Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.69 FtUSD395.26 FtCHF435.92 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #7040. hozzászólásáraSzerinted lehet ebben a szűrő méret/típusban eltérő finomságú? Mármint hogy nem mindegy hogy 10w30, 15w40, vagy 20w50 olajat szűr...
Válasz medikus #7037. hozzászólásáraTaláltam amúgy cikkszámot Renault meg Iveco teherautóhoz. Bár ami bele lett rakva, annak sem tűnik gagyinak a csomagolása...
Válasz medikus #7037. hozzászólásáraHehe... Sajnos az ugyanolyan fajta lett berakva reggel ugyanaz a tünet. Ma du hoztak a kamion szervizből legdrágább filtert (40% kedvezménnyel 1850HUF). Ha ez sem jó, akkor 15w40 olajjal megpróbáljuk. Ha úgy sem, akkor vmi műanyag darabka dugítja a rendszert vhol. A szürő tűzőcsövéből letört 8cm alsó részből 1-1.5cm maradt meg. Amit tudtunk, kiszedtük még, de lehet ment el darabka vhova...
Válasz Szabolcsi #7035. hozzászólásáraEzekből az utángyártott szűrőkből könnyű bevásárolni!Az enyémben összeroppant,úgy hogy még az udvarból sem álltam ki,az olajcsere után.Barátom úgy járt mint Csoppika,csak egy új szűrő orvosolta a problémáját!
Válasz Szabolcsi #7031. hozzászólásáraAhhoz van egy órám,fékező szeleppel!Fokozatosan lehet folytani a szivattyút,akár a névleges nyomás fölött is.Abból kiderül hogy csak nyomás van,vagy szállítási mennyiség is!
Srácok!
Előfordulhat, hogy a 20w50(vagy 40?)
olaj miatt nem tud elég olajat átengedni az olajszűrő? Igaz a műa cső összetörtalatta. Ma kicseréltük, új szűrő ment bele. De a tünet ugyanaz. Hidegen indításkor 5bar alapjáraton. Telhes gázt adva visszamegy 3-ra. Melegen alapj 1bar fullon 3-3.2. És néha pár tizedet beingadozik...
Medikus amúgy köszi a reggeli telefonos tanácsot!
Válasz Anicska #7021. hozzászólásáraHa gyenge a szivattyú,kevés vákuumot csinál,ha felöntöd akkor könnyebben felveszi az olajat!öntsd tele,és csavarozd vissza,és gáz!
Válasz medikus #7009. hozzászólásáraSzelep hiba lesz ,új kombájn Agrokertől 1km re ugyanez szelep ki szelep be és spuri de akkor már a régieknél volt ilyen hiba tudtam hova kell nyúlni .
Válasz medikus #7006. hozzászólásáraNekem mikor a filterrel volt gond akkor akkor az asztal is meg a motolla is alig akart emelni,variator gondrol igy meg nem hallottam.
Válasz Gyurkesz1 #6953. hozzászólásáraÜdv nem tudom aktuális e a kérdés, pár éve nekem is hasonló problémám akadt aztán egyik segítő fórumtag segítsége eredményes lett azóta semmi gondja a szerkezetnek.Az E-514 kombájnok témában.Válasz #219. hozzászólásra
Helló.A vezértömbökhöz nem tudsz csak felülröl hozzáférni, ha nem akarod őket megbontani, de nem is érdemes,azt a borítólemezt, amely a hydraulikakaroknálvan, vedd le, és letudsz nyulni, úgy hogy két hosszú krovaszárat egymásba toldasz,és találsz ott felűl egy nyomástartó szelepet,azt csavard ki.Ajánlom előtte nézd meg a gépkönyvbe hogy hol kotorásszál, mert látni nagyon nemlehet olyan mélyen van.Elötte egy rongyal,ecsettel Porszívó, stb portalanitsd ki, hogy amikor kicsavarod a kosz nehuljon a csavarhelyére bele.Amikor ezzel megvagy ezt az apró kis szelepet szedd szét és mosd ki,de olyan helyen hogyha le esik, elgurul, valamelyik alkatrész meg találd, mert ezt a részt külön nem árulják és vehetsz másik vezértömböt.Nagyon aprólékosan tisztitsd ki, keress valami láthatatlan porszemet.Mikor vissza rakod és nemlenne jó, ismételd meg mignem rendesen működik.Jó szerelgetést kívánok.Nem tudom ,hogy sikerül e neked is de egy próbát esetleg megér.remélem sikerül,ezért bemásoltam a választ.
Válasz dr.T #7002. hozzászólásáraA kormány az megy normálisan az asztalt azt emeli rendesen...de a variatort meg a motollat végkép nem mozdítja.A motolla emelő pompánál megengedtem a csövet es ugy próbaltam emelni...elöször csak levegő jött aztän elég erősen elkezdte nyomni az olajat befogni sem tudtam a csövet olyan erősen nyomta...de akkor sem akart emelni.Még megpróbálom ott a fülke alatt lelégteleníteni hátha...szerintem nem pompa a lessz a bűnös.
Válasz Gyurkesz1 #6992. hozzászólásáraMit csinall mi megy nehezen,az asztal,motolla vagy a kormany? mert mikor nekem is lassan akart emelni meg akadozva akkor a szurot szoktam kitakaritani,de semmit nemlattal rajta hogy koszos lenne.
Válasz Gyurkesz1 #6990. hozzászólásáraIgen nekem az a vastag szívócső volt laza, szerencsére azóta működik, van a fülke alatt olyan csatlakozás mint valami légtelenítő szelep a fék munka hengeren, valószínűleg ott tudsz mérni nyomást vagy hogy egyáltalán jön e olaj, gondolom nyomást csak akkor fog produkálni ha működteted valamelyik kart, ellenkező esetben vissza keringtet csak a tartályba, sok sikert hozzá.
13741 hozzászólás
Nekem is elment egy pár müanyag darab az olaj szürő alatti illesztőből, a pereme konkrétan, milyen galibát szokott csinálni?
Válasz medikus #7040. hozzászólásáraSzerinted lehet ebben a szűrő méret/típusban eltérő finomságú? Mármint hogy nem mindegy hogy 10w30, 15w40, vagy 20w50 olajat szűr...
Válasz csoppika #7039. hozzászólásáraFiltron OM524.Ez van benne!
Válasz medikus #7037. hozzászólásáraTaláltam amúgy cikkszámot Renault meg Iveco teherautóhoz. Bár ami bele lett rakva, annak sem tűnik gagyinak a csomagolása...
Válasz medikus #7037. hozzászólásáraHehe... Sajnos az ugyanolyan fajta lett berakva reggel ugyanaz a tünet. Ma du hoztak a kamion szervizből legdrágább filtert (40% kedvezménnyel 1850HUF). Ha ez sem jó, akkor 15w40 olajjal megpróbáljuk. Ha úgy sem, akkor vmi műanyag darabka dugítja a rendszert vhol. A szürő tűzőcsövéből letört 8cm alsó részből 1-1.5cm maradt meg. Amit tudtunk, kiszedtük még, de lehet ment el darabka vhova...
Válasz Szabolcsi #7035. hozzászólásáraEzekből az utángyártott szűrőkből könnyű bevásárolni!Az enyémben összeroppant,úgy hogy még az udvarból sem álltam ki,az olajcsere után.Barátom úgy járt mint Csoppika,csak egy új szűrő orvosolta a problémáját!
Válasz medikus #7033. hozzászólásáraNekem is gyári készlet csatlakozók , csövek egy szürke ládában ,ott van gond ha óra sincs .
Válasz medikus #7029. hozzászólásáraSima 50w mindenben télen-nyáron soha nem szívta össze ,lehet hogy nedves helyen volt tárolva a papírszűrő .
Válasz Anicska #7032. hozzászólására
Válasz Szabolcsi #7031. hozzászólásáraAhhoz van egy órám,fékező szeleppel!Fokozatosan lehet folytani a szivattyút,akár a névleges nyomás fölött is.Abból kiderül hogy csak nyomás van,vagy szállítási mennyiség is!
Válasz medikus #7030. hozzászólására514-es kombájnról.
Válasz medikus #7011. hozzászólásáraÉn is kezdtem először 600 baros óra közvetlen a nyomócsőre és indítózás .
Válasz Anicska #7026. hozzászólásáraMiről?
Válasz csoppika #7027. hozzászólásáraÉn 15w40 turbódízel olajat használok,és még az is össze roppantotta a szűrőt!Próbáld vékonyabbal!Szerintem!
Válasz csoppika #7027. hozzászólásáraVagy vmelyik műa darabka elvándorolt, ès szopat...
Srácok!
Előfordulhat, hogy a 20w50(vagy 40?)
olaj miatt nem tud elég olajat átengedni az olajszűrő? Igaz a műa cső összetörtalatta. Ma kicseréltük, új szűrő ment bele. De a tünet ugyanaz. Hidegen indításkor 5bar alapjáraton. Telhes gázt adva visszamegy 3-ra. Melegen alapj 1bar fullon 3-3.2. És néha pár tizedet beingadozik...
Medikus amúgy köszi a reggeli telefonos tanácsot!
Válasz medikus #7024. hozzászólásáraNekünk nincs gépkönyvünk ...esetleg műszaki rajzod nincs véletlen ???
Válasz medikus #7024. hozzászólásáraKIRÁLY vagy!!!A technika kiindult nem tudom hol és mikor találkozunk ,de vendégem vagy egy italra!!!
Köszönöm az idődet amit a segítségemre szántál!!!!
Nagyon -nagyon szép napod legyen!!!
Válasz Anicska #7023. hozzászólásáraKérünk visszaigazolást!
Válasz medikus #7022. hozzászólásáraEgy próbát megér ...de eddig tökéletesen emelt.
Köszönöm a segítségedet !!!
Válasz Anicska #7021. hozzászólásáraHa gyenge a szivattyú,kevés vákuumot csinál,ha felöntöd akkor könnyebben felveszi az olajat!öntsd tele,és csavarozd vissza,és gáz!
Válasz medikus #7020. hozzászólásáraVan elég olaj,mi történik ha ott töltöm fel?
Válasz Anicska #7019. hozzászólásáraPróbáld meg a szívó csövön keresztül felönteni olajjal a szivattyút!Van elég olaj benne?
Válasz medikus #7017. hozzászólásáraCsak karbantartás volt ,takarítás,előtte aratott minden jó volt rajta.
Válasz medikus #7015. hozzászólásáraEste tökéletesen működött minden ....reggel már itt a gond ,semmi nem jó a hidraulika rendszeren..
Válasz Anicska #7016. hozzászólásáraMióta nem emel?Mit tettetek utoljára!?
Válasz medikus #7015. hozzászólásáraNincs kormány és asztal emelés ...olaj cserélve vékonyabb olajjal emelt lassan a motollán.
Válasz Anicska #7014. hozzászólásáraMi van,mi nincs?Kormány és asztal emelés?
Válasz medikus #7013. hozzászólásáraAz jó ...a motollán emelt egy kicsit lassan....hol keressük a megoldást???
Válasz Anicska #7012. hozzászólásáraElment a meghajtás!!Ki ment a borda a szivattyú hajtó szíjtárcsából!
Ma Trükk nincs sehol hidraulika az egyik pillanatról a másik pillanatra.. SOS ... mi lehet az oka????
Válasz Szabolcsi #7010. hozzászólásáraSemmit nem tudunk!!! Az alap,hogy bemérem a szivattyút,még mielőtt megbontanék valamit!
Válasz medikus #7009. hozzászólásáraSzelep hiba lesz ,új kombájn Agrokertől 1km re ugyanez szelep ki szelep be és spuri de akkor már a régieknél volt ilyen hiba tudtam hova kell nyúlni .
Válasz dr.T #7008. hozzászólásáraA nagy szivattyú elszívja az olajat a kicsitől!!!Azért mondom,próbálja meg szűrő nélkül!!!
Válasz medikus #7006. hozzászólásáraNekem mikor a filterrel volt gond akkor akkor az asztal is meg a motolla is alig akart emelni,variator gondrol igy meg nem hallottam.
Válasz Gyurkesz1 #6953. hozzászólásáraÜdv nem tudom aktuális e a kérdés, pár éve nekem is hasonló problémám akadt aztán egyik segítő fórumtag segítsége eredményes lett azóta semmi gondja a szerkezetnek.Az E-514 kombájnok témában.Válasz #219. hozzászólásra
Helló.A vezértömbökhöz nem tudsz csak felülröl hozzáférni, ha nem akarod őket megbontani, de nem is érdemes,azt a borítólemezt, amely a hydraulikakaroknálvan, vedd le, és letudsz nyulni, úgy hogy két hosszú krovaszárat egymásba toldasz,és találsz ott felűl egy nyomástartó szelepet,azt csavard ki.Ajánlom előtte nézd meg a gépkönyvbe hogy hol kotorásszál, mert látni nagyon nemlehet olyan mélyen van.Elötte egy rongyal,ecsettel Porszívó, stb portalanitsd ki, hogy amikor kicsavarod a kosz nehuljon a csavarhelyére bele.Amikor ezzel megvagy ezt az apró kis szelepet szedd szét és mosd ki,de olyan helyen hogyha le esik, elgurul, valamelyik alkatrész meg találd, mert ezt a részt külön nem árulják és vehetsz másik vezértömböt.Nagyon aprólékosan tisztitsd ki, keress valami láthatatlan porszemet.Mikor vissza rakod és nemlenne jó, ismételd meg mignem rendesen működik.Jó szerelgetést kívánok.Nem tudom ,hogy sikerül e neked is de egy próbát esetleg megér.remélem sikerül,ezért bemásoltam a választ.
Válasz dr.T #7005. hozzászólásáraAz asztalt és kormányt a nagy szivattyú működtetiiiiii!!!!Köze nincs a variátorhoz!
Válasz Gyurkesz1 #7003. hozzászólásáraOtt akkor nem a filter lessz,mert ha az lenne akkor az asztalt is csak akadozva vagy lassan emelne.
Válasz Gyurkesz1 #7003. hozzászólásáraMondom vedd ki a szűrőt!!!Úgy próbáld!
Válasz dr.T #7002. hozzászólásáraA kormány az megy normálisan az asztalt azt emeli rendesen...de a variatort meg a motollat végkép nem mozdítja.A motolla emelő pompánál megengedtem a csövet es ugy próbaltam emelni...elöször csak levegő jött aztän elég erősen elkezdte nyomni az olajat befogni sem tudtam a csövet olyan erősen nyomta...de akkor sem akart emelni.Még megpróbálom ott a fülke alatt lelégteleníteni hátha...szerintem nem pompa a lessz a bűnös.
Válasz Gyurkesz1 #6992. hozzászólásáraMit csinall mi megy nehezen,az asztal,motolla vagy a kormany? mert mikor nekem is lassan akart emelni meg akadozva akkor a szurot szoktam kitakaritani,de semmit nemlattal rajta hogy koszos lenne.
Válasz Gyurkesz1 #6990. hozzászólásáraIgen nekem az a vastag szívócső volt laza, szerencsére azóta működik, van a fülke alatt olyan csatlakozás mint valami légtelenítő szelep a fék munka hengeren, valószínűleg ott tudsz mérni nyomást vagy hogy egyáltalán jön e olaj, gondolom nyomást csak akkor fog produkálni ha működteted valamelyik kart, ellenkező esetben vissza keringtet csak a tartályba, sok sikert hozzá.
Ma kipróbálva a gép fordulat ok valószínűleg gázolajszűrő volt a ludas
Válasz Myrrdin #6998. hozzászólásáraHa úgy működik?
Válasz medikus #6994. hozzászólásáraszűrő nélkül?,inkább ne
Válasz medikus #6994. hozzászólásáraÉs van egy kettős nyomástartó szelep
is a vezérlőtömb jobb alsó részén ez is lehet hiba .
Válasz medikus #6995. hozzászólására"Csak ennyi " 10évvel ez előtt 160 volt a gyári .
Válasz Gyurkesz1 #6992. hozzászólásáraA kettő együtt 100!!!
Válasz Gyurkesz1 #6992. hozzászólásáraTedd vissza a szivattyút,és a tartályból vedd ki a szűrőt!Jó lesz!(szerintem)
Válasz Gyurkesz1 #6992. hozzászólásáraNem tudom mi az ára, de nem kell azt egyből eldobni.
Mikor láttad utoljára működni ?