Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.01 Ft USD 390.17 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

Fortschritt E-514 kombájn

Létrehozta: Vendég , 2008-02-16 21:05:54

Kedvencekhez Segítség

13741 hozzászólás
#7891 Hogel
2017-06-09 15:03:24

Válasz dracke #7857. hozzászólásáraMTZ első kerék reduktorház tömítő o gyűrű.Én azt használom ékszíjnak.

#7890 csoppika
2017-06-09 15:01:19

Válasz medikus #7889. hozzászólásáraDélután felveszed a telefont? Sürgős lesz a dolog. Jönnek a kütyüért...

#7889 csoppika
2017-06-09 14:55:17

Válasz medikus #7889. hozzászólásáraDe éppen a feszre vagyok kíváncsi... Csak remélni tudom, hogy nem 10-15 ampert használ, mert akkor bármelyik lehet... No mindegy. Haver délután jön... mérni... Majd kitaláljuk...

#7888 medikus
2017-06-09 14:38:16

Válasz csoppika #7888. hozzászólásáraAzt a feszűltség és ellenállás hányadosa adja meg!Azért kellene ellenállást mérni.

#7887 csoppika
2017-06-09 14:12:37

Válasz medikus #7885. hozzászólásáraAhhoz tudni kéne az áramfelvételét is, nem? Vagy kb mekkor a bizti lehet ehhez?

#7886 medikus
2017-06-09 11:58:54

Válasz dracke #7854. hozzászólására24x1.5!!!Lehet kapni,de ha lerúgta,akkor már lehet nem áll meg az új sem!

#7885 csoppika
2017-06-09 09:05:04

Válasz medikus #7885. hozzászólásáraSajna 2hete behalt a multiméterem...

#7884 medikus
2017-06-09 07:01:53

Válasz csoppika #7881. hozzászólásáraAttól még a baloldali akkuról vihettek volna + energiát!Egy Ohm mérő megmutatja azt,hogy milyen feszültségre készült!

#7880 csoppika
2017-06-07 21:49:27

Válasz T180. #7877. hozzászólásáraEz is műkszik...
De konzultáltam a műszerész haverral. Ahogy ez be van kötve csak 24volt lehet... Mivel a kaszni a test...

#7879 medikus
2017-06-07 21:43:34

Válasz VESZTES. :) #7879. hozzászólásáraÚgy értem hogy a beömlő rés elől nagyobb,mint a kilépő rés!

#7878 VESZTES. :)
2017-06-07 21:41:02

Válasz medikus #7878. hozzászólásáraNem igazán értem hogy nem párhuzamos, kifejtenéd? egy kicsit lenke vagyok!

#7877 medikus
2017-06-07 21:25:58

Válasz VESZTES. :) #7871. hozzászólásáraA kosár,nem párhuzamos a dobbal!Az miatt.A kosár elején nincs semmi,csak a tartórúd a toklászoló lemezekkel!Arra van akasztva a kőgyüjtő!

Nincs profilkép
#7876 T180.
2017-06-07 21:25:50

Válasz csoppika #7872. hozzászólásárakeresel 24v-os kuplungot?van 2db igaz kukásautó szivattyút hajtott,qrva erős

#7874 medikus
2017-06-07 21:20:21

Válasz csoppika #7874. hozzászólásáraArról van szóóóóóóóóóóóóóóóó!smile thumbup

#7873 csoppika
2017-06-07 20:59:31

Válasz dracke #7873. hozzászólásáraGondolom a karterban levő olaj hőcserélő(sose lássam) jó nagy O gyűrűvel tömít, ami megegyezik méretben azzal a "befőttes" gumival, ami a spirál jeladóját hajtja...

#7872 dracke
2017-06-07 20:52:18

Válasz medikus #7868. hozzászólásárana most elvesztettem a fonalat:D

milyen olajhűtő? milyen O gyűrű?

#7870 VESZTES. :)
2017-06-07 20:48:54

Sziasztok! Lehet hogy rosszul gondolom de ha a dobkosarat állítom a fülkében akkor a beállított értékarányok megtartásával kellene változnia. de ha
szűkítem a hézagot akkor szinte csak az elejét emeli a hátulja alig változik, ez miért van? A másik, gabona kosár elejére van valami gyári terelőlemez mert a kosár vége 2-3 cm-rel feljebb van mint a kőgyüjtő széle. Köszönöm előre is!

#7869 medikus
2017-06-07 18:00:58

Válasz csoppika #7869. hozzászólásáraValami elektromos emberrel méresd meg az ellenállását,és az már akkor kiszámolja neked!!!!Az enyémben nem volt semmi átalakító!A műszerfalból kapta az áramot!

#7868 csoppika
2017-06-07 17:53:23

Válasz medikus #7865. hozzászólásáraSajna az eredeti tulaj sem tudja már mert 1-2 cucchoz volt a fülkébe húzva 12 volt...

#7867 medikus
2017-06-07 17:48:22

Válasz medikus #7866. hozzászólásáraMost olvasom!!!Eredeti oda való a fordulat mérőre!

#7866 medikus
2017-06-07 17:46:45

Válasz Zoli22 #7862. hozzászólásáraAkkor a nyelestengely végéről vedd le a zégergyűrűt,és hűzasd le a komplett kuplungot!Vagy a gyári lehúzóval,vagy a 3 körmös lehúzót beakasztod a variátor agyban levő 3 zsirzó furatba,és lehúzatod,addig amíg lejön a bordákról!

#7864 medikus
2017-06-07 17:42:22

Válasz csoppika #7864. hozzászólásáraNekem mikor volt,az 24 voltos volt!

#7863 csoppika
2017-06-07 14:53:30

Válasz medikus #7861. hozzászólásáraMester!
A szecskázó elektromos kuplungja 12 voltról megy?

#7862 dracke
2017-06-07 14:02:48

Válasz medikus #7860. hozzászólásáraaz nem tudod mekkora átmérőjű?

#7861 Zoli22
2017-06-07 13:00:05

Válasz medikus #7861. hozzászólásáraEz a régi megoldás,amit írtam, de nem jön szét, 3 éve állt a gép. Kénytelen vagyok levenni, de nem tudom levenni a belső szíjtárcsát ami mögött ugye bent van a szerkezet és a tárcsa. Valamint kifejezetten jó a fék, és a motor is, és csikorogva megcsúszik a szíj, és az pedig nem laza. A másik gépemen fele ennyire van feszítve és az is szétszakította a kuplungot ezzel a megoldással laza szíjjal, ez pedig nem :(

#7860 medikus
2017-06-07 12:36:19

Válasz Zoli22 #7859. hozzászólásáraTedd 3.ba,és indíts rá!!Benyomott kuplungnál!!!!!

#7859 medikus
2017-06-07 12:35:03

Válasz dracke #7857. hozzászólásáraAz olajhűtő kerek tömítő gyűrűje!

#7858 Zoli22
2017-06-07 12:16:06

Sziasztok!

Most találtam a fórumra és így kezdésnek gyorsan lenne is egy kérdésem.
Valakinek nincs véletlenül 14-eshez eladó javítási útmutatója? A kuplungom szokás szerint felrohadt és most nem jön szét a szokásos módszerrel, és a belső szíjtárcsa pedig nem akar lejönni, esetleg ha valaki megszán egy robbantott ábra is elég lenne a kuplungról/variátorról, hogy hogy jön le egyszerűen a tárcsa.
Előre is köszönöm mindenkinek!

#7857 mz/x
2017-06-07 10:38:54

Válasz dracke #7857. hozzászólásáraBócsán kapsz mindent az 514-eshez


#7856 dracke
2017-06-07 09:51:52

tud valaki abba segíteni hogy a dobfordulat spirálja és a dobtengely között lévő 5x1100 ékszíjat mivel lehetne kiváltani, vagy hol lehet ilyen ékszíjat venni mert a boltba nem tudnak ilyent beszerezni

#7854 Buvargabi
2017-06-06 22:07:20

Válasz medikus #7840. hozzászólásáraAmelyik a variàtort,asztalt ès a magkihordot irànyìtja.

#7853 dracke
2017-06-06 21:56:58

nem tudja valaki hogy a menetvariátor tengely végén lévő csavar mekkora? és hogy lehet e kapni?

Nincs profilkép
#7852 robikoos
2017-06-06 21:48:09

Köszönöm az infókat az adagolóhoz! smile rolleyes

Nincs profilkép
#7851 robikoos
2017-06-06 21:48:04

Köszönöm az infókat az adagolóhoz! smile rolleyes

#7850 Gepi
2017-06-05 19:45:10

Válasz T180. #7849. hozzászólásárakolléga, olvass vissza mit írtamsmile hammer

Nincs profilkép
#7848 T180.
2017-06-05 16:57:34

Válasz Gepi #7846. hozzászólásáraNe legyél már túl okos,ki mondta,hogy nem lehet felrakni,fel lehet működik is de nem jól

#7847 medikus
2017-06-05 15:37:48

Válasz Gepi #7846. hozzászólásáraFogsz ilyet találni!Mint írtam,fel lehet tenni rá!Akár a motor tetejére is!smile lolDe ne akarjunk a gyári mérnököktől okosabbak lenni,azok sem csináltak volna maguknak plusz munkát!Ha bemásolnám ide a két motor teljesítmény jelleggörbéit,láthatnád hogy nem egyformán adja le a nyomatékot!Erről van szó!smile thumbup

#7846 Gepi
2017-06-05 15:24:22

Válasz Gepi #7846. hozzászólásáravagy ezt a gépet de ezek azért fiatalabb gépek

#7845 Gepi
2017-06-05 15:21:33

Válasz medikus #7845. hozzászólásáraÉrtem hogy mit beszélsz ez az elméleti része de a gyakorlatban mégis megcsinálják azt hogy ifa adagolót tesznek rá. Ne mond azt nekem hogy ha felkeresek az országban minden működő 512 gépet akkor nem fogok ilyennel találkozni?

#7844 medikus
2017-06-05 15:07:22

Válasz Gepi #7842. hozzászólásáraPersze, fel lehet rakni!Passzol rá!Csak még sem teljesen!Egyik az előtöltés szabályozó!Másik a fordulat szabályozó!A két motor nem egyformán dolgozik,ez azért van kitalálva!Különben a gyárban is tudtak volna rá rakni (IFA) adagolót!(szajkózzuk)smile sweatdrop

#7843 janihida
2017-06-05 12:08:56

Válasz Buvargabi #7835. hozzászólására Szia! Ki kell csavarozni az egészet!....nem nagy ügy 4 csavar tartja csak előbb a sok fém csövet le kell csavarozgatni és utána lejön lefelé.A javítókészlete elég gagyi a Hód kft. csinálja évek óta lesznek a csomagban dolgok amik nem passzolnak sehová ,meg olyan is ami nem is kell de a vezérlő rudazatok alsó felső karmantyújai benne vannak (az a lényeg) ....én a tagokat szét sem csavaroztam (nem az oldalsó tömítő gyűrűk szoktak folyni) alul-fölül szedd az imbusz csavaroknál. Csak egy helyen van a belső rudazaton egy 4x2-es gumigyűrű máshol nincs ezért nem is kell a többit kihúzgálni csak fent-lent a karmantyúkat cserélni!

#7842 csoppika
2017-06-05 09:31:31

Válasz Gepi #7842. hozzászólásáraÁllítólag Ifáét pl a tűzoltó vagy esetleg a szippantósét lehet feltenni...ha jól tudom...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Digitális átállás: "Pénz, paripa, fegyver" adott
Digitális átállás: "Pénz, paripa, fegyver" adott
A precíziós gazdálkodás elkerülhetetlen, de ki és hogyan segít elindulni?
A talajfertőtlenítés alfája és ómegája napraforgóban
A talajfertőtlenítés alfája és ómegája napraforgóban
A napraforgó az egyik legfontosabb termesztett növényünk.
Weimar motor eladó
Weimar motor eladó

80.000 Ft

Szerelt kombájn kerék 23, 1-26-as méretben eladó (250.000 Ft /db)
Szerelt kombájn kerék 23, 1-26-as...

250.000 Ft

420/85R38 16.9R38 Firestone Performer 85 Extra TL 144D/141E
420/85R38 16.9R38 Firestone Performer 85...

247.000 Ft

Asztalemelő munkahenger eladó John Deere WTS -hez
Asztalemelő munkahenger eladó John Deere...

200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]