Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #679. hozzászólásra
Úgy emlékszem hogy nincs benne de ha tévedek akkor bocs . A hirdetés amit feltettél arról a bontott 106-osról van mert nem tudom megnyitni ?
Válasz #676. hozzászólásra
Az átszerelés egy délelőtt meg van kényelmesen csak kell egy segítség hozzá :
Gabona ferde felbakolása olyan helyre ahol ott marad tavaszig vagy spec kocsira rakás , munkahengerek lekötáse + felső biztosító csapok kivéle aztán letolatás róla vagy kocsin kihúzása a gép elől . Dobkosár teljesen leengedése azzal a karral amit a fülkébe beszálláskor kell átlépni utána elől két anyát letekersz a dobkosár tartóról meg hárul is a két anyát letekered utána a kart vissza nyomod eredeti állásba . A dobkosár alá teszel egy fadarabot vagy egy csövet .A dobkosárból kiveszed a csapot amiket el kell egy negyed fordulatot fordítani hogy ki tudd húzni . A jobb hátsó csap a menet variátor meghajtó tárcsája mögött van amit én leveszek az öreg szakik csak fellazítanak és úgy veszik ki a csapot . Utána kiemelitek a gabona dobkosarat és beteszitek a helyére a kuki dobkosarat de annak is legyen valami alatta ami megemeli kicsit hogy a csapokat belehessen tenni . Berakod a csapokat utána vissza illeszted a meneteket és újból felemeled a kart a fülke ajtajában így rátudod tenni az anyákat . Az anyák rákapatása után megint eredeti helyzetbe nyomod a kart és a menetek segítségével beállítod a dobhézagot nagyjából amit a fülkéből tudsz majd finomítani ha kell . A finom állító azon a karon van amit eddig mozgattunk . Ha eddig megvagy akkor ráállsz a géppel vagy kocsin alátolod a kuki ferdefelvonót berakod a felső biztosítókat és bekötöd a munka hengereket .
Hátul kiveszed a z állítható rostákat ( zsalu rosta ) és kicserélrd alatta az osztályzó rostát majd vissza a zsalu rostákat és kész .
Válasz #676. hozzászólásra
Abba homok világban csak bérmunkáznak velük mert kevés területen dolgoznak de olyan hozamok mellett nincs nagyon kihasználva a gép .
Lehet nekem azért nem nehéz benyomni mert megszoktam . Nincs semmi rásegítő .
Válasz #671. hozzászólásra
Minőségre nem nagy a külömbség árban meg veri toronymagsan a 14-es a claast . Komfortra jobb a claas bár egy kondival már a 14 is van olyan mint a claas
A kuplungot mint bármelyikmechanikus kuplungot de nem kell tövig nyomni elég 3/4-ig mert ha jár az aztal meg hajtása akkor a tövig nyomással tudod leállítani
Válasz #667. hozzászólásra
És ugyan ott van vele mint a 14-essel mert se klíma se szecskázó se kuki asztl se átszerelő készlet a kukihoz . Egyik kollega tavasszal vett egy 208-as megát és nem volt hozzá doblassító ami az axiálnál 1,5 milla volt augusztus végén .
Válasz #663. hozzászólásra
Ez Zákányszéken van ez az ürge egy harmadik semmi köze se a Szögihez se a Csótihoz . Most találtam az aprók között . Láttam már élőben a gépet bár csak futólag mert voltam repce toldatot nézni ennél az ürgénél
a hütöt fujni szoktuk:)120ha 4szer az karcsu legalább 60 szor kellett volna,azt nem hiszem hogy nem ette az olajat,gondolkozz olyan mint ha befogná valaki az orod:)
13741 hozzászólás
Mondjuk ha úgyis szecskázol, akkor még jól is jöhet, hogy töri.
Válasz #687. hozzászólásra
miért nem?
Válasz #687. hozzászólásra
Nagyon töri a szalmát ? Ezek Commaderek voltak ?
Akkor lehet hogy nem vált be annyira ez a technika?
Válasz #684. hozzászólásra
ez egy ötládás gép mérete,nagyon jo teljesitménnyű, csak bálázni nem lehet utána
Válasz #684. hozzászólásra
van benne 8-10 cséplő dob még plusszba
Válasz #679. hozzászólásra
Úgy emlékszem hogy nincs benne de ha tévedek akkor bocs . A hirdetés amit feltettél arról a bontott 106-osról van mert nem tudom megnyitni ?
Válasz #681. hozzászólásra
nincs szalmarázóládája ,hengerek vannak helyette
Válasz #681. hozzászólásra
Én se tudom milyen lehet, de furcsa hogy olyan rövid.
Mindenesetre látszik, hogy a fiatalságát nem Mo-on töltötte...
Válasz #676. hozzászólásra
Az átszerelés egy délelőtt meg van kényelmesen csak kell egy segítség hozzá :
Gabona ferde felbakolása olyan helyre ahol ott marad tavaszig vagy spec kocsira rakás , munkahengerek lekötáse + felső biztosító csapok kivéle aztán letolatás róla vagy kocsin kihúzása a gép elől . Dobkosár teljesen leengedése azzal a karral amit a fülkébe beszálláskor kell átlépni utána elől két anyát letekersz a dobkosár tartóról meg hárul is a két anyát letekered utána a kart vissza nyomod eredeti állásba . A dobkosár alá teszel egy fadarabot vagy egy csövet .A dobkosárból kiveszed a csapot amiket el kell egy negyed fordulatot fordítani hogy ki tudd húzni . A jobb hátsó csap a menet variátor meghajtó tárcsája mögött van amit én leveszek az öreg szakik csak fellazítanak és úgy veszik ki a csapot . Utána kiemelitek a gabona dobkosarat és beteszitek a helyére a kuki dobkosarat de annak is legyen valami alatta ami megemeli kicsit hogy a csapokat belehessen tenni . Berakod a csapokat utána vissza illeszted a meneteket és újból felemeled a kart a fülke ajtajában így rátudod tenni az anyákat . Az anyák rákapatása után megint eredeti helyzetbe nyomod a kart és a menetek segítségével beállítod a dobhézagot nagyjából amit a fülkéből tudsz majd finomítani ha kell . A finom állító azon a karon van amit eddig mozgattunk . Ha eddig megvagy akkor ráállsz a géppel vagy kocsin alátolod a kuki ferdefelvonót berakod a felső biztosítókat és bekötöd a munka hengereket .
Hátul kiveszed a z állítható rostákat ( zsalu rosta ) és kicserélrd alatta az osztályzó rostát majd vissza a zsalu rostákat és kész .
Válasz #680. hozzászólásra
ez tényleg jó és az ára is
de milyen az a 114? nem hallottam róla
Ehhez mit szóltok?
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert11664969.html
Válasz #669. hozzászólásra
Honnan tudod, hogy nincs benne klima?
Válasz #676. hozzászólásra
Abba homok világban csak bérmunkáznak velük mert kevés területen dolgoznak de olyan hozamok mellett nincs nagyon kihasználva a gép .
Lehet nekem azért nem nehéz benyomni mert megszoktam . Nincs semmi rásegítő .
Jól néz ki élőben is és tető alatt volt tárolva
Válasz #668. hozzászólásra
nem néz ki rosszúl igy képről
Válasz #672. hozzászólásra
ők régen vették és azóta bérmunkáztak vele?
mennyi óra lehet bennük?
Válasz #673. hozzászólásra
:)
Válasz #672. hozzászólásra
sajnos én csak leállítva ültem a fülkébe és benyomtam a kuplungot, hát elég nehéz volt
mikor jár a motor, akkor van valami rásegítés?
Válasz #671. hozzászólásra
Minőségre nem nagy a külömbség árban meg veri toronymagsan a 14-es a claast . Komfortra jobb a claas bár egy kondival már a 14 is van olyan mint a claas
Válasz #670. hozzászólásra
1-2 évesen Németből hozták meg vettek újonan .
A kuplungot mint bármelyikmechanikus kuplungot de nem kell tövig nyomni elég 3/4-ig mert ha jár az aztal meg hajtása akkor a tövig nyomással tudod leállítani
Válasz #669. hozzászólásra
claas és forshritt ég és föld a kettő.
Válasz #669. hozzászólásra
honnan szerzik be Zá..-on ezt a sok MDW-t?
a kuplungot hogyan használod és mennyire nehéz benyomni?
mennyire munkaigényes a kukira történő átszerelés?
Válasz #667. hozzászólásra
És ugyan ott van vele mint a 14-essel mert se klíma se szecskázó se kuki asztl se átszerelő készlet a kukihoz . Egyik kollega tavasszal vett egy 208-as megát és nem volt hozzá doblassító ami az axiálnál 1,5 milla volt augusztus végén .
Válasz #667. hozzászólásra
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert11640541.html
Géza,itt egy jó kombájn!
Kép nagyítása
Apróhirdetés részletei
Régió: Veszprém megye - Pápa
Apróhirdetés részletei
Hirdetés típusa: Kínál
Márka: Claas
Típus: Dominator 106
Állapot: Használt
Gyártási év: 1900
Apróhirdetés szövege
Claas Dominator 106 típusú kombájn, 6 hengeres Mercedes motorral, 4,5m vágóasztallal, repcekaszával, vágóasztalkocsival, szalmaszecskázóval, jó műszaki állapotban eladó. (Ausztriából behozott) Tel: 20/436-9010
Válasz #664. hozzászólásra
Valamikor letakarítom és csinálok róla rendes képeket . 4 ágú kés és a lánckerék aljára van csavarozva
Válasz #663. hozzászólásra
Ez Zákányszéken van ez az ürge egy harmadik semmi köze se a Szögihez se a Csótihoz . Most találtam az aprók között . Láttam már élőben a gépet bár csak futólag mert voltam repce toldatot nézni ennél az ürgénél
Válasz #661. hozzászólásra
Az a fajta körmöskaocsoló tényleg nem a legerősebb.
Nem igazán látom rajta a forgókést.
Válasz #657. hozzászólásra
ezt ajánlottad, amit néztél?
Válasz #659. hozzászólásra
Azt azért számold bele hogy ezek már Tsz-ekben nem mentek és csak egy 6 hengeres turbó motor hajtja .
Válasz #660. hozzászólásra
Mail ment
Válasz #658. hozzászólásra
Muta! jjames kukac citromail hu
Válasz #656. hozzászólásra
Még kukorica adapterrel se ér annyit. Sose keresi meg az árát, és még dolgozni is kell vele...
Válasz #655. hozzászólásra
Janix ha adsz egy E-mail címet akkor átküldöm a képeket a napra adapterról , bár csak 3 kép és nem legjobb a minősége
Válasz #656. hozzászólásra
Ez a gép lenne az
Válasz #655. hozzászólásra
Ha van kuki átszerelő készlete akkor közelíti mert új tipusú fülke van rajta
Válasz #654. hozzászólásra
Na ennyit se ér!:))
Géza itt egy másik
Feladó adatai:
Név: Fodor János
E-mail: fodorjanos@napnet.hu
Telefonszám: 06306062373
Helység: Csongrád megye
Ár: 4.500.000 Ft
Feladva:
2008-11-20 17:23:44
Eladó egy megkímélt állapotban levő klímás, szecskázós E 514 es kombájn. Érdeklődni: 30 60 62 373
Válasz #651. hozzászólásra
na csá!
Válasz #651. hozzászólásra
heee!!vasvillával megyek minnyá.)
Válasz #649. hozzászólásra
Ne szójjá be :))
Válasz #649. hozzászólásra
"A POFÁDAT BEFOGOD" :))))
Válasz #647. hozzászólásra
ha felöntöd olajjal:) jó éjt!
Válasz #645. hozzászólásra
Én mosni szoktam a hűtőt .
Tudom nem vagyok egy egyszerű eset de ez van
Válasz #645. hozzászólásra
A nívó pálcám mindig a maxot mutatja indítás után
Válasz #643. hozzászólásra
Na lépek
Csákány
Válasz #644. hozzászólásra
a hütöt fujni szoktuk:)120ha 4szer az karcsu legalább 60 szor kellett volna,azt nem hiszem hogy nem ette az olajat,gondolkozz olyan mint ha befogná valaki az orod:)
Válasz #643. hozzászólásra
120 Ha körül vágtam és ehhez 4-szer fújattam ki a légszűrőt és 3-szor mostam ki a hűtőt
Válasz #642. hozzászólásra
hány ha vágtál?és nem fujtad ki egyszer sem a levegö szüröt?
Válasz #640. hozzászólásra
Én voltam és az idén egy csepp olajat nem öntöttem bele pedig naponta néztem