Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak658 FtBenzin árak640 FtEUR410.85 FtUSD395.1 FtCHF435.54 FtGBP486.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #6691. hozzászólásáraIgen, így van, csak nem szeretnék nagyon elcsúszni valamelyik értékkel. Álltalàban aktuális finomhangolások vannak, mert csak gabonát vàg a gép.
A rostaméretet furcsállottam.
Egy öreg tsz-es szaki tanított anno, és a 6,3-asra mondta hogy az a búzarosta, meg ez is volt benne mikor vettük.
A toklászberakodás a ládába hiba, vagy egyszerű velejárója a gabonavágásnak?
Válasz atisgyulai #6690. hozzászólásáraMindent magad állítasz be!!!Ezek a beállítások tájékoztató jellegűek,kb ott jó,de mindig ellenőrizni kell és korrigálni,az optimálisra!!Nekem is 6.3as rosta van bent!
A búzához 9-es rosta kell?
(Ezért is kértem a táblázatot)
Nekünk szerintem a 6,3-as van benne .
Illetve a szelelő beállításnál hogyan kell értelmezni a skàlát, mert nekünk nincs rajta szám, csak az hogy merre növekszik!
Olyan kérdésem lenne hogy tudja valaki miért rakja be a két szélső szalmaláda végét toklásszal a gép?
Valamilyen beállítási hiba?
Apropó beàllítás. Valaki régebben föltette a beállítàsi tàblàzatot. Hogyan találom meg itt a hozzászólàsok között? (Anélkül hogy végiglapoznám a fél fórumot)
Válasz csoppika #6684. hozzászólásáraNyugalmi helyzetben a féktárcsa és a fékbetét közötti távolság 1mm!!!A fékezés erejét a rugóerővel állítod be.Minden kuplung állításnál ellenőrizni kell(ene)!!
Üdv! A ferdefelhordó asztal felöli tengelyének végén milyen csapágyak vannak? ( 4 csavar fogja fel a csapágyházat a lemezre amit lehet spanolni). Önbeállós ?
Válasz Gyurkesz1 #6673. hozzászólásáraSajnos nem látható!Az a lemez van elrohadva,amelyik hozzá van csavarozva a magtartályhoz a fülke felől.A tartályban lent,teljes hosszában,6-os csavarokkal.Nyomj be puhabot,a fülke és a tartály közé kívülről,azon a részen,ahol a kábel alagút van.Talán az segít!
Válasz medikus #6672. hozzászólásáraLehet hogy majd egyszer leveszem...de az éven bisztos nem....belehet azt egyenlőre foltozni valahogy a fülkéböl is?? Remélem hogy hozzá férek majd...csak leljem meg a a lyukat....nemtudod melyik helyen szokott a legyakrabban elrohadni??
Sziasztok ...tudnátok adni valami tippet hogy hol nyomja be nekem a port a fülkébe...az tutti hogy a műszerfal alól jön...de nem abbol a kis alagutakból,azt ugyanis mar beszivacsoltam..beszivacsolás után eszre is lehett venni hogy kevesebb por jött befelé de még mindég nyomja be valahol...jukat nemlátok sehol hogy ki lenne rohadva es a dobtól nyomná fel...de lehet hogy csak rosszul látom.
Kormány hidraulaika csövet (ami teljesen a hátsó tengelyig megy, hosszú) cserélt/váltott már le valaki "hagyományos" gumi hidraulika csőre, kint elvezetve?
Minden két évben kilyukad. Arra gondoltam, kívül elvezetem hidraulika csővel.
Válasz Szlobi #6294. hozzászólásáraValaki nem tudná megadni az illető elérhetőségét , vagy ha valakinek van gabona torokhoz dupla ékszíjtàrcsa a akkor megvenném , sűrgős lenne! A segítséget előre is köszönöm
Válasz csoppika #6649. hozzászólásáraa nagy csapágy 6312
a kicsi 6204 2rs ezt az általad nevezet hokizóval ki tudod húzatni a lenkeréken van akkora hely ép ki fér rajt
Üdv mindenkinek! Keresek bal oldali osztócsúcsot(rendválasztót) ha valakinek mind 2 oldalra való van az is érdekelne.És kettes ékszíjtárcsa a gabona torokhoz amin kapja a kombájntól a hajtást. A segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok.
Hardy lesz majd... tányér, agy , bordástengely volt bontva a 512-es roncsunkról, szinte új... A motoron a lehajtásban(böszme ékszíjtárcsa) lévő nagy és a lendkerékben levő pici csapágy méretét vki megmondaná??? (A nagy csapágy ragasztva volt a házba, nem látok rajta semmi jelet) Az a pici csapágy hogy jön ki? Hokizóval, mint egy lengyel videón láttam, vagy le kell venni a lendkereket? Köszönöm...
A 512 és 514 harangja és bordástengelye csereszabatos?
Válasz csoppika #6644. hozzászólásáraHa dogleszted be a motort mikor leall nagyotty lottyen,de ha szillyakat megfogod es megrancigatod ha nagyot a holtjatekja akkor az mar kivan enis csereltem a 514,amugy nem nagy melo.
Srácok. A motornál levő hardy tárcsa mielőtt megadja magát, mik a jelei? Motor leállításkor vmi kattog. Nem most kezdte, de nem tudunk rájönni mi van. A variátor már volt nézve... Ötletek?
13741 hozzászólás
Válasz medikus #6691. hozzászólásáraIgen, így van, csak nem szeretnék nagyon elcsúszni valamelyik értékkel. Álltalàban aktuális finomhangolások vannak, mert csak gabonát vàg a gép.
A rostaméretet furcsállottam.
Egy öreg tsz-es szaki tanított anno, és a 6,3-asra mondta hogy az a búzarosta, meg ez is volt benne mikor vettük.
A toklászberakodás a ládába hiba, vagy egyszerű velejárója a gabonavágásnak?
Válasz atisgyulai #6690. hozzászólásáraMindent magad állítasz be!!!Ezek a beállítások tájékoztató jellegűek,kb ott jó,de mindig ellenőrizni kell és korrigálni,az optimálisra!!Nekem is 6.3as rosta van bent!
A búzához 9-es rosta kell?
(Ezért is kértem a táblázatot)
Nekünk szerintem a 6,3-as van benne .
Illetve a szelelő beállításnál hogyan kell értelmezni a skàlát, mert nekünk nincs rajta szám, csak az hogy merre növekszik!
Válasz gabika82 #6688. hozzászólásáraIgen.
Nagyon köszönöm!!!
Válasz atisgyulai #6687. hozzászólására szia erre gondolsz!!
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy tudja valaki miért rakja be a két szélső szalmaláda végét toklásszal a gép?
Valamilyen beállítási hiba?
Apropó beàllítás. Valaki régebben föltette a beállítàsi tàblàzatot. Hogyan találom meg itt a hozzászólàsok között? (Anélkül hogy végiglapoznám a fél fórumot)
Válasz medikus #6685. hozzászólásáraKöszönöm, majd továbbítom az illetékesnek (2napja rágja a fülem az illető):-)))
Válasz csoppika #6684. hozzászólásáraNyugalmi helyzetben a féktárcsa és a fékbetét közötti távolság 1mm!!!A fékezés erejét a rugóerővel állítod be.Minden kuplung állításnál ellenőrizni kell(ene)!!
Sziasztok!
A nyelestengely féket hogy kell beállítani? Ha esetleg vki tenne fel képet róla a könyvből?
Válasz Koszi. #6682. hozzászólásáraY csapágy!
Üdv! A ferdefelhordó asztal felöli tengelyének végén milyen csapágyak vannak? ( 4 csavar fogja fel a csapágyházat a lemezre amit lehet spanolni). Önbeállós ?
Válasz Gyurkesz1 #6680. hozzászólásáraIgen,az talán segít!
Válasz medikus #6674. hozzászólásáraAzt a puhabot innen értetted hogy kintről a fülke és tartály közzé ??
Válasz medikus #6678. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz MIHI10045 #6677. hozzászólásáraHideg motor!!!Kipufogó 0.3mm szívó:0.2mm Meleg motor!szívó 0.1mm kipufogó0.2mm
Válasz medikus #6676. hozzászólásáraJa a szívó és kipufogó szelepre gondoltam e514 motor
Válasz MIHI10045 #6675. hozzászólásáraMelyiket?
Ifa motoron mennyire kell állítani a szelepeket
Válasz Gyurkesz1 #6673. hozzászólásáraSajnos nem látható!Az a lemez van elrohadva,amelyik hozzá van csavarozva a magtartályhoz a fülke felől.A tartályban lent,teljes hosszában,6-os csavarokkal.Nyomj be puhabot,a fülke és a tartály közé kívülről,azon a részen,ahol a kábel alagút van.Talán az segít!
Válasz medikus #6672. hozzászólásáraLehet hogy majd egyszer leveszem...de az éven bisztos nem....belehet azt egyenlőre foltozni valahogy a fülkéböl is?? Remélem hogy hozzá férek majd...csak leljem meg a a lyukat....nemtudod melyik helyen szokott a legyakrabban elrohadni??
Válasz Gyurkesz1 #6668. hozzászólásáraHa leveszed a tartályt,pontosan látni fogod!
Válasz Kolláth Tamás #6667. hozzászólásáraKicsit messze majd meglátjuk de azért köszönöm
Válasz Major Péter_16433 #6657. hozzászólásáracsak a rögzítésekkel vigyázni,mi is így oldottuk meg megunva a rezelést/2004-ben/és azóta is megy.
Válasz Gyurkesz1 #6668. hozzászólásáraValószínű rosszul látod!
Sziasztok ...tudnátok adni valami tippet hogy hol nyomja be nekem a port a fülkébe...az tutti hogy a műszerfal alól jön...de nem abbol a kis alagutakból,azt ugyanis mar beszivacsoltam..beszivacsolás után eszre is lehett venni hogy kevesebb por jött befelé de még mindég nyomja be valahol...jukat nemlátok sehol hogy ki lenne rohadva es a dobtól nyomná fel...de lehet hogy csak rosszul látom.
Válasz MIHI10045 #6666. hozzászólásáraEdelény.
Válasz Kolláth Tamás #6665. hozzászólásáraElég messze van de melyik része is én Szlovákia 30km tőlem Pozsony
Válasz MIHI10045 #6664. hozzászólásáraNálam van egy 106-osé. Borsod megye.
Szevasztok vennék claas forgóhűtő dobot esetleg valaki valamit
Előre is köszönöm
Válasz fabia63 #6662. hozzászólásáraKöszöntem
Válasz MIHI10045 #6661. hozzászólásáraHello!
Mivel közvetlen befecskendezésű moci van benne ezért 175 bar a porlasztó befecskendezési nyomása.
Helló mindenkinek!valaki megtudná mondani mennyire kell állítani a porlasztó nyomást e514-en
Válasz Major Péter_16433 #6657. hozzászólására Tökéletesen müködik már vannak 300 báros csövek nem nagy pénzért azzal biztos nem lez gond.Legjobb ha legyártatod egyben.
Válasz Major Péter_16433 #6657. hozzászólására512-n igen. 12-es tömlővel volt hátra vezetve a gép jobb oldalán. Tökéletes volt.
Válasz Major Péter_16433 #6657. hozzászólásáraNem!
Sziasztok!
Kérdés/tanács..
Kormány hidraulaika csövet (ami teljesen a hátsó tengelyig megy, hosszú) cserélt/váltott már le valaki "hagyományos" gumi hidraulika csőre, kint elvezetve?
Minden két évben kilyukad. Arra gondoltam, kívül elvezetem hidraulika csővel.
Csinált már ilyet valaki?
Válasz Szlobi #6294. hozzászólásáraValaki nem tudná megadni az illető elérhetőségét , vagy ha valakinek van gabona torokhoz dupla ékszíjtàrcsa a akkor megvenném , sűrgős lenne! A segítséget előre is köszönöm
Válasz medikus #6654. hozzászólásáraJó volt ez így.
Válasz Traktoros Jani #6653. hozzászólásáraGondolom többe volt elvinni!
Válasz medikus #6643. hozzászólásáraTegnap meg is csinálta a faszi a hűtőt.Mégegyszer köszi az indfót!
Válasz lemezlovas #6651. hozzászólásáraKösz.
Válasz csoppika #6649. hozzászólásáraa nagy csapágy 6312
a kicsi 6204 2rs ezt az általad nevezet hokizóval ki tudod húzatni a lenkeréken van akkora hely ép ki fér rajt
Üdv mindenkinek! Keresek bal oldali osztócsúcsot(rendválasztót) ha valakinek mind 2 oldalra való van az is érdekelne.És kettes ékszíjtárcsa a gabona torokhoz amin kapja a kombájntól a hajtást. A segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok.
Hardy lesz majd... tányér, agy , bordástengely volt bontva a 512-es roncsunkról, szinte új... A motoron a lehajtásban(böszme ékszíjtárcsa) lévő nagy és a lendkerékben levő pici csapágy méretét vki megmondaná??? (A nagy csapágy ragasztva volt a házba, nem látok rajta semmi jelet) Az a pici csapágy hogy jön ki? Hokizóval, mint egy lengyel videón láttam, vagy le kell venni a lendkereket? Köszönöm...
A 512 és 514 harangja és bordástengelye csereszabatos?
Válasz Szasza200 #6647. hozzászólásáraHelyileg hol vagy?
Válasz Traktoros Jani #6632. hozzászólásáraHelló! Nekem van eladó E514 -es hűtőm hívj fel a 06303624295-ös számon.
Válasz csoppika #6644. hozzászólásáraHol érdemes ilyen hardyt venni? Vagy mindenki ugyanazt a china quality-t árulja???
Válasz csoppika #6644. hozzászólásáraHa dogleszted be a motort mikor leall nagyotty lottyen,de ha szillyakat megfogod es megrancigatod ha nagyot a holtjatekja akkor az mar kivan enis csereltem a 514,amugy nem nagy melo.
Srácok. A motornál levő hardy tárcsa mielőtt megadja magát, mik a jelei? Motor leállításkor vmi kattog. Nem most kezdte, de nem tudunk rájönni mi van. A variátor már volt nézve... Ötletek?
Válasz Traktoros Jani #6642. hozzászólásáraNekem csinált nem 1-et,biztos jó,mert nyomáspróbázza is,1 nagy kádban!