Gázolaj árak 631 Ft Benzin árak 615 Ft EUR 398.09 Ft USD 367.38 Ft CHF 417.01 Ft GBP 474.16 Ft

Fórum

Fortschritt E-514 kombájn

Létrehozta: Vendég , 2008-02-16 21:05:54

Kedvencekhez Segítség

13745 hozzászólás
#1795 mtz 50 mtz 80
2011-11-21 21:31:23

Válasz #1795. hozzászólásra

Az olaj teknője más meg azt mondták hogy az adagolója is!

#1792 Hús Futár
2011-11-21 21:17:49

Válasz #1792. hozzászólásra

nézd meg azért szerintem legalábbis azt hogy a karter mennyire erősen jön rajta

#1791 mtz 50 mtz 80
2011-11-21 21:16:47

Válasz #1789. hozzászólásra

Nincs eltömödve mert jön a karter

#1790 Hús Futár
2011-11-21 21:16:20

Válasz #1790. hozzászólásra

Mert milyen van most benne ?

#1789 mtz 50 mtz 80
2011-11-21 21:13:51

De úgy hallottam hogy ha ifa motort akarok belerakni akkor az adagolót és az olaj teknőt is ki kell cserélni igaz ez??

#1788 Hús Futár
2011-11-21 21:10:38

Válasz #1787. hozzászólásra
nézd meg a csövet amin távozik a karter gáz nincs-e eltömődve

#1787 mtz 50 mtz 80
2011-11-21 21:10:29

Válasz #1786. hozzászólásra

Hát az is van bőven.

#1786 mtz 50 mtz 80
2011-11-21 21:09:02

A régi tömítés több darabból volt összerakva és kiszakította a tömítést, beleraktuk az új egybe részest és akkor is nyomja az olajat a teknőnél + a csavarok is kilazultak.

#1785 Hús Futár
2011-11-21 21:06:27

Válasz #1783. hozzászólásra
Akkor szerintem nagy a karter gázod .

Nincs profilkép
#1784 wagner laszlo
2011-11-21 20:53:31

Válasz #1781. hozzászólásra
A fotengej egyszer besult mert az olajszivatyu fogaskereke letort.Gondolom hogy akkor megtekeredet, mert koszorules utan jelenkezet a csavr kilazulasos sztori

Nincs profilkép
#1783 wagner laszlo
2011-11-21 20:42:29

Válasz #1781. hozzászólásra
Nekem volt egy IFA motorom az mindig kitagitota az olajtekno csavarjait mire ra jotem a hibajara kikonyokolt

#1782 mtz 50 mtz 80
2011-11-21 20:39:37

Válasz #1782. hozzászólásra

De kinyomta tiszta olaj volt a hűtő is meg a blokk.

#1781 Hús Futár
2011-11-21 19:59:52

Válasz #1781. hozzászólásra
Főtengely szimeringet nem nyomja ki ?

#1780 mtz 50 mtz 80
2011-11-21 13:57:21

Sziasztok olyan gondom van az e 512 kombájnal hogy az olajteknőnél kinyom ja az új tömítést és utána az olajat. Mi lehet a baj?????smile helpsmilie

#1779 medikus
2011-11-20 20:45:30

Gyorsítva van a motor fordulat,kb 3000 re.A motor szíjtárcsához hozzá kell egy nagyobb szíjtárcsát csavarozni,ami meghajt egy kuplungot.Az enyémen egy mágnes kuplung volt,de úgy tudom van ebből több fajta megoldás is.Utána ez a kuplung vagy kapcsoló szerkezet hajtja meg az akku szekrény mögött.De még ott is van egy két spannoló.

Nincs profilkép
#1778 wagner laszlo
2011-11-20 17:55:31

Válasz #1778. hozzászólásra
Udv mindenkinek.Lenne egy kis problema .Vettem egy szalma szecskazot ,es ra szeretnem tenni az 514 esre. kerdem ,menyivel kel hogy forogjon egy ijen szecskazo.Direkt van meghajtva,vagy atjatszoval? A forgasi irany egyezik a dob forgasi iranyaval.?

Nincs profilkép
#1777 Istikém
2011-11-15 19:52:23

Az asztal az majdnem ugyanaz de mégsem Az e514 kék,barna,zöld és az mdw e514 eseken a gabona asztalok egyformák. A perkins ott az asztal modosult kicsit. Meg a cd106 az abaj ,hogy nagy az asztal nem férünk el a düllöutakon.. Meg akinek van 106ja sokan visszaálltak e514-resmile aikido

Nincs profilkép
#1776 Istikém
2011-11-15 19:52:22

Az asztal az majdnem ugyanaz de mégsem Az e514 kék,barna,zöld és az mdw e514 eseken a gabona asztalok egyformák. A perkins ott az asztal modosult kicsit. Meg a cd106 az abaj ,hogy nagy az asztal nem férünk el a düllöutakon.. Meg akinek van 106ja sokan visszaálltak e514-resmile aikido

Nincs profilkép
#1775 Istikém
2011-11-15 19:50:23

Válasz #1775. hozzászólásra

A kettö tényleg ugyanaz csak 88tol MDW néven szalad. Azok a legdrágábbak a piacon.. Az,hogy vil zöld vagy éppen kék vagy barna tök mindeg,ha jol megvan csinálva. Minimál pici változás van az /mdw / be pár feszitö nem ugy van mint a régebbieken pl. A cd106 gondoljkodtam de az a baj,hogy sok utazás van és sokat eszik annyit fogyaszt uton mint aratáskor. Az MDW -piros vagy kék a perkins -motoron kivül nem sok a változtatás joystick esetleg. smile rolleyes , de abbol egy norm az 4millio. Ugyhogy keresgetek 89-90es körüli mdw e514 est ha vki tud szoljon.

#1774 zt tomi
2011-11-15 19:30:14

Válasz #1774. hozzászólásra

Az a kettö ugyan az,csak késöbb a cég MDW néven futott.smile smile

#1773 robika52
2011-11-15 19:24:40

Válasz #1772. hozzászólásra

A világoszöldekről annyit,hogy nekünk arattak régebben olyannal.Minden évben ha eljött sose tudta levágni úgy hogy valami baja ne legyen.Volt olyan mikor egy táblában vagy 5 ször lyukadt ki a tartálya, meg mindig tört rajta valami.(pedig erre nincsenek nagy táblák)Világoszöldben is van két féle: van sima Fortschritt és van Fortschritt-MDW is.

#1772 robika52
2011-11-15 19:17:13

Válasz #1772. hozzászólásra

Claas dominatoron (105,106)nem gondolkodtál még?
Vagy Perkins motoros 514-esen.A Perkins motor van a mi Claas-szunkban is.Nagyon megbízható a Perkins motor.

Nincs profilkép
#1771 Istikém
2011-11-15 17:30:22

Válasz #1771. hozzászólásra

Nem tom. AMugy amiket felsoroltál azok csak karbantartási hibák... Az a gép hibátlan.. Na mind1 . Lehet veszek másikat mert unokatesom eladta az övét és átadná a melot. Nézegetem az mdw-ket azokat a világoszüldeket de mind egy fossmile whistling,,, Találtam egyet ami normális 89es elég jonak mondhjato de 2,.500.000.ftsmile scared ///ocson adtam el az enyémet////

#1770 robika52
2011-11-15 12:31:36

Válasz #1768. hozzászólásra

Vesztek helyette másik kombájsmile confusednt?

#1769 robika52
2011-11-15 09:51:37

Válasz #1768. hozzászólásra

Amúgy nekünk is voltak a Claas-ssal is hibák a nyáron:
szétszakadt az egész rostaszekrény,a motornál összetört a csapágy, elrepült a ventillátor, beszorult a magfelhordó,stb. Kétszer húzattuk haza . smile biggrin
Alapjában tényleg jó gép lett ez az 514-es csak van egy kis javítani való.
(De hát melyiken nincs)Csak huszon éves gépek.

#1768 robika52
2011-11-15 09:40:12

Válasz #1768. hozzászólásra

Nem erre gondoltam hogy ez hiba,hanem pl.:folyik a hidraulika vezértömb,műszerek, visszajelzők nem jók,(csak az olajnyomásmérő),ki kell hegeszteni a hátulját, stb. Szerkezetileg, motorikusan rendeben van.
Cirok aratásnál annyi volt hogy eltört az asztalon a kaszamozgatónál az a nyeles szilent.

Nincs profilkép
#1767 Istikém
2011-11-15 08:40:04

Válasz #1767. hozzászólásra

AZ nem hiba. Adagolon lelaztul egy csö az semmi... Az a hiba amikor a tarlon kell hardit cserélni egy napig a 40fokban leemelni az 1mázsás alkatrészt.. Meg ha defekt van az uton ,vagy ha leszakad a szalmarázoláda,vagy csapágyas a motor ,vagy beáll a lehajtás aratás közben na ezezk nekem voltak már..na ezek hibák.. :-Dsmile rolleyes

#1766 robika52
2011-11-15 07:34:10

Válasz #1766. hozzászólásra

Nem eladó.Tényleg nem sok hibája van, de azért van.
Amúgy hazafelé valahogy lelazult az adagolón a gázolaj visszafolyó cső.Kicsit folyt a gázolaj.

Nincs profilkép
#1765 Istikém
2011-11-14 19:43:01

Válasz #1763. hozzászólásra

Amugy de. De vissza is venném nem elado?smile aikido

#1764 ananasz76
2011-11-14 18:28:54

Üdv.Nem tudna valaki küldeni E-mail-ben 514-es gépkönyvet? meg koszonem!smile thumbupcool

#1763 Zoli 63
2011-11-13 19:56:10

Válasz #1762. hozzászólásra

Nem akart felborulni a kombájn ,a raktárkészleteken ?? smile biggrin

#1762 robika52
2011-11-13 19:51:38

Válasz #1761. hozzászólásra

Amugy nem most adtál el egy 514-est?

#1761 robika52
2011-11-13 19:50:34

Válasz #1761. hozzászólásra

Köszönöm a segítséget.Már tegnap levágtuk.

Nincs profilkép
#1760 Istikém
2011-11-13 17:12:26

Válasz #1759. hozzászólásra

Üdv. A gabona cucc van bent,ugye? Mindent hadjál ugy ahogy a buza vágáskor kell hagyni. A hátso rostán tekerj összefelé addig amig nem szorja rá a vonohorogra rá. A szeletz addig tekerd amig nem fujja ki és kész is a /premier/ áru. smile aikido

#1759 horesz01
2011-11-09 21:08:40

Válasz #1749. hozzászólásra

semmi ha az FKA asztalra gondolsz! a gabonában különböznek!

#1758 robika52
2011-11-06 19:24:32

Ti milyen beállítással vágtátok?
Mi szinte úgy vágtuk mint a búzát.

#1757 mtz 50 mtz 80
2011-11-06 19:24:27

Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni.
Ha valakinek lenne E 512 höz bescannelt gépkönyve eltudná-e nekem küldeni a szaboszabika601@freemail.hu e-mail cimre?
Előre is köszönömsmile helpsmilie

#1756 robika52
2011-11-06 19:22:53

Válasz #1756. hozzászólásra
Mi vágtunk tegnap, de kicsit szemetes lett.

#1754 robika52
2011-11-06 19:17:06

Valaki vágott már 514-essel takarmánycirkot?

#1753 robika52
2011-11-05 18:50:36

Üdv.Nem tudna valaki küldeni E-mail-ben 514-es gépkönyvet?

Nincs profilkép
#1752 rsándor
2011-11-05 18:10:55

Lenne még egy kérdésem mi a különbség a e-512 és az e-514 között a belsejére gondoltam pl: rosták felhordok stb? Venni szeretnék valamilyent.

Nincs profilkép
#1751 rsándor
2011-10-30 21:07:09

Köszönöm válaszokat.

#1750 KalmárGazda
2011-10-30 19:03:20

Válasz #1749. hozzászólásra

Atoll függ milyen kukorica asztalt használsz. Mind a kettőre fka asztalt használnak álltalába, az láncos meghajtásos, és mind a kettőre felrakható.
A gabona asztal ferdefelvonójába a 512esen egy szíj van, 514esen dupla szíj van.

#1749 1025
2011-10-30 18:40:58

Válasz #1749. hozzászólásra

A meghajtás!
Az 512-es lánc az 514-es ékszíj hajtású.

Nincs profilkép
#1748 rsándor
2011-10-30 18:14:08

Meg tudná nekem valaki mondani mi a különbség az e-512 és a e-514 kukorica ferde felhordó között?

#1747 medikus
2011-10-12 20:34:10

Zöld rendszámra lassú jármű biztosítást kötöttem, 11000 forint ,durván egy évre.

#1746 Czanik Sanyi
2011-10-12 16:34:32

Válasz #1746. hozzászólásra

3 munkahengerrel 25-30g körül gondolom,kettővel kínlódva emeli a szárzúzóst.

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]