A régi tömítés több darabból volt összerakva és kiszakította a tömítést, beleraktuk az új egybe részest és akkor is nyomja az olajat a teknőnél + a csavarok is kilazultak.
Válasz #1781. hozzászólásra
A fotengej egyszer besult mert az olajszivatyu fogaskereke letort.Gondolom hogy akkor megtekeredet, mert koszorules utan jelenkezet a csavr kilazulasos sztori
Gyorsítva van a motor fordulat,kb 3000 re.A motor szíjtárcsához hozzá kell egy nagyobb szíjtárcsát csavarozni,ami meghajt egy kuplungot.Az enyémen egy mágnes kuplung volt,de úgy tudom van ebből több fajta megoldás is.Utána ez a kuplung vagy kapcsoló szerkezet hajtja meg az akku szekrény mögött.De még ott is van egy két spannoló.
Válasz #1778. hozzászólásra
Udv mindenkinek.Lenne egy kis problema .Vettem egy szalma szecskazot ,es ra szeretnem tenni az 514 esre. kerdem ,menyivel kel hogy forogjon egy ijen szecskazo.Direkt van meghajtva,vagy atjatszoval? A forgasi irany egyezik a dob forgasi iranyaval.?
Az asztal az majdnem ugyanaz de mégsem Az e514 kék,barna,zöld és az mdw e514 eseken a gabona asztalok egyformák. A perkins ott az asztal modosult kicsit. Meg a cd106 az abaj ,hogy nagy az asztal nem férünk el a düllöutakon.. Meg akinek van 106ja sokan visszaálltak e514-re
Az asztal az majdnem ugyanaz de mégsem Az e514 kék,barna,zöld és az mdw e514 eseken a gabona asztalok egyformák. A perkins ott az asztal modosult kicsit. Meg a cd106 az abaj ,hogy nagy az asztal nem férünk el a düllöutakon.. Meg akinek van 106ja sokan visszaálltak e514-re
A kettö tényleg ugyanaz csak 88tol MDW néven szalad. Azok a legdrágábbak a piacon.. Az,hogy vil zöld vagy éppen kék vagy barna tök mindeg,ha jol megvan csinálva. Minimál pici változás van az /mdw / be pár feszitö nem ugy van mint a régebbieken pl. A cd106 gondoljkodtam de az a baj,hogy sok utazás van és sokat eszik annyit fogyaszt uton mint aratáskor. Az MDW -piros vagy kék a perkins -motoron kivül nem sok a változtatás joystick esetleg. , de abbol egy norm az 4millio. Ugyhogy keresgetek 89-90es körüli mdw e514 est ha vki tud szoljon.
A világoszöldekről annyit,hogy nekünk arattak régebben olyannal.Minden évben ha eljött sose tudta levágni úgy hogy valami baja ne legyen.Volt olyan mikor egy táblában vagy 5 ször lyukadt ki a tartálya, meg mindig tört rajta valami.(pedig erre nincsenek nagy táblák)Világoszöldben is van két féle: van sima Fortschritt és van Fortschritt-MDW is.
Claas dominatoron (105,106)nem gondolkodtál még?
Vagy Perkins motoros 514-esen.A Perkins motor van a mi Claas-szunkban is.Nagyon megbízható a Perkins motor.
Nem tom. AMugy amiket felsoroltál azok csak karbantartási hibák... Az a gép hibátlan.. Na mind1 . Lehet veszek másikat mert unokatesom eladta az övét és átadná a melot. Nézegetem az mdw-ket azokat a világoszüldeket de mind egy fos,,, Találtam egyet ami normális 89es elég jonak mondhjato de 2,.500.000.ft ///ocson adtam el az enyémet////
Amúgy nekünk is voltak a Claas-ssal is hibák a nyáron:
szétszakadt az egész rostaszekrény,a motornál összetört a csapágy, elrepült a ventillátor, beszorult a magfelhordó,stb. Kétszer húzattuk haza .
Alapjában tényleg jó gép lett ez az 514-es csak van egy kis javítani való.
(De hát melyiken nincs)Csak huszon éves gépek.
Nem erre gondoltam hogy ez hiba,hanem pl.:folyik a hidraulika vezértömb,műszerek, visszajelzők nem jók,(csak az olajnyomásmérő),ki kell hegeszteni a hátulját, stb. Szerkezetileg, motorikusan rendeben van.
Cirok aratásnál annyi volt hogy eltört az asztalon a kaszamozgatónál az a nyeles szilent.
AZ nem hiba. Adagolon lelaztul egy csö az semmi... Az a hiba amikor a tarlon kell hardit cserélni egy napig a 40fokban leemelni az 1mázsás alkatrészt.. Meg ha defekt van az uton ,vagy ha leszakad a szalmarázoláda,vagy csapágyas a motor ,vagy beáll a lehajtás aratás közben na ezezk nekem voltak már..na ezek hibák.. :-D
Üdv. A gabona cucc van bent,ugye? Mindent hadjál ugy ahogy a buza vágáskor kell hagyni. A hátso rostán tekerj összefelé addig amig nem szorja rá a vonohorogra rá. A szeletz addig tekerd amig nem fujja ki és kész is a /premier/ áru.
Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni.
Ha valakinek lenne E 512 höz bescannelt gépkönyve eltudná-e nekem küldeni a szaboszabika601@freemail.hu e-mail cimre?
Előre is köszönöm
Atoll függ milyen kukorica asztalt használsz. Mind a kettőre fka asztalt használnak álltalába, az láncos meghajtásos, és mind a kettőre felrakható.
A gabona asztal ferdefelvonójába a 512esen egy szíj van, 514esen dupla szíj van.
13745 hozzászólás
Válasz #1795. hozzászólásra
Az olaj teknője más meg azt mondták hogy az adagolója is!
Válasz #1794. hozzászólásra
akkor ifa magyarul
Válasz #1791. hozzászólásra
gyári 512 es
Válasz #1792. hozzászólásra
nézd meg azért szerintem legalábbis azt hogy a karter mennyire erősen jön rajta
Válasz #1789. hozzászólásra
Nincs eltömödve mert jön a karter
Válasz #1790. hozzászólásra
Mert milyen van most benne ?
De úgy hallottam hogy ha ifa motort akarok belerakni akkor az adagolót és az olaj teknőt is ki kell cserélni igaz ez??
Válasz #1787. hozzászólásra
nézd meg a csövet amin távozik a karter gáz nincs-e eltömődve
Válasz #1786. hozzászólásra
Hát az is van bőven.
A régi tömítés több darabból volt összerakva és kiszakította a tömítést, beleraktuk az új egybe részest és akkor is nyomja az olajat a teknőnél + a csavarok is kilazultak.
Válasz #1783. hozzászólásra
Akkor szerintem nagy a karter gázod .
Válasz #1781. hozzászólásra
A fotengej egyszer besult mert az olajszivatyu fogaskereke letort.Gondolom hogy akkor megtekeredet, mert koszorules utan jelenkezet a csavr kilazulasos sztori
Válasz #1781. hozzászólásra
Nekem volt egy IFA motorom az mindig kitagitota az olajtekno csavarjait mire ra jotem a hibajara kikonyokolt
Válasz #1782. hozzászólásra
De kinyomta tiszta olaj volt a hűtő is meg a blokk.
Válasz #1781. hozzászólásra
Főtengely szimeringet nem nyomja ki ?
Sziasztok olyan gondom van az e 512 kombájnal hogy az olajteknőnél kinyom ja az új tömítést és utána az olajat. Mi lehet a baj?????
Gyorsítva van a motor fordulat,kb 3000 re.A motor szíjtárcsához hozzá kell egy nagyobb szíjtárcsát csavarozni,ami meghajt egy kuplungot.Az enyémen egy mágnes kuplung volt,de úgy tudom van ebből több fajta megoldás is.Utána ez a kuplung vagy kapcsoló szerkezet hajtja meg az akku szekrény mögött.De még ott is van egy két spannoló.
Válasz #1778. hozzászólásra
Udv mindenkinek.Lenne egy kis problema .Vettem egy szalma szecskazot ,es ra szeretnem tenni az 514 esre. kerdem ,menyivel kel hogy forogjon egy ijen szecskazo.Direkt van meghajtva,vagy atjatszoval? A forgasi irany egyezik a dob forgasi iranyaval.?
Az asztal az majdnem ugyanaz de mégsem Az e514 kék,barna,zöld és az mdw e514 eseken a gabona asztalok egyformák. A perkins ott az asztal modosult kicsit. Meg a cd106 az abaj ,hogy nagy az asztal nem férünk el a düllöutakon.. Meg akinek van 106ja sokan visszaálltak e514-re
Az asztal az majdnem ugyanaz de mégsem Az e514 kék,barna,zöld és az mdw e514 eseken a gabona asztalok egyformák. A perkins ott az asztal modosult kicsit. Meg a cd106 az abaj ,hogy nagy az asztal nem férünk el a düllöutakon.. Meg akinek van 106ja sokan visszaálltak e514-re
Válasz #1775. hozzászólásra
, de abbol egy norm az 4millio. Ugyhogy keresgetek 89-90es körüli mdw e514 est ha vki tud szoljon.
A kettö tényleg ugyanaz csak 88tol MDW néven szalad. Azok a legdrágábbak a piacon.. Az,hogy vil zöld vagy éppen kék vagy barna tök mindeg,ha jol megvan csinálva. Minimál pici változás van az /mdw / be pár feszitö nem ugy van mint a régebbieken pl. A cd106 gondoljkodtam de az a baj,hogy sok utazás van és sokat eszik annyit fogyaszt uton mint aratáskor. Az MDW -piros vagy kék a perkins -motoron kivül nem sok a változtatás joystick esetleg.
Válasz #1774. hozzászólásra

Az a kettö ugyan az,csak késöbb a cég MDW néven futott.
Válasz #1772. hozzászólásra
A világoszöldekről annyit,hogy nekünk arattak régebben olyannal.Minden évben ha eljött sose tudta levágni úgy hogy valami baja ne legyen.Volt olyan mikor egy táblában vagy 5 ször lyukadt ki a tartálya, meg mindig tört rajta valami.(pedig erre nincsenek nagy táblák)Világoszöldben is van két féle: van sima Fortschritt és van Fortschritt-MDW is.
Válasz #1772. hozzászólásra
Claas dominatoron (105,106)nem gondolkodtál még?
Vagy Perkins motoros 514-esen.A Perkins motor van a mi Claas-szunkban is.Nagyon megbízható a Perkins motor.
Válasz #1771. hozzászólásra
,,, Találtam egyet ami normális 89es elég jonak mondhjato de 2,.500.000.ft
///ocson adtam el az enyémet////
Nem tom. AMugy amiket felsoroltál azok csak karbantartási hibák... Az a gép hibátlan.. Na mind1 . Lehet veszek másikat mert unokatesom eladta az övét és átadná a melot. Nézegetem az mdw-ket azokat a világoszüldeket de mind egy fos
Válasz #1768. hozzászólásra
nt?
Vesztek helyette másik kombáj
Válasz #1768. hozzászólásra

Amúgy nekünk is voltak a Claas-ssal is hibák a nyáron:
szétszakadt az egész rostaszekrény,a motornál összetört a csapágy, elrepült a ventillátor, beszorult a magfelhordó,stb. Kétszer húzattuk haza .
Alapjában tényleg jó gép lett ez az 514-es csak van egy kis javítani való.
(De hát melyiken nincs)Csak huszon éves gépek.
Válasz #1768. hozzászólásra
Nem erre gondoltam hogy ez hiba,hanem pl.:folyik a hidraulika vezértömb,műszerek, visszajelzők nem jók,(csak az olajnyomásmérő),ki kell hegeszteni a hátulját, stb. Szerkezetileg, motorikusan rendeben van.
Cirok aratásnál annyi volt hogy eltört az asztalon a kaszamozgatónál az a nyeles szilent.
Válasz #1767. hozzászólásra

AZ nem hiba. Adagolon lelaztul egy csö az semmi... Az a hiba amikor a tarlon kell hardit cserélni egy napig a 40fokban leemelni az 1mázsás alkatrészt.. Meg ha defekt van az uton ,vagy ha leszakad a szalmarázoláda,vagy csapágyas a motor ,vagy beáll a lehajtás aratás közben na ezezk nekem voltak már..na ezek hibák.. :-D
Válasz #1766. hozzászólásra
Nem eladó.Tényleg nem sok hibája van, de azért van.
Amúgy hazafelé valahogy lelazult az adagolón a gázolaj visszafolyó cső.Kicsit folyt a gázolaj.
Válasz #1763. hozzászólásra

Amugy de. De vissza is venném nem elado?
Üdv.Nem tudna valaki küldeni E-mail-ben 514-es gépkönyvet? meg koszonem!
Válasz #1762. hozzászólásra

Nem akart felborulni a kombájn ,a raktárkészleteken ??
Válasz #1761. hozzászólásra
Amugy nem most adtál el egy 514-est?
Válasz #1761. hozzászólásra
Köszönöm a segítséget.Már tegnap levágtuk.
Válasz #1759. hozzászólásra

Üdv. A gabona cucc van bent,ugye? Mindent hadjál ugy ahogy a buza vágáskor kell hagyni. A hátso rostán tekerj összefelé addig amig nem szorja rá a vonohorogra rá. A szeletz addig tekerd amig nem fujja ki és kész is a /premier/ áru.
Válasz #1749. hozzászólásra
semmi ha az FKA asztalra gondolsz! a gabonában különböznek!
Ti milyen beállítással vágtátok?
Mi szinte úgy vágtuk mint a búzát.
Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni.
Ha valakinek lenne E 512 höz bescannelt gépkönyve eltudná-e nekem küldeni a szaboszabika601@freemail.hu e-mail cimre?
Előre is köszönöm
Válasz #1756. hozzászólásra
Mi vágtunk tegnap, de kicsit szemetes lett.
Válasz #1755. hozzászólásra
524-el igen
Valaki vágott már 514-essel takarmánycirkot?
Üdv.Nem tudna valaki küldeni E-mail-ben 514-es gépkönyvet?
Lenne még egy kérdésem mi a különbség a e-512 és az e-514 között a belsejére gondoltam pl: rosták felhordok stb? Venni szeretnék valamilyent.
Köszönöm válaszokat.
Válasz #1749. hozzászólásra
Atoll függ milyen kukorica asztalt használsz. Mind a kettőre fka asztalt használnak álltalába, az láncos meghajtásos, és mind a kettőre felrakható.
A gabona asztal ferdefelvonójába a 512esen egy szíj van, 514esen dupla szíj van.
Válasz #1749. hozzászólásra
A meghajtás!
Az 512-es lánc az 514-es ékszíj hajtású.
Meg tudná nekem valaki mondani mi a különbség az e-512 és a e-514 kukorica ferde felhordó között?
Zöld rendszámra lassú jármű biztosítást kötöttem, 11000 forint ,durván egy évre.
Válasz #1746. hozzászólásra
3 munkahengerrel 25-30g körül gondolom,kettővel kínlódva emeli a szárzúzóst.