Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz R Sándor #12686. hozzászólásáraKelet Agro web oldalán van!Cikk szám 13000609.De telefonon kérdezz rá!Nehogy 6 soros legyen!De abból is lehet csináltatni 4-est!
Válasz medikus #12683. hozzászólásáraHát sorja lehet volt egy pici
Úgy emlékszem
szigszalaggal tekertem be hogy a szimering ne sérüljön
Azt hittem tovább bírja
Válasz medikus #12679. hozzászólásáraKöszönöm
Nem műanyagra
Acélra
Nekem a tengelyen a bordát esztergályos csinálta
A szíj tárcsa tiszta új volt, akkor vettem
Új csapagyak
A tengelyen a borda hibátlan
Az öntvényből kirágta 1 bő hónap alatt
Válasz ...:::Pisti:::... #12678. hozzászólásáraÖntvény! Műanyagra gondoltál? Azért van,mert minden tengely,minden borda egy rakás fos!!! Nincs rajtuk semmi hőkezelés! Könnyű legyen megmunkálni,te meg évente vegyél újat!Így vettem 2 évente nyeles tengelyt! A kuplungtárcsa megette,utána meg nem tudott kiemelni a kuplung!
Üdv mindenkinek
Hidraulika szivattyú szíjtárcsa minden esetben öntvény?
Nekem 1 bő hónapot bírt ki a 18 borda benne
A szivattyú tengelynek semmi baja.
Csapágyak újak voltak bele rakva.
Köszönöm
Válasz sanyi1965 #12674. hozzászólásáraSzerintem nem lesz baj.Oros napraforgó asztalal+lexion 450 már vágtam kukoricát lassan kell menni,kicsit szemetes volt,mert ugye több szár megy be,rostákat zárni...
Válasz Cimbi #12672. hozzászólásáraSaját kútfőből az jött le hogy kitolt-fölemelt motollával,gazemelők levételével a csövek alatt próbálnám vágni.Nem gyorsan menve,szerintem a CLAAS ujjak-pengék bírnák.A szár olyan 1-1,5 m közötti ,nem acélos de tart nincs elérve,KINEMAS fajta amit arattam már nőnapkor is.Köszönöm a hozzászólásokat.
Válasz sanyi1965 #12669. hozzászólásáraSzerencsésebb lenne tálcás napraforgó-asztallal. Gabonával csak akkor sikerül ha elég magasan vannak a csövek.
Közvetlen a kukoricacső alatt vágva, nagy sebességgel (és nagy motollafordulattal) talán jó lehet. ...mert hajlamos arra hogy előre esik. Tartalék szemcsapágy legyen nálad!
Kérdésem lenne.A kollégák közül vágott már valaki gabona asztallal kukoricát? Találtunk 1ha-t ami becsövesedett valami csoda folytán. A csökkentő megvan a géphez és rosta is de átszerelni/lemezelni+ asztalcsere ennyiért/ nincs ínyemre.Ki hogyan csinálná,válaszaitokat-tapasztalataitokat előre is köszönöm.
Válasz Toxi #12660. hozzászólásáraAz vagy beveszi a zsírt,oda ahova kell,vagy nem!Lehet kijön a rugó mellé!Szétszerelt állapotban,van az agyon 3 furat!Ott szoktam telenyomni!Fér bele egy fél zsírzónyi anyag!Az a 10 nyomásod a csapágyon se megy keresztül! Én ebbe az alsó agyba,középre esztergáltam egy csavart!(ott menet van a lehúzónak) abba van téve egy zsírzó szem!Így biztos a zsír befelé megy a csapágyon keresztül,ha zsírozod! 30-40 nyomás!
Válasz Toxi #12657. hozzászólásáraSzíj nélkül mennyire tátog??A variátor agyon van 3 furat! Ott tele szoktad nyomni,szereléskor?Ha csak középen zsírzod,lehet át se megy a zsír a csapágyon!!
Biztos görbe a variátor tengely! Azért eszi a gyűrűt!
Válasz medikus #12656. hozzászólásáraa tárcsa először jó a belső és a külső távolság felhelyezett variátor szíjjal kb 2-3 mm eltérést mutat, de rövid idő múlva kb (10 ha ) már 3-4 mm és romlik a variátor szíj nincs túlhúzva a támasztó kerék csak éppen hozzáér. Bár a másik oldalon a variátor tárcsa kis munkahengereiben is egy szezon és a gumigyűrű megrágódik. Menet közben teljesen felvariálva néha dübörög néha nem. A zsírzás minden reggel 10 nyomás a kézi zsírzóval a variátortárcsa közepébe, levegővel minden reggel kifúvatva a tárcsa belseje.
Válasz Toxi #12655. hozzászólásáraEgyiket sem kell ráverni!Mind könnyen megy fel!Billeg a tárcsa ha fent van?Zsírt veszi rendesen?Tele szoktad nyomni a közepén?
Válasz .Richard. #12651. hozzászólásáraEz nem dugó!!!A dugó az új sem így néz ki!Ezt a fáskamrában faragták!Mind így jár!Volt szerencsém ilyen garnitúrával!Vissza is vittem garanciába!
Válasz Gyurkesz1 #12648. hozzászólásáraEz megragadt!!Látszik hogy a gyűrű be van szorulva a horonyba!Ezt az egész dugattyú garnitúrát ki kell dobni a Méh telepre! Ez a fajta,semmire sem való!Ez nem dízel dugattyú! Ez egy szar!
Válasz Gyurkesz1 #12648. hozzászólásáraTyűű . Anno egy másfajta nagy több tonnás motor a hatalmas töltéstől magyarul a gázolaj mennyiség miatt mindig tutult a fekete füst gázadásra gyorsitáskor. Abban a dugattyutető a felső gyűrűig berágodott a koromtol. It vagy az az egy elem dönti a gázolajat bele vagy a porlaszto locsol nem porlaszt. Vagy nincs rendes szivás vagy kipufogás. Mert a probléma szerintem az égéstérben van. Nagy hő sok korom.
Sziasztok, mi okozhat ilyet?? Egy rokon ujított fel egy Ifa motort , összerakás után nagy kartergáza volt , nem értette mi baj lehet , szétszedte vissza és ez várta. Csak egy dugó lett ilyen, többinek semmi baja .Nemvoltam ott nemhalottam a motort csak a képeket kaptam.
Válasz R Sándor #12643. hozzászólásáraIgen pikkelyesre gondoltam,mert van 20as rostám eddig azzal vágtam,de sok csutkát beenged,és így is sokat vonnak le!
Üdv!azt szeretném kérdezni,hogy 512 nél a menerszíj spanolójába hanya csapágy kell? illetve a menetszíj lenti kettős ékszíjtárcsája mögött hanyas csapágy van,tehát a menetvarátor tengely bal oldalán,köszönöm előre is!illetve kukorícát vágni alulra nem sik hanem hullámis rosta jó lesz-e felül zsalus van!
13739 hozzászólás
Válasz R Sándor #12686. hozzászólásáraAgrokeri!
Válasz R Sándor #12686. hozzászólásáraKelet Agro web oldalán van!Cikk szám 13000609.De telefonon kérdezz rá!Nehogy 6 soros legyen!De abból is lehet csináltatni 4-est!
Válasz R Sándor #12686. hozzászólásáraAxial?
Üdv oros ferde felhordóba keresek átmenő tengelyt , amin nincs rajta a felhordó lánc a két vége 6 bordás. hol érdemes keresni?
Kombájn motor inditható állapotban eladó.
A motor gyenge,az adagoló nagyon keveset ment.
Válasz medikus #12683. hozzászólásáraHát sorja lehet volt egy pici
Úgy emlékszem
szigszalaggal tekertem be hogy a szimering ne sérüljön
Azt hittem tovább bírja
Válasz ...:::Pisti:::... #12682. hozzászólásáraLehet nagyon passzos volt! vagy kicsi modul probléma,sorja?
Válasz medikus #12681. hozzászólásáraPasszos volt,
Direkt megnéztem
Köszönöm
Válasz ...:::Pisti:::... #12680. hozzászólásáraLehet a tengely rossz!
Válasz medikus #12679. hozzászólásáraKöszönöm
Nem műanyagra
Acélra
Nekem a tengelyen a bordát esztergályos csinálta
A szíj tárcsa tiszta új volt, akkor vettem
Új csapagyak
A tengelyen a borda hibátlan
Az öntvényből kirágta 1 bő hónap alatt
Válasz ...:::Pisti:::... #12678. hozzászólásáraÖntvény! Műanyagra gondoltál? Azért van,mert minden tengely,minden borda egy rakás fos!!! Nincs rajtuk semmi hőkezelés! Könnyű legyen megmunkálni,te meg évente vegyél újat!Így vettem 2 évente nyeles tengelyt! A kuplungtárcsa megette,utána meg nem tudott kiemelni a kuplung!
Üdv mindenkinek
Hidraulika szivattyú szíjtárcsa minden esetben öntvény?
Nekem 1 bő hónapot bírt ki a 18 borda benne
A szivattyú tengelynek semmi baja.
Csapágyak újak voltak bele rakva.
Köszönöm
Megtörtént! Igaza volt Medikus kollégának,neki kell menni és kész,ennek a gabonaasztalnak 6 sort vágni csak ujjgyakorlat volt.
Válasz KISMASZEK77 #12675. hozzászólásáraKöszönet,megpróbáljuk.Szerintem is megfontoltan kell benne haladni,a nyáron szaladgáltam eleget a nevetség gabonákban.
Válasz sanyi1965 #12674. hozzászólásáraSzerintem nem lesz baj.Oros napraforgó asztalal+lexion 450 már vágtam kukoricát lassan kell menni,kicsit szemetes volt,mert ugye több szár megy be,rostákat zárni...
Válasz Cimbi #12672. hozzászólásáraSaját kútfőből az jött le hogy kitolt-fölemelt motollával,gazemelők levételével a csövek alatt próbálnám vágni.Nem gyorsan menve,szerintem a CLAAS ujjak-pengék bírnák.A szár olyan 1-1,5 m közötti ,nem acélos de tart nincs elérve,KINEMAS fajta amit arattam már nőnapkor is.Köszönöm a hozzászólásokat.
Válasz Cimbi #12672. hozzászólásáraEz nagy szárú kukoricánál igen de most kicsi a szár
Válasz sanyi1965 #12669. hozzászólásáraSzerencsésebb lenne tálcás napraforgó-asztallal. Gabonával csak akkor sikerül ha elég magasan vannak a csövek.
Közvetlen a kukoricacső alatt vágva, nagy sebességgel (és nagy motollafordulattal) talán jó lehet. ...mert hajlamos arra hogy előre esik. Tartalék szemcsapágy legyen nálad!
Válasz sanyi1965 #12669. hozzászólásáraVágjad semi baj nem lesz bátran
Válasz sanyi1965 #12669. hozzászólásáraMenjél neki és vágjad!
Kérdésem lenne.A kollégák közül vágott már valaki gabona asztallal kukoricát? Találtunk 1ha-t ami becsövesedett valami csoda folytán. A csökkentő megvan a géphez és rosta is de átszerelni/lemezelni+ asztalcsere ennyiért/ nincs ínyemre.Ki hogyan csinálná,válaszaitokat-tapasztalataitokat előre is köszönöm.
Válasz medikus #12667. hozzászólásáraTaláltam. Köszönöm a segítséget
Válasz 60Karoly #12666. hozzászólásáraE516 hidat keressél! Hirdették is!
Üdv!
Ilyen bontott hidat keresnék, ha valaki tudna segíteni. Ha jól tudom E kombájnon van ilyen. Gép átépítéséhez keresem, nem kombájnra.
Válasz Toxi #12663. hozzászólásáraAzt értem,de a tárcsa mögött,milyen zsírzószem van,amit zsírozol? Még SOHA nem láttam ott zsírzószemet!
Válasz medikus #12661. hozzászólásáraezt megnézem köszönöm
Válasz medikus #12662. hozzászólásáraazt a horizontális nagy csapágyat ami a tárcsa mögött van
Válasz Toxi #12659. hozzászólásáraA hidraulikus tárcsában,igen van zsírzó szem! De mögötte nincs! Ott mit zsírzol?
Válasz Toxi #12660. hozzászólásáraAz vagy beveszi a zsírt,oda ahova kell,vagy nem!Lehet kijön a rugó mellé!Szétszerelt állapotban,van az agyon 3 furat!Ott szoktam telenyomni!Fér bele egy fél zsírzónyi anyag!Az a 10 nyomásod a csapágyon se megy keresztül! Én ebbe az alsó agyba,középre esztergáltam egy csavart!(ott menet van a lehúzónak) abba van téve egy zsírzó szem!Így biztos a zsír befelé megy a csapágyon keresztül,ha zsírozod! 30-40 nyomás!
Válasz Toxi #12659. hozzászólásáraAz alsó tárcsánál meg a három hosszú csavar között van egy zsírzógomb azt
Válasz medikus #12658. hozzászólásáraA három furat egyikében van zsírzógomb azt zsírzom.meg a tárcsa mögött egy zsírzógomb azt
Válasz Toxi #12657. hozzászólásáraSzíj nélkül mennyire tátog??A variátor agyon van 3 furat! Ott tele szoktad nyomni,szereléskor?Ha csak középen zsírzod,lehet át se megy a zsír a csapágyon!!
Biztos görbe a variátor tengely! Azért eszi a gyűrűt!
Válasz medikus #12656. hozzászólásáraa tárcsa először jó a belső és a külső távolság felhelyezett variátor szíjjal kb 2-3 mm eltérést mutat, de rövid idő múlva kb (10 ha ) már 3-4 mm és romlik a variátor szíj nincs túlhúzva a támasztó kerék csak éppen hozzáér. Bár a másik oldalon a variátor tárcsa kis munkahengereiben is egy szezon és a gumigyűrű megrágódik. Menet közben teljesen felvariálva néha dübörög néha nem. A zsírzás minden reggel 10 nyomás a kézi zsírzóval a variátortárcsa közepébe, levegővel minden reggel kifúvatva a tárcsa belseje.
Válasz Toxi #12655. hozzászólásáraEgyiket sem kell ráverni!Mind könnyen megy fel!Billeg a tárcsa ha fent van?Zsírt veszi rendesen?Tele szoktad nyomni a közepén?
Válasz medikus #12654. hozzászólásárakönnyen felmegy, mi a megoldás?
Válasz Toxi #12653. hozzászólásáraLehet kopott az agy!Az új persellyel mennyire passzos?
Hali!
A váltónál lévő menetvariátor tárcsa rövid idő alatt kb 30 ha szétveri a benne lévő műanyag perselyt mi a baj ?
Válasz .Richard. #12651. hozzászólásáraEz nem dugó!!!A dugó az új sem így néz ki!Ezt a fáskamrában faragták!Mind így jár!Volt szerencsém ilyen garnitúrával!Vissza is vittem garanciába!
Válasz medikus #12650. hozzászólásáraMi van ha csak a gyűrűvégek összeérnek melegen. ? Amugy miért csak ez az egy dugo?
Válasz Gyurkesz1 #12648. hozzászólásáraEz megragadt!!Látszik hogy a gyűrű be van szorulva a horonyba!Ezt az egész dugattyú garnitúrát ki kell dobni a Méh telepre! Ez a fajta,semmire sem való!Ez nem dízel dugattyú! Ez egy szar!
Válasz Gyurkesz1 #12648. hozzászólásáraTyűű . Anno egy másfajta nagy több tonnás motor a hatalmas töltéstől magyarul a gázolaj mennyiség miatt mindig tutult a fekete füst gázadásra gyorsitáskor. Abban a dugattyutető a felső gyűrűig berágodott a koromtol. It vagy az az egy elem dönti a gázolajat bele vagy a porlaszto locsol nem porlaszt. Vagy nincs rendes szivás vagy kipufogás. Mert a probléma szerintem az égéstérben van. Nagy hő sok korom.
Sziasztok, mi okozhat ilyet?? Egy rokon ujított fel egy Ifa motort , összerakás után nagy kartergáza volt , nem értette mi baj lehet , szétszedte vissza és ez várta. Csak egy dugó lett ilyen, többinek semmi baja .Nemvoltam ott nemhalottam a motort csak a képeket kaptam.
Válasz medikus #12646. hozzászólásáraPikkelyest meg felülre!
Válasz Bobi82 #12644. hozzászólására12-est tegyél bele! Napraforgóra meg 9-est!
Válasz medikus #12642. hozzászólásáraköszönöm ma meg is vettem őket!
Válasz R Sándor #12643. hozzászólásáraIgen pikkelyesre gondoltam,mert van 20as rostám eddig azzal vágtam,de sok csutkát beenged,és így is sokat vonnak le!
Válasz medikus #12641. hozzászólásáraBiztos a pikkelyesre gondolt.
Válasz medikus #12641. hozzászólására6206!
Válasz Bobi82 #12640. hozzászólására6309! Milyen az a hullámis rosta?
Üdv!azt szeretném kérdezni,hogy 512 nél a menerszíj spanolójába hanya csapágy kell? illetve a menetszíj lenti kettős ékszíjtárcsája mögött hanyas csapágy van,tehát a menetvarátor tengely bal oldalán,köszönöm előre is!illetve kukorícát vágni alulra nem sik hanem hullámis rosta jó lesz-e felül zsalus van!