Válasz Gabi 007 #7482. hozzászólásáraKöszi szèpen!holnap be is àllítom. ...sajnos a kèpeken nem tudom elolvasni a szöveget,de az a fontos,hogy le volt ìrva a 30,5 fok ès ,h melyik ez első henger! Köszi Gabi 007 ès köszi Medikus!
Válasz Buvargabi #7481. hozzászólásáraNekem is gondom volt a beálítással,de Medikus kolléga 6525-6528 hozzászólásaiban tökéletes gyári értékeket,a folyamatot leírta segítségül amit megint megköszönök neki! Olyan lett a gépem utánna mint a doksza,tökéletes!
Válasz Trakilali #7476. hozzászólásáraÜdv!Mikor még 512-esem volt nekem is volt ilyen gondom.Én úgy küszöböltem ki,hogy perforált lemezből magasabb oldalt készítettem a légbeszívókra.ezután nem volt ilyen gond,hogy beszívta a levelet.Az 525-ösre,már gyárilag szereltek ilyen magasított burkolatot.
Válasz Trakilali #7476. hozzászólásáraakkor az a teendő ne legyél lusta állj meg és takaritsd ki
nekünk a 524-es ugyanugy tele megy egy idő után és zuzós adapterrel megy
Sziasztok! Szárzúzó nélküli fka adapterrel szedtem a kukoricát és az volt a gond mivel nem zúzott nagyon sok levelet betudott szívni a szelelő és befújta a kukorica köze. Mit lehet ez ellen tenni? Ha zúzna az adapter szerintetek nem tudna annyi levelet beszívni?
Válasz medikus #7472. hozzászólásáraSemmi! Csak a könyöknél! De már elég szépen! Annyi h erő van benne, igaz nem nem egy erő álmok a motor de 100q kukiban 4,5-5 km között tartja! Igaz üresen, semmi nélkül 2200 a fordulat! Cséplő közben terhelés alatt 2000-2050! De igényli is!!!
Hali Mindenki! Valaki találkozott már olyan problémával (E514) a drága jó IFA motornál h a szívócsonk és a levegő szűrő közötti gumi könyöknél okádja az olajat???
Válasz medikus #7454. hozzászólására A motorfordulat 2 es teljes visszavariálva 1800 egy kicsit tolom neki 1600 köszi a hozzászólást az adagoló volt a hibás ma reggel tettem fel egy felújítottat/ebben minden új elemek fejszelep stb/ igy már megy 2-es ben rendesen a motorfordulat sem esik 2000 alá. Az egészben az a gáz hogy tavalyi kuki vágáskor tettem fel egy bontott adagolót/saját régi 12-es kombányét/mert ugyan ez volt a szitu kb 40-50 ha vágtam vele.
Válasz rsándor #7452. hozzászólásáraNekem sincs zúzós adapterem, 2.ban simán mentem ilyen kukiban, de utána amikor zúztam igencsak fogta az mtz-t még harmadikban is , igaz vízszintes tengelyű zúzó
Válasz rsándor #7452. hozzászólásáraGyenge lehet,vagy a kaja kevés!Igaz most nem zúzós a gépem,de akkora kukiban megyek,hogy a nyitott ürítőcsigát el éri!6-6.5km/ órával!100q.
Válasz Myrrdin #7450. hozzászólásáraPersze...az otthon kis pénzből kalapálhatót majd lecseréli egy laptoppal javíthatóra... Aki váltani akart már úgyis vett az ismert márkák közül...
13745 hozzászólás
Válasz kori01 #7494. hozzászólásáraén is úgy gondoltam hogy kell neki bírnia, de amit nem próbál az ember, abba nem lehet biztos
Válasz balogzoltan820 #7492. hozzászólásáraPar loerovel gyengebb csak mind az 514 !
Válasz balogzoltan820 #7492. hozzászólásáraakkor mondjad akitől hallottad jó nagy baromságot beszél
észre sem veszed kb hogy van rajta vagy nincs
Válasz balogzoltan820 #7492. hozzászólásáraÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!Nem igaz!Az E 514 ben is az a motor van!
Válasz medikus #7491. hozzászólásáramert azt hallottam hogy melegszik és gyenge a motor a zúzós asztalhoz, igaz ez?
Válasz balogzoltan820 #7490. hozzászólásáraÚgy mint az 514!
kinek van e512-512 es kombájnhoz zúzós asztala? hogy bírja a gép?
Válasz lovasnorbi #7488. hozzászólásáraCsinálj!!!!Többe van utána járni,leszállítani!
Sziasztok !
Nincs valakinek eladó jobbos meg balos tükörtartója az 514-esre ?
Beàllìtottam,ma visszaraktuk a motrot jövő hèten motorbekötès majd start!remèlem jòlessz!
Válasz Buvargabi #7484. hozzászólásáraSajnos anno ilyenre tudtam be skennelni!
Válasz Buvargabi #7484. hozzászólásáraA képeken lévő szöveg elolvasásához tedd át a képet egy telefonra,tiszta lessz és nagyítható!
Válasz Gabi 007 #7482. hozzászólásáraKöszi szèpen!holnap be is àllítom. ...sajnos a kèpeken nem tudom elolvasni a szöveget,de az a fontos,hogy le volt ìrva a 30,5 fok ès ,h melyik ez első henger! Köszi Gabi 007 ès köszi Medikus!


Válasz Gabi 007 #7482. hozzászólásáraÖrülök!


Válasz Buvargabi #7481. hozzászólásáraNekem is gondom volt a beálítással,de Medikus kolléga 6525-6528 hozzászólásaiban tökéletes gyári értékeket,a folyamatot leírta segítségül amit megint megköszönök neki!
Olyan lett a gépem utánna mint a doksza,tökéletes!
Sziasztok!azt szeretnèm megkèrdezni,hogy mekkora előgyùjtàst szoktatok àllìtani az 514es motràn,vagy hàny fokra kell àllìtani?
Válasz Trakilali #7476. hozzászólásáraÜdv!Mikor még 512-esem volt nekem is volt ilyen gondom.Én úgy küszöböltem ki,hogy perforált lemezből magasabb oldalt készítettem a légbeszívókra.ezután nem volt ilyen gond,hogy beszívta a levelet.Az 525-ösre,már gyárilag szereltek ilyen magasított burkolatot.
Válasz Trakilali #7476. hozzászólásáraakkor az a teendő ne legyél lusta állj meg és takaritsd ki
nekünk a 524-es ugyanugy tele megy egy idő után és zuzós adapterrel megy
Válasz Trakilali #7476. hozzászólásáraEgy éve is ez volt a bajod!!!!!!!
Válasz Trakilali #7476. hozzászólásáraBiztos saras,ragadós talaj volt!
Sziasztok! Szárzúzó nélküli fka adapterrel szedtem a kukoricát és az volt a gond mivel nem zúzott nagyon sok levelet betudott szívni a szelelő és befújta a kukorica köze. Mit lehet ez ellen tenni? Ha zúzna az adapter szerintetek nem tudna annyi levelet beszívni?
Válasz medikus #7474. hozzászólásáraNincs izzitas! És motor olaj! Mert nap végére csökkent a szint! Na holnap meglátjuk
Válasz hl_gabee90 #7473. hozzászólásáraMotorolaj?Nem az izzító fákja olaja esetleg!Persze azt illene beszívnia!
Válasz medikus #7472. hozzászólásáraSemmi! Csak a könyöknél! De már elég szépen! Annyi h erő van benne, igaz nem nem egy erő álmok a motor de 100q kukiban 4,5-5 km között tartja! Igaz üresen, semmi nélkül 2200 a fordulat! Cséplő közben terhelés alatt 2000-2050! De igényli is!!!
Válasz hl_gabee90 #7471. hozzászólásáraKéményen nem folyik?
Olajlehuzó gyűrű lenne? Vagy mi? Máskor mikor a gyűrű volt törve a kartercsövön nyomta az olajat! Ezért sem értettem! Na de köszi, hnap kiderül!
Válasz hl_gabee90 #7469. hozzászólásáraHa leveszed a szívó csonkot a motorról,meglátod melyik hengernél van probléma!Azt a hengerfejet vedd le!
Hali Mindenki! Valaki találkozott már olyan problémával (E514) a drága jó IFA motornál h a szívócsonk és a levegő szűrő közötti gumi könyöknél okádja az olajat???
Válasz dr.T #7465. hozzászólására100q Furio!
Válasz dr.T #7466. hozzászólásáraBocs elneztem.
Válasz medikus #7456. hozzászólásáraMedi neked nem 14 van?
Válasz medikus #7456. hozzászólásáraEs milyen a termes?
Válasz medikus #7459. hozzászólásáraÉn is élőre megyek mint régen az úttörők !
Válasz rsándor #7461. hozzászólásáraÜresben 2200 ig engedd fel!!!!!
Válasz Szabolcsi #7457. hozzászólására Köszi a hozzászólást.Az adagoló volt a hibás,
Válasz medikus #7454. hozzászólására A motorfordulat 2 es teljes visszavariálva 1800 egy kicsit tolom neki 1600 köszi a hozzászólást az adagoló volt a hibás ma reggel tettem fel egy felújítottat/ebben minden új elemek fejszelep stb/ igy már megy 2-es ben rendesen a motorfordulat sem esik 2000 alá. Az egészben az a gáz hogy tavalyi kuki vágáskor tettem fel egy bontott adagolót/saját régi 12-es kombányét/mert ugyan ez volt a szitu kb 40-50 ha vágtam vele.
Válasz Koszi. #7455. hozzászólásáraén semmit nem veszek észre hogy zúza vagy sem.
igaz nekünk 524-es van.
Válasz Szabolcsi #7458. hozzászólásáraEnyém is hajtogatná, ha tolatnék!De én előre megyek,és megeszi az asztal!
Válasz medikus #7456. hozzászólásáraNekem a tükröt hajtogassa befelé .
Válasz rsándor #7452. hozzászólására100-120as kukiban hátsózúzós asztallal Dominátor első kerékkel 5.5-6 km-el simán viszi eléggé nedves talajon.
Meg nőt rendesen!!
Az ablaktörlőig ért!
Válasz rsándor #7452. hozzászólásáraNekem sincs zúzós adapterem, 2.ban simán mentem ilyen kukiban, de utána amikor zúztam igencsak fogta az mtz-t még harmadikban is , igaz vízszintes tengelyű zúzó
Válasz rsándor #7452. hozzászólásáraMilyen a motor fordulat?
Válasz rsándor #7452. hozzászólásáraGyenge lehet,vagy a kaja kevés!Igaz most nem zúzós a gépem,de akkora kukiban megyek,hogy a nyitott ürítőcsigát el éri!6-6.5km/ órával!100q.
Kb 140 mázsás kukiban hátsózúzós asztallal arat valaki??? Mert másodikban nem igazán szereti a gépezet.Vagy csak az enyémben gyenge a motor??
Válasz Myrrdin #7450. hozzászólásáraPersze...az otthon kis pénzből kalapálhatót majd lecseréli egy laptoppal javíthatóra... Aki váltani akart már úgyis vett az ismert márkák közül...
Tényleg van itt olyan aki lecseréli az 514?
?
És ki az aki fel is vállalja
MEGÉRKEZETT A 'PALESSE' KOMBÁJNCSALÁD MAGYARORSZÁGRA!!!
Válasz Szabolcsi #7447. hozzászólásáraSPC 21x3350es
Köszönöm szépen mindkettőtöknek a segítséget!
Válasz Red #7445. hozzászólására3350es