek agépnek kell maradnia
Válasz #181. hozzászólásra
Hát nem nagyon. Csak annyi az előnye, hogy nem kell minden nap apróságokat javitgatni. Csak fölülsz a légkondis fülkébe oszt méssz.
Válasz #180. hozzászólásra
Már mint megkeresni.
Válasz #179. hozzászólásra
Csak nem tudja az árát!
Válasz #178. hozzászólásra
Méretre kb ugyanaz. Egy kissebb magyar gazdaságnak megfelel.
Ez a 150-es dominátor sokban hasonlít a 512-esre. (sztem)
Válasz #175. hozzászólásra
Hát az is elég gyengécske, de én is inkább Claas-ot vennék.
Válasz #174. hozzászólásra
én a hemas farmer 220-asrol,szerintem ő is
Válasz #172. hozzászólásra
A class biztos, hogy jobb!
Válasz #173. hozzászólásra
Ti tropi-val ugyanarról a gépről beszéltek-e.
Válasz #171. hozzászólásra
Szerintem nincs,az + szokott lenni,egyébként ez is hidrohajtású
Válasz #169. hozzászólásra
A Claas Dominator 150-es is kb ennyi vagy még olcsóbb. 150 lovas mocival és hydrohajtással
Válasz #170. hozzászólásra
És ebben van kukorica asztal és átszerelő készlet?
Válasz #169. hozzászólásra
most kérdeztem az agrifert,a farmer 220-as ára 84500eur,szerintem drága
hemas 93000 euro meg az áfa.1 méteres a dob meg facsapágyon van a szalmarázo,és 4 hengeres 130 loerős perkins motorja van nem is hasonlit a 512 re.1.5 hektárt vág ortánként
Válasz #167. hozzászólásra
Ja! Azt hittem az 514-es utóda. Az jó nagy!
Válasz #166. hozzászólásra
De 98-as és szinte 300 lovas.Különben itt van a gép piac első oldalán.
Válasz #165. hozzászólásra
Az nagyon sok érte.(sztem)
Válasz #161. hozzászólásra
A vektornál györben van valami fortschritt/case cucc 5 milláért.
Válasz #163. hozzászólásra
Azért nagyon sz@r nem lehet ahogy nézem.Árat tud valaki?
Válasz #162. hozzászólásra
Értem! Csak kiváncsi lettem volna rá!
Válasz #161. hozzászólásra
én láttam élőbe is az Omékon a szakik azt mondták hogy gyenge konstrukcio
Válasz #160. hozzászólásra
Azt tudom! Magyar oldalra gondoltam! Találtam egyet:
http://www.agrifer.hu/kinalat/2Kombajn/3Hemas/Hemas_Kombajn_220.jpg
Válasz #159. hozzászólásra
hemas.de
Válasz #155. hozzászólásra
Van honlapja a kereskedőnek ahol meg lehet nézni a kombájnt?
Válasz #153. hozzászólásra
Nem vmi jó ötlet. Akombájn hűtő azért nagyobb mert ritkábban vannak a csövek benne, hogy nehezebben rakódjon tele porral. A zt hűtője berakódik sokkal hamarabb. Inkább csináltasd meg, v. 516-osét rakd bele, ha nem tudsz gyárit szerezni, ez kicsit magasabb, és kell hozzá kiegyenlítő tartáj is.
Válasz #156. hozzászólásra
Nekem Vaerstad henger eltört a függőcsapot. Megesztergálni a ZIL-131 féltengelyből, ez nagyon CCCP acélet! :DDD
Válasz #151. hozzászólásra
Nekünk a késhajtó fej szakadt el mindig. aztán esztergáltunk eggyet az S 1800 román dózer munkahengerszárából és megszünt a gond.
Válasz #148. hozzászólásra
98-ig MDW-514-es, de mai van is új HEMAS neve a kombájn Veszprémnél van kereskedőnél, mind újat. 4,2 méteres vágóasztalot.
Válasz #151. hozzászólásra
Az eredetivel mi volt a bajod?
Nem csúszik meg az ékszíj vagy nem szedi föl a szalmát vagy a tarlóról valami gazt?
Az 512-esemen ereszt a hütö.Ha ZT hütöt beleraknák ami 10cm-rel keskenyebb birná az nyáron?
Azt nem tudom, hogy miért nem alkalmaznak olyan kaszahajttást, mint az szk-kon? Az tökéletesen működik, zéró meghibásodással.
zmaj 190 esről származik diferenciálos meghajtás nagyon csendben dolgozik és jol megy
Válasz #145. hozzászólásra
Milyen kasza hajtásod van?
Válasz #148. hozzászólásra
A trabant is valódi német kocsi, még ha keleti is:).
Válasz #145. hozzászólásra
Én is nagyon szerettem a kis 512-esünket. Egyszer beszart az IFA mert ellopták belőle az olajat és csak a harmadik felújitás volt sikeres. A jó motoros szaki nagyon fontos a motorgenerálnál. Amúgy egy valódi német gép volt még ha keleti is. Ma is elégedetten hajtják a románok valahol moldovában.
Tényleg nagyon szép darab !
Látszik hogy van gazdája !!!