Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Zolii18 #5685. hozzászólásáraAzt nem írtad,hogy kukorica kosárról van szó!Igen az kell oda!Különben a kukorica bepotyog a rázóasztalba,és csépeletlenül hátul kiszórja!Én mikor kerestem,nem kaptam,ezért lehajtattam!
Válasz Zolii18 #5683. hozzászólásáraMilyen U vas? Nincs ott semmi.Elöl egy cső van a kosárba húzva,az tartja elől.Arra a csőre vannak a toklászoló lemezek felcsavarozva. Hátul a kosár hátuljára egy fésű szerű szalma továbbító van felcsavarozva 6db 10 es csavarral.Ezt a fésűt tudod az elején levő csavar helyekre felcsavarozni,ha megfordítod a kosarat!Az első kosártartó vasra van még felakasztva a kőfogó vályú. Melyik nincs neked?
Válasz medikus #5680. hozzászólásáraÚgy lesz.És még 1 kérdésem lenne hogy a dobkosár elejére ahol vannak a menetes lyukak oda mit kell felrakni? Mert nekem nem volt hozzá semmi de akkor vennék hozzá ha kell.
Válasz Zolii18 #5676. hozzászólásáraSok idővel kiveri,mivel azon keresztül hajt,de lehet hogy laza a szíjtárcsa a tengelyen,csapágyas,görbe a tengely,stb.Ezt a szíjtárcsát a homokban tartod?
Válasz Austropannon #5673. hozzászólásáraEzt inkább szerintem ne áruljátok senkinek,mert csak szidni fogja,ja és ráadásul estére szétdurran az ember agya mert felette van az fújórésze és fújja a fejedre,volt szerencsem kipróbállni de nemjó semmire,attól hidegebb nemlesz,hogy párát fogja fújni rád!
Válasz Austropannon #5673. hozzászólásáraLehetett már olvasni róla más témák között!Kombájnba kifejezetten nem való állítólag!Nem tud megbírkózni a por és törek mennyiséggel!Nem elég benne a víz 1 napra!stb..stb Kombájnba klíma kell,akinek kell!Ráadásul nem sokkal olcsóbb mint egy gázos klíma!
OLMO fülkehűtő 12/24V
Menetközbeni – munkaközbeni és állóhelyzeti használatra!
Mezőgazdasági gépekre, kombájnokra, munkagépekre melyek nincsenek felszerelve gyári motorikus klímával!
A fülkehűtő a gépek tetőlemezére van ráépítve, amennyiben van tetőablak annak a helyére, ha nincs a tetőbe nyílás van vágva. /40x35cm nyílás/.
A készülékbe a levegőt egy tíz fokozatú Bosch mókuskerekes ventilátor szívja be a kabinba úgy, hogy a levegő por és pollenmentes.A porszűrő speciális mosható klímaszivacsok kiszűrik a port a levegőből.
A szivacsok moshatók a vizet nem szívják magukba, ezért egyéb másfajta szivacssal nem cserélhetők fel! A compact egységben kókuszfaháncs vízpárologtató szúrő biztosítja a víz gyors párolgását, amely hőt von el a levegőből, tehát hűti. A hűtés hatékonysága 12 fokot tud hűteni a külső hőmérséklethez képest. 400Lm levegőt tud bejuttatni a kabinba, felülről lefelé, ezáltal a lebegő por nincs fejmagasságban.A faháncs védelmében havonta egyszer ajánlott a vízbe 1L citromlevet önteni /bolti citromlé/ fertőtleníti a vízpárologtató szűrőt.A faháncs alatt található a fekvő vízszívattyú és annak a porszűrője, mosható, tisztítani kell mert nem tudja a vizet visszanyomni a tartájba.
A levegő irányát szabályozni lehet az állítható légterelők segítségével.
Borus időjárás esetén a két vízszívattyút ki lehet kapcsolni, azonban a pormentes levegővel átszellőztethető a fülke, nem fülled be a kabin.
A víztartály a készülékbe van beépítve, gyárilag kialakított tömlő segítségével lehet feltölteni, vezetékes vízről is, /feltöltőcső-visszafolyócső/. Kútvíz esetén a homokszemcsék kiszűrésére, vízszűrőt ajánlott használni! A porszűrők tisztítását, kimosását hetente kell elvégezni, de a használati tapasztalat megmutatja a tisztítás sűrűségét. A gázos mechanikus klíma bántja-támadja a nyálkahártyát, a szemek begyulladnak gombás fertőzések is kialakulhatnak amennyiben a tisztítást elhanyagolják.
Az Olmo fülkehűtőt idény végeztével vízteleníteni kell, fagyállót tölteni bele nem szabad.
A beszerelése viszonylag egyszerű, közvetlenül az akkumulátorra van bekötve, saját biztosítékon keresztül. Áramtalanítani naponta nem kell, az elektronika figyeli a feszültséget, rendellenesség esetén lekapcsol.
A konkrét beépítési szakmai útmutatást megadjuk, azonban ha az ügyfél igényli a beszerelést helyszínen is elvégezhetjük.
Minden egyéb műszaki kérdésben állunk a rendelkezésre:
Varga László
06/70 269 02 04
Naprát milyen rostával kéne vágnom? 9-es gabona vagy állíthatós alulra is? Tavaly az előbbivel szedte ismerősöm , de kukira úgyis be kell tenni alulra az állíthatóst, vagy tegyem be már most?
Válasz Hogel #5667. hozzászólásáraA kamra felső része egy kemény műanyag lap, az alsó része egy gumi memrán amibe az érzékelő be van ágyazva. Az érzékelő leginkább azt a hangot érzékeli ami a kemény lemezre hulló mag egy kis koppanásként kelt. Annak idején a Claas 105-ösökbe magyar gyártmányú műszerek voltak beépítbe két órával. Az egyik a rosta a másik a szalmarázó veszteségét jelezte. Nekem is a villamosságszerelő magyarázta hogyan működik. Kis csavarhúzóval kopogtatta és a mutató kilendült a kopogás sűrűségétől függően. A kis kamrába nem jut be a mag. A lemez ferdén áll. A mag koppan rajta majd lehull a tarlóra.
Válasz Nabu #5665. hozzászólásáraKöszi.Nagyon érdekesen hangzik.Így már csak azt nem értem hogy abba a bizonyos zárt kamrába más miért nem juthat be ami szintén hangfrekvenciás zörejt kelt.Illetve ha abba a kamrába bejut a szem, akkor azt egyszerűbb lenne visszavezetni a felhordó csigába.
Válasz atti212. #5525. hozzászólásáraszia, jó megoldás én is szeretném átalakítani. és ha nem titok milyen módosításokat kellet végrehajtani hogy felkerüljön rá?
Válasz Hogel #5657. hozzászólásáraHangfrekvencia. A szóródó mag egy zárt kamra felső lapjára esik és hanghullámot kelt. Belül egy érzékelő fogja és átalakítja elektromos jellé majd ezt jeleníti meg a kijelző műszer. Minél sűrűbb a magok általi kopogás annál nagyobb értéket mutat a műszer.
Válasz Kovács István_54957 #5659. hozzászólásáraElvileg gyárilag úgy volt tehát keskenyebb a gép de majdnem mindegyiken kivan forgatva :) Valami védő lemez kellene inkább szerintem, én tuti nem forgatnám vissza főleg mert itt a partoldalakba azért minden centi számít gépszélességben , nekem is ott elég kicsi a hely a létra felől igaz kicsit alakítottunk is azon a merevítőn az asztalhajtás miatt.
Hali. A felniket meglehet fordítani hogy befele legyen a mélyebb fele? Csak azért gondoltam hogy napraforgó vágásánál jobban védve legyen a fékcső, ugyanis azt nekem valahogy mindig eltöri tőben. A váltó oldalán látok elég helyet, de a lépcső oldalon fele olyan közel van a tartó merevítő ami a hídra támaszkodik.
Válasz rsándor #5651. hozzászólásáraNincs teljesen,csak kb2/3 ig.Enyémben digitális a műszer,ott látom a kilómétert.
Teljesen felvariálva 8.1-8.2 vel megy 2. ban.
Válasz medikus #5650. hozzászólására Ok szerintem van olyan szár ami elkerüli a késeket. A 6 km/h -ho 2.-ba teljesen fel van variálva? /Az enyémben nem jó a km ora/
Válasz rsándor #5649. hozzászólásáraA zúzó a kukorica sor felett megy.Ha rendesen élesek a kések jó munkát csinál..Kivétel a megégett megsült szár.Ott hagy el,még állót is!De nem jellemző,pedig 6km/h{ val símán megyek.
Válasz medikus #5642. hozzászólására Két késes, tavaly használtam először. És szántásban látszott hogy hányszor mentem el a kombánjal, ott több volt a fentmaradt szár, mert ugyan oda huzza össze mint ahová a szalmarázóból is hullik. Szemmel látható a különbség ha egyirányba forog?
13739 hozzászólás
Válasz jozef19 #5688. hozzászólásáraJó,de 30 év alatt 1 hátsókerék defektem se volt.
Válasz Zolii18 #5687. hozzászólásáraKosár toldat előre!Kukoricához.Így keresd!
Válasz medikus #5686. hozzászólásáraDe a segítséget megint csak köszönni tudom.
Válasz Zolii18 #5687. hozzászólásáraLehet most kapsz boltban,én még 2 éve kerestem.
12,5x20-as kerék sima gumival,de pótkeréknek nagyom jó...
Válasz medikus #5686. hozzászólásáraTalán tudok venni valami bontóból vagy az Agromotiv-nál.
Válasz Zolii18 #5685. hozzászólásáraAzt nem írtad,hogy kukorica kosárról van szó!Igen az kell oda!Különben a kukorica bepotyog a rázóasztalba,és csépeletlenül hátul kiszórja!Én mikor kerestem,nem kaptam,ezért lehajtattam!
Válasz medikus #5684. hozzászólásáraÉn erről beszélek nekem nincs rajt.
Válasz Zolii18 #5683. hozzászólásáraMilyen U vas? Nincs ott semmi.Elöl egy cső van a kosárba húzva,az tartja elől.Arra a csőre vannak a toklászoló lemezek felcsavarozva. Hátul a kosár hátuljára egy fésű szerű szalma továbbító van felcsavarozva 6db 10 es csavarral.Ezt a fésűt tudod az elején levő csavar helyekre felcsavarozni,ha megfordítod a kosarat!Az első kosártartó vasra van még felakasztva a kőfogó vályú. Melyik nincs neked?
Válasz medikus #5682. hozzászólásáraHallottam olyat hogy valamilyen U-vas van ott.
Válasz Zolii18 #5681. hozzászólásáraSemmit!!!! Meg lehet fordítani,és ami most hátul van,előre kerül!
Válasz medikus #5680. hozzászólásáraÚgy lesz.És még 1 kérdésem lenne hogy a dobkosár elejére ahol vannak a menetes lyukak oda mit kell felrakni? Mert nekem nem volt hozzá semmi de akkor vennék hozzá ha kell.
Válasz Zolii18 #5679. hozzászólásáraTedd át az éket a másik nútba!Persze hegeszd fel az ék kopását hogy NE lötyögjön!
Válasz medikus #5678. hozzászólásáraKöszi a segítséget , nem hanem aratás kor fényképeztem le és azért koszos.
Válasz Zolii18 #5676. hozzászólásáraSok idővel kiveri,mivel azon keresztül hajt,de lehet hogy laza a szíjtárcsa a tengelyen,csapágyas,görbe a tengely,stb.Ezt a szíjtárcsát a homokban tartod?
Válasz Austropannon #5673. hozzászólásáraEzt inkább szerintem ne áruljátok senkinek,mert csak szidni fogja,ja és ráadásul estére szétdurran az ember agya mert felette van az fújórésze és fújja a fejedre,volt szerencsem kipróbállni de nemjó semmire,attól hidegebb nemlesz,hogy párát fogja fújni rád!
Üdv mindenkinek! Lenne egy olyan segítség kérésem hogy a dob így kiverte magát , nem tudjátok miért lehetett ez?
A segítségeket előre is köszönöm!
Válasz Austropannon #5673. hozzászólásáraLehetett már olvasni róla más témák között!Kombájnba kifejezetten nem való állítólag!Nem tud megbírkózni a por és törek mennyiséggel!Nem elég benne a víz 1 napra!stb..stb Kombájnba klíma kell,akinek kell!Ráadásul nem sokkal olcsóbb mint egy gázos klíma!
OLMO fülkehűtő 12/24V
Menetközbeni – munkaközbeni és állóhelyzeti használatra!
Mezőgazdasági gépekre, kombájnokra, munkagépekre melyek nincsenek felszerelve gyári motorikus klímával!
A fülkehűtő a gépek tetőlemezére van ráépítve, amennyiben van tetőablak annak a helyére, ha nincs a tetőbe nyílás van vágva. /40x35cm nyílás/.
A készülékbe a levegőt egy tíz fokozatú Bosch mókuskerekes ventilátor szívja be a kabinba úgy, hogy a levegő por és pollenmentes.A porszűrő speciális mosható klímaszivacsok kiszűrik a port a levegőből.
A szivacsok moshatók a vizet nem szívják magukba, ezért egyéb másfajta szivacssal nem cserélhetők fel! A compact egységben kókuszfaháncs vízpárologtató szúrő biztosítja a víz gyors párolgását, amely hőt von el a levegőből, tehát hűti. A hűtés hatékonysága 12 fokot tud hűteni a külső hőmérséklethez képest. 400Lm levegőt tud bejuttatni a kabinba, felülről lefelé, ezáltal a lebegő por nincs fejmagasságban.A faháncs védelmében havonta egyszer ajánlott a vízbe 1L citromlevet önteni /bolti citromlé/ fertőtleníti a vízpárologtató szűrőt.A faháncs alatt található a fekvő vízszívattyú és annak a porszűrője, mosható, tisztítani kell mert nem tudja a vizet visszanyomni a tartájba.
A levegő irányát szabályozni lehet az állítható légterelők segítségével.
Borus időjárás esetén a két vízszívattyút ki lehet kapcsolni, azonban a pormentes levegővel átszellőztethető a fülke, nem fülled be a kabin.
A víztartály a készülékbe van beépítve, gyárilag kialakított tömlő segítségével lehet feltölteni, vezetékes vízről is, /feltöltőcső-visszafolyócső/. Kútvíz esetén a homokszemcsék kiszűrésére, vízszűrőt ajánlott használni! A porszűrők tisztítását, kimosását hetente kell elvégezni, de a használati tapasztalat megmutatja a tisztítás sűrűségét. A gázos mechanikus klíma bántja-támadja a nyálkahártyát, a szemek begyulladnak gombás fertőzések is kialakulhatnak amennyiben a tisztítást elhanyagolják.
Az Olmo fülkehűtőt idény végeztével vízteleníteni kell, fagyállót tölteni bele nem szabad.
A beszerelése viszonylag egyszerű, közvetlenül az akkumulátorra van bekötve, saját biztosítékon keresztül. Áramtalanítani naponta nem kell, az elektronika figyeli a feszültséget, rendellenesség esetén lekapcsol.
A konkrét beépítési szakmai útmutatást megadjuk, azonban ha az ügyfél igényli a beszerelést helyszínen is elvégezhetjük.
Minden egyéb műszaki kérdésben állunk a rendelkezésre:
Varga László
06/70 269 02 04
Válasz Koszi. #5671. hozzászólásáraKukihoz alulra én 12 használok.Felül tökgyalu.Az állíthatót tönkre teszi a csutka.
Válasz medikus #5670. hozzászólásáraNincs kuki rostám... Csak állítható meg 9es lyukú van alulra.
Válasz Koszi. #5669. hozzászólásáraMiért kell betenni?Gépkönyved írja?!
Naprát milyen rostával kéne vágnom? 9-es gabona vagy állíthatós alulra is? Tavaly az előbbivel szedte ismerősöm , de kukira úgyis be kell tenni alulra az állíthatóst, vagy tegyem be már most?
Válasz Hogel #5667. hozzászólásáraA kamra felső része egy kemény műanyag lap, az alsó része egy gumi memrán amibe az érzékelő be van ágyazva. Az érzékelő leginkább azt a hangot érzékeli ami a kemény lemezre hulló mag egy kis koppanásként kelt. Annak idején a Claas 105-ösökbe magyar gyártmányú műszerek voltak beépítbe két órával. Az egyik a rosta a másik a szalmarázó veszteségét jelezte. Nekem is a villamosságszerelő magyarázta hogyan működik. Kis csavarhúzóval kopogtatta és a mutató kilendült a kopogás sűrűségétől függően. A kis kamrába nem jut be a mag. A lemez ferdén áll. A mag koppan rajta majd lehull a tarlóra.
Válasz Nabu #5665. hozzászólásáraKöszi.Nagyon érdekesen hangzik.Így már csak azt nem értem hogy abba a bizonyos zárt kamrába más miért nem juthat be ami szintén hangfrekvenciás zörejt kelt.Illetve ha abba a kamrába bejut a szem, akkor azt egyszerűbb lenne visszavezetni a felhordó csigába.
Válasz atti212. #5525. hozzászólásáraszia, jó megoldás én is szeretném átalakítani. és ha nem titok milyen módosításokat kellet végrehajtani hogy felkerüljön rá?
Válasz Hogel #5657. hozzászólásáraHangfrekvencia. A szóródó mag egy zárt kamra felső lapjára esik és hanghullámot kelt. Belül egy érzékelő fogja és átalakítja elektromos jellé majd ezt jeleníti meg a kijelző műszer. Minél sűrűbb a magok általi kopogás annál nagyobb értéket mutat a műszer.
Válasz medikus #5663. hozzászólására ok kössz az enyémen fa van de szerintem sem gyári akkor csere.
Válasz rsándor #5662. hozzászólásáraLánckerék.
A kukis ferde felhordó oldalán a lánchajtásnál alul egy láncvezető fa van. Felül mivel /spanoljátok/ feszítitek a láncot fával, vagy lánckerékkel???
Válasz Kovács István_54957 #5659. hozzászólásáraIgen!
Válasz Kovács István_54957 #5659. hozzászólásáraElvileg gyárilag úgy volt tehát keskenyebb a gép de majdnem mindegyiken kivan forgatva :) Valami védő lemez kellene inkább szerintem, én tuti nem forgatnám vissza főleg mert itt a partoldalakba azért minden centi számít gépszélességben , nekem is ott elég kicsi a hely a létra felől igaz kicsit alakítottunk is azon a merevítőn az asztalhajtás miatt.
Hali. A felniket meglehet fordítani hogy befele legyen a mélyebb fele? Csak azért gondoltam hogy napraforgó vágásánál jobban védve legyen a fékcső, ugyanis azt nekem valahogy mindig eltöri tőben. A váltó oldalán látok elég helyet, de a lépcső oldalon fele olyan közel van a tartó merevítő ami a hídra támaszkodik.
Válasz Hogel #5657. hozzászólására Elektromos!
Tsá! Tdudja valaki, hogy a veszteségmérő az milyen elven működik?
Válasz medikus #5655. hozzászólására Értem, de a 7.4km/h kép nem a 100 mázsásban készült!?!? hanem 40 mázsásban.
Válasz rsándor #5654. hozzászólásáraNálunk 60 körüli az átlag,de akad 90-100q is!
Válasz medikus #5653. hozzászólására Gondolom nem 100 mázsásat.
Válasz rsándor #5651. hozzászólásáraMég itt is kukit szedtem!
Válasz rsándor #5651. hozzászólásáraNincs teljesen,csak kb2/3 ig.Enyémben digitális a műszer,ott látom a kilómétert.
Teljesen felvariálva 8.1-8.2 vel megy 2. ban.
Válasz medikus #5650. hozzászólására Ok szerintem van olyan szár ami elkerüli a késeket. A 6 km/h -ho 2.-ba teljesen fel van variálva? /Az enyémben nem jó a km ora/
Válasz rsándor #5649. hozzászólásáraA zúzó a kukorica sor felett megy.Ha rendesen élesek a kések jó munkát csinál..Kivétel a megégett megsült szár.Ott hagy el,még állót is!De nem jellemző,pedig 6km/h{ val símán megyek.
Válasz medikus #5648. hozzászólására Szerintem meg az a gond hogy van holttér, el tud menni a kukiszár a kések között.
Válasz rsándor #5646. hozzászólásáraAdott fordulaton több kés,apróbb szecska mérettel kellene hogy járjon!!
Válasz rsándor #5646. hozzászólásáraNekem nincs,de gondolom!
Válasz medikus #5644. hozzászólására És a háromkéses sokkal jobban aprít ??
Válasz rsándor #5643. hozzászólásáraJobban szét terít,de a gépalj azért meg van a ládák miatt!Csutka,egyebek.
Válasz rsándor #5643. hozzászólásáraTermészetesen!
Válasz medikus #5642. hozzászólására Két késes, tavaly használtam először. És szántásban látszott hogy hányszor mentem el a kombánjal, ott több volt a fentmaradt szár, mert ugyan oda huzza össze mint ahová a szalmarázóból is hullik. Szemmel látható a különbség ha egyirányba forog?