Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz R Sándor #13090. hozzászólásáraAzt nem tudom hogy lehetett!Az egész kuplung 2 csapágyon forog a nyelestengelyen! A külső csapágy mellett van egy hézagoló alátét,aminek olyan szélesnek kell lenni,hogy a tengely végén levő zéger pontosan passzoljon egymás mellett! Ha nincs rendesen kihézagolva,akkor minden kuplungolásnál hossz irányba mozog az egész a nyelestengelyen!Ezért a zégert előbb utóbb lelöki a tengely végéről!Ott nem tudom hol lehetett neked menet! Menet a variátor agyban van,a csapágyon kívűl!A lehúzót abba lehet behajtani!
Válasz medikus #13089. hozzászólásáraAz egyémbe ott volt egy kb 12x 1 es belső menet és még az is biztosította az egészet. ez is megoldás lehet csak nem igazán tudja kifurni valószínű.
Válasz rga #13083. hozzászólásáravasfürész lappal meg tudod igazítani a seeger gyürü hornyot, és takatítsd ki a portól az egész kuplung szerkezetet !! végszükságben két helyen csipesd meg hegesztővel a seeger gyürüt. Mivel a hegesztés is oldható kötés, sarokcsiszolóval.
Válasz rga #13083. hozzászólásáraKi van kopva a zéger horony! Kalapáld össze a zégert,hogy a fülei összeérjenek!Az alátét mérete pontos legyen,szélességre!!!!!!A zéger épp hogy felmenjen!
Bajuszos búzát nektek is szemetesebben vágja mint a bajusznélkülit?? Vágtam 85-90q-ás bajusz nélkülit , zsalus rosta jól megnyitva hogy nerakódjon, alul 4,5-20as ,semmi gond nemvolt, szinte magot sem leltem a tarlón vagy kicsépeletlen kalászt és szép tisztán vágott. Átmentem a bajuszos fajtába ugyanazzal a beálitással es csak jönnek kicsépeletlen kalász darabok a tartályba , összébb vettem a hézagot , kapot nagyobb fordulatot de semmi, rostán ha zárok tisztább de berakja, ha nyitok jönnek a kalászok a tartályba. Toldatom sajnos nem álitós hanem csak tökgyalu van a zsalus után végig. Áthullik azon a kalász ?? Mert próbáltam jobbam összevenni a zsalust hogy nerakodjon kalásszal de akkormeg kiment hátul.
Válasz medikus #13080. hozzászólásáraAzt nemtudom hogy jó volt e de így ment, látszik az excenter csapágyházan hogy megvan kopva, bisztos bele is ért az valamikor a vázba. Ha fogja zsirozni valamikor azokat a csapágyakat nem mérné meg nekem kivancsiságból menyire van az excenter a csapágyaktól??
Válasz medikus #13077. hozzászólásáraAmugy az excentereknek a csapágytól egyforma távolságra kellene lennie mindkét oldalon vagy lehet teljesen eltérő ?? Mértem mindent hogy úgy legyen összerakva ahogy volt ,csak gondolkozok jo e így. Kitudja mikor volt ez csinálva, 2008ota van meg a gép, azóta ez így megy, mgm hungary csapágyak voltak benne, létezik még olyan??
Válasz medikus #13070. hozzászólásáraAbbol nemkéne godnak lennie ugye ha az excentert kb 4mm-vel kiljebb hagytam a tengelyem mint ahogy eddig volt, valahogy nemtetszet hogy 1mm re volt a csapágyház felfogatásától. Ilyen kis eltérést engedni kéne a szilentnek a himba másik oldalán nem??
Válasz medikus #13070. hozzászólásáraA meghajtásnál volt cserés, de végén kiderült hogy a házban mozgott csapágy. Kikaptam az egesz tengelyt már cserélek az excenterekben is. Vettem csapágyat házastol uc 207est, az normális hogy új es billeg a csapágy?? Nem a házban hanem maga a csapágy olyan mint ha kopott lenne . Amugy gondolnám hogy ilyen , de a szelelő oldalán a "100" éves csapágy megsem moccan. Két uc 207est vettem mindkettő billeg.
Ma sem voly sokáig vágás, hazazavart az eső.
Két napig bisztos nincs vágás. Addig lehet bütykölni. Nagyon lóg az egyik csapágy a törekasztal alatti tengelyen . Hogy jó azt szerelni ? Még sosem csináltam . Lekapni az egész tengelyt a gépről??
Ékeket hogy szoktátok kiütni , van valami jó módszer?? Én csak a rahegeszteni valamit és ütni módszert ismerem.
Válasz medikus #13067. hozzászólásáraBemásztam reggel kis pajszerral , próbáltam mozdítani az utanverőn de semmi, azóta nemcsinálja,szerintem felszedett valamit , egyszer kukoricában jártam így hogy a cséplődob beszorított valahogy egy csutkát és rendesen kalapált, leéget kivülről a festék a plehen úgy felmelegedett, szerencse hogy nemvolt tűz.
Válasz Gyurkesz1 #13063. hozzászólásáraMind két oldalon van csavar!Kontra anyával!Az utóverő lemezen levő furatokon keresztül éred el őket!Ha jól emlékszem 14 kulcsnyílás!
Volt ma egy furcsa jelenség , meredek domboldalon vágtam és elkezdett kelepelni az utánverő dobb meghajtásánál . Azt hittem csapágyas lett , de olyan volt mint ha belülről valami érné a lemezt . Aztán eszembe jutott hogy olvastam valahol hogy eltud szabadulni az utánverő a tengelyen oldalirányba úgyhogy kivancsiságból megpróbáltam megfordulni a dombon a másik oldalára és abba maradt a kelepelés teljesen. Aztán már vegkép nemcsinálta. Létezik hogy valami gazt kapott fel es az kelepelt?? A biztositó csavarokhoz az utanverőn hozza lehet férni valahogy ha bemászok a szalmarázón??
Válasz Benkő Lajos #13058. hozzászólásáraIgen, csak a kis szivattyu funkciói mennek el. Nekem ilyen fajta dugattyu van benne rugóval nem olyan mint ami te neked. Ha alulrol leveszem a csövet és csavarhúzóval meg mozgatom a dugattyút akkor beindul , megy 2-3orát aztán leál. Szivattyú ad 50bar-t azt mértem. De szűrő nincs a hidraulika tartályba ugyhogy lehet nincs is mit csodálkoznom. De ismerek több kollégát akiknek szintén nincs benne és semmi problémajuk. Jó lenne keríteni egy uj szelepet , de nincs sehol,használt sem.
Válasz Gyurkesz1 #13057. hozzászólásáraSzia! Mit nem csinál a hidraulikád? Kormány-vágóasztal emelés van? Annó nekem csak az volt,Ha jol emlékszem 30-as a szelep záró csavarja alul-felül, ki kell az órákat fordítani,alatta lessz a szelep felső záró csavarja,azt kiveszed,és alatta lenni kell a gyűszű szűrőnek,1 hétig szórakoztunk.
Válasz R Sándor #13056. hozzászólásáraVágtunk buzát, en nem mértem de a haver aki mellettem vágott ő igen 13,5ös volt. Ha nemjönne holnap eső befejezném a sajátot . A rugóért nagy köszönet, tényleg másabb így . Ma a kis hudraulika szivattyu körei kezdtek el baszakodni megint,azt hittem megoldottam az új szivócsővel de nem , a szeleppel van valami gond a vezérlőtömbben. Ha leveszem a tömb aljáról a csövet és benyulok csavarhúzóval megmozgatom a dugattyút amit a rugó nyom akkor egy darabig jó aztán megint leál,nem értem.
Válasz R Sándor #13050. hozzászólásáraHolnap eltudok menni, menyecske azt mondja még úgysem voltunk kompon :D ..de ha akarsz rokont látogatni akkor nyugodtan jöhetel te is , én alkalmazkodok.
Válasz Gyurkesz1 #13049. hozzászólásáraPácin - Kisvárda - Tuzsér vagy perbenyik Zemplénagárd kompal át a tiszán és Tuzsér, nézd meg melyik jobb neked,. De el is vihetem Max benézek a sogoromhoz bodrogszerdahelyre. Szólj hogy hogy legyen, akár ma is jöhetsz én csak holnap érek rá.
13744 hozzászólás
Válasz medikus #13093. hozzászólásáraigen amelyiken a két csapágy van
Válasz R Sándor #13090. hozzászólásáraA nyelestengely végébe volt befúrva?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz medikus #13091. hozzászólásáraA tengely belselyében volt a menet.
Válasz R Sándor #13090. hozzászólásáraAzt nem tudom hogy lehetett!Az egész kuplung 2 csapágyon forog a nyelestengelyen! A külső csapágy mellett van egy hézagoló alátét,aminek olyan szélesnek kell lenni,hogy a tengely végén levő zéger pontosan passzoljon egymás mellett! Ha nincs rendesen kihézagolva,akkor minden kuplungolásnál hossz irányba mozog az egész a nyelestengelyen!Ezért a zégert előbb utóbb lelöki a tengely végéről!Ott nem tudom hol lehetett neked menet! Menet a variátor agyban van,a csapágyon kívűl!A lehúzót abba lehet behajtani!
Válasz medikus #13089. hozzászólásáraAz egyémbe ott volt egy kb 12x 1 es belső menet és még az is biztosította az egészet. ez is megoldás lehet csak nem igazán tudja kifurni valószínű.
Válasz R Sándor #13088. hozzászólásáraIgen,csak az bentebb van,mint a variátor agy külső széle!Kb 2cm-el
Válasz medikus #13087. hozzászólásáranem a váltó bemenő tengelyen lévő zégerről beszélünk ? az külső
Válasz R Sándor #13086. hozzászólásáraAz a zéger lyukban van!![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz rga #13083. hozzászólásáravasfürész lappal meg tudod igazítani a seeger gyürü hornyot, és takatítsd ki a portól az egész kuplung szerkezetet !! végszükságben két helyen csipesd meg hegesztővel a seeger gyürüt. Mivel a hegesztés is oldható kötés, sarokcsiszolóval.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz medikus #13084 Az alátét is pontos legyen a tengelyre,átmérőben és szélességre is!Akkor még lehet jó,tengely csere nélkül!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz rga #13083. hozzászólásáraKi van kopva a zéger horony! Kalapáld össze a zégert,hogy a fülei összeérjenek!Az alátét mérete pontos legyen,szélességre!!!!!!A zéger épp hogy felmenjen!
Kuplung lenyomta a zégergyűrűt 2x, meg az alátétet. Előtte jó volt a kombájn. Mitől lehet?
Bajuszos búzát nektek is szemetesebben vágja mint a bajusznélkülit?? Vágtam 85-90q-ás bajusz nélkülit , zsalus rosta jól megnyitva hogy nerakódjon, alul 4,5-20as ,semmi gond nemvolt, szinte magot sem leltem a tarlón vagy kicsépeletlen kalászt és szép tisztán vágott. Átmentem a bajuszos fajtába ugyanazzal a beálitással es csak jönnek kicsépeletlen kalász darabok a tartályba , összébb vettem a hézagot , kapot nagyobb fordulatot de semmi, rostán ha zárok tisztább de berakja, ha nyitok jönnek a kalászok a tartályba. Toldatom sajnos nem álitós hanem csak tökgyalu van a zsalus után végig. Áthullik azon a kalász ?? Mert próbáltam jobbam összevenni a zsalust hogy nerakodjon kalásszal de akkormeg kiment hátul.
Válasz medikus #13080. hozzászólásáraAzt nemtudom hogy jó volt e de így ment, látszik az excenter csapágyházan hogy megvan kopva, bisztos bele is ért az valamikor a vázba. Ha fogja zsirozni valamikor azokat a csapágyakat nem mérné meg nekem kivancsiságból menyire van az excenter a csapágyaktól??
Válasz Gyurkesz1 #13079. hozzászólásáraIdáig jó volt?
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz medikus #13077. hozzászólásáraAmugy az excentereknek a csapágytól egyforma távolságra kellene lennie mindkét oldalon vagy lehet teljesen eltérő ?? Mértem mindent hogy úgy legyen összerakva ahogy volt ,csak gondolkozok jo e így. Kitudja mikor volt ez csinálva, 2008ota van meg a gép, azóta ez így megy, mgm hungary csapágyak voltak benne, létezik még olyan??
Válasz medikus #13076. hozzászólásáraIgen , szépen összeült.
Válasz medikus #13076. hozzászólásáraLehet a csapágy feszülni fog,a kereszt iránytól!A csapágy lógás enged e annyit!![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz Gyurkesz1 #13075. hozzászólásáraKérdés hogy mikor a rudazatot összecsavarozod a két 12-es csavarral,az enged e?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz medikus #13070. hozzászólásáraAbbol nemkéne godnak lennie ugye ha az excentert kb 4mm-vel kiljebb hagytam a tengelyem mint ahogy eddig volt, valahogy nemtetszet hogy 1mm re volt a csapágyház felfogatásától. Ilyen kis eltérést engedni kéne a szilentnek a himba másik oldalán nem??
Válasz endypapa_20120 #13073. hozzászólásáraMinek? Akkor vegyél olyat!Gyárit!Ahhoz nagyobb motor is kell!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Hajtást alakított át valaki hidróra? (itt a csoportban)
Válasz Gyurkesz1 #13071. hozzászólásáraEzek ilyenek!Lehet ha felütöd,kicsit javul!
Válasz medikus #13070. hozzászólásáraA meghajtásnál volt cserés, de végén kiderült hogy a házban mozgott csapágy. Kikaptam az egesz tengelyt már cserélek az excenterekben is. Vettem csapágyat házastol uc 207est, az normális hogy új es billeg a csapágy?? Nem a házban hanem maga a csapágy olyan mint ha kopott lenne . Amugy gondolnám hogy ilyen , de a szelelő oldalán a "100" éves csapágy megsem moccan. Két uc 207est vettem mindkettő billeg.
Válasz Gyurkesz1 #13069. hozzászólásáraAz a rázóasztal meghajtó tengely! Szerelni semmit nem jó! Melyik oldal?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Ma sem voly sokáig vágás, hazazavart az eső.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Két napig bisztos nincs vágás. Addig lehet bütykölni. Nagyon lóg az egyik csapágy a törekasztal alatti tengelyen . Hogy jó azt szerelni ? Még sosem csináltam . Lekapni az egész tengelyt a gépről??
Ékeket hogy szoktátok kiütni , van valami jó módszer?? Én csak a rahegeszteni valamit és ütni módszert ismerem.
Válasz medikus #13067. hozzászólásáraBemásztam reggel kis pajszerral , próbáltam mozdítani az utanverőn de semmi, azóta nemcsinálja,szerintem felszedett valamit , egyszer kukoricában jártam így hogy a cséplődob beszorított valahogy egy csutkát és rendesen kalapált, leéget kivülről a festék a plehen úgy felmelegedett, szerencse hogy nemvolt tűz.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz Gyurkesz1 #13066. hozzászólásáraIgen! Oldalanként egy furat,de egy vonalban!
Válasz Gyurkesz1 #13065. hozzászólásáraJól értem akkor hogy itt kell lenni a furatoknak??![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20230725071835_20230725_071735.jpg)
Válasz medikus #13064. hozzászólásáraOké köszönöm, attól féltem hogy csapágyházat kell levenni hogy hozzá lehessen férni.
Válasz Gyurkesz1 #13063. hozzászólásáraMind két oldalon van csavar!Kontra anyával!Az utóverő lemezen levő furatokon keresztül éred el őket!Ha jól emlékszem 14 kulcsnyílás!
Volt ma egy furcsa jelenség , meredek domboldalon vágtam és elkezdett kelepelni az utánverő dobb meghajtásánál . Azt hittem csapágyas lett , de olyan volt mint ha belülről valami érné a lemezt . Aztán eszembe jutott hogy olvastam valahol hogy eltud szabadulni az utánverő a tengelyen oldalirányba úgyhogy kivancsiságból megpróbáltam megfordulni a dombon a másik oldalára és abba maradt a kelepelés teljesen. Aztán már vegkép nemcsinálta. Létezik hogy valami gazt kapott fel es az kelepelt?? A biztositó csavarokhoz az utanverőn hozza lehet férni valahogy ha bemászok a szalmarázón??
Válasz medikus #13061. hozzászólásáraMegnézem, most kapásból nemtudom.
Válasz Gyurkesz1 #13059. hozzászólásáraMilyen olajat használsz?
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz Gyurkesz1 #13059. hozzászólásáraKiskőrösön hirdettek régebben! Kérdezz rá! Bükkhegyi!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Benkő Lajos #13058. hozzászólásáraIgen, csak a kis szivattyu funkciói mennek el. Nekem ilyen fajta dugattyu van benne rugóval nem olyan mint ami te neked. Ha alulrol leveszem a csövet és csavarhúzóval meg mozgatom a dugattyút akkor beindul , megy 2-3orát aztán leál. Szivattyú ad 50bar-t azt mértem. De szűrő nincs a hidraulika tartályba ugyhogy lehet nincs is mit csodálkoznom. De ismerek több kollégát akiknek szintén nincs benne és semmi problémajuk. Jó lenne keríteni egy uj szelepet , de nincs sehol,használt sem.
Válasz Gyurkesz1 #13057. hozzászólásáraSzia! Mit nem csinál a hidraulikád? Kormány-vágóasztal emelés van? Annó nekem csak az volt,Ha jol emlékszem 30-as a szelep záró csavarja alul-felül, ki kell az órákat fordítani,alatta lessz a szelep felső záró csavarja,azt kiveszed,és alatta lenni kell a gyűszű szűrőnek,1 hétig szórakoztunk.
Válasz R Sándor #13056. hozzászólásáraVágtunk buzát, en nem mértem de a haver aki mellettem vágott ő igen 13,5ös volt. Ha nemjönne holnap eső befejezném a sajátot . A rugóért nagy köszönet, tényleg másabb így . Ma a kis hudraulika szivattyu körei kezdtek el baszakodni megint,azt hittem megoldottam az új szivócsővel de nem , a szeleppel van valami gond a vezérlőtömbben. Ha leveszem a tömb aljáról a csövet és benyulok csavarhúzóval megmozgatom a dugattyút amit a rugó nyom akkor egy darabig jó aztán megint leál,nem értem.
Válasz Gyurkesz1 #13051. hozzászólásáraVàgtatok valamit?? Nálunk a tritikale vize 18 as![smile mellow](/oldforum/images/smiles/mellow.gif)
Válasz R Sándor #13054. hozzászólásáraRendben.
Válasz Gyurkesz1 #13053. hozzászólásáraRákóczi út 54 a 4 es főúton ott kell lefordulni balra,ahol zebra van tuzsernal csak 1 helyen van,
Válasz R Sándor #13052. hozzászólásáraOké, akkor holnap 8körül indulok kb 9 körül ott vagyok, majd írj egy házszámot.
Válasz Gyurkesz1 #13051. hozzászólásáraTe döntsd el és szólj.delelott ráérek
Válasz R Sándor #13050. hozzászólásáraHolnap eltudok menni, menyecske azt mondja még úgysem voltunk kompon :D ..de ha akarsz rokont látogatni akkor nyugodtan jöhetel te is , én alkalmazkodok.
Válasz Gyurkesz1 #13049. hozzászólásáraPácin - Kisvárda - Tuzsér vagy perbenyik Zemplénagárd kompal át a tiszán és Tuzsér, nézd meg melyik jobb neked,. De el is vihetem Max benézek a sogoromhoz bodrogszerdahelyre. Szólj hogy hogy legyen, akár ma is jöhetsz én csak holnap érek rá.
Válasz R Sándor #13048. hozzászólásáraKell kell ,nagyon jól jönne . Hany km-re vagy a határtól?? Hová kéne mennem??
Válasz Gyurkesz1 #13046. hozzászólásáraMint írtam nekem van eljössz érte? Vagy elvigyem? Ha kell?
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-07-28 09:01:43
Válasz R Sándor #13043. hozzászólásáraJól emlékszel,Kiralyhelmectől kb 15km, ha Pácinnál jársz át akkor a határ után az első falu ,Nagykövesd.
Válasz R Sándor #13044. hozzászólásáraAzért kérdezem mert én Szabolcs Szatmár Bereg megyében lakom és nekem van!! Adok szívesen!!