Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.69 FtUSD395.26 FtCHF435.92 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Buvargabi #7191. hozzászólásáraNem esztergalltattal egy ujjat valami normalis anyagbol? azt mondtad elvitted bevizsgalltatni milyen anyagbol volt az oreginal sikerult megtudni?
Válasz rsándor #7190. hozzászólásáraErre is gondoltam,pöckölgetni szoktam.de ha visszagondolok nèha mikor fel van variàlva megnyomom a kart főleg mikor màrt fàradtabb vagyok.
Válasz Buvargabi #7175. hozzászólására Lehet tul egyszerüt mondok : Nem az a baj hogy a variátort nem csak pöckölöd hanem nyomod egyfolytában? Nekem azt mondták az "öregek" hogy a variátort csak pöcköljem főleg felfelé mert ha egyfolytában nyomom akkor hamar szétmegy.Nem is volt vele bajom 4 év alatt soha.
Válasz medikus #7178. hozzászólásáraAz anya biztositva van.a szijhoz a spanolo epp,h hozzà èr.èn is erre gondoltam,h ezt kellene kicserèlni.tavalyi szezonban 2 tengely most 1. 2x a csapàgyhàz mögött törött el 1x meg a vèkony menetes rèsz törött le.
Válasz csoppika #7181. hozzászólásáraRégebben a karteron elől volt egy regiszteres "csöves" hőcserölő ami közvetlen a szűrőházzal volt összekötve utána jött a eolvenses kör alakú hőcserölő ez nem közvetlen a szűrőházzal kapcsolódik ilyen az IFA motor is csak az sokkal mélyebb ezért nem lehet karter csere nélkül be építeni ,és ahogy Medi is írja az alacsony fedelű szűrőház szita szűrős a papír betétesé nagyából egy forma magas alja és teteje .
Válasz Myrrdin #7184. hozzászólásáraNincsenek meg ezek vhol pdf-ben??? Nincs facebookom...nem is nagyon akarózik belépni... Így is elég sokat netezek...
Válasz Szabolcsi #7168. hozzászólásáraHmmm...
Nem tudom miért emlékeztünk haverral rosszul... Ezen is dupla szűrő van... Talán csak elektronyos jeladók nincsenek...
A karteron az alsó púp minden ott van? Abban van a hőcserélő?
Válasz medikus #7170. hozzászólásáraA régi Csepel motorokban is szitatárcsás szűrő volt,Főáramlású szűrő volt és van is plusz kombinált is több fajta .
Válasz Buvargabi #7175. hozzászólásáraLóg a variátor agy az új tengelyen!Vegyél újat,az nem mozdul meg új ékkel!!A koronás anya nincs biztosítva?Ha nem mozog az agy a tengelyen,nem is hajtódik le az anya!Mennyire húzod meg a szíjat?A tengely nem szokott eltörni,csak úgy!
Szüksége van egy sürgős hitel fizeti ki a számlákat? Ha igen, kérjük lépjen kapcsolatba velünk még ma, és megszerezni a kívánt hitelösszeg
Cég Kapcsolat E-mail: (cashnetcity@gmail.com)
Válasz dr.T #7173. hozzászólásáraValami nagyon kopogott benne,de remèlem a fogaskerek volt.a variàtor tengely megint eltörött,de èszrevettem,hogy minden reggel meg kell rajta huzni a koronàs anyàt.valami a variàtorban nincs rendbe,de majd szètszedem ès àtnèzem. ...esetleg valakinek valami ötllete?
Válasz dr.T #7167. hozzászólásáraKi lett vève a motor,szètszedtük,a vezèrlès oldalàn ment el az adagolo meghajtàsnak a fogaskereke.most pàr nap "szabi" aztàn csütörtökön folytatjuk az összerakàsàt.
Válasz Szabolcsi #7168. hozzászólásáraA régebbi motorokban a papírszűrő helyett még szitatárcsás szűrők voltak,azokat lehetett mosni,és utána vissza tenni.Főáramú szűrő mindegyik motoron volt.
Válasz csoppika #7166. hozzászólásáraA traktorok is először olajtükrösök voltak csak nem olyan hatékonyak mint a papír betétesek ezek cseréje viszont jóval többe kerülnek .
Válasz csoppika #7166. hozzászólásáraÉn 1972-es motorral találkoztam az is már kombinált szűrő volt ,nem is hallottam fortschrittot csak centrifugál szűrővel ,de a centrifugálban is van egy prespán papírlap ezzel könnyebb az olajsárt kitakarítani ,sokan az első takarításnál kidobják az olajsárral.
Válasz medikus #7165. hozzászólásáraPedig ha jól rémlik(nem nézem meg, mert a létra el lett másra használva:-)), akkor csak egy centrifugált láttam ott...a légszűrője is olajtükrös volt még...
Válasz csoppika #7162. hozzászólásáraA centrifugál szűrő melletti házban(hosszabb)kell lenni a papír szűrőnek!Az a főáram,ott végez fő szűrést.A centrifuga csak mellékáramú szűrő!
Válasz medikus #7161. hozzászólásáraKösz.
Ami itt áll 12-es hátul, abban csak centrifugál szűrő van. Abban van vmi betét?
Vszínű én is 12-es tulaj leszek hamarosan... Úgyhogy lesz kérdés, mert haver volt a szaki... Én utoljára JD 360-as vontatottal arattam 2000-ben...
Válasz Buvargabi #7158. hozzászólásáraAkkor a porlasztó kopogott(töltés elmászott), vagy a vezérlés fogaskerekek?
Gondolom szét kell bombázni a motort(a kartert biztos), a darabokból mehetett mindenhova, nem? Nem vagyok szaki, de ha kivetted a motort, akkor a hőcserélőnél a tömítést kicseréled? Asszondják gyenge pont.... Meg a motor alatti padlóba menő vízcsöveket is?(minket már 2x szivatott az a rész)
Meg van a hiba!az adagolo meghajtasanal a belső csapàgy tönkrement ès ledaràlta a fogaskereket. ha valakinek volna fogaskereke az adagolo meghajtàshoz akkor èrdekelne!èn Komàromi vagyok!
Válasz horesz01 #7152. hozzászólásáraNincs ott semmi pára!Nincs benne semmi,rosták és rázóasztal kivan szedve,eltakarítva.Át járja a szél!A fülke ajtó nyitva,műszerfal oldal burkolat kivéve,át járható a macskának!!!!
Válasz medikus #7148. hozzászólásáraSzerintem csak a tetejét kellene letakarni hogy a levegő átjárja a gépet, mert így nagyon párás lesz a ponyva alatt a levegő ami ad a rozsdának...
Válasz csoppika #7149. hozzászólásáraCsak a légszűrő tetejét veszem le,és 4db pala lécet végig fektetek a tetőtől a gép faráig,a szalmaláda bebújó nyílásnál kb középen alátámasztva.Utána végig gurítom ,kétoldalt meg lehajtom a ponyvát!Persze sarkokra rakok vastagabb rongyokat,hogy ne szúrja ki a ponyvát.Így hátra felé lejt,nem áll meg a víz rajta!
Válasz csoppika #7149. hozzászólásáraEz egy Kamion ponyva!A szélessége adott,csak a hossz a lényeg!Nehéz,a szél nem emeli meg,közbe meg alatta huzatol.
Válasz Anicska #7146. hozzászólásáraA takarításra!Mindent kiszedni,amit csak lehet.Ablakokat leszedni,mindenhonnan a magot kifúvatni!Különben beleköltöznek a lakók!Száraz időben lemosni,szárazon elrakni!
Válasz medikus #7145. hozzászólásáraVolt,bàr egy kicsit visszaesett előtte,de gondolom csak a melegedèstől.màskor is visszaesett ennyire.ma elkezdjük kiszedni a motort aztàn meglàtjuk.
Nagyon jó ,hogy vannak ilyen fórumozó önzetlen segítők ! Rendbe ment az utolsó aratási nap .Az szeretném kérdezni így a végén mire figyeljünk ,hogy jövőre is tudjunk dolgozni,csak egy év múlva lesz munkája .
Válasz Buvargabi #7141. hozzászólásáraLeesett a fordulat aratàs közben 500ra majd bedöglött ujrainditàs utàn gyors üritès ès vège.adagolo meghajtàs meglazult,majd kinlodàsos àlitgatàsok utàn ment egy kicsit,de nagyon kopogott az első hengernèl.hm azthiszem hajtokaros lett.
13741 hozzászólás
Válasz Buvargabi #7191. hozzászólásáraNem esztergalltattal egy ujjat valami normalis anyagbol? azt mondtad elvitted bevizsgalltatni milyen anyagbol volt az oreginal sikerult megtudni?
Válasz rsándor #7190. hozzászólásáraErre is gondoltam,pöckölgetni szoktam.de ha visszagondolok nèha mikor fel van variàlva megnyomom a kart főleg mikor màrt fàradtabb vagyok.
Válasz Buvargabi #7175. hozzászólására Lehet tul egyszerüt mondok : Nem az a baj hogy a variátort nem csak pöckölöd hanem nyomod egyfolytában? Nekem azt mondták az "öregek" hogy a variátort csak pöcköljem főleg felfelé mert ha egyfolytában nyomom akkor hamar szétmegy.Nem is volt vele bajom 4 év alatt soha.
Válasz Buvargabi #7188. hozzászólásáraA következő tengelyt közelről fotózd le,ott ahol el szokott törni!szerintem gyártási hibás!
Válasz medikus #7178. hozzászólásáraAz anya biztositva van.a szijhoz a spanolo epp,h hozzà èr.èn is erre gondoltam,h ezt kellene kicserèlni.tavalyi szezonban 2 tengely most 1. 2x a csapàgyhàz mögött törött el 1x meg a vèkony menetes rèsz törött le.
Válasz csoppika #7181. hozzászólásáraRégebben a karteron elől volt egy regiszteres "csöves" hőcserölő ami közvetlen a szűrőházzal volt összekötve utána jött a eolvenses kör alakú hőcserölő ez nem közvetlen a szűrőházzal kapcsolódik ilyen az IFA motor is csak az sokkal mélyebb ezért nem lehet karter csere nélkül be építeni ,és ahogy Medi is írja az alacsony fedelű szűrőház szita szűrős a papír betétesé nagyából egy forma magas alja és teteje .
Válasz csoppika #7185. hozzászólásárafeltöltöttem a 512 fórumba
Válasz Myrrdin #7184. hozzászólásáraNincsenek meg ezek vhol pdf-ben??? Nincs facebookom...nem is nagyon akarózik belépni... Így is elég sokat netezek...
Válasz csoppika #7177. hozzászólásáratermészetesen. a másik topicban megtalálod ha kicsit vissza olvasol, már többször linkeltem. De ha nem akkor itt megtalálod.
Mezőgazdasági Könyvek Gépkönyvek Prospektusok Ismertető anyagok
Válasz csoppika #7181. hozzászólásáraez a szitatárcsás szűrő lehet,mert a papír szűrő háza az magasabb!De csak a teteje!
Válasz csoppika #7181. hozzászólásáraNem abban van,az a hőcserélő öntvénye,az egész a kartel aljába van körbe csavarozva!
Válasz Szabolcsi #7168. hozzászólásáraHmmm...
Nem tudom miért emlékeztünk haverral rosszul... Ezen is dupla szűrő van... Talán csak elektronyos jeladók nincsenek...
A karteron az alsó púp minden ott van? Abban van a hőcserélő?
Válasz cashnetcity1 #7176. hozzászólásáraModerátorok hol vagytok ?
Válasz medikus #7170. hozzászólásáraA régi Csepel motorokban is szitatárcsás szűrő volt,Főáramlású szűrő volt és van is plusz kombinált is több fajta .
Válasz Buvargabi #7175. hozzászólásáraLóg a variátor agy az új tengelyen!Vegyél újat,az nem mozdul meg új ékkel!!A koronás anya nincs biztosítva?Ha nem mozog az agy a tengelyen,nem is hajtódik le az anya!Mennyire húzod meg a szíjat?A tengely nem szokott eltörni,csak úgy!
Válasz medikus #7161. hozzászólására512 alkatrész jegyzék is van fent? Kezelési sem ártana...
Szüksége van egy sürgős hitel fizeti ki a számlákat? Ha igen, kérjük lépjen kapcsolatba velünk még ma, és megszerezni a kívánt hitelösszeg
Cég Kapcsolat E-mail: (cashnetcity@gmail.com)
Válasz dr.T #7173. hozzászólásáraValami nagyon kopogott benne,de remèlem a fogaskerek volt.a variàtor tengely megint eltörött,de èszrevettem,hogy minden reggel meg kell rajta huzni a koronàs anyàt.valami a variàtorban nincs rendbe,de majd szètszedem ès àtnèzem. ...esetleg valakinek valami ötllete?
Válasz medikus #7170. hozzászólásáraMajd megnézem tüzetesen...
Válasz Buvargabi #7171. hozzászólásáraJarotengelyed meg birja?
Válasz Buvargabi #7171. hozzászólásáraDe akkor a motorral nincs semmi? Csak a fogaskerek ment el,hogyan (ledaralta vagy mi?)
Válasz dr.T #7167. hozzászólásáraKi lett vève a motor,szètszedtük,a vezèrlès oldalàn ment el az adagolo meghajtàsnak a fogaskereke.most pàr nap "szabi" aztàn csütörtökön folytatjuk az összerakàsàt.
Válasz Szabolcsi #7168. hozzászólásáraA régebbi motorokban a papírszűrő helyett még szitatárcsás szűrők voltak,azokat lehetett mosni,és utána vissza tenni.Főáramú szűrő mindegyik motoron volt.
Válasz csoppika #7166. hozzászólásáraA traktorok is először olajtükrösök voltak csak nem olyan hatékonyak mint a papír betétesek ezek cseréje viszont jóval többe kerülnek .
Válasz csoppika #7166. hozzászólásáraÉn 1972-es motorral találkoztam az is már kombinált szűrő volt ,nem is hallottam fortschrittot csak centrifugál szűrővel ,de a centrifugálban is van egy prespán papírlap ezzel könnyebb az olajsárt kitakarítani ,sokan az első takarításnál kidobják az olajsárral.
Válasz Buvargabi #7158. hozzászólásáraOlvastam milett a problema,aztan megoldottatok?
Válasz medikus #7165. hozzászólásáraPedig ha jól rémlik(nem nézem meg, mert a létra el lett másra használva:-)), akkor csak egy centrifugált láttam ott...a légszűrője is olajtükrös volt még...
Válasz csoppika #7162. hozzászólásáraA centrifugál szűrő melletti házban(hosszabb)kell lenni a papír szűrőnek!Az a főáram,ott végez fő szűrést.A centrifuga csak mellékáramú szűrő!
Válasz csoppika #7163. hozzászólásáraA kartel a ZT traktorral megegyezik!
Válasz csoppika #7162. hozzászólásáraMeg a karterje is talán más...
Válasz medikus #7161. hozzászólásáraKösz.
Ami itt áll 12-es hátul, abban csak centrifugál szűrő van. Abban van vmi betét?
Vszínű én is 12-es tulaj leszek hamarosan... Úgyhogy lesz kérdés, mert haver volt a szaki... Én utoljára JD 360-as vontatottal arattam 2000-ben...
Válasz csoppika #7160. hozzászólására
Gyerünk Medikus, mi az amit mindenképp érdemes lecserélni kivett motornál?
Válasz Buvargabi #7158. hozzászólásáraAkkor a porlasztó kopogott(töltés elmászott), vagy a vezérlés fogaskerekek?
Gondolom szét kell bombázni a motort(a kartert biztos), a darabokból mehetett mindenhova, nem? Nem vagyok szaki, de ha kivetted a motort, akkor a hőcserélőnél a tömítést kicseréled? Asszondják gyenge pont.... Meg a motor alatti padlóba menő vízcsöveket is?(minket már 2x szivatott az a rész)
Meg van a hiba!az adagolo meghajtasanal a belső csapàgy tönkrement ès ledaràlta a fogaskereket. ha valakinek volna fogaskereke az adagolo meghajtàshoz akkor èrdekelne!èn Komàromi vagyok!
Válasz Magister #7156. hozzászólásáraAnnyira nem,akkor tényleg dunsztban lenne!
Válasz medikus #7155. hozzászólásáraSzépen le van takarva!!!!
A kerekeket nem szoktad betakarni?
Válasz csoppika #7154. hozzászólásáraA macska,csak biztonsági tartalék!Ha kellően ki van takarítva,nincs miért benne lakni!
Válasz medikus #7153. hozzászólásáraHavernál nincs macska a kutyák végett...ő méreggel operál... addig kapják, míg fogy...
Válasz horesz01 #7152. hozzászólásáraNincs ott semmi pára!Nincs benne semmi,rosták és rázóasztal kivan szedve,eltakarítva.Át járja a szél!A fülke ajtó nyitva,műszerfal oldal burkolat kivéve,át járható a macskának!!!!
Válasz medikus #7148. hozzászólásáraSzerintem csak a tetejét kellene letakarni hogy a levegő átjárja a gépet, mert így nagyon párás lesz a ponyva alatt a levegő ami ad a rozsdának...
Válasz csoppika #7149. hozzászólásáraCsak a légszűrő tetejét veszem le,és 4db pala lécet végig fektetek a tetőtől a gép faráig,a szalmaláda bebújó nyílásnál kb középen alátámasztva.Utána végig gurítom ,kétoldalt meg lehajtom a ponyvát!Persze sarkokra rakok vastagabb rongyokat,hogy ne szúrja ki a ponyvát.Így hátra felé lejt,nem áll meg a víz rajta!
Válasz csoppika #7149. hozzászólásáraEz egy Kamion ponyva!A szélessége adott,csak a hossz a lényeg!Nehéz,a szél nem emeli meg,közbe meg alatta huzatol.
Válasz medikus #7148. hozzászólásáraMester, ennek a ponyvának a méreteit igazán publikussá tehetted volna... Ha jól látom, rá van szabva...
Válasz Anicska #7146. hozzászólásáraA takarításra!Mindent kiszedni,amit csak lehet.Ablakokat leszedni,mindenhonnan a magot kifúvatni!Különben beleköltöznek a lakók!Száraz időben lemosni,szárazon elrakni!
Válasz medikus #7145. hozzászólásáraVolt,bàr egy kicsit visszaesett előtte,de gondolom csak a melegedèstől.màskor is visszaesett ennyire.ma elkezdjük kiszedni a motort aztàn meglàtjuk.
Válasz medikus #7138 hozzászólás
Nagyon jó ,hogy vannak ilyen fórumozó önzetlen segítők ! Rendbe ment az utolsó aratási nap .Az szeretném kérdezni így a végén mire figyeljünk ,hogy jövőre is tudjunk dolgozni,csak egy év múlva lesz munkája .
Válasz Buvargabi #7143. hozzászólásáraOlajnyomás?
Válasz Buvargabi #7143. hozzászólásáraKèsőbb màr be sem indult
Válasz Buvargabi #7141. hozzászólásáraLeesett a fordulat aratàs közben 500ra majd bedöglött ujrainditàs utàn gyors üritès ès vège.adagolo meghajtàs meglazult,majd kinlodàsos àlitgatàsok utàn ment egy kicsit,de nagyon kopogott az első hengernèl.hm azthiszem hajtokaros lett.