Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Amúgy tényleg nagyon előre vagyunk. Valamikor pihenni is kell, nem akarunk az utolsó pillanatra hagyni mindent, időben kellene szántani is. Augusztusban trágyaszórás meg minden. Honecker meg mindig tartogat valami meglepetést amire rá kell nézni... Meg tovább akarom fejleszteni a forgásérzékelőt, hogy ne bicikli kilóméterórát kelljen nézni, hanem ledesre, hogy világítson ha nem forog. Meg vannak kis elektronikai problémáim, hogy az összes lámpát egy biztosítékra kötötték és azt kellene szétválogatni. Valahányszor felkapcsolom, akkor 10 perc után elolvad a bizti, most le kellett kötni két felsőt, azokat akarom elvarázsolni másik biztosítékra, meg a csigára néző lámpát. Kukoricában már valószínű hogy szükség lesz rájuk.
Azért mondom hogy 10 körül, Misinek eszik 17 körül zúzóval kukoricában. Nekünk a motorolajat is szereti egy 8-9 órás non-stopban megeszik egy litert.
Nem sikerült sosem normális időben elindulni most így csak délben indultunk kb. mindennap de így este 7-ig lenyaltunk 7-8 hektárt. Kukorica gyorsabb lesz
10 körül mértem én árpába szecskázva kis darabokba.Kukiba 15-18 zuzoval.Nem sokallom sztem jo.106-ost fikázzák rába motorral 20 meg felette.Merci motoros meg elmegy 10-12 vel.Medion mega 108-as.Meg a nyuszik jol fogyasztanak.Elöbb beszéltem egy tc-éssel az 10 körül monta.16ha lenyomott vele egy nap.Kilátonál volt egy 13ha táblánk 45q terméssel nem szecskáztuk.9töl este 6-ig letoltuk.
Érdemes vele foglalkozni?Mondjuk olcso gépek biztos kell javitgatni.De ha jo akkor többet tud mint a 14-es.200ha körül aratunk éves szinten a 14-es néha kevés már.Kisdarabokon jo meg nyáron,de összel amikor megy a napra kuki meg talaj munka vetés egyszerre jobb lenne egy nagyobb gép ami letolná s lehet más csinálni.Másik verzio a drágább kategoria azok meg 8millátol felfelé vanak valamire valok.
Az 524 csak elektronika! Persze kevés az amiben működik is! Anélkül meg O.Forgásérzékelők, heki számláló, szemveszteség mérő, fordulat mérés a tengelyeken,mind digitális kijelzéssel.Elektromos dob és szelelő állítás.Komoly gép!Nekem volt.
Csabára szoktunk még járni, az van közelebb, bár őket is általában előbb felhívjuk, hogy van-e amit keresünk. Jobb hátsóra már nem lehet visszaragasztani az irányítókart.
Sztem biztos.Ahogy voltunk a variátor cuccér bámészkottam egy csöppet minden kacat van hozzá amire még nem is gondolnál az is vsn a polcon.Igaz sok utángyártott pláne ami forgástest.De jobb nincs sehol ugyan ez van a többi kereskedönél is bocsa a beszállito szinte minden hová.Ami itt 1 azt az axiál 3-ér adja.
Az már vinné... Volt olyan pajzán gondolatunk még egy három éve, hogy venni egy 516-ost csak kukoricára. Aztán elgondolkoztunk, hogy épp elég egyet kijavítani egy évre. Csak ezekkel megint egy baj lenne... hogy ugyanúgy csak ócska alkatrészeket kapsz hozzá.
Bócsán lehet kapni 514-hez gólyalábat? Jobb hátsóm cserés lett véglegesen.
Sok része ugyanaz mint az 514-é mivel ebből lett kifejlesztve.Öt szánták a 106-os ellenfelének csak nem jött be.Azér megnézzük öket most már lessz rá idö.Meg kéne elsö gumit nézni valamerre.
Az már vinné a hatsorost lehetne neki tolni.Az 514-es nem nagyon csippantja 3.5-4.5 t-ás naprákat.Van egy 1.8 érmeg 2.8-ér ahhoz van oros6011 is.Szecskázo nincs rajtuk
Szerintem azok sincsenek agyon elektronizálva. Annyira rosszak nem lehetnek, de szerintem azok is igényelnek legalább ennyi ráfordítást mint az 514-eseink, ha nem többet.
Így van!!!
Minap beszéltem egy Claas pilótával, nem is akármilyennel, 770-essel volt, és azt mondja, az új New hollandok is nagyon erősek, főleg a Cx-ek.
Mondassz valamit hát a tözsde ugrott rendesen.Most mennek az árak felfelé rendesen.Én annak szurkoltam hogy jo legyen a buza.Ezért ajánlottam a csillagot hogy tudja produkálni a minöséget aránylag kis ráforditással is,csapadékos és száraz évjáratban.Ha taki lessz elnyomjuk valamerre ha jobb akkor ülünk rajta egy kicsit.Kell is hogy jo áron menjen el mert két tábla kuki elég szarul nézki az nem fogja adni a 10t-kat.
Mondjuk azt meg kell hagyni, hogy nem tudom mennyire volt szándékotok a tárolás... de ha Fortschritt az elején nem gondolja úgy hogy szerelni kell, meg nem lett volna magas a vize a cuccnak, akkor lehet, hogy léptetek volna elhamarkodottan... A mienket még nem küldjük nyugiba... Még adunk neki két-három évet és majd akkor akarjuk nyugdíjazni. 29-30 éves lesz addigra... szép kor.
Az én gépem szeretne már nyugdijba vonulni.De azért még noszogatom egy kicsit.Ikr-nél van benn egy tx 62 9misi körül.5 ládás egy dobos minimális elektronika,mechanikus föfunkcio bekapcsolás még az üritöcsiga is.200hp moci.5m-es asztal.Mélto utodja lehetne a forstrithnak.
MTZ-be akárhány csapágyat hoztunk mindegyiknek más márkája volt... Tárcsa csapágy dettó... van egy teóriám miszerint az éppen műszakban lévő kínai emberke monogramját írják rájuk. Persze "Licenced from USA." vagy "Japan" felirattal.
Ifa és mtz alkatrész is perfektbe nyomják sárga kis barátaink.Anno még gyakszin 15 éve cseréltünk ifa hengerfej tömitést.Minden furat passzolt csak féllel elvolt tolva ,s volt belöle 2 konténer.
Passat féltengely csuklót védő gumiharanggal jártunk mindig úgy hogy kínai került a kezünkbe és három havonta cserélni kellett... aztán ha kicsit is késve cseréli az ember, akkor féltengely csukló csere befigyel. Harmadik harang csere után szereztünk 3szor annyiért németet. Egymás mellé rakva a kettőt annyi a tapasztalat, hogy a kínait előbb nevezed műanyagnak mint guminak, amíg a német valóban gumi tapintású és úgy is viselkedik.
De leginkább az a lényeg hogy milyet fogsz ki... mert hiába ugyanaz csinálja már 3 éve a cuccot ugyanúgy, mégis csak minden 10-20-ik sikerül jóra. Csapágyak, lemez alkatrészek dettó ilyenek... egy s**r ez az összes...
Ma befejeztük az aratást.A szelelö ventillátor lapát elszált egy az utolso forduloba.De sikerült befejezni.Mostmár pihi pár hétig aztán szerelés naprára,kukira.
Nekünk is valami noname cucc van fenn 3-4 éve (ez Bcsabáról), csak az első próbálkozásokkal volt baj.
Lengőkaszát Güdét vettünk, azzal még nem voltak gondok, pedig már az is vagy 5 éves.
Bocsán van kinai szij olcso de jo.Ilyet tettünk fel a menetnek már másfél szezont ment s még jo.Most dobvari szij is ilyen gyártmány 16ropi volt.Nem ajánlanám ha nem lenne jo.Itt megy a gép sokat van referencia.Ma is kint voltunk majdnem gerendás alatt 6 hekit vágtam.Mennyit kell gyalogolni a gépnek meg még dolgozni.Volt fenn menetnek drága opti-mbelt szij volt hogy nembirt ki egy fél szezont se,s lásd a "szar" kinai megy.Vettem tavaly ifa tápszivattyut gyári 20ropi kinai 6ropi ujonnan elrepedve az nem jött be.Lengö kaszát vettem vagy négyet abbol 3 szar egy meg ha-ár számra vágja a gazt szét se lehet verni.
Van itthon sok lemez szalag, fogtam egyet és abból vágtam alá póclékokat, aztán megtéptem a csavarokat jól, de jól sikerült legalább, úgy kaszált mintha vízi mérték mellett vágták volna.
Az előző kaszát kivettük, hogy majd újra pengézzük a rángató felől, de mikor kivettük, akkor megértettük, hogy a másik oldalán miért tördel néha pengét, volt benne egy elég komoly görbület egy részen, 6 éve nálunk van és néha csinált hülyeséget, eddig azt hittük, hogy a sok egyenetlen talaj, mikor néha neki megy egy egér dúrásnak vagy valami, az eszi meg.
Menet variátor szíjjal jártunk úgy, hogy hoztunk 3-at mire egy jó lett. A másik kettőben volt valahol egy pukli és 1,5-1,5 hektárt sikerült levágni mind a kettővel, aztán a puklinál megkezdte a szíjat és szétdarálta, aztán végre kaptunk rendeset aminek semmi baja nem volt.
Már is azok vannak!Egyszerűen nincs semmi anyag felület kezelve,szép fényes, csak puha mint a kaki!Legközelebb fektesd fel a védő ujjat satura, és ott ahol a kaszasin ín fut üss rá,hogy görbüljön!Úgy lehet beállítani!Kis kalapáccsal rátartasz, a naggyal meg megütöd a kicsit!
Jah, hajtókar csapágyat berakjuk és 1 milit van elcsúszva a két félnek a széle egymáshoz képest, mondjuk ettől függetlenül működik rendesen, de akkor is... Ivánt is majdnem úgy csinálják mint az AK47-et, hogy két golyó is kifért a csövön egyszerre de működött.
Nem is figyeltem, hogy nincs egy síkban, csak azt, hogy az egyik ujjat kicsit, másik ujjat nagyon a harmadikat meg már teljesen máshol kell alátámasztani... bő 12 óra orális élvezet volt, mire minden stimmelt. Épp erről beszélgettünk ma bütykölés közben, hogy nem lenne rossz gép, de eljár felette az idő most már tényleg, mert nem lehet rendes alkatrészt kapni lassan. Még 2-3 év és csak pet palackból készült cuccok lesznek méret hibásan.
A kaszaujj hézagolgatás a legyártó hibája.Nézd meg hogy az állópenge síkja nem esik egybe a felfogatás síkjával, általában! Mert még másolni sem tudnak, meg nem is érdek! Ebbe untam bele, hogy az új alkatrészt még először meg kell javítani hogy beépíthesd!Majd ha a kereskedő nem venné át a selejt munkát, akkor nem lennének ilyen problémák!
Sziasztok! Megoldódott a problémám , hogy az 514-es ferdefelhordó sehogysem akarja enni az gabonát csak forgatja és dobálja vissza az asztalba.A felső állítható rosta nagyon le volt csukva és a kalászvisszahordó sok kalászt és szemet hordott a dob elé és visszafolyt a ferdefelhordóba és nem tudta elhordani az anyagot, igaz hogy tiszts volt a gabona de hát nem haladt az aratás.
Válasz #2499. hozzászólásra
514es korszakomra ahogy visszagondolok egyfajta füvetnem szerette a kasza a perje füvet. Nemtudom más tájakon ezt hogy nevezik.Ezt csak akkor vágta ha úgy álló és akaszapengék is éles ujszerüek vltak, és finoman teljesfelülettel feküdt minimális hézaggal.
Ha jól olvasom, nem is a mindennel volt baja, csak azzal az egy féle gyommal, amit most hirtelen elképzelni sem tudok, hogy mi lehetett.
A kasza beállítás meg a halálom volt idén... másfél napot szenvedtem vele mire, rendesen állt minden. Egyébként az jellemző lehet a 14-esre, hogy a kasza ujjakat úgy kell póclékokkal beállítgatni, hogy ne álljanak se nagyon felfele se nagyon lefele? Vagy ez csak a tartó elkopásának lehet a következménye?
A gépkönyv azt írja! Az aratás ALAPFELTÉTELE a JÓL BEÁLLÍTOTT kasza.EZ általában egy nap!!!Persze hogy szét tép mindent!Ha jól áll minden, akkor akár a rétet is vághatod!
A mai nap még mink a512 est szereltűk!! át állítottuk a cséplő lehajtast 3 mas szijra,,mert ugyanis a lapos szij hajtotta eddig csak az állandóan csúszott mászot ősze visza ,, de most.már jó lesz a 3 más szijal!!! holnap fel rakjuk a felhordot ,meg járasuk az udvaron ,,és lehet meni csepelni.. mi iten tartunk!!
Én is beszoptam az e 512 el ma !! Kimentem vágni kettot fordultam és össze hajtotta az egyik szalmarázóládát De szeresztem egy 20 asért megérte?? beraktam csak nem tudtam kipróbálni az eső miatt
Nálam nem volt probléma a tisztasággal 7-8% szemét levonás sztem korrekt.A szerelgetés a szar melo mikor össze érik mindkét kapás növény.Lenne két asztal akkor csak cserélgetni kéne.Ugyebár a gép átvan épitve a ferde megjo az oros és fka adapterhez egyaránt.4 éve van napra a termesztésbe 40-50ha bérrel eggyütt saját 20-30 mikor mennyi.3-4.5t/ha volt atermés idáig.2-be fel variálva tolom neki nyeli mint kacsa a nokedlit meg szecskázo is darálja a cuccot hátul.Oros 4011 zuzos megy a zuzo is.
13741 hozzászólás
Válasz #2540. hozzászólásra
Amúgy tényleg nagyon előre vagyunk. Valamikor pihenni is kell, nem akarunk az utolsó pillanatra hagyni mindent, időben kellene szántani is. Augusztusban trágyaszórás meg minden. Honecker meg mindig tartogat valami meglepetést amire rá kell nézni... Meg tovább akarom fejleszteni a forgásérzékelőt, hogy ne bicikli kilóméterórát kelljen nézni, hanem ledesre, hogy világítson ha nem forog. Meg vannak kis elektronikai problémáim, hogy az összes lámpát egy biztosítékra kötötték és azt kellene szétválogatni. Valahányszor felkapcsolom, akkor 10 perc után elolvad a bizti, most le kellett kötni két felsőt, azokat akarom elvarázsolni másik biztosítékra, meg a csigára néző lámpát. Kukoricában már valószínű hogy szükség lesz rájuk.
Válasz #2540. hozzászólásra
Azért mondom hogy 10 körül, Misinek eszik 17 körül zúzóval kukoricában. Nekünk a motorolajat is szereti egy 8-9 órás non-stopban megeszik egy litert.
Nem sikerült sosem normális időben elindulni most így csak délben indultunk kb. mindennap de így este 7-ig lenyaltunk 7-8 hektárt. Kukorica gyorsabb lesz
Válasz #2539. hozzászólásra
10 körül mértem én árpába szecskázva kis darabokba.Kukiba 15-18 zuzoval.Nem sokallom sztem jo.106-ost fikázzák rába motorral 20 meg felette.Merci motoros meg elmegy 10-12 vel.Medion mega 108-as.Meg a nyuszik jol fogyasztanak.Elöbb beszéltem egy tc-éssel az 10 körül monta.16ha lenyomott vele egy nap.Kilátonál volt egy 13ha táblánk 45q terméssel nem szecskáztuk.9töl este 6-ig letoltuk.
Válasz #2538. hozzászólásra
Gabonában 10-11 liter, de nem szecskázunk. Kukoricában meg zúzó nélkül 14-15 liter. Sokallod a tiédet?
Átpakoltunk kukoricára, tegnap felvettük az asztalt is. Még csinálgatni akarjuk, elég előre vagyunk.
Válasz #2535. hozzászólásra
Neked a fogyasztás hogy alakul ha-ént?
Válasz #2536. hozzászólásra
Érdemes vele foglalkozni?Mondjuk olcso gépek biztos kell javitgatni.De ha jo akkor többet tud mint a 14-es.200ha körül aratunk éves szinten a 14-es néha kevés már.Kisdarabokon jo meg nyáron,de összel amikor megy a napra kuki meg talaj munka vetés egyszerre jobb lenne egy nagyobb gép ami letolná s lehet más csinálni.Másik verzio a drágább kategoria azok meg 8millátol felfelé vanak valamire valok.
Az 524 csak elektronika! Persze kevés az amiben működik is! Anélkül meg O.Forgásérzékelők, heki számláló, szemveszteség mérő, fordulat mérés a tengelyeken,mind digitális kijelzéssel.Elektromos dob és szelelő állítás.Komoly gép!Nekem volt.
Válasz #2534. hozzászólásra
Csabára szoktunk még járni, az van közelebb, bár őket is általában előbb felhívjuk, hogy van-e amit keresünk. Jobb hátsóra már nem lehet visszaragasztani az irányítókart.
Válasz #2532. hozzászólásra
Sztem biztos.Ahogy voltunk a variátor cuccér bámészkottam egy csöppet minden kacat van hozzá amire még nem is gondolnál az is vsn a polcon.Igaz sok utángyártott pláne ami forgástest.De jobb nincs sehol ugyan ez van a többi kereskedönél is bocsa a beszállito szinte minden hová.Ami itt 1 azt az axiál 3-ér adja.
Válasz #2531. hozzászólásra
De ezeknek már csak nagyobb a dobja is... Nem tudom, hogy kis gépből fejlesztett nagyobb gép mennyire lehet bevált.
Válasz #2530. hozzászólásra
Az már vinné... Volt olyan pajzán gondolatunk még egy három éve, hogy venni egy 516-ost csak kukoricára. Aztán elgondolkoztunk, hogy épp elég egyet kijavítani egy évre. Csak ezekkel megint egy baj lenne... hogy ugyanúgy csak ócska alkatrészeket kapsz hozzá.
Bócsán lehet kapni 514-hez gólyalábat? Jobb hátsóm cserés lett véglegesen.
Sok része ugyanaz mint az 514-é mivel ebből lett kifejlesztve.Öt szánták a 106-os ellenfelének csak nem jött be.Azér megnézzük öket most már lessz rá idö.Meg kéne elsö gumit nézni valamerre.
Válasz #2529. hozzászólásra
Az már vinné a hatsorost lehetne neki tolni.Az 514-es nem nagyon csippantja 3.5-4.5 t-ás naprákat.Van egy 1.8 érmeg 2.8-ér ahhoz van oros6011 is.Szecskázo nincs rajtuk
Válasz #2528. hozzászólásra
Szerintem azok sincsenek agyon elektronizálva. Annyira rosszak nem lehetnek, de szerintem azok is igényelnek legalább ennyi ráfordítást mint az 514-eseink, ha nem többet.
Válasz #2527. hozzászólásra
Hirdetnek két mdw 524-est nem tom milyen joszágok lehetnek?
Válasz #2526. hozzászólásra
Azt a Case-t nézegettem már én is. Ami az MDW-ből fajzott át pirosra. Nem rossz az sem, csak az sem mai játékos már ha jól emlékszem.
Válasz #2525. hozzászólásra
A kis nyusziknak a szalmarázoláda felsö lemeze ugyanolyan mint az 514-é.Vannak rokoni szálak.Mdw 524-525 case 525 tc tx kisebb szériák.
Válasz #2522. hozzászólásra
New Holland jó kombájnokat csinál. Valamiért azokat nagyon el tudják találni. Látsz itt példát a környéken szerintem rendesen
Válasz #2522. hozzászólásra
Így van!!!
Minap beszéltem egy Claas pilótával, nem is akármilyennel, 770-essel volt, és azt mondja, az új New hollandok is nagyon erősek, főleg a Cx-ek.
Válasz #2522. hozzászólásra
Vagy egy jo kis tc 56.
Sokan mondják hogy a claas a tuti de new holland i ott van már mellete rendesen.
Válasz #2519. hozzászólásra
Mondassz valamit hát a tözsde ugrott rendesen.Most mennek az árak felfelé rendesen.Én annak szurkoltam hogy jo legyen a buza.Ezért ajánlottam a csillagot hogy tudja produkálni a minöséget aránylag kis ráforditással is,csapadékos és száraz évjáratban.Ha taki lessz elnyomjuk valamerre ha jobb akkor ülünk rajta egy kicsit.Kell is hogy jo áron menjen el mert két tábla kuki elég szarul nézki az nem fogja adni a 10t-kat.
Válasz #2518. hozzászólásra
Most nézem, van nekik két olyan gép is, egyik mondjuk drágább kicsit. Jól hangzik ez a mechanikus dolog. De én még mindig Medionról álmodok
Válasz #2518. hozzászólásra
Mondjuk azt meg kell hagyni, hogy nem tudom mennyire volt szándékotok a tárolás... de ha Fortschritt az elején nem gondolja úgy hogy szerelni kell, meg nem lett volna magas a vize a cuccnak, akkor lehet, hogy léptetek volna elhamarkodottan... A mienket még nem küldjük nyugiba... Még adunk neki két-három évet és majd akkor akarjuk nyugdíjazni. 29-30 éves lesz addigra... szép kor.
Az én gépem szeretne már nyugdijba vonulni.De azért még noszogatom egy kicsit.Ikr-nél van benn egy tx 62 9misi körül.5 ládás egy dobos minimális elektronika,mechanikus föfunkcio bekapcsolás még az üritöcsiga is.200hp moci.5m-es asztal.Mélto utodja lehetne a forstrithnak.
Válasz #2516. hozzászólásra
MTZ-be akárhány csapágyat hoztunk mindegyiknek más márkája volt... Tárcsa csapágy dettó... van egy teóriám miszerint az éppen műszakban lévő kínai emberke monogramját írják rájuk. Persze "Licenced from USA." vagy "Japan" felirattal.
Válasz #2514. hozzászólásra
Ifa és mtz alkatrész is perfektbe nyomják sárga kis barátaink.Anno még gyakszin 15 éve cseréltünk ifa hengerfej tömitést.Minden furat passzolt csak féllel elvolt tolva ,s volt belöle 2 konténer.
Válasz #2513. hozzászólásra
Ez a kombájn idén lassan túlzásba viszi... Mi is szépen lazán bütykölgetjük át most már. Lassan kész a tarlóhántás is.
Válasz #2512. hozzászólásra
Ami nem kínai, az hamisítvány.
Passat féltengely csuklót védő gumiharanggal jártunk mindig úgy hogy kínai került a kezünkbe és három havonta cserélni kellett... aztán ha kicsit is késve cseréli az ember, akkor féltengely csukló csere befigyel. Harmadik harang csere után szereztünk 3szor annyiért németet. Egymás mellé rakva a kettőt annyi a tapasztalat, hogy a kínait előbb nevezed műanyagnak mint guminak, amíg a német valóban gumi tapintású és úgy is viselkedik.
De leginkább az a lényeg hogy milyet fogsz ki... mert hiába ugyanaz csinálja már 3 éve a cuccot ugyanúgy, mégis csak minden 10-20-ik sikerül jóra. Csapágyak, lemez alkatrészek dettó ilyenek... egy s**r ez az összes...
Ma befejeztük az aratást.A szelelö ventillátor lapát elszált egy az utolso forduloba.De sikerült befejezni.Mostmár pihi pár hétig aztán szerelés naprára,kukira.
Válasz #2511. hozzászólásra
Meg azis kinai.
Válasz #2508. hozzászólásra
Nekünk is valami noname cucc van fenn 3-4 éve (ez Bcsabáról), csak az első próbálkozásokkal volt baj.
Lengőkaszát Güdét vettünk, azzal még nem voltak gondok, pedig már az is vagy 5 éves.
Válasz #2509. hozzászólásra
Válasz #2508. hozzászólásra
Így van,nekem is kínai menetvariátor ékszíj(Bócsáról) van fenn,már két szezont lenyomtam vele,és még bírja.
Válasz #2507. hozzászólásra
Bocsán van kinai szij olcso de jo.Ilyet tettünk fel a menetnek már másfél szezont ment s még jo.Most dobvari szij is ilyen gyártmány 16ropi volt.Nem ajánlanám ha nem lenne jo.Itt megy a gép sokat van referencia.Ma is kint voltunk majdnem gerendás alatt 6 hekit vágtam.Mennyit kell gyalogolni a gépnek meg még dolgozni.Volt fenn menetnek drága opti-mbelt szij volt hogy nembirt ki egy fél szezont se,s lásd a "szar" kinai megy.Vettem tavaly ifa tápszivattyut gyári 20ropi kinai 6ropi ujonnan elrepedve az nem jött be.Lengö kaszát vettem vagy négyet abbol 3 szar egy meg ha-ár számra vágja a gazt szét se lehet verni.
Válasz #2506. hozzászólásra
Van itthon sok lemez szalag, fogtam egyet és abból vágtam alá póclékokat, aztán megtéptem a csavarokat jól, de jól sikerült legalább, úgy kaszált mintha vízi mérték mellett vágták volna.
Az előző kaszát kivettük, hogy majd újra pengézzük a rángató felől, de mikor kivettük, akkor megértettük, hogy a másik oldalán miért tördel néha pengét, volt benne egy elég komoly görbület egy részen, 6 éve nálunk van és néha csinált hülyeséget, eddig azt hittük, hogy a sok egyenetlen talaj, mikor néha neki megy egy egér dúrásnak vagy valami, az eszi meg.
Menet variátor szíjjal jártunk úgy, hogy hoztunk 3-at mire egy jó lett. A másik kettőben volt valahol egy pukli és 1,5-1,5 hektárt sikerült levágni mind a kettővel, aztán a puklinál megkezdte a szíjat és szétdarálta, aztán végre kaptunk rendeset aminek semmi baja nem volt.
Már is azok vannak!Egyszerűen nincs semmi anyag felület kezelve,szép fényes, csak puha mint a kaki!Legközelebb fektesd fel a védő ujjat satura, és ott ahol a kaszasin ín fut üss rá,hogy görbüljön!Úgy lehet beállítani!Kis kalapáccsal rátartasz, a naggyal meg megütöd a kicsit!
Válasz #2503. hozzászólásra
Jah, hajtókar csapágyat berakjuk és 1 milit van elcsúszva a két félnek a széle egymáshoz képest, mondjuk ettől függetlenül működik rendesen, de akkor is... Ivánt is majdnem úgy csinálják mint az AK47-et, hogy két golyó is kifért a csövön egyszerre de működött.
Válasz #2502. hozzászólásra
Nem is figyeltem, hogy nincs egy síkban, csak azt, hogy az egyik ujjat kicsit, másik ujjat nagyon a harmadikat meg már teljesen máshol kell alátámasztani... bő 12 óra orális élvezet volt, mire minden stimmelt. Épp erről beszélgettünk ma bütykölés közben, hogy nem lenne rossz gép, de eljár felette az idő most már tényleg, mert nem lehet rendes alkatrészt kapni lassan. Még 2-3 év és csak pet palackból készült cuccok lesznek méret hibásan.
Válasz #2502. hozzászólásra
Ugyanez a helyzet az mtz alkatrészeknél is
A kaszaujj hézagolgatás a legyártó hibája.Nézd meg hogy az állópenge síkja nem esik egybe a felfogatás síkjával, általában! Mert még másolni sem tudnak, meg nem is érdek! Ebbe untam bele, hogy az új alkatrészt még először meg kell javítani hogy beépíthesd!Majd ha a kereskedő nem venné át a selejt munkát, akkor nem lennének ilyen problémák!
Sziasztok! Megoldódott a problémám , hogy az 514-es ferdefelhordó sehogysem akarja enni az gabonát csak forgatja és dobálja vissza az asztalba.A felső állítható rosta nagyon le volt csukva és a kalászvisszahordó sok kalászt és szemet hordott a dob elé és visszafolyt a ferdefelhordóba és nem tudta elhordani az anyagot, igaz hogy tiszts volt a gabona de hát nem haladt az aratás.
Válasz #2499. hozzászólásra
514es korszakomra ahogy visszagondolok egyfajta füvetnem szerette a kasza a perje füvet. Nemtudom más tájakon ezt hogy nevezik.Ezt csak akkor vágta ha úgy álló és akaszapengék is éles ujszerüek vltak, és finoman teljesfelülettel feküdt minimális hézaggal.
Válasz #2498. hozzászólásra
Ha jól olvasom, nem is a mindennel volt baja, csak azzal az egy féle gyommal, amit most hirtelen elképzelni sem tudok, hogy mi lehetett.
A kasza beállítás meg a halálom volt idén... másfél napot szenvedtem vele mire, rendesen állt minden. Egyébként az jellemző lehet a 14-esre, hogy a kasza ujjakat úgy kell póclékokkal beállítgatni, hogy ne álljanak se nagyon felfele se nagyon lefele? Vagy ez csak a tartó elkopásának lehet a következménye?
A gépkönyv azt írja! Az aratás ALAPFELTÉTELE a JÓL BEÁLLÍTOTT kasza.EZ általában egy nap!!!Persze hogy szét tép mindent!Ha jól áll minden, akkor akár a rétet is vághatod!
A mai nap még mink a512 est szereltűk!! át állítottuk a cséplő lehajtast 3 mas szijra,,mert ugyanis a lapos szij hajtotta eddig csak az állandóan csúszott mászot ősze visza ,, de most.már jó lesz a 3 más szijal!!! holnap fel rakjuk a felhordot ,meg járasuk az udvaron ,,és lehet meni csepelni.. mi iten tartunk!!
Válasz #2495. hozzászólásra
Összehajtotta? Mi okozta?
Én is beszoptam az e 512 el ma !! Kimentem vágni kettot fordultam és össze hajtotta az egyik szalmarázóládát De szeresztem egy 20 asért megérte?? beraktam csak nem tudtam kipróbálni az eső miatt
Válasz #2488. hozzászólásra
Nálam nem volt probléma a tisztasággal 7-8% szemét levonás sztem korrekt.A szerelgetés a szar melo mikor össze érik mindkét kapás növény.Lenne két asztal akkor csak cserélgetni kéne.Ugyebár a gép átvan épitve a ferde megjo az oros és fka adapterhez egyaránt.4 éve van napra a termesztésbe 40-50ha bérrel eggyütt saját 20-30 mikor mennyi.3-4.5t/ha volt atermés idáig.2-be fel variálva tolom neki nyeli mint kacsa a nokedlit meg szecskázo is darálja a cuccot hátul.Oros 4011 zuzos megy a zuzo is.
Válasz #2491. hozzászólásra
2489hsz ra irtam bocsi. naprát csak csak elkaszabolja.