Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz MIHI10045 #8188. hozzászólásáraA hűtőn 12 voltos van 2 db sorbakötve, nekem van benne áram átalakító is, nagy melegbe van a baj amikor folyamatosan megy a két venti a klímahűtőnél.
Válasz MIHI10045 #8188. hozzászólásáraÜdv!Ha 12-v os a klíma ,és csak az egyik akkumulátorról van áram alá helyezve,akkor tud ilyen jelenséget okozni.A sorba kapcsolt akkumulátorok közül a generátor mindig azt tölti amelyikben magasabb a töltöttségi szint.Ha az egyikről veszed le az áramot,az lassan lemerül, a másik pedig túl töltődik.Ezért nem indul a gép ha működik a klíma.Az én gépemen is ez volt a baj Ezt egy áramátalakító beépítésével küszöböltem ki.
Válasz Koszi. #8175. hozzászólásáraHány voltos a klíma hűtő motorja mert nálam. Ugyan ez a gond és 180ampéros az aku igaz csak az egyik aksiról van húzva az áram lehet hogy ott a baj
Válasz medikus #8181. hozzászólásáraAlapjáraton 24,8 at mértem miután megcsináltam a leszakadt töltésszálat hogy egyáltalán van-e töltés. Megmérem majd teljes gázon is, bár úgyis el kell vigyem szakihoz a generátort szerintem, az lesz a vége.
Válasz medikus #8177. hozzászólásáraIgen 154 ah akksik vannak benne. Olyan lehet hogy kevesebbet tölt a generátor mint kéne? vagy csak olyan van hogy vagy tölt vagy nem?
Válasz medikus #8176. hozzászólásáraNem látszik ki annyi a menetből, hogy az anya rákapjon. Pedig már tisztább minden darabja mint új korában. Szlovák csapágy. Nagyon kicsire hagyták a tűrést.
Válasz Koszi. #8175. hozzászólásáraAKKOR MENNYI ÁRAMMAL MEGY AZ? a TETŐBEN LEVŐ SZELLŐZŐ MOTOR(DINAMÓ) 220w!Azt tudja egész nap!Mekkora akkumulátorok vannak?154Ah?
Válasz medikus #8173. hozzászólásáraMajd szotyiba! Igaz kalászos se sok volt de megúsztuk egy töltésszál leszakadással a szezont, illetve kevés a töltésem, lehet kellene egy nagyobb generátor mert ha megy a klíma folyamat és leállítom nem indul el
A szalmarázó tengelyen levő csapágyak visszarakásához kell valami célszerszám? A rögzítő hüvelyekre nem kap rá az anya. Még eredeti csapágyak voltak. Hogyan rakjátok össze? Köszi!
Eladó 514-es kombájnunk gabona asztallal, szállító kocsival, mfka 4 soros kukorica asztallal, ferdefelhordóval, két garnítúra kanalas lánccal (az egyik vadi új), doblassítóval, tartalék szíjakkal.
Nem egy fiatal jószág, de teszi a dolgát, munkára fogható azonnal. Az eladás oka nagyobb vásárlása.Ha valakit érdekel keressenek bátran! Ára: 1800.000 Ft Tel:706198161
Válasz medikus #8162. hozzászólásáraszinte azonnal ahogy elengedem a kart.mit nezzek meg a vezerlotombe?szezon elott az osszes gumit kicsereltem benne mert folyott az olaj belole,most meg eggyik pillanatrol a masikra revarial.
Medikus segìtsèg!màr szinte nem telik el nap problèmàk nèlkül. magàtòl visszavariàl a variàtor ahogy elengedem a kart!olaj sehol sem folyik.vezèrlőtőmbnèl keresgèljek?le kekl hozzà szerelni vagy felszerelve is àtt lehet nèzni?
Meglett a hiba!a tàvszivattyù bemenetelènèl van egy kis sèrülès ahova az alàtèt ül fel,csak azt nem tudom hogy lett.csak ùgy tudtuk megàllìtani a farsot,hogy a bemeneteli cső alà 2db alumìnium alàtèt került!de most màr megy!
Ezt nekem is eljátszotta pár éve. Két szezonban kínlódott ugyanígy. Már mindent kicseréltem, mikor kiderült, hogy az üzemanyag cső szivat.
Lenn a hűtő alatt kitört a flexi cső, és ha olyan kedve volt, akkor adott egy kis fals levegőt a gépnek.
Válasz Buvargabi #8154. hozzászólásáraLehet hogy fals levegőt szív...mikor beindul tartja a fordulatot rendesen?? Ha nem akkor lehet a filter is vagy a kis szűrőle a pompáló alatt.
Válasz Buvargabi #8154. hozzászólásáraNyomas tarto szelep rugoja ??? En az enyemre tettem egy visszacsapo szelepet a szovo csore. Nagyon jol szuperal , csak egy feltetele van a tokeletes mukidesnek h tiszta legyen a naftatartaly. Meg olyan gondod is lehet h levegot kap valaahol es azer fut vissza neked.
A 17liter olaj a motorban nektek meddig jelöli a nívót?? Valamivel többet öntöttem bele mint 17liter, és a nívó végén a lapos részen csak haromnegyedig mutat olajat.
Sikerült az aratást befejezni ,de voltak döccenők rendesen.A következő évet másként képzeljük el már most gondolunk a felújításra ezért ha tudtok olyan céget aki karosszéria elemeket árúsit írjátok már meg.Aki még dolgozik annak jó munkát és köszönet az önzetlen segítségeiteket!
Válasz ÖSzabi #8146. hozzászólásáraA fék az nekem csak a kettő db kerékagy felöli van a pedálra kötve mert a négyet nem igazán bírja ellátni a főfékmunkahenger. A váltó felöliek maradtak meg kézifékesnek, itt is nagy hegyek vannak, mondjuk abból a szempontból ez biztonságosabb ha eltörik a féltengely akkor is van fék, többit neked kell tudni, nyílván az 514 es komfortosabb gép és erősebb is picit.
Sziasztok! Véleményeteket szeretném kikérni! Mégpedig arról hogy van egy 512 kombájnunk minden cucc megvan hozzá, de mi a kukorica szereléket nem használjuk ki. Átszaladt olyan az agyamon hogy eladnánk az egész gépet úgy ahogy van és vénénk a helyére egy 514-et ami jó állapotú és csak gabona szerelék van hozzá. Szerintetek megéri cserélni? Meg én az 514et biztonságosabbnak gondolom a dupla fék miatt,ugyanis itt nálunk komoly hegyeket kell másznia. Mi a véleményetek?
13741 hozzászólás
Válasz MIHI10045 #8188. hozzászólásáraA hűtőn 12 voltos van 2 db sorbakötve, nekem van benne áram átalakító is, nagy melegbe van a baj amikor folyamatosan megy a két venti a klímahűtőnél.
Válasz MIHI10045 #8188. hozzászólásáraÜdv!Ha 12-v os a klíma ,és csak az egyik akkumulátorról van áram alá helyezve,akkor tud ilyen jelenséget okozni.A sorba kapcsolt akkumulátorok közül a generátor mindig azt tölti amelyikben magasabb a töltöttségi szint.Ha az egyikről veszed le az áramot,az lassan lemerül, a másik pedig túl töltődik.Ezért nem indul a gép ha működik a klíma.Az én gépemen is ez volt a baj Ezt egy áramátalakító beépítésével küszöböltem ki.
Válasz medikus #8187. hozzászólásáraIgazad volt. Nem K-s csapágyat vettem. Köszi a segítséget!
Válasz MIHI10045 #8188. hozzászólásáraEgyformán van töltve!
Válasz Koszi. #8175. hozzászólásáraHány voltos a klíma hűtő motorja mert nálam. Ugyan ez a gond és 180ampéros az aku igaz csak az egyik aksiról van húzva az áram lehet hogy ott a baj
Válasz Berente Antal #8178. hozzászólásáraMi lett a vége?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Motor Felújítás! Oka a gépész NEM nézte meg a szelepeket
https://www.youtube.com/watch?v=GSIKO_rK_4w&feature=youtu.be
Motor felújítás Oka gépész NEM nézte meg a szelepeket.
Válasz kovacs199606 #8183. hozzászólásáraHirdetnek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sziasztok
4 soros kukorica adaptert vásárolnék szerelékekkel együtt.
Aki tud segíteni kérem jelezze:
06303689099
Válasz medikus #8181. hozzászólásáraAlapjáraton 24,8 at mértem miután megcsináltam a leszakadt töltésszálat hogy egyáltalán van-e töltés. Megmérem majd teljes gázon is, bár úgyis el kell vigyem szakihoz a generátort szerintem, az lesz a vége.
Válasz Koszi. #8179. hozzászólásáraMérd meg!Ha 27voltot tudsz mérni az akkun,teljes gázon,akkor annak elégnek kell lenni!
Válasz Berente Antal #8178. hozzászólásáraAkkor fordítva raktad fel a csapágyat a szorítógyűrűre!!!Vagy nem K-s csapágyat vettél oda!! 6209K!!!!!!
Válasz medikus #8177. hozzászólásáraIgen 154 ah akksik vannak benne. Olyan lehet hogy kevesebbet tölt a generátor mint kéne? vagy csak olyan van hogy vagy tölt vagy nem?
Válasz medikus #8176. hozzászólásáraNem látszik ki annyi a menetből, hogy az anya rákapjon. Pedig már tisztább minden darabja mint új korában. Szlovák csapágy. Nagyon kicsire hagyták a tűrést.
Válasz Koszi. #8175. hozzászólásáraAKKOR MENNYI ÁRAMMAL MEGY AZ? a TETŐBEN LEVŐ SZELLŐZŐ MOTOR(DINAMÓ) 220w!Azt tudja egész nap!Mekkora akkumulátorok vannak?154Ah?
Válasz Berente Antal #8174. hozzászólásáraRákap az,csak először lazára kell hagyni,hogy mozdítani lehessen rajta!Könnyen rá kell hogy kapjon!
Válasz medikus #8173. hozzászólásáraMajd szotyiba! Igaz kalászos se sok volt de megúsztuk egy töltésszál leszakadással a szezont, illetve kevés a töltésem, lehet kellene egy nagyobb generátor mert ha megy a klíma folyamat és leállítom nem indul el
A szalmarázó tengelyen levő csapágyak visszarakásához kell valami célszerszám? A rögzítő hüvelyekre nem kap rá az anya. Még eredeti csapágyak voltak. Hogyan rakjátok össze? Köszi!
Darál még valaki?
Válasz Schrauf Roland #8171. hozzászólásáraköszönöm a választ.
Válasz sanyi1965 #8170. hozzászólásáraBakonyszentiván
Veszprém megye
Válasz Schrauf Roland #8169. hozzászólásárahol laksz barátom?
Eladó 514-es kombájnunk gabona asztallal, szállító kocsival, mfka 4 soros kukorica asztallal, ferdefelhordóval, két garnítúra kanalas lánccal (az egyik vadi új), doblassítóval, tartalék szíjakkal.
Nem egy fiatal jószág, de teszi a dolgát, munkára fogható azonnal. Az eladás oka nagyobb vásárlása.Ha valakit érdekel keressenek bátran! Ára: 1800.000 Ft Tel:706198161
Válasz medikus #8167. hozzászólásáraAz enyèm is zöld.majd aratàs utàn korulnezek,màr nincs sok,kibirom,csak az uton lassu
Válasz Buvargabi #8165. hozzászólásáraVegyél rá egy (Zöld)bontott tömböt!!Az már kissé módosított!
Válasz Buvargabi #8165. hozzászólásáraVidd el egy hidraulikás céghez. Megjavítják vagy ajánlanak egy másikat ha ez a gond.
Válasz medikus #8164. hozzászólásáraSzèpen működött csak folyott belőle az olaj ezèrt cserèltem ki mindenhol a gumikat.
Válasz Buvargabi #8163. hozzászólásáraCseréld ki a tömböt!!Ne javítgasd!
Válasz medikus #8162. hozzászólásáraszinte azonnal ahogy elengedem a kart.mit nezzek meg a vezerlotombe?szezon elott az osszes gumit kicsereltem benne mert folyott az olaj belole,most meg eggyik pillanatrol a masikra revarial.
Válasz Buvargabi #8161. hozzászólásáraHa nincs folyás,akkor vezérlő tömb!Mennyire gyors a leengedés?
Medikus segìtsèg!màr szinte nem telik el nap problèmàk nèlkül. magàtòl visszavariàl a variàtor ahogy elengedem a kart!olaj sehol sem folyik.vezèrlőtőmbnèl keresgèljek?le kekl hozzà szerelni vagy felszerelve is àtt lehet nèzni?
Meglett a hiba!a tàvszivattyù bemenetelènèl van egy kis sèrülès ahova az alàtèt ül fel,csak azt nem tudom hogy lett.csak ùgy tudtuk megàllìtani a farsot,hogy a bemeneteli cső alà 2db alumìnium alàtèt került!de most màr megy!
Válasz Buvargabi #8154. hozzászólásáraÜdv!
Ezt nekem is eljátszotta pár éve. Két szezonban kínlódott ugyanígy. Már mindent kicseréltem, mikor kiderült, hogy az üzemanyag cső szivat.
Lenn a hűtő alatt kitört a flexi cső, és ha olyan kedve volt, akkor adott egy kis fals levegőt a gépnek.
Válasz Buvargabi #8154. hozzászólásáraAC működtetéskor nem érzed felhúzáskor hogy ellenáll?AC pohárszűrő,szelep,átereszcsavar a szívőcsőtetőnél,üzemanyagszűrő avitt,átlátszó kannában tárolt üza lepedék,túl passzos tanktető,soroljam?
Válasz Buvargabi #8154. hozzászólásáraac
Válasz Buvargabi #8154. hozzászólásáraLehet hogy fals levegőt szív...mikor beindul tartja a fordulatot rendesen?? Ha nem akkor lehet a filter is vagy a kis szűrőle a pompáló alatt.
Válasz Buvargabi #8154. hozzászólásáraNyomas tarto szelep rugoja ??? En az enyemre tettem egy visszacsapo szelepet a szovo csore. Nagyon jol szuperal , csak egy feltetele van a tokeletes mukidesnek h tiszta legyen a naftatartaly. Meg olyan gondod is lehet h levegot kap valaahol es azer fut vissza neked.
Sziasztok!màr megy az idegeimre a gèp!most neg valahol elengedi az üzemanyagot.felpumpàlom s megy tovàbb.valamikor 5 percig valamikor fèl napig.agybaj
Válasz Gyurkesz1 #8152. hozzászólásáraTold meg a nívót!
A 17liter olaj a motorban nektek meddig jelöli a nívót?? Valamivel többet öntöttem bele mint 17liter, és a nívó végén a lapos részen csak haromnegyedig mutat olajat.
Válasz MIHI10045 #8149. hozzászólásáraFordulattól függ!!!!35.8 Ha a motor 2150 fordulaton megy!
Válasz MIHI10045 #8149. hozzászólásáraEz német nyelvű ugyan de benne vannak az adatok.(Esetleg időbe telik mire letöltődik a pdf., és megtudod nyitni.)
http://www.kanuinfo.de/sonstiges/Reparaturhandbuch_4VD14.5_12-1SRW.pdf
Szevasztok olyan kérdésem volna hogy a gyári 514-es motor előgyújtása pontosan hány fok???segítséget előre is köszönöm
Sikerült az aratást befejezni ,de voltak döccenők rendesen.A következő évet másként képzeljük el már most gondolunk a felújításra ezért ha tudtok olyan céget aki karosszéria elemeket árúsit írjátok már meg.Aki még dolgozik annak jó munkát és köszönet az önzetlen segítségeiteket!
Válasz ÖSzabi #8146. hozzászólásáraA fék az nekem csak a kettő db kerékagy felöli van a pedálra kötve mert a négyet nem igazán bírja ellátni a főfékmunkahenger. A váltó felöliek maradtak meg kézifékesnek, itt is nagy hegyek vannak, mondjuk abból a szempontból ez biztonságosabb ha eltörik a féltengely akkor is van fék, többit neked kell tudni, nyílván az 514 es komfortosabb gép és erősebb is picit.
Sziasztok! Véleményeteket szeretném kikérni! Mégpedig arról hogy van egy 512 kombájnunk minden cucc megvan hozzá, de mi a kukorica szereléket nem használjuk ki. Átszaladt olyan az agyamon hogy eladnánk az egész gépet úgy ahogy van és vénénk a helyére egy 514-et ami jó állapotú és csak gabona szerelék van hozzá. Szerintetek megéri cserélni? Meg én az 514et biztonságosabbnak gondolom a dupla fék miatt,ugyanis itt nálunk komoly hegyeket kell másznia. Mi a véleményetek?
Válasz kori01 #8144. hozzászólásárameg befecskendezési szög,és mennyiség,
Válasz medikus #8143. hozzászólásáraUgyanaz a motor adagolo beállitások mások.
pl fordulat.mennyinél szabályoz le stb.
Válasz kori01 #8142. hozzászólásáraAzért van ott nyomaték beli eltérés is,meg más is.