Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ne felejtsd el a képeket légyszi ha lesz kis időd. Jó lenne az a kép is ahol a működtető karok vannak, meg a műszerfal, valamint a gép beállítása ha megoldható.
Ékszíjtárcsát a nagy lehúzóval veszed le! Tartozéka a gépnek.Azzal amivel a variátor tárcsát is megnyitod.Minden féleképp le kell venni,mert azt oda nem tudod behajtani,mert ferdén áll.Utána kell egyenesíteni rajta a lyuk felé.10x1mm olyan mint a zsírzópumpa menete!
Válasz #3884. hozzászólásra
tehát arra lennék kiváncsi h milyen hosszú a cső, mekkora az átméröjére es arra h milyen menet van rajta :) mert akkor talán bele tudnám hajtani.. ha nem derül ki akkor meg hogyan veszem le aszt az ékszijtárcsát????
csöö mindenkinek :) olya problémám adodott a 14-essel h neki álltam zsirozni, és észrevettem h (szerintem tavaly az utloso aratási napon elhagytuk) a menetvariátornál annál az ékszijj tárcsánál ahol a két kis munka henger van hiányzik a zsirzó gomb a csövel eggyüt arra lennék kiváncsi h ilyenkor lekkell-e venni az ékszij tárcsát?mert hát ugye nem tudjuk h mekkora az a csö meghogy hányas a menete
Menö a gépezet.44ha árpát vágtam le mindet szecskázva mindennap eltömödött a hütö.Reggel fuvatás nagyjábol egy napot kibirt,2 naponta sterimot is be kell vetni.Igy birja,de most meg hengerfej tömités bajos a a hátso.20l vizet elnyomott naponta.Buzában már jobb a helyzet az rendre vágodik és közel sem porol ugy mint az árpa.Ott 2 napot is kibir a fuvatással.Na meg hát hömérsélet is lényeges most öröm volt aratni ebbe a hüvös szeles idöbe.Öszel szotyiba az szecskázos és tengeribe már nincs gond a höfokkal,még meleg idöbe sem.Ez a forgo szita nekem is tetszik ilyen kéna a vasra.
Válasz #3878. hozzászólásra
A motorról a főtengely kurbli csavarról kapja a hajtást,egy tengelyen keresztül.Csak úgy lehetett a megfelelő fordulatot el érni.A domi szitát a cséplőről hajtatják.
Igen de ahhoz le kell gyártani ezt a "pajzsot" ami felfogatja a hűtőköz és a meghajtást megoldani és kész. Mondjuk én csak évi 30-40 hekit vágok igaz a kalászosok javát szecskázva...... Illetve én a gyári hűtőmaszk nélkül olyan furcsának, hiányosnak találom a gépet de mondjuk ha ki lenne belőle vágva egy kör alak pl, meg ami felesleges és visszarakni az már úgy tetszene {:smile: A motornak tuti egészséges hogy alacsonyabb hőfokon jár.
Válasz #3874. hozzászólásra
Hogy meddig nem kell fúvatni,sosem próbáltam!A finom por ezen is átmegy.Egész napot biztos kibír!A Dominátorét 30-50 között árulják.Az nem teljesen ilyen,csak egy forgó szita,körkefével.
Naponta nem is kell fujatni? Keveset aratunk a géppel, de az átalakítás mindíg vonzó, ha jobb lehet tőle a gép :)) Most nem találok forgódobot sehol, de a domié mennyibe kerülhet kb? Ha már írtam akkor leírom a mai történést, álló helyében elment a hűtő alsó vízcsöve, kicsit morcos voltam de végülis inkább árpa aratás előtt mint közbe
A torokizzító ha gyengélkedik nem szokott olyat h beengedi lassan a gázolajat akkor is ha nincs használva? Elég trutymós körben, a gép meg füstölget kicsit, persze ez csak egy feltevés, még nem jártam utána semminek. Csak nézegetem innen, aztán nézegetem onnan
Köszi a rajzot meg a képeket, majd meglátom, hogy hogyan érdemesebb, de mindenképp ebbe az irányba fogok mozdulni, hogy forogjon.
A hűtő hogy bírja, nem szokott kilyukadni? Kellett már cserélni vagy javítani?
Válasz #3863. hozzászólásra
Nem tud megrakodni,mert az alul levő kefe,forgás közben lekotorja a pelyvát.A claas tól annyival jobb,hogy a szitán belül levő lemez,ami lóg a tengelyen,alul lezárja a szívó hatást,ezért a kefe könnyen lekotor mindent!!!80 fok fölé nem megy!!
Igen erre gondolok, láttam visszanézve a képeket, komoly berendezés.
Az enyémen alapból össze van hajtogatva a hűtő előtti perforált burkolat... így akkor már nem azt javítgatnám ha lehet.
A szerszámról nincs képed? Hengerlőhöz hozzájutnék, talán még pofát is lehetne bele gyártani.
Nem tudom a claasokét mennyiért adják, érdemes e küzdeni a gyártással.
Válasz #3851. hozzászólásra
Erre gondolsz? Ilyet nem tudsz csinálni,kellenek hozzá szerszámok,amiket külön legyártottam,mert még a lakatosok sem tudták az u profilt karikára hajtani.A fényes vége,egy rozsdamentes fazék.Azt be tudod szerezni.Majd holnap felteszem ide a rajzát,eldöntöd neki fogsz e!
Válasz #3851. hozzászólásra
Az 524 esemet másoltam át,ilyen lett! Csináltam hozzá szerszámokat!!!Nem azért hogy fényezzem magam,de ilyet nem tudsz csinálni.Az ékszíj pályája úgy lett belenyomva a lemezbe,csináltam hozzá peremezőt,és hengerítőt. A fényes vége,egy rozsdamentes fazék!! Elvettem az asszonytól!
Jo estét ,nemrég let felújitva az IFA motor a 14-esemben .Kapot fotengelyt ,hajtokart es fekvo csapágyakat is ,adagolo felujítva porlasztok ujjak. Meg szeretném kérdezni hogy normális e az hogy elégé kéket füstöl, ma járattam 5 orán keresztül és akor is .Leterhelve még nemvolt .
Holnapra intézem, el ne felejtsem. Szalmarázó tengely hátsó csapágyának mi a száma? Csapágyboltban tudok hozatni? Mondjuk akkor már az elsőt is illene cserélni gondolom, érdekes csak a hátsónak van kis lottyanása.
10ha meg volt ma is.6 helyen 2-3km távolságra is.Mennyi pontosan a motor fordulat?Össze volt gyogyulva a gáz bowden és csak 1800-1900 körül mutatott az is ugrál a mutato.Kilett szerelve szálszakadt rész levágva megolajzva most már könnyen megy és a fordulat 2200-2300 üresjáratba terhelve 2000 körül mutat.Szoval vagy két éve már kis gázon aratok most furcsa hogy bömböl a motor,le is taglozott teljesen 9-18 oráig toltam neki meg állás nélkül.Még 2 nap és árpa aratás kipipálva.
13741 hozzászólás
Válasz #3893. hozzászólásra
Nem jött semmi. Akkor úgy csináljuk, hogy attilakdbcz@citromail.hu így szeretni fogják egymást
köszi
Válasz #3892. hozzászólásra
Freemailon tettem egy próbát nem ment át? Mert csomó ideig töltött! Akkor citromailon bepróbálkozok ha semmi nem jött
Válasz #3889. hozzászólásra
Ne felejtsd el a képeket légyszi ha lesz kis időd. Jó lenne az a kép is ahol a működtető karok vannak, meg a műszerfal, valamint a gép beállítása ha megoldható.
Köszi mégegyszer
Üdv.A kormányösszekötö gömbfej megeggyezik valami mással?Barkas,multikár stb.
Válasz #3888. hozzászólásra
Ha minden nap lekapod igen.De ha 2-3 évente akkor rajta van az.
Válasz #3881. hozzászólásra
A fülkehűtő fentvan még a gépen? Vagy trakira is át szoktad, rakni? Mostmár több tapasztalatod van róla tuti, oszd meg légyszi!
Válasz #3886. hozzászólásra
Menetvariátor külső tárcsája? az szinte kézzel leszokott jönni! Vagy csak felénk?
Válasz #3886. hozzászólásra
köszi szépen
asszem akkor vhol be kell szereznem egy lehuzót :)
Válasz #3885. hozzászólásra
Ékszíjtárcsát a nagy lehúzóval veszed le! Tartozéka a gépnek.Azzal amivel a variátor tárcsát is megnyitod.Minden féleképp le kell venni,mert azt oda nem tudod behajtani,mert ferdén áll.Utána kell egyenesíteni rajta a lyuk felé.10x1mm olyan mint a zsírzópumpa menete!
Válasz #3884. hozzászólásra
tehát arra lennék kiváncsi h milyen hosszú a cső, mekkora az átméröjére es arra h milyen menet van rajta :) mert akkor talán bele tudnám hajtani.. ha nem derül ki akkor meg hogyan veszem le aszt az ékszijtárcsát????
csöö mindenkinek :) olya problémám adodott a 14-essel h neki álltam zsirozni, és észrevettem h (szerintem tavaly az utloso aratási napon elhagytuk) a menetvariátornál annál az ékszijj tárcsánál ahol a két kis munka henger van hiányzik a zsirzó gomb a csövel eggyüt arra lennék kiváncsi h ilyenkor lekkell-e venni az ékszij tárcsát?mert hát ugye nem tudjuk h mekkora az a csö meghogy hányas a menete
Zsir cséplő....
Válasz #3880. hozzászólásra
A 14 re felszerelt Domi szitára gondoltam!
Válasz #3877. hozzászólásra
Menö a gépezet.44ha árpát vágtam le mindet szecskázva mindennap eltömödött a hütö.Reggel fuvatás nagyjábol egy napot kibirt,2 naponta sterimot is be kell vetni.Igy birja,de most meg hengerfej tömités bajos a a hátso.20l vizet elnyomott naponta.Buzában már jobb a helyzet az rendre vágodik és közel sem porol ugy mint az árpa.Ott 2 napot is kibir a fuvatással.Na meg hát hömérsélet is lényeges most öröm volt aratni ebbe a hüvös szeles idöbe.Öszel szotyiba az szecskázos és tengeribe már nincs gond a höfokkal,még meleg idöbe sem.Ez a forgo szita nekem is tetszik ilyen kéna a vasra.
Válasz #3879. hozzászólásra
Csak a 100-as,a105,106 a motooról...
Válasz #3878. hozzászólásra
A motorról a főtengely kurbli csavarról kapja a hajtást,egy tengelyen keresztül.Csak úgy lehetett a megfelelő fordulatot el érni.A domi szitát a cséplőről hajtatják.
Válasz #3877. hozzászólásra
Megszoknám azt a kinézetet Cséplővel együtt kezd forogni? vagy fix hajtása van? honnan?
Válasz #3876. hozzászólásra
Így messziről!
Válasz #3875. hozzászólásra
Igen de ahhoz le kell gyártani ezt a "pajzsot" ami felfogatja a hűtőköz és a meghajtást megoldani és kész. Mondjuk én csak évi 30-40 hekit vágok igaz a kalászosok javát szecskázva...... Illetve én a gyári hűtőmaszk nélkül olyan furcsának, hiányosnak találom a gépet de mondjuk ha ki lenne belőle vágva egy kör alak pl, meg ami felesleges és visszarakni az már úgy tetszene {:smile: A motornak tuti egészséges hogy alacsonyabb hőfokon jár.
Válasz #3874. hozzászólásra
Hogy meddig nem kell fúvatni,sosem próbáltam!A finom por ezen is átmegy.Egész napot biztos kibír!A Dominátorét 30-50 között árulják.Az nem teljesen ilyen,csak egy forgó szita,körkefével.
Válasz #3870. hozzászólásra
Naponta nem is kell fujatni? Keveset aratunk a géppel, de az átalakítás mindíg vonzó, ha jobb lehet tőle a gép :)) Most nem találok forgódobot sehol, de a domié mennyibe kerülhet kb? Ha már írtam akkor leírom a mai történést, álló helyében elment a hűtő alsó vízcsöve, kicsit morcos voltam de végülis inkább árpa aratás előtt mint közbe
Válasz #3872. hozzászólásra
Csinálhat olyat!
Válasz #3870. hozzászólásra
A torokizzító ha gyengélkedik nem szokott olyat h beengedi lassan a gázolajat akkor is ha nincs használva? Elég trutymós körben, a gép meg füstölget kicsit, persze ez csak egy feltevés, még nem jártam utána semminek. Csak nézegetem innen, aztán nézegetem onnan
Válasz #3870. hozzászólásra
Világos a "műszer" működése :)
Válasz #3867. hozzászólásra
Mint látható,az egész egyben lecsavarható,könnyen hozzáférni a hűtőhöz,teljes felületében, fúvatáskor..
Válasz #3866. hozzászólásra
Köszi a rajzot meg a képeket, majd meglátom, hogy hogyan érdemesebb, de mindenképp ebbe az irányba fogok mozdulni, hogy forogjon.
A hűtő hogy bírja, nem szokott kilyukadni? Kellett már cserélni vagy javítani?
Válasz #3846. hozzászólásra
igen erre gondoltam hogy iet honnan lehet szerezni meg a hozzávaló dolgokat
képek
Válasz #3863. hozzászólásra
Nem tud megrakodni,mert az alul levő kefe,forgás közben lekotorja a pelyvát.A claas tól annyival jobb,hogy a szitán belül levő lemez,ami lóg a tengelyen,alul lezárja a szívó hatást,ezért a kefe könnyen lekotor mindent!!!80 fok fölé nem megy!!
Válasz #3860. hozzászólásra
Igen erre gondolok, láttam visszanézve a képeket, komoly berendezés.
Az enyémen alapból össze van hajtogatva a hűtő előtti perforált burkolat... így akkor már nem azt javítgatnám ha lehet.
A szerszámról nincs képed? Hengerlőhöz hozzájutnék, talán még pofát is lehetne bele gyártani.
Nem tudom a claasokét mennyiért adják, érdemes e küzdeni a gyártással.
Válasz #3858. hozzászólásra
http://www.zahidagro.com.ua/en/catalog2/9/
Itt van egy katalógus, ott van az 514 es mappa, előtte a plusz jel.
Válasz #3862. hozzászólásra
Több kép van rola?Igy jobb nem melegszik,rakodik meg a hütö?Én sokat kinlodok a hütéssel.
Válasz #3854. hozzászólásra
Az a száma mint az elsőnek!! 6209K
Megszakadt a Net azért jött 2 szer!
Válasz #3851. hozzászólásra
Erre gondolsz? Ilyet nem tudsz csinálni,kellenek hozzá szerszámok,amiket külön legyártottam,mert még a lakatosok sem tudták az u profilt karikára hajtani.A fényes vége,egy rozsdamentes fazék.Azt be tudod szerezni.Majd holnap felteszem ide a rajzát,eldöntöd neki fogsz e!
Válasz #3851. hozzászólásra
Az 524 esemet másoltam át,ilyen lett! Csináltam hozzá szerszámokat!!!Nem azért hogy fényezzem magam,de ilyet nem tudsz csinálni.Az ékszíj pályája úgy lett belenyomva a lemezbe,csináltam hozzá peremezőt,és hengerítőt. A fényes vége,egy rozsdamentes fazék!! Elvettem az asszonytól!
Válasz #3856. hozzászólásra
Alkatrész katalógusom is van elvileg, csak azt is kölcsön adtam.... aztán azóta nem láttam, abba biztos benne van ez, majd még rákérdezek...
Elírtam ...hajtokar es fekvo csapagyakat nem hajtokart.
Válasz #3854. hozzászólásra
Köszi előre is a segítséget!
Nem tudom a csapágy számát, egyelőre kb annyit tudok a gépről, hogy elöl van a nagy kerék hátul a kicsi.
Jo estét ,nemrég let felújitva az IFA motor a 14-esemben .Kapot fotengelyt ,hajtokart es fekvo csapágyakat is ,adagolo felujítva porlasztok ujjak. Meg szeretném kérdezni hogy normális e az hogy elégé kéket füstöl, ma járattam 5 orán keresztül és akor is .Leterhelve még nemvolt .
Válasz #3853. hozzászólásra
Holnapra intézem, el ne felejtsem. Szalmarázó tengely hátsó csapágyának mi a száma? Csapágyboltban tudok hozatni? Mondjuk akkor már az elsőt is illene cserélni gondolom, érdekes csak a hátsónak van kis lottyanása.
Válasz #3852. hozzászólásra
Ha te gondolod akkor én is gondolom
atti212@gmail.com ra írj valamit légyszi, ott jobban meg tudom majd nézni.
Köszi előre is!
Válasz #3848. hozzászólásra
Régebben én is próbálkoztam de nem jött be A géphez pedig vettünk egyet, pár dolgot fényképezhetek belőle ha gondolod, pl beállításokat....
Válasz #3849. hozzászólásra
A forgódobot a hűtőre hogy hajtogattad meg ? A claas-okét drágán árulgatják?
Válasz #3849. hozzászólásra
Azt vágom énis
De ha akadna vmi kedvezményesebb, csak jobb lenne. Ezzel nem feltétlen az ingyenre gondolok.
Válasz #3848. hozzászólásra
Hirdetik CD-n állandóan!!
Sziasztok!
Gépkönyv ügyben tud valaki segíteni nekem ? Alkatrész katalógusom van, elsősorban kezelési, beállítási könyvre lenne szükségem.
Aki tud valamit, írjon nekem atti212@gmail.com címre
Előre is köszi
Válasz #3834. hozzászólásra
Mi az aminek ekkora szalmája van most?
Válasz #3839. hozzászólásra
Erre gondolsz?
10ha meg volt ma is.6 helyen 2-3km távolságra is.Mennyi pontosan a motor fordulat?Össze volt gyogyulva a gáz bowden és csak 1800-1900 körül mutatott az is ugrál a mutato.Kilett szerelve szálszakadt rész levágva megolajzva most már könnyen megy és a fordulat 2200-2300 üresjáratba terhelve 2000 körül mutat.Szoval vagy két éve már kis gázon aratok most furcsa hogy bömböl a motor,le is taglozott teljesen 9-18 oráig toltam neki meg állás nélkül.Még 2 nap és árpa aratás kipipálva.