Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.56 FtUSD400.96 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #7738. hozzászólásáraOk., majdnem gondoltam is azután, hogy túl egyszerű lenne rajzból tanulni a mesterséget , és a gyakorlatban másként van ez. Köszönöm.
Ha nincs még magyar ebből is kinézhető sok info.
Ékszíjak méretei és hajtási sémák, ajánlott cséplő beállítások, villamos kapcsolás, kontroll lámpák jelmagyarázata stb.
Az általad kérdezett kábelek a rajz szerint:
A 81. oldalon /motoron/: az S10 légszűrő kapcsoló a T6-on keresztül megy a műszerfalon az La4 kontroll lámpához.(82-es oldal)
A 81. oldal /motor/ : az S16 olajszűrő eltömődés kapcsolója a T7-en megy az La1 k. lámpához a műszerfalra (82. oldal)
Ez szerint a két színű vezeték az olajé.
---------------------------------------
S1-S21: jeladók, kapcsolók
La1-La11: jelzőlámpák
A 82-83 oldalon az egy rajz lenne , csak ketté van vágva. Egymás mellé kell "tenni"
Válasz medikus #7733. hozzászólásáraBocs, ha nem jót kérdezek. (Abból is tanulunk.)
Lehet-e , hogy a 2 vezeték közül csak az egyik a légszűrő kapcsolóé, a másik pedig az olajszűrő eltömődést jelző kapcsoló vezetéke?
1982-es kiadású kapcs. rajz mintha úgy mutatná. Hozom nemsokára, bár német nyelvű.
Válasz vasvarikriszta #7731. hozzászólásáraNekem ami volt rajta az magnesos kuplung volt biso zuzo volt rajta eredeti felszerelt volt es ott is a lada mogott ment az ekszijj
Válasz dracke #7730. hozzászólásáraHa van óra bent a műszerfalon(kilométer),akkor a váltóban is van forgás érzékelő,de azon 3 vezeték van.Ez a 2 vezeték a vákuum kapcsolóra megy,ami a szívó csőben van!Légszűrő eltömődés jelző
nem tudom hogy az a km óra a váltóból kapja e vagy sem, csak nem működik, és ott is ilyen két színű vezeték van, ezért gondoltam hátha. bár én is furcsáltam volna. akkor megnézem a váltót hogy ott van e valami hely. nemrég vettem a gépet ugyhogy még csak ismerkedek vele+
tud nekem segíteni hogy ez a két vezeték hová való? vagy hogy a légcsőben mi az az érzékelő? az a két vezeték szín szerint elvileg a kilométerórától jön.
Hali Mindenki! Kicsit korai a kérdés még, de aki gabona vágosztallal vág naprát, van vmi megoldas hogy a ferde felh. tengely ne tekerje fel a szárat? Elegge idegesito 2 naponta leallni felhordorol emiatt!
Hát ha másfajta könyv az 514 hez nincs akkor igen, nincs akkor igen. Gondolom ebből magyar verzió nincsen. Nem tudom gyárilag milyen könyvek jöttek ki hozzá
Elkészült a festés de a vágó asztal be húzta a féket. Kollégák azt a a fogas kereket, hogy lehet onnan eltávolítani. Mert az alkatrész katalógusban a tengely egy de itt láttam, hogy kettő azért van benne a furat. Fogaskereket kellene le vennem róla. Mert már az idő elkoptatta. Előre is köszönőm www.youtube.com/watch?v=FepP_3GnKs4&feature=youtu.be
13739 hozzászólás
és a KM ora hová van bekötve?
Válasz medikus #7738. hozzászólásáraOk., majdnem gondoltam is azután, hogy túl egyszerű lenne rajzból tanulni a mesterséget , és a gyakorlatban másként van ez. Köszönöm.
Válasz D-032a #7735. hozzászólásáraAnnak is van vezetéke,de az egyedül van!A légszűrő vezetéke mellett van még egy (barna) test szál is!
Válasz dracke #7728. hozzászólására... bealudtam a linkkel...,nem radírozom ,lesz ez is.
E 514 Használati útmutató (német nyelvű)
Ha nincs még magyar ebből is kinézhető sok info.
Ékszíjak méretei és hajtási sémák, ajánlott cséplő beállítások, villamos kapcsolás, kontroll lámpák jelmagyarázata stb.
Az általad kérdezett kábelek a rajz szerint:
A 81. oldalon /motoron/: az S10 légszűrő kapcsoló a T6-on keresztül megy a műszerfalon az La4 kontroll lámpához.(82-es oldal)
A 81. oldal /motor/ : az S16 olajszűrő eltömődés kapcsolója a T7-en megy az La1 k. lámpához a műszerfalra (82. oldal)
Ez szerint a két színű vezeték az olajé.
---------------------------------------
S1-S21: jeladók, kapcsolók
La1-La11: jelzőlámpák
A 82-83 oldalon az egy rajz lenne , csak ketté van vágva. Egymás mellé kell "tenni"
https://www.museum-digital.de/data/agrargeschichte/resources/documents/201408/09070858928.pdf
Válasz medikus #7733. hozzászólásáraBocs, ha nem jót kérdezek. (Abból is tanulunk.)
Lehet-e , hogy a 2 vezeték közül csak az egyik a légszűrő kapcsolóé, a másik pedig az olajszűrő eltömődést jelző kapcsoló vezetéke?
1982-es kiadású kapcs. rajz mintha úgy mutatná. Hozom nemsokára, bár német nyelvű.
Válasz vasvarikriszta #7731. hozzászólásáraNekem ami volt rajta az magnesos kuplung volt biso zuzo volt rajta eredeti felszerelt volt es ott is a lada mogott ment az ekszijj
Válasz dracke #7730. hozzászólásáraHa van óra bent a műszerfalon(kilométer),akkor a váltóban is van forgás érzékelő,de azon 3 vezeték van.Ez a 2 vezeték a vákuum kapcsolóra megy,ami a szívó csőben van!Légszűrő eltömődés jelző
Válasz vasvarikriszta #7731. hozzászólásáraAz akku szekrény mellett van egy spanoló is,hátul.Az tartja a szíjat.
Válasz medikus #7727. hozzászólásáracsak azért kérdezem mert én amit láttam élőben és az interneten annak legtöbbnek alul megy a szíj
Válasz .MAN. #7729. hozzászólásáraakkor talán az a két vezeték a visszajelzőlámpához mehet.
nem tudom hogy az a km óra a váltóból kapja e vagy sem, csak nem működik, és ott is ilyen két színű vezeték van, ezért gondoltam hátha. bár én is furcsáltam volna. akkor megnézem a váltót hogy ott van e valami hely. nemrég vettem a gépet ugyhogy még csak ismerkedek vele+
Válasz dracke #7728. hozzászólásáraA légcsőben az egy vákuum kapcsoló. Légszűrő eltömődést jelzi, arról hiányzik a két vezeték.
(Javítsatok ki ha tévedek) de a km-óra a váltóból kap jelet.
tud nekem segíteni hogy ez a két vezeték hová való? vagy hogy a légcsőben mi az az érzékelő? az a két vezeték szín szerint elvileg a kilométerórától jön.
Válasz vasvarikriszta #7726. hozzászólásáraMert gyárilag ott van!!!!!!!!!!!
Válasz medikus #7725. hozzászólásáraés ez miért jobb mintha alul menne a szíj az akkutartó alatt?
Válasz vasvarikriszta #7724. hozzászólásáraigen
Válasz lorant90 #7723. hozzászólásáraígy a szíj az akumlátórtartó mögött megy el?
Válasz vasvarikriszta #7722. hozzászólására mondjuk nekem ez 12 en van de talan segit
Válasz medikus #7719. hozzászólásáraengem a felszerelése érdekelne mi hogy áll és hova kell felszerelni
Válasz dracke #7720. hozzászólásáraKereső!!!!Mg alkatrész Kft Bócsa. Mindent megtalálsz!
Válasz medikus #7718. hozzászólásáraesetleg valami cím vagy elérhetőség? repcéhez hányas lyukméret kéne?
Válasz vasvarikriszta #7717. hozzászólásáraUgyan az mint a másik,oda is van szerelve,csak áram kell neki!
Válasz dracke #7716. hozzászólására6.3 a gabona,de van kisebb is!Bócsa! 30 körül!
segítséget szeretnék kérni mágnes -kuplungtárcsás szalmaszecskázó beépítéséhez.Ha lehet képeket is várok.
Válasz medikus #7715. hozzászólásáravalami 5 mm körülire. a könyve 4,5- 6,3 ír
Válasz dracke #7714. hozzászólásáraMilyen méretűre gondolsz?
tudna valaki segíteni hogy honnét érdemes vagy lehet rostát venni ami repcéhez is jó ?
Válasz hl_gabee90 #7712. hozzászólásáraVan rá gyári védőlemez!!!!Fel szoktuk ám azt rakni!!!!!
Hali Mindenki! Kicsit korai a kérdés még, de aki gabona vágosztallal vág naprát, van vmi megoldas hogy a ferde felh. tengely ne tekerje fel a szárat? Elegge idegesito 2 naponta leallni felhordorol emiatt!
Válasz 44claasgarantos #7709. hozzászólásáraNem biztos az,hogy a csapágy lóg!Lehet a szíjtárcsa csőtengelye lóg a dobtengelyen!
Válasz 44claasgarantos #7709. hozzászólásáraÚgy hogy szét szedjük!
IGEN BOCSA kevesebb mint irtátok a régi meg mén a vasba kővetkező lépés dob variátor van egy kis mozgása hogyan zsirozátok a mőgőtte lévő csapágyat
Válasz 44claasgarantos #7700. hozzászólásáraA régit meg beteheted rostának.
Válasz csoppika #7705. hozzászólásáraVagy kerítessz egy ilyen cuccot https://youtu.be/w3muI_clwt0
Válasz csoppika #7705. hozzászólásáraBócsa!
Válasz medikus #7703. hozzászólásáraHol?
Válasz medikus #7703. hozzászólásáraVagy gyártani!!!!!!
Válasz 44claasgarantos #7700. hozzászólásáraLehet hozzá venni javító betétet!!
Válasz Ares 826 #7701. hozzászólására70e környéke lehet...
Válasz 44claasgarantos #7700. hozzászólásáraMennyit mernek ezért elkérni ezért az új darabért??
http://www.youtube.com/watch?v=gvSG5MHvKsA
Új tárgy a gépezetbe.
Válasz dracke #7698. hozzászólásáranincs
Válasz medikus #7697. hozzászólásáraKöszönöm
Hát ha másfajta könyv az 514 hez nincs akkor igen, nincs akkor igen. Gondolom ebből magyar verzió nincsen. Nem tudom gyárilag milyen könyvek jöttek ki hozzá
Válasz dracke #7696. hozzászólásáraEz elég lesz?
tud valaki szerelési, vagy alkatrészkatalógust? mert csak kezelési utasításom van. Vagy milyen könyvek vannak az 514 hez?
Keresek szárzúzót fka kukorica adapterre
Válasz 44claasgarantos #7693. hozzászólásáraVedd ki a tengelyt,és üsd le róla!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=FepP_3GnKs4&t=2s
Bocsássatok meg ez a jó link. Igaz elakadtam a program szerint
Elkészült a festés de a vágó asztal be húzta a féket. Kollégák azt a a fogas kereket, hogy lehet onnan eltávolítani. Mert az alkatrész katalógusban a tengely egy de itt láttam, hogy kettő azért van benne a furat. Fogaskereket kellene le vennem róla. Mert már az idő elkoptatta. Előre is köszönőm
www.youtube.com/watch?v=FepP_3GnKs4&feature=youtu.be
szalma szecskázóhoz szeretnék segítséget kérni