Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #4629. hozzászólásra
Nem szeretném elkiabálni de megegyeztünk rá igen. A kukoricázo készletet hirdetem most átszerelővel. Tudnám mindenkinek ajánlani ferdével napraforgozoval. mult szezonbancseréltünkc ferdébe tengelyt meg láncokat. a tépőn is. Ja és a töröhengereket kiszedtük azokat is rendberaktuk. szoval nem kérek érte keveset de nem is mondhatnának panaszt rá.. Hivott ma egy tag h neki 1,3at ér mert ő class-ra tenné. Csak az asztalt.. Na de mit csináljak a ferdével,ezt egy 514kombájnra érné meg..
Sziasztok! Egy kérdésem lenne: most javítok egy ifa motort ami mar rég szetvan szedve és nem tudom hogy a hajtókar butykos része a fenti részénél a csapszegnél merre kell aljon kipufogó fele vagy szívó torok fele? A válaszokat előre is köszönöm!
Végignéztem az itt lévö hirdetéseket egy hónapig visszamenöleg.Van egy 98 sl maxi,ami évjáratban 90-98 ig volt.Ez öt ládás 6 literes csillagos motor.Az "SL" azt jelenti hidrosztatikus hajtás,azzal nincs gond ha szakszerüen használják.A "Maxi" meg,hogy a bunker egy kubikkal nagyobb.Ez már régen is árult egy megát,de vagy 8 évvel fiatalitotta,elég veszélyes lehet,de eladta
és most megint próbálkozik...
érdeklődtem a palesse után a legkisebb gs 5-ös nevű lesz de azt hiszem célközönséget tévesztenek ha az 514-est akarják kiváltani vele 24 milla + áfa.ráadásul olyan mint columbo felesége még nem látta soha senki.
Válasz #4610. hozzászólásra
Minden .... a saját lovát dícséri!Láttam már olyan összehasonlítást is,ahol azt mondták a 14-es búzában ott van a 106 mellett!Nekem volt mindkettő,és láttam mire képes.Mikor vettem azt mondta a tulaj,kukoricában nagyon jó(106)!!Igaza volt,de gabonában nálunk,nem tudtam többet levágni vele,mint egy 514-el!!
Maradok ennél a jól bevált egyszerű típusnál!
Válasz #4609. hozzászólásra EGY class 66 van az egyik ismerősömnek állítja hogy hazavágja a 14-est mondjuk 6 hengeres szívó perkins van benne de az egész kombájn keskenyebb vagy 10-15 cm-el mint a 14-es.azürítőcsigája kicsi és alacsonyan va tartály kukival 18 mázsa kb
Válasz #4607 hozzászólá épp ma beszéltem haverokkal, Tolna megyei ismeröseim dicsérik a "kicsi"ket. Most van elado egy 88as 4es asztallal jo állapotban... de az ára mint egy mega204..... Alkatrészre ök is ezt mondják h cikkszám és van minden a dominatorhoz.. nem tudom jo lenne még, vmi tapasztalat akinek volt ilyen v van ... mondjuk perkins 6hengeres moci. 12literr mondják,és gyorsabbnak mint a perkinses 4,8as asztalu 14est.. 98ban a 210le merci motor talan többet kajál. na jolvan elnézést..nem éppen ebbe forumba tartozik ez
Szíjakat mi egy csapágyboltból szerezzük, ott a srác cikkszám alapján tudja, mindent meg tud szerezni, ha jól rémlik 106 dobszíjra 40 ezret mondott. Már itt a helyi cégtől is oda járnak mert tud mindent jóval a nagy cégek árai alatt... Mondjuk azok a fránya láda tengelyek tényleg egy vagyonba kerülnek. A 98-88-as széria meg elég ritka ahhoz alkatrész is kérdéses lesz...
Válasz #4605. hozzászólásra
A tengely oválisra kopik,ez miatt nem lehet normálisan hézagolni.A konzolcsiga gyárilag vékony,láttam egész fiatalt is megroggyanva!
Válasz #4602. hozzászólásra
ja és pl a Ládatengely , konkrétan tudom h egy 108maxiba cseréltek csapágyakat tengelynek kimérten semmi kopása.. Mégis log a tengelyen a láda. :válasz, direkt hagyták ugy ne szoruljon vmi hézagolokat kellene kivenni.. Logni hagyni uj csapággyal..Fura..
Amiket néztem azok is mechanikusan kapcsolnak mindent. Cséplő asztal ,válto,kuplung gyakorlatilag mint a 14es. A kisebbek 88sl pl,az perkins motor 160le 4masztal,4soros kukiasztal. Az a baj itthon az üzemora... kint németben 9körül vannak benn üö. De karbantartottak igazbol patentnak néznak ki. Konkrétan ezekre a tipusokra gondoltam h mik a tapasztalatok.. Konzolcsiga vékony? gondolom a tizenpárezer üzemora levékonyitotta v nem? De hirdetnek 94eset például 3000el kinéz ahogy kinéz. Kint festetlen gyári kinézetet mondhatunk rá és 7300pl az üo.. Lehetne hozni kintröl csak megeszi a fuvar... Nem lehet okosnak lenni..
A szomszéd faluban van egy 105-ös domi, a csókának eltört az első féltengelycsonk bontóban talált egyet nem adták csak véglehajtással együtt 320-rol lealkudhatta 290 000 huf-ra mert törzsvásárló megvette mert a gép a kukitáblában volt kint.E kombájnhoz ez 50-70000ft max és van minden sarkon.
Válasz #4601. hozzászólásra
Csak azért hogy egy Claas kombájnod legyen,kár cserélni.Ne is törd a fejed rajta,ha megfogadod a tanácsom.Mint írtam,minden nagyon drága hozzá,még az utángyártott is.Ékszíjak cikkszám szerint vannak számozva,hogy még kb se tudjad a hosszát.Más a dobszíj modulja,nem tudod helyettesíteni!A hidraulika tömítések nem egész méretűek,még a gumigyűrűk sem!Csak eredetit mindenhová!A konzolcsiga olyan vékony,hogy hegeszthetetlen!!Nem is találsz olyat,amelyikben nem sérült.600 ezer az új!A szalmaláda tengely facsapágyas,de a tengelyt 1mm kopás után,hivatalosan cserélni kellene.Egy tengely 400 ezer!Rengeteg dolog van,amit te mechanikusan kapcsolsz,ott meg hidraulika.Ha elengedi a nyomást például,leáll az asztal,levariálja a dobfordulatot.Volt hogy négyen szereltük,kőműves állványról!Az 514 en mindent megtudsz szerelni egyedül!!! Ha kisebbet veszel,akkor teljesítményt is kisebbet veszel.Akkor meg minek!Ettől egyszerűbb gép nem kell.Persze biztos van akinek beválik,de mielőtt vennél egyet,olvasgass még a Claas oldalakon!
Ertem. Mi van a fiatalabb verziokkal? 95-96 rvjarat 86,8898,s,sl verzioval? Hirdettek itt class 88at class 98at mega arakaon. Allitolag meg ne lindesk mondjuj egyik sincs mar fent... Ezek talan meg 4soros kukoricadapterrel vannak meg a gabona se nagy.. Nem beszelve h nem 200es az folotti loerokkel szereltek... Ha de beszelhetunkrola metz nincsenek ilyenek csak kint eladok ugybezem... Es hatomszir annyirrt mint amennyit en kerek a 14esert kukoricastol... Telorol itok helyesiras miatt jelzem
Ertem. Mi van a fiatalabb verziokkal? 95-96 rvjarat 86,8898,s,sl verzioval? Hirdettek itt class 88at class 98at mega arakaon. Allitolag meg ne lindesk mondjuj egyik sincs mar fent... Ezek talan meg 4soros kukoricadapterrel vannak meg a gabona se nagy.. Nem beszelve h nem 200es az folotti loerokkel szereltek... Ha de beszelhetunkrola metz nincsenek ilyenek csak kint eladok ugybezem... Es hatomszir annyirrt mint amennyit en kerek a 14esert kukoricastol... Telorol itok helyesiras miatt jelzem
Válasz #4594. hozzászólásra
Az hogy 3 évig csak javítottam!!Szinte dolgozni sem mertem vele,mert rögtön elromlott.Tudom hogy vannak xar gépek,meg betud vásárolni az ember,de ennyire?Olyan dolgok mentek tönkre,törtek el rajta,ami egy 514 en sohasem!Nem beszélve a fogyasztásról!Régen lehet hogy jók voltak,de mostanra mind leharcolt állapotban van.Megnéztem belőlük jó párat,és akkor az tünt a legjobbnak.És még egy!Dobszíj,szinte ugyanakkora mint a 14-esé,csak éppen 120 ezer!!!!A fülke kicsi szutyok,még egy hűtőláda sem fér el benne rendesen!Egy jó megoldás van benne, a rázóasztal hátra kihúzható!Könnyen takarítható.Senkinek nem ajánlom akinek 514 van,és évi 300 hekit kell levágni.
13739 hozzászólás
Válasz #4636. hozzászólásra
Medikus, szeretnék hozammérőt építeni 514-esembe. Milyen irányba kellene elindulnom?
Sziasztok kellene nekem 514-hez 1 müanyag a kormány alá valakinek esetleg?
Válasz #4638. hozzászólásra
Az látszik rajta hogy ki van maszatolva,de attól még lehet akár jó is.Nagyon sok olyan van,amivel tolattak!!
Válasz #4638. hozzászólásra
Tééényleg.
A franc se nézte. Illúzió romboló vagy.
Válasz #4637. hozzászólásra Ne röhögtessetek már 30 kiló festék van rajta ,osszegörbülve a segge,nem ér az csak 60ft/kg-ot
Válasz #4636. hozzászólásra
Az tökéletes állapotban van. Nem tudom kié, de nagyon megbecsülték azt a Fortschritt-ot
Az ára meg szerintem nem sok. Nincs jobb vétel nála.
Válasz #4635. hozzászólásra
Igen!!
Válasz #4632. hozzászólásra
Egy szép 3.8-ért?
Na az mesészép Fortschritt.
Válasz #4632. hozzászólásra
Egy szép 3.8-ért?
Na az mesészép Fortschritt.
Válasz #4632. hozzászólásra
Egy szép 3.8-ért?
Na az mesészép Fortschritt.
Válasz #4630. hozzászólásra
Van itt egy neked való E 524-es!Ma rakták fel.
Isti mennyi az a annyi mdw
Válasz #4629. hozzászólásra
Nem szeretném elkiabálni de megegyeztünk rá igen. A kukoricázo készletet hirdetem most átszerelővel. Tudnám mindenkinek ajánlani ferdével napraforgozoval. mult szezonbancseréltünkc ferdébe tengelyt meg láncokat. a tépőn is. Ja és a töröhengereket kiszedtük azokat is rendberaktuk. szoval nem kérek érte keveset de nem is mondhatnának panaszt rá.. Hivott ma egy tag h neki 1,3at ér mert ő class-ra tenné. Csak az asztalt.. Na de mit csináljak a ferdével,ezt egy 514kombájnra érné meg..
Válasz #4628. hozzászólásra
Nem látom!
Válasz #4626. hozzászólásra
mdw ?
Válasz #4625. hozzászólásra
Nem drága,mert megvehetö,az a drága amit nem tudsz megvenni....
Válasz #4613. hozzászólásra
Elkelt?
Válasz #4617. hozzászólásra
már elnézést kolléga de ajándéknak kicsit drága és ünnep után nem vihető vissza.
Válasz #4622. hozzászólásra
Köszönöm!
Válasz #4620. hozzászólásra
Ez németböl cuccol befele csak úgy.Azt irtad nem kell nagy,a 108 az már nem kicsi,de a 98 is viszi at öt sort...
Válasz #4621. hozzászólásra
Kipufogó!
Sziasztok! Egy kérdésem lenne: most javítok egy ifa motort ami mar rég szetvan szedve és nem tudom hogy a hajtókar butykos része a fenti részénél a csapszegnél merre kell aljon kipufogó fele vagy szívó torok fele? A válaszokat előre is köszönöm!
Válasz #4618. hozzászólásra
Árul egy 108 maxit is vmi kereskedö lehet v nagy gazda..
Válasz #4618. hozzászólásra
Aha talan 8az ára se szecskazo ... Azt a 88ast nem latad? Talan az agrarkereson fent class 88s .. Itt egy napot volt fent.. Nem lindes
Válasz #4609. hozzászólásra
Helló!
Végignéztem az itt lévö hirdetéseket egy hónapig visszamenöleg.Van egy 98 sl maxi,ami évjáratban 90-98 ig volt.Ez öt ládás 6 literes csillagos motor.Az "SL" azt jelenti hidrosztatikus hajtás,azzal nincs gond ha szakszerüen használják.A "Maxi" meg,hogy a bunker egy kubikkal nagyobb.Ez már régen is árult egy megát,de vagy 8 évvel fiatalitotta,elég veszélyes lehet,de eladta
és most megint próbálkozik...
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/szantofoldi-betakaritogep/claas98sl-maxi/h_6382435?ref=0e6dfa7a
Válasz #4616. hozzászólásra
Egy rendes morzsoló 150 misi,ahhoz képest ez ajándék...
érdeklődtem a palesse után a legkisebb gs 5-ös nevű lesz de azt hiszem célközönséget tévesztenek ha az 514-est akarják kiváltani vele 24 milla + áfa.ráadásul olyan mint columbo felesége még nem látta soha senki.
Válasz #4614. hozzászólásra
Az a fülkefűtés!
Válasz #4612. hozzászólásra
Kivéve amelyiknek nem.
Válasz #4612. hozzászólásra
Valahol olvastam itt a fórumon!!!Minden kombájnnak hátul van a motorja!(a tartály mögött)
Válasz #4610. hozzászólásra
Minden .... a saját lovát dícséri!Láttam már olyan összehasonlítást is,ahol azt mondták a 14-es búzában ott van a 106 mellett!Nekem volt mindkettő,és láttam mire képes.Mikor vettem azt mondta a tulaj,kukoricában nagyon jó(106)!!Igaza volt,de gabonában nálunk,nem tudtam többet levágni vele,mint egy 514-el!!
Maradok ennél a jól bevált egyszerű típusnál!
Moderátor által módosítva: 2015-04-07 13:53:21
Válasz #4609. hozzászólásra EGY class 66 van az egyik ismerősömnek állítja hogy hazavágja a 14-est mondjuk 6 hengeres szívó perkins van benne de az egész kombájn keskenyebb vagy 10-15 cm-el mint a 14-es.azürítőcsigája kicsi és alacsonyan va tartály kukival 18 mázsa kb
Válasz #4607 hozzászólá épp ma beszéltem haverokkal, Tolna megyei ismeröseim dicsérik a "kicsi"ket. Most van elado egy 88as 4es asztallal jo állapotban... de az ára mint egy mega204..... Alkatrészre ök is ezt mondják h cikkszám és van minden a dominatorhoz.. nem tudom jo lenne még, vmi tapasztalat akinek volt ilyen v van ... mondjuk perkins 6hengeres moci. 12literr mondják,és gyorsabbnak mint a perkinses 4,8as asztalu 14est.. 98ban a 210le merci motor talan többet kajál. na jolvan elnézést..nem éppen ebbe forumba tartozik ez
Válasz #4607. hozzászólásra
Lehet az a lépcsős variátor szíj!Annyiért még Linde szíjat sem kaptam!
Válasz #4602. hozzászólásra
Szíjakat mi egy csapágyboltból szerezzük, ott a srác cikkszám alapján tudja, mindent meg tud szerezni, ha jól rémlik 106 dobszíjra 40 ezret mondott. Már itt a helyi cégtől is oda járnak mert tud mindent jóval a nagy cégek árai alatt... Mondjuk azok a fránya láda tengelyek tényleg egy vagyonba kerülnek. A 98-88-as széria meg elég ritka ahhoz alkatrész is kérdéses lesz...
Válasz #4605. hozzászólásra
A tengely oválisra kopik,ez miatt nem lehet normálisan hézagolni.A konzolcsiga gyárilag vékony,láttam egész fiatalt is megroggyanva!
Válasz #4602. hozzászólásra
ja és pl a Ládatengely , konkrétan tudom h egy 108maxiba cseréltek csapágyakat tengelynek kimérten semmi kopása.. Mégis log a tengelyen a láda. :válasz, direkt hagyták ugy ne szoruljon vmi hézagolokat kellene kivenni.. Logni hagyni uj csapággyal..Fura..
Válasz #4602. hozzászólásra
Amiket néztem azok is mechanikusan kapcsolnak mindent. Cséplő asztal ,válto,kuplung gyakorlatilag mint a 14es. A kisebbek 88sl pl,az perkins motor 160le 4masztal,4soros kukiasztal. Az a baj itthon az üzemora... kint németben 9körül vannak benn üö. De karbantartottak igazbol patentnak néznak ki. Konkrétan ezekre a tipusokra gondoltam h mik a tapasztalatok.. Konzolcsiga vékony? gondolom a tizenpárezer üzemora levékonyitotta v nem? De hirdetnek 94eset például 3000el kinéz ahogy kinéz. Kint festetlen gyári kinézetet mondhatunk rá és 7300pl az üo.. Lehetne hozni kintröl csak megeszi a fuvar... Nem lehet okosnak lenni..
A szomszéd faluban van egy 105-ös domi, a csókának eltört az első féltengelycsonk bontóban talált egyet nem adták csak véglehajtással együtt 320-rol lealkudhatta 290 000 huf-ra mert törzsvásárló megvette mert a gép a kukitáblában volt kint.E kombájnhoz ez 50-70000ft max és van minden sarkon.
Válasz #4601. hozzászólásra
Csak azért hogy egy Claas kombájnod legyen,kár cserélni.Ne is törd a fejed rajta,ha megfogadod a tanácsom.Mint írtam,minden nagyon drága hozzá,még az utángyártott is.Ékszíjak cikkszám szerint vannak számozva,hogy még kb se tudjad a hosszát.Más a dobszíj modulja,nem tudod helyettesíteni!A hidraulika tömítések nem egész méretűek,még a gumigyűrűk sem!Csak eredetit mindenhová!A konzolcsiga olyan vékony,hogy hegeszthetetlen!!Nem is találsz olyat,amelyikben nem sérült.600 ezer az új!A szalmaláda tengely facsapágyas,de a tengelyt 1mm kopás után,hivatalosan cserélni kellene.Egy tengely 400 ezer!Rengeteg dolog van,amit te mechanikusan kapcsolsz,ott meg hidraulika.Ha elengedi a nyomást például,leáll az asztal,levariálja a dobfordulatot.Volt hogy négyen szereltük,kőműves állványról!Az 514 en mindent megtudsz szerelni egyedül!!! Ha kisebbet veszel,akkor teljesítményt is kisebbet veszel.Akkor meg minek!Ettől egyszerűbb gép nem kell.Persze biztos van akinek beválik,de mielőtt vennél egyet,olvasgass még a Claas oldalakon!
Válasz #4599. hozzászólásra
Ertem. Mi van a fiatalabb verziokkal? 95-96 rvjarat 86,8898,s,sl verzioval? Hirdettek itt class 88at class 98at mega arakaon. Allitolag meg ne lindesk mondjuj egyik sincs mar fent... Ezek talan meg 4soros kukoricadapterrel vannak meg a gabona se nagy.. Nem beszelve h nem 200es az folotti loerokkel szereltek... Ha de beszelhetunkrola metz nincsenek ilyenek csak kint eladok ugybezem... Es hatomszir annyirrt mint amennyit en kerek a 14esert kukoricastol... Telorol itok helyesiras miatt jelzem
Válasz #4599. hozzászólásra
Ertem. Mi van a fiatalabb verziokkal? 95-96 rvjarat 86,8898,s,sl verzioval? Hirdettek itt class 88at class 98at mega arakaon. Allitolag meg ne lindesk mondjuj egyik sincs mar fent... Ezek talan meg 4soros kukoricadapterrel vannak meg a gabona se nagy.. Nem beszelve h nem 200es az folotti loerokkel szereltek... Ha de beszelhetunkrola metz nincsenek ilyenek csak kint eladok ugybezem... Es hatomszir annyirrt mint amennyit en kerek a 14esert kukoricastol... Telorol itok helyesiras miatt jelzem
Válasz #4594. hozzászólásra
Regényt tudnék írni róla,hosszút,mint a Háború és Béke!!Volt is vele háború!
Válasz #4594. hozzászólásra
Az hogy 3 évig csak javítottam!!Szinte dolgozni sem mertem vele,mert rögtön elromlott.Tudom hogy vannak xar gépek,meg betud vásárolni az ember,de ennyire?Olyan dolgok mentek tönkre,törtek el rajta,ami egy 514 en sohasem!Nem beszélve a fogyasztásról!Régen lehet hogy jók voltak,de mostanra mind leharcolt állapotban van.Megnéztem belőlük jó párat,és akkor az tünt a legjobbnak.És még egy!Dobszíj,szinte ugyanakkora mint a 14-esé,csak éppen 120 ezer!!!!A fülke kicsi szutyok,még egy hűtőláda sem fér el benne rendesen!Egy jó megoldás van benne, a rázóasztal hátra kihúzható!Könnyen takarítható.Senkinek nem ajánlom akinek 514 van,és évi 300 hekit kell levágni.
Válasz #4592. hozzászólásra
Köszönöm szépen!
Válasz #4593. hozzászólásra
próbáld megnyitni foxit reader nevű programmal, ingyenesen letölthető innen:
http://www.foxitsoftware.com/Secure_PDF_Reader/
Foxit reader
Medikus
Válasz #4590. hozzászólásra
Szépnek néz ki. De mi volt a baj 106ossal
Válasz #4592. hozzászólásra
Üdv!
Köszi,át jött,de az írással van egy kis problem,a betűk és a szavak ákombákomok.