Gázolaj árak 660 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 410.68 Ft USD 394.01 Ft CHF 434.78 Ft GBP 485.67 Ft

Fórum

Fortschritt E-514 kombájn

Létrehozta: Vendég , 2008-02-16 21:05:54

Kedvencekhez Segítség

13741 hozzászólás
#6891 gabika82
2016-07-10 22:01:00

Válasz medikus #6890. hozzászólásárade hol vegyem szét a váltónál??

#6890 gabika82
2016-07-10 22:00:35

Válasz gabika82 #6889. hozzászólásáraüdv az lenne a kérdésem ma vágtuk bele a buzákba és van egy kis gondom a beálitásal kezdőként hátha tapasztaltabbaknak van rá ötletük na most a magtartájba a tiszta magon kivül visz bele pejvás magot amit még kinem csépelta pajvábol a szalmárol szépen leszedi nem is töri a szemet de van rajt maratt pelvás szem szerintetek min kéne állitanom mégalul 9 es lukrosta van felül álithatós!

#6889 medikus
2016-07-10 21:59:11

Válasz gabika82 #6889. hozzászólásáraHa szét veszed,majd látni fogod.

#6888 gabika82
2016-07-10 21:57:25

Válasz Myrrdin #6883. hozzászólásárade akkor miért csuszik meg vagy mit cseréjek akkor?ú

#6887 medikus
2016-07-10 21:46:49

Válasz Koszi. #6887. hozzászólásáraForog ám az ott rendesen!smile sweatdrop

#6886 Koszi.
2016-07-10 21:35:13

Levágtuk a kis kevés gabonánkat, a vége felé észrevettem hogy a szecskázó csapágyai eléggé melegszenek ( kézzel szinte nem állható) Lehet esetleg a túlspanolt szíjtól? Nincs állítási lehetőség és egy kicsit rövidebb szíjat sikerült rá szerezni mint előzőleg , a rugós feszítő sokkal feszesebben áll, de mindkét csapágy melegszik egyformán... claas szecskázó, szotyira nem ártana ha jó lenne és nem is gyulladna ki tőle a gép smile sweatdropSemelyik más csapágy nem melegszik csak a késtengely két csapágya.

#6885 medikus
2016-07-10 21:32:52

Válasz SanyóÓ #6885. hozzászólásáraBár melyik!Minden ami a kasza körül van!Még a rossz,életlen kasza is!

Nincs profilkép
#6884 SanyóÓ
2016-07-10 21:28:27

Sziasztok! Mitől törhet a rugólemez, támolygó lemez, rossz kaszabeállítás, vagy kopott szilentek?

#6883 medikus
2016-07-10 21:26:13

Válasz anyu_apu #6881. hozzászólásáraAkkor nyom eleget a szerkezet,ha úgy áll,mint ahogy írtam.kb 1-1.5 centi kúpolás,az egyenes vonalhoz képest.smile thumbup

#6882 Myrrdin
2016-07-10 19:32:59

Válasz gabika82 #6882. hozzászólásáravisszaolvasva ahogy régebben írták, holtjátékon kívül mit akarsz te állítani?smile tongue

#6881 gabika82
2016-07-10 18:07:16

üdv nekem is az elötem kérdezőhöz hasonloan néha olyat csinál a 512 es hogyha benn áll egy barázdába endedem ki a kuplungot és nem indul meg csak ha megázolom ez szerintetek mi miatt van és mit álicsak ha lehet köszönöm elöre a válaszokat!!

Nincs profilkép
#6880 anyu_apu
2016-07-10 10:07:04

Válasz medikus #6879. hozzászólásáraAzokkal a tárcsákkal raktuk össze amivel eddig szépen ment3 éve hiba nélkül,ezért gondolom,hogy nem az lehet a gond,ha a mai napot kibírja holnap szétkapjuk és meg kell keressük mi a hiba!Köszönöm szépen a válaszaidat!

#6879 Kovika84
2016-07-10 10:05:44

Válasz medikus #6871. hozzászólására30 as kerekek vannak, volt feltéve kilométeróra a hátsó kerékhez, meg gabonában is észre vehető ha betorkollik a cucc az asztalban annyira nem tudja már nyelni smile scared Annyira megkérhetlek hogy felvariálod teljesen és leméred hogy hány centire nyílik szét a váltón a variátor? Mérd a külső peremét. Persze ha csak nem gond smile laugh

#6878 medikus
2016-07-10 09:51:41

Válasz anyu_apu #6878. hozzászólásáraA szerkezet 2 kuplungtárcsával.Főleg újjal,szinte vízszintesre szokott beállni!! Ezért egy új,és egy régi tárcsát rakunk be!! Ekkor kb 1-1.5 cm re kúpol a szerkezet(kínai kalap)és az akkor jó!!!!!Mindegy az hogy milyen csavar húzza össze a szerkezetet!

Nincs profilkép
#6877 anyu_apu
2016-07-10 09:42:46

Válasz medikus #6877. hozzászólásáraKínai kalap?A kinyomó szerkezet lemezlamelláira gondolsz?
Ha igen ,amikor össze lett rakva a csavarok meghúzásakor az nem igen ment befele,én ezért gondoltam hogy a berakott szerkezetet szabályozhatták valamikor!Még ami változást láttunk az az hogy amire felcsavarozzuk a szerkezetet variátor félre,ami a kombájnba van az rövid 30mm hosszu végig menetetes csavarokkal fogja a szerkezetet,amit meg vettünk a az 5 centis duzzasztott menetű csavarokkal fogta a saját öntvényére mert azon lejjebb van a menet mind a mienken volt!

#6876 medikus
2016-07-10 09:34:09

Válasz anyu_apu #6876. hozzászólásáraMennyire áll kúposan a (kínai kalap)?

Nincs profilkép
#6875 anyu_apu
2016-07-10 09:31:47

Válasz medikus #6875. hozzászólásáraAZ lehetséges?Elméletileg jól raktuk össze ugyan úgy,hibásan összerakva beleér a tárcsa közepe az öntvénybe,erre figyeltünk!gondolom én:)

#6874 medikus
2016-07-10 09:28:08

Válasz anyu_apu #6874. hozzászólásáraValamelyik tárcsát nem fordítva tettétek be?

Nincs profilkép
#6873 anyu_apu
2016-07-10 09:25:02

Válasz medikus #6873. hozzászólásáraHa adok hézagot akkor sebességbe se lehet rakni mert nem old szét teljesen!pici hézagot lehet neki adni de nagyon keveset,a tárcsák nem kopottak pedig!Csúszni meg csuszik mindenféleképp!

#6872 medikus
2016-07-10 09:18:41

Válasz anyu_apu #6872. hozzászólásáraMi az hogy nem tudsz holtjátékot adni???Olyan nincs!!!!!!Azért csúszik!!!!

Nincs profilkép
#6871 anyu_apu
2016-07-10 09:14:52

Üdv mindenkinek!

512-es kuplunk hibával küzdünk!Ezelőtti kuplunkba a kinyomo csapágy beállt és kitörölte a szerkezetet!
Használt szerkezetet tettünk be szintén használt kinyomócsapággyaL,Ami elméletileg működött is mert működő kombájn komplett sebváltóját vettük meg!
Most annyi a gond vele,megy de rendesen csúszik,kombájn lomhább ha véletlen borozdába áll meg nehezen is megy ki belőle!
kuplung akkor old szét teljesen ha padlóig van nyomva a pedál úgy hogy az asztal is megáll,rudazat állítás semmit nem segít!
mi lehet a gond?(kinyomó csapágy hézagot se tudunk neki adni szinte)Szerkezetet szabályozhatták és azért nem nyomja a tárcsákat össze teljesen mert nem az ő variátor felével raktuk össze,ilyen lehet mert nem mértük meg csak összeraktuk?Vagy létezik több fajta kuplung?
válaszokat ötleteket előre is köszönjük!

#6870 medikus
2016-07-10 09:06:59

Válasz Kovika84 #6870. hozzászólásáraHonnan tudod hogy gyorsabb mint 1 ben falvariálva?Lehet csak úgy érzed.Milyen kereked van?

#6869 Kovika84
2016-07-10 09:02:19

Válasz medikus #6869. hozzászólásáraÉn már annyira szétengedtem a tárcsát emiatt hogy a szíj befekszik teljesen alulra, szóval már sokszor meg is csúszik, mégis gyorsabban megy 2-ban. Elég dühítő smile karateka
Lehet új szíj kellene smile laugh

#6868 medikus
2016-07-10 08:47:16

Válasz Kovika84 #6865. hozzászólásáraLehet nem jól van beállítva az ütköző csavar a variátoron!

#6867 Buvargabi
2016-07-10 08:03:05

Válasz Kovika84 #6865. hozzászólásáraEzt èn is tapasztaltam ,de az okàt nem tudom.smile bored

#6866 Buvargabi
2016-07-10 08:01:14

Válasz dr.T #6866. hozzászólásáraNem tudok közlekedni vele a faluban,meg hiànyzik a segitsèg.az is lessz hasznàlva a nagy parcellàkon meg komiban.smile wink

#6865 dr.T
2016-07-10 05:47:34

Válasz Buvargabi #6862. hozzászólásáraMinek kinlodsz vele,tedd fel ami volt hozza min 10 evet azza arattam,mesz vele lassaban,annal ilyen problemak nem lesznek.

#6864 Kovika84
2016-07-10 02:26:18

Nekem olyan kérdésem lenne, nem tudom ki hogyan tapasztalta de az 1 es sebesség teljesen felvariálva nem eredményez akkora tempót mint a 2 es sebesség levariált állapotban, egyszerűen hiányzik az a köztes sebesség tartomány... Lehet az oka ennek a kopott variátor szíj? Könyv szerint kellene lennie átfedésnek a sebességek között. smile huh

#6863 Kovika84
2016-07-10 02:20:02

Válasz Buvargabi #6847. hozzászólásáraTavaly nekem is ilyen jelenséget produkált a gép csapágyak cseréje után...az oka az volt hogy fel volt lazulva az utánverő szorítócsavarja a variátor felőli oldalon , márt kétségbe voltam esve hogy eltörött a tengely, vagy kavicsra gyanakodtam én is smile thumbup
Egyébként nekem akkor vert bele a kombájn oldalába amikor ferde terepen vágtam vele, de kihézagoltam jobbról balról szóval azóta nincs vele gond
smile thumbupcoolsmile thumbupcool

#6862 Kovika84
2016-07-10 02:09:51

Válasz Buvargabi #6862. hozzászólásáraAdj neki smirglivel mert az így szenvedés, én tavaly inkább lefestettem az egész asztalt meg a ferde belsejét is, nem is volt gond kezdéskor. :)

#6861 Buvargabi
2016-07-09 23:40:42

Válasz medikus #6857. hozzászólásáraErre is gondoltam,5 èvet àlt gazban az asztal.kb mennyi heki utàn lessz jobb vagy csiszolodik ki?smile sad

#6860 medikus
2016-07-09 23:37:24

Válasz csoppika #6841. hozzászólásáraÍgy lehet legjobban hozzáférni!!!smile lolsmile lolsmile lol

#6859 medikus
2016-07-09 23:34:23

Válasz sixalag #6850. hozzászólásáraVolt hogy a komplett kivett tengelyről le akartam ütni a csapágyházat,mind két csapággyal együtt,anélkül hogy a variátor csapágyházból kivettem volna a zégert!A vége az lett,hogy leszakadt a zégernél a perem,és vehettem új csapágyházat,ami nem olcsó!smile sweatdrop

#6857 medikus
2016-07-09 23:17:59

Válasz Buvargabi #6853. hozzászólásáraRozsdás az asztal,rövid a szalma.

#6856 medikus
2016-07-09 23:17:58

Válasz Buvargabi #6853. hozzászólásáraRozsdás az asztal,rövid a szalma.

#6855 medikus
2016-07-09 23:16:04

Válasz Gyurkesz1 #6854. hozzászólásáraSemmi!! Az az agyhoz van csavarozva,16x1.5 csavarokkal!Ha üt,akkor ráz is!

#6854 medikus
2016-07-09 23:13:58

Válasz sixalag #6850. hozzászólásáraValószínűbb a másik oldali 2 soros önbeállós szorítóhüvelyes csapágy!Elég egy rozsda folt a csapágyban!Lehet mosástól,ha belemegy a víz!

Nincs profilkép
#6853 Gyurkesz1
2016-07-09 23:12:28

Már ha az utánverőröl beszéltek...a haverom 512esén a dobvariátor oldalán az utánverő szijtárcsájanak a külső fele olyan mint ha dobálva forogna a belső fele az megyen szépen de a kinti nem megy olyan szépen simán..mitől lehet az?? Mi kophat ki a külső felében??

#6852 Buvargabi
2016-07-09 23:09:45

Sziasztok!egy kis problèmàm akadt!!!smile sad a vàgoasztal nem akarja behordani a gabonàt!mikor jo sok felgyülemlik ,màr a kasza tolja maga előt akkor hirtelen beviszi az összes szàlat.ha egyesben megyek teljessen leengedett asztallal akkor jo,de ha kettesben megyek teljessen levariàlva akkar kezdi csinàlni.főleg a bal fele. ....lejjebb kène engedni a csigàt???smile confused ja ès mikor tolja a gabonat akkor el is hagy a kasza pàr szàlat. Ez 6-7 mèterenkènt törtènik meg.

Nincs profilkép
#6849 sixalag
2016-07-09 23:00:12

Válasz medikus #6849. hozzászólásáraLehet a fél palack gáz megtette jótékony hatását, amit a két szíjtárcsára elfüstöltünk, míg sikerült leszedni őket. :D Csapágy jó zsíros volt csavart feszítettem, közben kis kocogtatás és lent is volt :D Ezek szerint mákom volt vele. Csak idegesít,, hogy mi lehet ez a kopogás, már arra is gondoltam, hogy beesett 1 kavics az utóverőbe és fordulaton a falnak szorul és nem zörög, ahogy esik a fordulat, akkor meg össsze-vissza pattog.
De sajnos a fülke padlólemezén is érezni lehet a rázkódást. Tipp?

#6848 medikus
2016-07-09 22:54:06

Válasz sixalag #6848. hozzászólásáraNekem még SOHA nem jött úgy le,hogy csavarral lenyomattam volna,még a bal oldali csapágyház sem!Pedig ott csak 1 csapágy van a tengelyen. A csavar inkább benyomta az oldal lemezt!

Nincs profilkép
#6847 sixalag
2016-07-09 22:47:28

Válasz medikus #6844. hozzászólásárategnap az utóverő csapágyait cseréltük ily módon, és nem tört el. Csere oka: üzemi fordulatnál csendben megy a cséplőmű, de leállításkor ahogy elkezd esni a fordulat, megállás előtt elkezd kopogó hangot adni, konkrétan az utóverő tengely, mert leszedtünk minden szíjat róla, dobot se, szelelőt se hajtson, a hang onnan jön. Csapágyak újak, utóverő dob nincs letágulva, körbelámpáztuk az egész gépet belül, de nem ér bele semmi.

#6846 Buvargabi
2016-07-09 22:46:25

Válasz Gabi 007 #6840. hozzászólásáraMink kivettuk ez egèsz tengelyt ès ùgy szedtük le a csapàgyhàzat....mert eltört a tengely....!nem tudom,h ha benne a tengely le e tudod szedni

#6845 medikus
2016-07-09 22:39:26

Válasz Gabi 007 #6840. hozzászólásáraÚgy hogy kiveszed a tengelyt!Kezdve a bal oldalon,a kettes szíjtárcsa levételével!!Utána a csapágyházból belül kiveszed a zégert!A variátor agyból kiveszed a 3 csavart,és kiütöd tengelyestől jobbra,úgy hogy megy vele abal oldali csapágy is,mert az kibújik a csapágyházból.A variátor felől Ne próbálkozz,a 2db csapágy nem megy le a tengelyről.Ha kivetted tengelyestől jobbra,a variátor agy csapágyházból kiveszed a zégert belül,és a csapágyházat egy fadarabbal leütöd a csapágyról.utána már bísz vele! DE CSINÁLHATOD MÁSKÉNT IS!!!!!smile nonono

#6844 medikus
2016-07-09 22:31:25

Válasz csoppika #6841. hozzászólásáraBe kell feküdni a szalmaládákra!!!smile lol
az utóverő dob mind két oldalában van rögzítő csavar.Be kell állítani az utóverőt,és utána jól meghúzni a csavarokat!A csavar egy furaton keresztül érhető el!smile sweatdrop

#6843 medikus
2016-07-09 22:28:21

Válasz sixalag #6843. hozzászólásáraÉs szépen eltöröd!Vettél már úgy le?smile nonono

Nincs profilkép
#6842 sixalag
2016-07-09 22:18:41

Válasz Gabi 007 #6840. hozzászólásáraa csapágyház felfogó csavar furatokba lenni kéne menetnek, abba betekersz két csavart...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A mesterséges intelligencia rászabadult a mezőgazdaságra – és ez nagyon is hasznos
A mesterséges intelligencia rászabadult a mezőgazdaságra – és ez nagyon is hasznos
Cél a termelés optimalizálása, a hatékonyság növelése, a környezeti terhelés...
Brutális! 2022-es szintre zuhant a sertés ára Magyarországon
Brutális! 2022-es szintre zuhant a sertés ára Magyarországon
Európában csökken a sertéshús ára, az USA-ban viszont drágulásra számítanak.
New Holland T5060 - 4050 órás!
New Holland T5060 - 4050 órás!

12.900.000 Ft

Szárzúzót keresek
Szárzúzót keresek

1.000 Ft

Tanyás legelő eladó
Tanyás legelő eladó

23.500.000 Ft

235/75/17,5 kamion gumik
235/75/17,5 kamion gumik

40.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]