Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
ugyanaz,de ez nagyon töri a szemet,és ezt idén ki szeretném küszöbölni.
nem láttam még képet sem róla, de sajnos a környéken sincs egy 14es sem,hogy meglessem.
esetleg tudsz róla képet feltenni?
Megtörtént a gépvásárlás, most már én is egy Fortschritt E 514-es boldog tulajdonosa vagyok.
Ha valaki tudna egy gépkönyvet küldeni nekem azt nagyon megköszönném.
Az e-mail címem : frigyes.lepp@freemail.hu
Szia, már megtaláltam a számot, igazából minden érdekel 514-eshez ami gyári új, vagy jó állapotú bontott alkatrész.Most újítok fel egy romhalmazt,alvázig lebontottam, most kezdem újralemezelni a kasznit és a tartályt... Tehát akinek van eredeti gyári cucca az érdekel./ reális áron /
Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.
Üdvözlet fórumlakók!Az lenne a kérdésem,hogy E514 kombájnra szecskázó meghajtási módokat képben esetleg valaki tudna-e küldeni!Én amivel dolgozok azon eredetileg mágneskapcsolós lenne!Namost ez a mágneskapcsoló elromlott már régen leszerelték és a főtengely végéről lett hajtva ami ennek a mágnecskapolócs hajtásnak a belső ékszíjtárcsája!A feszítés meg lett oldva csak viszont szerintem nem fain,mert a rugó ami feszíteni nem ébreszt akkora erőt,hogy megspanolja a szíjjat!Szóval ha tudtok valamit írjatok!Szívesen lefényképezem és esetleg fel is rakom a képet vagy msnen skypeon bárkinek átküldöm!ÜDv. Gábor
Találtam a közelünkben egy 14-est. Oros kukiasztal van hozzá, és a hűtőrendszere is át van variálva ilyen forgósra. 105-ös domiról talán.
Kérnek érte 2 millát, szerintetek meg lehet érte adni?
Isti. Megadtam egy tel. számot a barátodnak remélem ott tudnak segiteni,egy bontó müködött ot ,én két éve voltam ott fordulatmérő óráért,akkor volt minden,ha üzemel nem kell nagyon reklámozni.
Majd holnap utána nézek,Nekem volt tengelycsonkostól,de elajándékoztam egy gyereknek,pótkocsit akart csinálni belőlük,de úgytudom nem lett belőle semmi.Ha megvan majd szólok.
az 516 osba nem tudom h milyen kerekek vannak de az tuti h a 12esbe és v.kocsiba 5 csavaros van ami nekem sajnos nem jó de h mi a fenének csinált a buzi német 50 fajtát ezt nem értem
üdv érdeklődnék h nincse esetleg valakinek e-514 re hátsó kerékagy 6csavaros előre is köszönöm vagy ha esetleg tudtok valahol és megadnátok a címet az megköszönném :D
a szelep vezető eltörhetett és kopog mint egy harkály....!
valószínű,hogy a dugót is lerendezte,de az nem gond...!
csak a henger fej és a himba és az emelőszár!!
De még nem láttam bele eddig pedig(saját az autó)
13741 hozzászólás
Válasz #1585. hozzászólásra
Lefényképeztem a búza dobkosarat,a kuk felfogatása ua.
http://kepfeltoltes.hu/view/110726/F_nyk_p0204_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110726/F_nyk_p0205_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110726/F_nyk_p0206_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Válasz #1590. hozzászólásra
hali! nézz be légyszíves a 106 -os topikba tettem fel egy kérdést, hátha tudsz okosat mondani!
Válasz #1589. hozzászólásra
Szerintem is gyors lesz a dobfordulat
Ki keresed alkatrész javítóanyag Bükkhegyit.Ő rakott fel képeket,ott találsz róla.Biztos nagy a dob fordulat,A 14-es letudja venni300ra is.
Válasz #1587. hozzászólásra
az fasza akkor lesz buli rendesen
Válasz #1586. hozzászólásra
Holnap kezdődik a siroki banzáj!!!
Válasz #1585. hozzászólásra
Milyen dobhézaggal és milyen dob fordulattal vágod a kukit ?
Válasz #1584. hozzászólásra
ugyanaz,de ez nagyon töri a szemet,és ezt idén ki szeretném küszöbölni.
nem láttam még képet sem róla, de sajnos a környéken sincs egy 14es sem,hogy meglessem.
esetleg tudsz róla képet feltenni?
Méretre ugyan az a gabona kosár is,csak az egy kicsit gyengébb.Fényképről mit állapítasz meg?
Melyik része kellene az 514-es szivattyúnak? A kicsi vagy a nagy.Mi a bajod? Bemértétek a szivattyút?
Válasz #1581. hozzászólásra
vagyis inkább a felfogatása érdekelne, 1240-es epplebe kellene. sok alakatrészt 514esről szoktunk átrakni,hátha ez is egyezne.
sziasztok!
e514-es kukorica dobkosaráról tud valaki nekem egy jó kis rajzot adni?
Válasz #1579. hozzászólásra
516-os van kettö is,de azt nem tudom jó-e
sziasztok segítségre lenne szükségem!! sürgősen kellene nekem egy 514 es hidraulika szivatyú aki tud az írjon! köszönöm!!!
Sziasztok!
Megtörtént a gépvásárlás, most már én is egy Fortschritt E 514-es boldog tulajdonosa vagyok.
Ha valaki tudna egy gépkönyvet küldeni nekem azt nagyon megköszönném.
Az e-mail címem : frigyes.lepp@freemail.hu
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv.: Frici
Válasz #1576. hozzászólásra
Szia, már megtaláltam a számot, igazából minden érdekel 514-eshez ami gyári új, vagy jó állapotú bontott alkatrész.Most újítok fel egy romhalmazt,alvázig lebontottam, most kezdem újralemezelni a kasznit és a tartályt... Tehát akinek van eredeti gyári cucca az érdekel./ reális áron /
Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.
milyen dolgok érdekelnének??????? telszám a kombájnhirdetésben van........ :D
Válasz #1525. hozzászólásra
Szia. Engem érdekelnének a dolgaid, légy szíves küldj árakat. Az elérhetőségem 06-30-438-2888. Köszi.
Üdvözlet fórumlakók!Az lenne a kérdésem,hogy E514 kombájnra szecskázó meghajtási módokat képben esetleg valaki tudna-e küldeni!Én amivel dolgozok azon eredetileg mágneskapcsolós lenne!Namost ez a mágneskapcsoló elromlott már régen leszerelték és a főtengely végéről lett hajtva ami ennek a mágnecskapolócs hajtásnak a belső ékszíjtárcsája!A feszítés meg lett oldva csak viszont szerintem nem fain,mert a rugó ami feszíteni nem ébreszt akkora erőt,hogy megspanolja a szíjjat!Szóval ha tudtok valamit írjatok!Szívesen lefényképezem és esetleg fel is rakom a képet vagy msnen skypeon bárkinek átküldöm!ÜDv. Gábor
Sziasztok!
Találtam a közelünkben egy 14-est. Oros kukiasztal van hozzá, és a hűtőrendszere is át van variálva ilyen forgósra. 105-ös domiról talán.
Kérnek érte 2 millát, szerintetek meg lehet érte adni?
Szia Istikém, engem érdekelnek a dolgaid írj légyszíves egy telefonszámot. Köszi.
a telszámot megkaptam és köszönömb de sajnos ott se lehet kapni 1hete voltam náluk
Isti. Megadtam egy tel. számot a barátodnak remélem ott tudnak segiteni,egy bontó müködött ot ,én két éve voltam ott fordulatmérő óráért,akkor volt minden,ha üzemel nem kell nagyon reklámozni.
huhhh köszönöm hát ez nekem most "életmentő" lenne esetleg egy tel.számot tudnál adni???
Majd holnap utána nézek,Nekem volt tengelycsonkostól,de elajándékoztam egy gyereknek,pótkocsit akart csinálni belőlük,de úgytudom nem lett belőle semmi.Ha megvan majd szólok.
az 516 osba nem tudom h milyen kerekek vannak de az tuti h a 12esbe és v.kocsiba 5 csavaros van ami nekem sajnos nem jó de h mi a fenének csinált a buzi német 50 fajtát ezt nem értem
Válasz #1565. hozzászólásra
Az biztos hogy a Megába már beleraktam a vágokocsi kerekét muszájbol,és aratott is mig megjavitották a kereket
Válasz #1564. hozzászólásra
ebből kifolyólag az agy sem passzol ez tuti .
Válasz #1563. hozzászólásra
Tamás neki csak kerékagy kellene
Válasz #1562. hozzászólásra
nem passzol az a kerék ami neked van az az 512-esbe jó az 514-esben 12,5*20-as van ha jól emlékszem .
Válasz #1561. hozzászólásra
lehet,de a mienkbe az 516-os kocsi tengelye van az 6 csavaros
nem stimmel rá mert a v.kocsié csak 5 csavaros
Válasz #1559. hozzászólásra
a vágoasztalkocsié stimmel rá ugy tudom
üdv érdeklődnék h nincse esetleg valakinek e-514 re hátsó kerékagy 6csavaros előre is köszönöm vagy ha esetleg tudtok valahol és megadnátok a címet az megköszönném :D
ilyenn lett a matrica amit csináltattam 5000 ftba csinálták meg!
Válasz #1553. hozzászólásra
Bocsánat, futva olvastam.
Válasz #1554. hozzászólásra
Jogos,egyik volt a PU_2, ha jól emlékszem . A gaz 67 lehetett az oldal szelepelt ,de olyan régen volt.
Válasz #1547. hozzászólásra
hali Sanyi,a gaz 66-os V8-as volt,a gaz 69-es alulszelepelt,csak késöbb raktak bele zsuk motorokat
Válasz #1552. hozzászólásra
1543-hszt elolvasván írtam,hogy egy harkály költözött bele...
Válasz #1551. hozzászólásra
Azt nem írtad hogy a hangja förtelmes.Amúgy meg egy piros pont a gyors diagnózisért.
Válasz #1550. hozzászólásra
Megvan a bibi!!
Szeleprugó törés szelep elhajlás szelepvezető darabok a dugóban,hengerfej kuka, jó volt a tippem
Válasz #1549. hozzászólásra
Valamikor volt nekem is hobbiból a Tisza partján/eladtam/, azután annak az árából hoztam gépeket D-ből.
Válasz #1548. hozzászólásra
Tudod a szőlővel törődni kell,hogy
(saját)
borod legyen!!
Válasz #1546. hozzászólásra
A zárójel fogott meg.
Válasz #1544. hozzászólásra
66 Raj Gaz meg a Molotov, ha jól emlékszem. A 69-es már felül szelepelt volt
Válasz #1545. hozzászólásra
Míííííííííí van???
Válasz #1543. hozzászólásra
Válasz #1542. hozzászólásra
Gaz 66 vagy gaz 69(rajgaz)
Válasz #1542. hozzászólásra
a szelep vezető eltörhetett és kopog mint egy harkály....!
valószínű,hogy a dugót is lerendezte,de az nem gond...!
csak a henger fej és a himba és az emelőszár!!
De még nem láttam bele eddig pedig(saját az autó)