Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #4243. hozzászólásra szia bevalom én most vetem azt mota gazda át van álitva kukoricára én meg nem értek ugy hozá a szemét az hogy nagyon poros pár csutka meg négycentis kukorica szár pár darab de az a baj nagyon poros gazmag köszi
Nem, olyan partoldal hogy alulról felfele kell szedni mert kb két sort taposna annyira keresztbe megy a kombájn, kicsit még pihentetem is , nagy a sár még mindíg....
Több szél és zárj a felsőrostán. De ha túl lassan mész és kevés a cucc a rostákon, akkor is tud szemetes lenni. A rostalemezek közé is be tud ragadni szármaradvány azt is nézd, hogy nincs-e betömve Mielőtt összeveszed a rostát.
Nekem a tarlorol szippantja fel a szelelö a szárat levelet és visz belöle fel a mag közé.Elég jol kivannak nyitva a rosták és max széllel megyek jo anyagot ürit a gépezet,lehet 2-esbe tolni neki ezerrel.
Sokminden lehet, xarok a törőhengerek és viszi be a szárat vastagon a fejjel együtt, nagy a rosta nyílás, kicsi a szél, ebben igaza van az előttem szólónak, állítsd be. Ha sok benne a csutkadarab akkor a dobhézag és dobfordulat körül kapirgálj....Én úgy kezdem hogy az első pár száz méter szinte állogatás, közben nézem a tartályban a tisztaságot, törtszemet, stb... Mondjuk teljesen tiszta anyagot sem szabad csináln, mert úgyis levonják a szemét százalékot.
A rázóasztal hajtó szíjra gondoltunk!Lett új szíj,és új szíjtárcsa!Ha rögzítem a rázóasztal szíjtárcsát,akkor is eltudom kézzel csavarni a 3-as szíjtárcsát!!Kérdés hogy betapad e a szíj annyira,hogy kézzel ne lehessen átfordítani a hajtó szíjat.Volt hogy úgy meg lett spanolva,hogy szétnyílt a spanoló,de a szíj felül akkor is csúszik!
Nekem mikor már szinte csurig van a tartány anyaggal akkor szokott beracsnizni néha.Kiürités és lassu inditgatásokkal szépen ujra indul.Épp tegnap jo 10t-ásban 19 vizzel egyszer csak megállt a felhordo és nem indult el csak ha kilett bontva az alja és kinyomott egy zsáknyit.Utána toltam ezerrel.Haladatlan ki kell hordani süllyed minden.Ma vágtam partos táblát teli tartálynál gondolkozott hogy 2-esbe felmennyen vagy ne,pedig 23,1x26 cipök vannak rajta.
Azé mer a 150 es kukiba ugyanúgy tolod neki, mint az 50 mázsásba hehe.
Menet variátorbó folyik az olaj a szelelő hajtó szíjra, csapágyas a szelelő variátor, csapágyas más , csúszik más pl. másik oldalon szíj, fölhordó szíj vagy hiányzik mán pár gumi lapát , 1 tengőn 3 szíjtárcsa végin rugó komplett szar stb. hehe.
Válasz #4207. hozzászólásra Ok kösz! Mert ma szereltem fel /e512-esre/ a nem zuzóssal 1.8-al jártam a zúzóssal meg szemmel láthatólag kevés lesz bele pedig jó állapotú 12pr-es gumik vannak rajta.
Igen, 4 kerekű 15,3-as gumik vannak rajta. Bírja gond nélkül. Ezeket a fasirt szállítókocsikat szokták átalakítani az új gépek után is mert bírják a strapát. LINK
Nálunk minden asztal ezeken gurul gabona, napra és a kuk is, mert sok a szűk erdős út.
Olyat kéne nekem is szerezni 13-asba... az ásóboronán 13 as sima autógumik vannak , nemigazán díjazzák az 1050 kg önsúlyt :) Van egy fölös vágóasztalkocsi de sajnálom alóla kivenni a 15 ös kerekeket
Válasz #4195. hozzászólásra
Eddig nem akartam hozzászólni mert nekünk négy soros van, de most jut eszembe hogy a helyi cégnél ahol voltam is gyakorlaton ott egy régi claas vágóasztalkocsi van átalakítva ( egy tengelyes, tehát két 15 ös kerék van csak rajta) azzal húzzák a 2001-es évjáratú zúzós oros asztalt. Két éve.
Az a 3 (bicikli) kerék,nem valószínű hogy el bírja!A sima 6011 est raktam rá,4 kerekű utánfutóra.Minden kereket 3.5 bar-ra fújtam,de még úgy is félig lapított.Nyafogott a gumi ahogy húzták!A zúzós meg még nehezebb!
13741 hozzászólás
Válasz #4243. hozzászólásra szia bevalom én most vetem azt mota gazda át van álitva kukoricára én meg nem értek ugy hozá a szemét az hogy nagyon poros pár csutka meg négycentis kukorica szár pár darab de az a baj nagyon poros gazmag köszi
Válasz #4240. hozzászólásra
Kérdés hogy mi van betéve felsőrostának?
köszi szépen miden kinek még van aki gondolkodik és segit a másikon
Válasz #4231. hozzászólásra
Nem, olyan partoldal hogy alulról felfele kell szedni mert kb két sort taposna annyira keresztbe megy a kombájn, kicsit még pihentetem is , nagy a sár még mindíg....
Válasz #4237. hozzászólásra
Több szél és zárj a felsőrostán. De ha túl lassan mész és kevés a cucc a rostákon, akkor is tud szemetes lenni. A rostalemezek közé is be tud ragadni szármaradvány azt is nézd, hogy nincs-e betömve Mielőtt összeveszed a rostát.
Nekem a tarlorol szippantja fel a szelelö a szárat levelet és visz belöle fel a mag közé.Elég jol kivannak nyitva a rosták és max széllel megyek jo anyagot ürit a gépezet,lehet 2-esbe tolni neki ezerrel.
Válasz #4237. hozzászólásra
Sokminden lehet, xarok a törőhengerek és viszi be a szárat vastagon a fejjel együtt, nagy a rosta nyílás, kicsi a szél, ebben igaza van az előttem szólónak, állítsd be. Ha sok benne a csutkadarab akkor a dobhézag és dobfordulat körül kapirgálj....Én úgy kezdem hogy az első pár száz méter szinte állogatás, közben nézem a tartályban a tisztaságot, törtszemet, stb... Mondjuk teljesen tiszta anyagot sem szabad csináln, mert úgyis levonják a szemét százalékot.
Válasz #4235. hozzászólásra az a baj ha okosat nem tudsz mondani akkor íknkább h,,,.
Válasz #4233. hozzászólásra köszi a jó tanácsot de nem volt mire
Válasz #4232. hozzászólásra
Szelelö kuka,vagy elhagytad a rostákat...
Válasz #4233. hozzászólásra
Válasz #4232. hozzászólásra
Valaki éjszaka szemetet öntött közé!Este kellett volna üríteni!
sziasztok tegnap arattam e517 kukoricát este bent marat a magtartájba regel üritetem ki és csupa szemetes mia haib köszi
Válasz #4230. hozzászólásra
Keresztbe jobb ,mint hosszára?
Az E 514 harca a sárral és az emelkedővel.... Kép nem is adja vissza milyen meredek, ott a tetején elfordulsz balra és keresztbe csapatod
Válasz #4227. hozzászólásra
Általában az olajszűrő szokott lenni a hiba oka,dobd ki próbáld meg úgy,ha úgy jó akkor tegyél bele másikat.
Válasz #4225. hozzászólásra
http://olx.hu/hirdetes/ifa-fortschritt-zt-303-323-e-514-kombajn-kerek-ID2bKbh.html#18e7d303a9
Mi van olyankor az ifa motorral mikor alapjáraton jó az olajnyomás de gázadáskor csökken??????? Az olajszint rendben a max fölött.
Válasz #4225. hozzászólásra
Vegyél újat!! Többre mégy vele.
Fortschritt E-514-es kombájn nagy kerekére keresek jó állapotban lévő gumit,esetleg tud valaki ebben segíteni?
Válasz #4223. hozzászólásra
Válasz #4222. hozzászólásra Köszi számítottam rád.
Válasz #4220. hozzászólásra
1 sebesség 1.4-3.5 2 sebesség 3.3-8.2 3.sebesség 8-20 hátra 3.4-8.5
Válasz #4219. hozzászólásra
Nem érdekeltek,de ami most van egyenlöre jó...
Valaki megmondja nekem hogy 2. fokozatban mennyi a megy a 14-es teljesen levariálva és teljesen felvariálva km/h ban?
Válasz #4218. hozzászólásra
Féltél hogy beleszeretsz?Azért nem mentél közelebb?
Válasz #4217. hozzászólásra
Tiz méternél közelebbröl még nem láttam 14-est,de a lényeg a lényeg...
Válasz #4213. hozzászólásra
A rázóasztal hajtó szíjra gondoltunk!Lett új szíj,és új szíjtárcsa!Ha rögzítem a rázóasztal szíjtárcsát,akkor is eltudom kézzel csavarni a 3-as szíjtárcsát!!Kérdés hogy betapad e a szíj annyira,hogy kézzel ne lehessen átfordítani a hajtó szíjat.Volt hogy úgy meg lett spanolva,hogy szétnyílt a spanoló,de a szíj felül akkor is csúszik!
Nekem mikor már szinte csurig van a tartány anyaggal akkor szokott beracsnizni néha.Kiürités és lassu inditgatásokkal szépen ujra indul.Épp tegnap jo 10t-ásban 19 vizzel egyszer csak megállt a felhordo és nem indult el csak ha kilett bontva az alja és kinyomott egy zsáknyit.Utána toltam ezerrel.Haladatlan ki kell hordani süllyed minden.Ma vágtam partos táblát teli tartálynál gondolkozott hogy 2-esbe felmennyen vagy ne,pedig 23,1x26 cipök vannak rajta.
Magtartályba fütyülö akkor szól mikor meg kell állni,nem amikor a szij lefüstölt...
Válasz #4210. hozzászólásra
Azé mer a 150 es kukiba ugyanúgy tolod neki, mint az 50 mázsásba hehe.
Menet variátorbó folyik az olaj a szelelő hajtó szíjra, csapágyas a szelelő variátor, csapágyas más , csúszik más pl. másik oldalon szíj, fölhordó szíj vagy hiányzik mán pár gumi lapát , 1 tengőn 3 szíjtárcsa végin rugó komplett szar stb. hehe.
Válasz #4212. hozzászólásra
Csúszik a szij valahol...
Válasz #4211. hozzászólásra
Újszerű,lapát mind megvan!Nem kopott!
Válasz #4210. hozzászólásra
Kornelevator defekt,nem tipp tuti...
Miért telik meg a szelelő maggal? Tippeket várok!!
Sziasztok! Nem tudtok valahol 516b gepkonyvet!??
Válasz #4207. hozzászólásra Ok kösz! Mert ma szereltem fel /e512-esre/ a nem zuzóssal 1.8-al jártam a zúzóssal meg szemmel láthatólag kevés lesz bele pedig jó állapotú 12pr-es gumik vannak rajta.
Válasz #4206. hozzászólásra
280Kpa!
Jó estét, hány bár nyomást kell az első gumiba zuzós kukiasztalhoz?
Válasz #4195. hozzászólásra
Igen, 4 kerekű 15,3-as gumik vannak rajta. Bírja gond nélkül. Ezeket a fasirt szállítókocsikat szokták átalakítani az új gépek után is mert bírják a strapát. LINK
Nálunk minden asztal ezeken gurul gabona, napra és a kuk is, mert sok a szűk erdős út.
Válasz #4203. hozzászólásra
Olyat kéne nekem is szerezni 13-asba... az ásóboronán 13 as sima autógumik vannak , nemigazán díjazzák az 1050 kg önsúlyt :) Van egy fölös vágóasztalkocsi de sajnálom alóla kivenni a 15 ös kerekeket
Válasz #4202. hozzászólásra
C-s gumival!!!
14autógumival jobban birná a súlyt?
megnézem minden esetre hátha birja ha nem akkor kicserélem a gumit rajta.
Válasz #4195. hozzászólásra
Eddig nem akartam hozzászólni mert nekünk négy soros van, de most jut eszembe hogy a helyi cégnél ahol voltam is gyakorlaton ott egy régi claas vágóasztalkocsi van átalakítva ( egy tengelyes, tehát két 15 ös kerék van csak rajta) azzal húzzák a 2001-es évjáratú zúzós oros asztalt. Két éve.
Válasz #4195. hozzászólásra
Az a 3 (bicikli) kerék,nem valószínű hogy el bírja!A sima 6011 est raktam rá,4 kerekű utánfutóra.Minden kereket 3.5 bar-ra fújtam,de még úgy is félig lapított.Nyafogott a gumi ahogy húzták!A zúzós meg még nehezebb!
Válasz #4197. hozzászólásra
Az ötöset kell most választani "mais"...
Válasz #4196. hozzászólásra
Szoktunk,olyan 2 métereset!!
Válasz #4194. hozzászólásra
Rozsot arattok...
Válasz #4193. hozzászólásra
De annak négy kerekű a kocsija? Mert a miénknek csak három van az is kicsi.