Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD389.56 FtCHF429.55 FtGBP485.67 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gyuri gazda #5193. hozzászólásáraOké,máma lefényképezem.Én SK-bol vagyok,reggel nézegettem a kombajnokat,itt kellene körülnézni: bazos az oldal neve, polnohospodárske stroje az alkategoria(bal oldalon) és a bal felsö részébe van egy keresö ide beirod ,hogy :kombajn vagy E514.
Válasz Buvargabi #5189. hozzászólásáraÉnis már nézegettem,meg voltam is már megnézni 2 drb de képen jóll néztek ki és mikor odaértem egy nagy csalódás ért,mert nem úgy nézett ki. Gabi tegyél már fel 1 képet,mert szeretném láttni a tiéd.
Válasz Gyuri gazda #5169. hozzászólásáraaz igazat megmondva 3 honap alatt találtam rá,elötte 4et néztem meg de az 5ik nagyon megfogott.az igaz,hogy nem volt átlagára,de nem is kell vele semmit csinálnom,hogy arathassak.igaz,csak a vallatásnál derül ki,hogy jol e működik.de ha vettem volna egy olcsobatt,ahhoz,hogy ilyen állapotra készitsem el,akkor többe került volna+meg az idö ami nekem nagyon nincs ilyenekre meg helyem se.keresgélni kell és biztosan találsz.
Válasz rsándor #5185. hozzászólásáraNem teljesen, nem tudsz rá féket tenni. Ha cserés lesz a házam akkor bajba leszek, bár 512 es lehajtásaim vannak, de ragaszkodom a fékhez, mondjuk lehet csak azt a pár furatot kell befúrni a 12 esébe, meg a 14 es kisfogaskerekét beletenni és már jó is.
Válasz röfik #5183. hozzászólásáraMeghalás előtt mekkora hangja volt? :) Nekem az első akcióm lesz, illetve lehajtás levétel az első, ma fejeztem be a másik felét ott azt a kis tengelyt cseréltem meg a gyapágyait.
Válasz Koszi. #5182. hozzászólásáraMéretét nem tudom de 40ropiér is vettem bele csapágyat.3x cseréltünk már,komplett hajtás 1x 2x csapágy csere a nagy feküdt ki.Egyik oldalt 512-es lehajtása van abba is cseréltünk már csapágyat,elötte ompletten mert kilükdte az oldalát is de hazajutottam vele.
Az első lehajtásban milyen méretű kerékcsapágy van? Az egyik felén a kerék elég nagyot löttyen, így az utolsó pillanatban még fel kellene újítani a lehajtást... Ez okozhat sírós hangot? Váltóban nem találok túl nagy bajt, lehet akkor ez a lehajtás lesz a hang forrása.
Válasz Koszi. #5170. hozzászólásáraAzért is akarom,hogy látjam a tiétek milyen állapotban vannak és tudok mihez hasonlítani,még tavaly láttam 1 szép darabot az interneten,szlovakiaból való volt,de az gondolom jó is lehetett,mert nemvolt fent sokáig,azért gondolom amik jó állapotban lévőek azok hamar el is kelnek,és amik meg fentvannak fél évig meg tovább azok csak a maradékok,gondolom én.
Válasz Gyuri gazda #5169. hozzászólásáraJópárat meg kell nézni mielőtt találsz egy hadra foghatót, a java már egy kint szabad ég alatt lerakott , nem használt gép , jellemzően azért mert nem is lehet már használni kb . Mi két éve megnéztünk tizet , de csak kb fele vagy még annyi se volt ami az előző szezonban dolgozott volna, vagy akár több éve.
Válasz Buvargabi #5166. hozzászólásáraHát akkor az érdekes lessz,én a kombajról gondoltam,hogy nem-e tudsz képet feltenni? Na és sokat keresgéltel a kombajnok között vagy sikerült elsöre rátalálni? Én már csak jövőre fogok tervezni a vétellel mert már nem adja ki a büdzsé.
Válasz Gyuri gazda #5158. hozzászólásáramég nem arattam vele,sőtt ez lessz az első aratásom vele.képet sajna nem tudok feltenni, mert már csak tiszta olajszinű!
Válasz Koszi. #5153. hozzászólásáraKényelmesen ki kell neki jönni! Anno még a mi 512esünk nem állt fedett helyen télen minden évben kiszedtük a rázó asztalt, fél óra alatt kint/bent volt és semminek nem lett baja, szelelő bontás nélkül!
Válasz Buvargabi #5157. hozzászólásáraHogyha kint áll a szabad ég alatt akkor valószinű,hogy lehet az is,na és arattál már vele,milyen állapotú,nemtudsz feltenni róla képet?
Válasz Gyuri gazda #5149. hozzászólásáraigen,ált egész télen,de közben kérdezöskedtem és arra jutottam,hogy kondenzviz lehetett.ma ismét megnéztem és már szép tiszta volt az olaj.
Holnap szednénk ki a rázóasztalt, remélem kijön mert egyszer már próbálkoztunk, de mint írtátok szelelő leengedés nélkül ki kéne jönnie előre, úgy legyen
Köszönöm a válaszokat,azért gondoltam átszerelni 12voltra,hogy megsporoljak 1 akumulátort.de asszem marad igy. volna egy fontossabb kérdésem:a nivopálcán részben szürke volt az olaj!nem tudom miért nem az egész ha megy bele a viz.vagy nem megy?a motor leállitása után mikor 3.szor huzom ki a pálcát minnél kevesebb a szürke olaj rajta és több a rendes olajszin. mit tegyek??? S.O.S.
Válasz medikus #5130. hozzászólásáraitt a környéken nem tudok eredeti adagolós kombájnt így a sima ifa-t álligatjuk,s a fogyasztásra erőre sem volt panasz.a könnyített zt 323-as motor viszont nem bírta sokáig,pedig 91-es utolsó GEPIDA-ból tette bele az illető.jó nektek hogy még ott van anyag hozzá itt kikopnak az 514-esek még kb 1-év.
Válasz rsándor #5144. hozzászólásáraA vezeték tervet elnézve,még generátor baj is lehet!a 85 re jön a töltésjelző lámpa vezetéke! ha az nincs helyén,akkor sem indul!
Válasz rsándor #5144. hozzászólásáraÉn is az vagyok!De az sem biztos hogy relé baja van!Ahhoz ki kell keresni a relét,és az elmenő vezetéket!Lehet a tartály alagútban is baj!(lakó)!!!!
13741 hozzászólás
Válasz Gyuri gazda #5193. hozzászólásáraOké,máma lefényképezem.Én SK-bol vagyok,reggel nézegettem a kombajnokat,itt kellene körülnézni: bazos az oldal neve, polnohospodárske stroje az alkategoria(bal oldalon) és a bal felsö részébe van egy keresö ide beirod ,hogy :kombajn vagy E514.
Válasz Buvargabi #5189. hozzászólásáraÉnis már nézegettem,meg voltam is már megnézni 2 drb de képen jóll néztek ki és mikor odaértem egy nagy csalódás ért,mert nem úgy nézett ki. Gabi tegyél már fel 1 képet,mert szeretném láttni a tiéd.
Válasz SanyóÓ #5188. hozzászólásáraGyanús az évjárat!Mintha régebb óta hirdetnék,ezt az érdekes zöldet!
Válasz Gyuri gazda #5171. hozzászólásáraLehet,h én vettem meg???
Válasz dr.T #5176. hozzászólásáradr.T-dr.Tomi????....vagy Roland???
Válasz Gyuri gazda #5169. hozzászólásáraaz igazat megmondva 3 honap alatt találtam rá,elötte 4et néztem meg de az 5ik nagyon megfogott.az igaz,hogy nem volt átlagára,de nem is kell vele semmit csinálnom,hogy arathassak.igaz,csak a vallatásnál derül ki,hogy jol e működik.de ha vettem volna egy olcsobatt,ahhoz,hogy ilyen állapotra készitsem el,akkor többe került volna+meg az idö ami nekem nagyon nincs ilyenekre meg helyem se.keresgélni kell és biztosan találsz.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/szantofoldi-betakaritogep/fortschritt-e-514-kombajn-gabona-oros-4011-es-kukorica-adapterrel-elado/h_6527896
Ismeri vki ezt a kombájnt? Vélemény?
Válasz rsándor #5185. hozzászólásáraNem teljesen, nem tudsz rá féket tenni. Ha cserés lesz a házam akkor bajba leszek, bár 512 es lehajtásaim vannak, de ragaszkodom a fékhez, mondjuk lehet csak azt a pár furatot kell befúrni a 12 esébe, meg a 14 es kisfogaskerekét beletenni és már jó is.
Válasz röfik #5183. hozzászólására A 12-es lehajtás nem egyezik meg a 14-esével??
Válasz röfik #5183. hozzászólásáraMeghalás előtt mekkora hangja volt? :) Nekem az első akcióm lesz, illetve lehajtás levétel az első, ma fejeztem be a másik felét ott azt a kis tengelyt cseréltem meg a gyapágyait.
Válasz Koszi. #5182. hozzászólásáraMéretét nem tudom de 40ropiér is vettem bele csapágyat.3x cseréltünk már,komplett hajtás 1x 2x csapágy csere a nagy feküdt ki.Egyik oldalt 512-es lehajtása van abba is cseréltünk már csapágyat,elötte ompletten mert kilükdte az oldalát is de hazajutottam vele.
Az első lehajtásban milyen méretű kerékcsapágy van? Az egyik felén a kerék elég nagyot löttyen, így az utolsó pillanatban még fel kellene újítani a lehajtást... Ez okozhat sírós hangot? Váltóban nem találok túl nagy bajt, lehet akkor ez a lehajtás lesz a hang forrása.
Válasz KalmárGazda #5180. hozzászólásáraEz az köszönöm.Holnap megrendelem és hétföre meglesz,addig meg megy a régivel.Holnap indulás.
Válasz röfik #5177. hozzászólásáraBocsi valamiért kalászvisszahordóra gondoltam..... magfelhordó a 2. a képen, spc 3350
Válasz röfik #5177. hozzászólásáraElvileg spc 3150
Magfelhordo meghajto ékszij méretét tudja valaki?Lekoptata a spanolo a könyvet meg nem találom.Elég gagya és kell másik.
Válasz *** HM *** #5175. hozzászólásáraHogy te miket nem tudsz?
Válasz Gyuri gazda #5171. hozzászólásáraazt doktorandekománk árulta
Válasz Misi 512 #5173. hozzászólásáraLengyeleknel van sok darab meg csak hat dragabb a fuvar mint a gep
Válasz Koszi. #5170. hozzászólásáraAz lehet hogy meg kell nagyon nézni, de még mindig jobban jár az ember mint bármi mással!!!
Válasz Gyuri gazda #5171. hozzászólásáraHat joll korbekell nezni,mire talallsz egy jo darabot,szerintem mar ritkasag talallni megkimelt allapotu garazsolt kombajnt.
Válasz Koszi. #5170. hozzászólásáraAzért is akarom,hogy látjam a tiétek milyen állapotban vannak és tudok mihez hasonlítani,még tavaly láttam 1 szép darabot az interneten,szlovakiaból való volt,de az gondolom jó is lehetett,mert nemvolt fent sokáig,azért gondolom amik jó állapotban lévőek azok hamar el is kelnek,és amik meg fentvannak fél évig meg tovább azok csak a maradékok,gondolom én.
Válasz Gyuri gazda #5169. hozzászólásáraJópárat meg kell nézni mielőtt találsz egy hadra foghatót, a java már egy kint szabad ég alatt lerakott , nem használt gép , jellemzően azért mert nem is lehet már használni kb . Mi két éve megnéztünk tizet , de csak kb fele vagy még annyi se volt ami az előző szezonban dolgozott volna, vagy akár több éve.
Válasz Buvargabi #5166. hozzászólásáraCsak azért kérdezek ennyit,hogy mire számitjak a vásárlás előtt.
Válasz Buvargabi #5166. hozzászólásáraHát akkor az érdekes lessz,én a kombajról gondoltam,hogy nem-e tudsz képet feltenni? Na és sokat keresgéltel a kombajnok között vagy sikerült elsöre rátalálni? Én már csak jövőre fogok tervezni a vétellel mert már nem adja ki a büdzsé.
Köszi a segítségeket körmös lehúzó megoldotta .
Válasz Gyuri gazda #5158. hozzászólásáramég nem arattam vele,sőtt ez lessz az első aratásom vele.képet sajna nem tudok feltenni, mert már csak tiszta olajszinű!
Válasz ZT Anti #5164. hozzászólásáraNem derült ki,melyik csapágyra gondol!!A magtartályban van 7 csapágy!!!Felhordó lánc tengely, csiga tengely,behordó tengely,oszlató csigával.
Válasz Anicska #5163. hozzászólásáraÉn először tengelyestől venném ki, azután lehúzó, vagy ugyanez melegítve. Úgy le kell jönnie.
Válasz medikus #5162. hozzászólásáraLánc fogas kerék.
Válasz Anicska #5161. hozzászólásáraMilyen fogaskerék van ott?
Ötletet kérek a magtartályba levő csapágy cserére az előtte levő fogaskerék nem mozdul a zégergyűrű leszedve.
Köszönöm előre is a segítséget .
Válasz Koszi. #5153. hozzászólásáraKényelmesen ki kell neki jönni! Anno még a mi 512esünk nem állt fedett helyen télen minden évben kiszedtük a rázó asztalt, fél óra alatt kint/bent volt és semminek nem lett baja, szelelő bontás nélkül!
Válasz Koszi. #5153. hozzászólásáraItt már kész a gép utolso simitások és mehet az árpába.
Válasz Buvargabi #5157. hozzászólásáraHogyha kint áll a szabad ég alatt akkor valószinű,hogy lehet az is,na és arattál már vele,milyen állapotú,nemtudsz feltenni róla képet?
Válasz Gyuri gazda #5149. hozzászólásáraigen,ált egész télen,de közben kérdezöskedtem és arra jutottam,hogy kondenzviz lehetett.ma ismét megnéztem és már szép tiszta volt az olaj.
Válasz Koszi. #5155. hozzászólásáraAnnyira nem kényelmes,csak könnyebben kijön.
Válasz medikus #5154. hozzászólásáraAkkor szelelő leenged és kényelmesen ki be lehet szedni?
Válasz Koszi. #5153. hozzászólásáraAkkor lehet leszakad a tömítés!
Holnap szednénk ki a rázóasztalt, remélem kijön mert egyszer már próbálkoztunk, de mint írtátok szelelő leengedés nélkül ki kéne jönnie előre, úgy legyen
Válasz Sanyee #5150. hozzászólására17 liternél.
Énis 514 vásárláson gondolkodom,nemtudsz képet küldeni a tiedről?!
Sziasztok!
Ifa-nal ennél a nívópálcánál hol van a max. olajszínt?
Van olyan ami jelzett pálca, de annak a csöve is rövidebb, ez valami spéci lehet.
Válasz Buvargabi #5148. hozzászólásáraGondolom egész télen állt,nemvolt begyujtva?
Köszönöm a válaszokat,azért gondoltam átszerelni 12voltra,hogy megsporoljak 1 akumulátort.de asszem marad igy. volna egy fontossabb kérdésem:a nivopálcán részben szürke volt az olaj!nem tudom miért nem az egész ha megy bele a viz.vagy nem megy?a motor leállitása után mikor 3.szor huzom ki a pálcát minnél kevesebb a szürke olaj rajta és több a rendes olajszin. mit tegyek??? S.O.S.
Válasz medikus #5130. hozzászólásáraitt a környéken nem tudok eredeti adagolós kombájnt így a sima ifa-t álligatjuk,s a fogyasztásra erőre sem volt panasz.a könnyített zt 323-as motor viszont nem bírta sokáig,pedig 91-es utolsó GEPIDA-ból tette bele az illető.jó nektek hogy még ott van anyag hozzá itt kikopnak az 514-esek még kb 1-év.
Válasz rsándor #5144. hozzászólásáraA vezeték tervet elnézve,még generátor baj is lehet!a 85 re jön a töltésjelző lámpa vezetéke! ha az nincs helyén,akkor sem indul!
Válasz rsándor #5144. hozzászólásáraÉn is az vagyok!De az sem biztos hogy relé baja van!Ahhoz ki kell keresni a relét,és az elmenő vezetéket!Lehet a tartály alagútban is baj!(lakó)!!!!