Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
És az gazdaságos lessz hogyha veszel egy ócskavasat 4-5 millerért, és bedöglik búzába és kell hivjál bérkombájnt?,(tudom hogy bármelyik elromolhat még az új is de kissebb a valószinüsége)
Válasz #480. hozzászólásra
Nem tudom mi a bajotok az E gépekkel mert egy megbízható masszív gépek csak tudni kell velük bánni . Ezeknek a gépeknek még lelke van .
Ha én kombájnt vennék, akkor pont lesz...nám, hogy vágott-e kukoricát vagy sem! Lényeg h. kopott-e vagy sem. Úgy is cserélgetni kell a kopóalkatrészeket, ha dolgozik.
Válasz #470. hozzászólásra
Kuki dobkosarat láttam már 40 körül Kiskőrösön láttam 70-ért vadi új donlassítót az adapter meg változó 0,5-1,5 milláig ferdével együtt
Válasz #472. hozzászólásra
Így semmi feltűnő nincs a használódásra de a németeknél akik nem vágnak kukit ott jóval hosszabb az élettartama az alkérszeknek .
Nagy igazság, az meg nem kevls pénz..mert az mégiscsak ciki, hogy van combine-od, de a kukit mással vágatod...forgó még meg is oldható valahogy, de doblemezek+lassító ahhoz is kell, + tálcák a gabonaasztalra...
Válasz #463. hozzászólásra
A kuki sokkal jobban igénybe veszi a gépet főleg a dod csapágyakat meg a léceket . Meg a ládák se nagyon szeretik a jelek szerint ( nekem beszakadt az egyik láda eleje ha minden igaz )
nincs bérmunka és nem is akarok szolgáltatni
kizárólag a sajátomat akarom vágni és akkor amikor én akarom.
tegnap befejeztük a kuki aratást du. 3-kor kezdtük és 10-kor fejeztük be. ma megnéztem a tarlót és potyokógtak a könnyeim. soha nem jön a földemre bérarató
A hátsó állítható, az első rugóterhelésú..a hátsón van zsírzószem a csapácshoz, kicsit ki szokott verni a csúszórészre...de elől semmi...nekem elől rohadt be 2x, hátul még nem...de kinek hogy...
Válasz #455. hozzászólásra
Ha sose látott kukit akkor reális a 3 de csak ha tényleg 80 Üa van benne és sehol egy karcolás és rohadás . A tartály alját nézzétek meg mert az is jó játék mire kicseréled vagy kijavítod .
KOmbájnt beindítod, dobot rákapcsolod(ajtó felőli második kar), aztán megkéred a szaki segítségedet, hogy felnyitott jobb oldalnál figyelje a 2 nagy variátortárcsát és a dobszíjat. Te a fülkében az üléstől jobbra a műszerfal oldalán találsz egy forgatható kart(kurbliszerű) azt elkezded tekerni előrefelé ütközésig, majd hátrafelé ütközésig. közben te figyeled a dobfordulat mérőórát, hogy változik-e a fordulatszám, a segítőd pedig, hogy minden ok-e, és a tárcsák ki vannak e teljesen vezérelve...(maximális, illetve minimális fordularta...ennyi...
Válasz #451. hozzászólásra
Arról beszél hogy ha beülsz az ülésbe és van melleted a műszerfal oldalán egy kis tekerő azt tekergesd bekapcsolt cséplőrendszernél
Válasz #445. hozzászólásra
Hidraulikusan nyit és csuk bár a csiga biztosító nyelve csukáskor nem mindig nyílik ki magától ilyenkor kalapáccsal beütöd a nyelvet és lehet is már csukni . Szecskázó volt hozzá gyári bár többön mezőgépest láttam már . Klímát még csak utólagosan beépítettet tudok de állítólag volt gyári is . 3 Körül van a reális ára ha Perkinses és van hozzá kuki adapter bár ha zúzós az adapter az emeli legalább fél millával .
Jah, egy fontos foertschritt betegség: dobfordulatot maximimról minimumra variáld le, majd vissza fel (természetesen bekapcsolt cséplőnél) ha oldalára vagy ferdére fordul a szíj, be van rohadva a variátortárcsa!!(az első)
Igazad van, kőgyűjtő felől egyszerűbb,mint higanymozgással hátúlról..nekem sajna gyakran reccsen 512-514, pedig kinyomott kuplungnál visszavariál automatice...főleg 2-ből hátra ha kapcsolok, pedig mindig álló helyben történik a kapcsolás...
sőt, nekem a kapcsolóvilla 5,5-es csőszegecsét is eltöri kb minden szezonban...ami a hátrát-1et kapcsolja
Válasz #443. hozzászólásra
Nem tudz bebújni a törőlécekhez hátulról mert ott van az utóverő . Akkor inkább alul a kőfogót kell kivenni és onnan bár onnan se tökéletes a rálátás . A sebváltó nagy motorfordulatnál veszi a sebességeket gond nélkül csak legyen vissza variálva a variátor .
514 gyengéi/meg kell nézni: haladjunk előlről hátrafelé: kaszasor kopottsága, löttyenése, konzolcsiga tengelyének (éken mekkorát löttyen) kopottsága, asztal alja mennyire van kikopva(lukak), ferdefelhorfó jár(t)-e félre(beledolgozik a kaparóléc a burkolatba oldalról),sebességváltó vesz-e minden fokozatot teljes gázon nagy reccsenés nélkül, könnyen(nyelestengelyfék), dobverőlécek és kosár állapota(verőlécekhez be lehet bújni rázóládák felől, lámpával),rázóasztal tiszta-e(nincs tele földdel, stb. ami takarja, a korrózióból/kopásból eredő lukakat), rázóládák rácsozata ép. nem löttyen oldalirányba egyik sem, variátortengely nem volt-e törve, elhajolva, stb(remegés/körelhagyás, ütés látszik a variátortárcsán járó motornál, kormány irányítókarok löttyennek/fordulnak-e a bordán, + általános dolgok: munkahengerek olajszivárgása, motorállapot szemrevételezése, gyanús hangok zajok kiszűrése...most hirtelen ennyi...extrém esetek ugye lehetnek...(erről kérésre később...)
13741 hozzászólás
Válasz #489. hozzászólásra
nehéz ügy az biztos,vegyél egy lepusztult 106-ot és épitsd ujra
Válasz #488. hozzászólásra
És az gazdaságos lessz hogyha veszel egy ócskavasat 4-5 millerért, és bedöglik búzába és kell hivjál bérkombájnt?,(tudom hogy bármelyik elromolhat még az új is de kissebb a valószinüsége)
Válasz #487. hozzászólásra
ebben igazad van 10 körül lehet venni 204-es megát, vagy jd 2056-ot, de amit ennyiért adnak azért is zsebbe kell nyúlni utána rendesen
Válasz #485. hozzászólásra
sajnos nagyon nehéz 40e euró körül normális kombányt találni, meg a jelenlegi kamatok mellett nem gazdaságos
Válasz #485. hozzászólásra
"Kalapálni" kell már mindet, de hát píznélkül nem lehet jó gépet venni. (meg még lehet,h. azt is kalapálni kell!)
Válasz #485. hozzászólásra
A kék 14-esek azért elég jól állnak nincsenek agyon hajtva
Válasz #484. hozzászólásra
Nekem semmi csak abbol nehéz jó állapotut találni
Válasz #480. hozzászólásra
Nem tudom mi a bajotok az E gépekkel mert egy megbízható masszív gépek csak tudni kell velük bánni . Ezeknek a gépeknek még lelke van .
Válasz #480. hozzászólásra
180 ha-ra normális kombájn kell az meg 35-40.000 juró(ja és zöld szinü)
Válasz #477. hozzászólásra
Ha én kombájnt vennék, akkor pont lesz...nám, hogy vágott-e kukoricát vagy sem! Lényeg h. kopott-e vagy sem. Úgy is cserélgetni kell a kopóalkatrészeket, ha dolgozik.
Válasz #474. hozzászólásra
Csákó
Válasz #473. hozzászólásra
Géza !!!!!nehogy ócskavasba gondolkodj, mert nagyon meg fogod bánni!
Válasz #470. hozzászólásra
Kuki dobkosarat láttam már 40 körül Kiskőrösön láttam 70-ért vadi új donlassítót az adapter meg változó 0,5-1,5 milláig ferdével együtt
Válasz #474. hozzászólásra
Jó estét neked is, Fórumtárs!
Válasz #472. hozzászólásra
Így semmi feltűnő nincs a használódásra de a németeknél akik nem vágnak kukit ott jóval hosszabb az élettartama az alkérszeknek .
Válasz #474. hozzászólásra
Hály!
Válasz #472. hozzászólásra
A verőléc meg jobban kopik tőle...
mert a tengeri meg a csutka azért szívósabb, mint a szalmaszár meg a gabonaszemek...
Szépjóestét mindenkinek!
Válasz #469. hozzászólásra
én a gabonadarálón tapasztaltam, hogy amikor kalászost darálok, akkor a szitának többszörös az élettartama
Válasz #469. hozzászólásra
Az szknak semmi baja a kukitól, igaz nekem be van lemezelve a szalmarázó, de hogy a verőlécnek mi baja lesz tölle?
Válasz #465. hozzászólásra
Nagy igazság, az meg nem kevls pénz..mert az mégiscsak ciki, hogy van combine-od, de a kukit mással vágatod...forgó még meg is oldható valahogy, de doblemezek+lassító ahhoz is kell, + tálcák a gabonaasztalra...
Válasz #465. hozzászólásra
kb. mennyi?
Válasz #463. hozzászólásra
A kuki sokkal jobban igénybe veszi a gépet főleg a dod csapágyakat meg a léceket . Meg a ládák se nagyon szeretik a jelek szerint ( nekem beszakadt az egyik láda eleje ha minden igaz )
Válasz #464. hozzászólásra
igen
Válasz #458. hozzászólásra
nincs bérmunka és nem is akarok szolgáltatni
kizárólag a sajátomat akarom vágni és akkor amikor én akarom.
tegnap befejeztük a kuki aratást du. 3-kor kezdtük és 10-kor fejeztük be. ma megnéztem a tarlót és potyokógtak a könnyeim. soha nem jön a földemre bérarató
Válasz #462. hozzászólásra
A hátsó állítható, az első rugóterhelésú..a hátsón van zsírzószem a csapácshoz, kicsit ki szokott verni a csúszórészre...de elől semmi...nekem elől rohadt be 2x, hátul még nem...de kinek hogy...
Válasz #459. hozzászólásra
Csak az a gáz ilyenkor hogy venni kell dobkosarat meg doblassítót és egy kuki adaptert ferde felvonóval
Válasz #458. hozzászólásra
Melyik 3 márkára gondolsz? claas,Jd, NH?
Válasz #459. hozzászólásra
Mer mi baja lesz a kukoricátol?
Válasz #457. hozzászólásra
A hátsó tárcsa az állítható és tapasztalatom szerint az rohad be hamarabb.
Válasz #452. hozzászólásra
:)) ez jó:))
Válasz #455. hozzászólásra
Úgy a fordulat min: 600
Max:1300 (könyve szerint)
Válasz #455. hozzászólásra
Ha sose látott kukit akkor reális a 3 de csak ha tényleg 80 Üa van benne és sehol egy karcolás és rohadás . A tartály alját nézzétek meg mert az is jó játék mire kicseréled vagy kijavítod .
Válasz #454. hozzászólásra
ha lépsz, komolyabb irányba indulj ,és jövöre te is tudsz szolgáltatni ,csak 3 márka azt meg tudod
Válasz #451. hozzászólásra
KOmbájnt beindítod, dobot rákapcsolod(ajtó felőli második kar), aztán megkéred a szaki segítségedet, hogy felnyitott jobb oldalnál figyelje a 2 nagy variátortárcsát és a dobszíjat. Te a fülkében az üléstől jobbra a műszerfal oldalán találsz egy forgatható kart(kurbliszerű) azt elkezded tekerni előrefelé ütközésig, majd hátrafelé ütközésig. közben te figyeled a dobfordulat mérőórát, hogy változik-e a fordulatszám, a segítőd pedig, hogy minden ok-e, és a tárcsák ki vannak e teljesen vezérelve...(maximális, illetve minimális fordularta...ennyi...
Válasz #451. hozzászólásra
Arról beszél hogy ha beülsz az ülésbe és van melleted a műszerfal oldalán egy kis tekerő azt tekergesd bekapcsolt cséplőrendszernél
Válasz #453. hozzászólásra
nincs hozzá kuki asztal és állítólag sose látott kukit. úgy mennyi?
Válasz #452. hozzászólásra
miért nem nekem való?
és mi való nekem?
Válasz #445. hozzászólásra
Hidraulikusan nyit és csuk bár a csiga biztosító nyelve csukáskor nem mindig nyílik ki magától ilyenkor kalapáccsal beütöd a nyelvet és lehet is már csukni . Szecskázó volt hozzá gyári bár többön mezőgépest láttam már . Klímát még csak utólagosan beépítettet tudok de állítólag volt gyári is . 3 Körül van a reális ára ha Perkinses és van hozzá kuki adapter bár ha zúzós az adapter az emeli legalább fél millával .
Válasz #450. hozzászólásra
nem neked való gép,kisebb gazdáknak jó
Válasz #449. hozzászólásra
variálni szeretek, de amit irsz az nekem kínai
Válasz #448. hozzászólásra
mit?
Válasz #446. hozzászólásra
Jah, egy fontos foertschritt betegség: dobfordulatot maximimról minimumra variáld le, majd vissza fel (természetesen bekapcsolt cséplőnél) ha oldalára vagy ferdére fordul a szíj, be van rohadva a variátortárcsa!!(az első)
Válasz #445. hozzászólásra
felejtsd el
Válasz #444. hozzászólásra
Igazad van, kőgyűjtő felől egyszerűbb,mint higanymozgással hátúlról..nekem sajna gyakran reccsen 512-514, pedig kinyomott kuplungnál visszavariál automatice...főleg 2-ből hátra ha kapcsolok, pedig mindig álló helyben történik a kapcsolás...
sőt, nekem a kapcsolóvilla 5,5-es csőszegecsét is eltöri kb minden szezonban...ami a hátrát-1et kapcsolja
Válasz #443. hozzászólásra
köszi a tanácsokat.
sajnos én nem sokat konyítok, de azért viszek magammal egy szakit
Válasz #444. hozzászólásra
az üritőcsiga hidraulikusan nyilik ki?
gyárilag van a perkins motorosokba klima és szecskázó?
egy jó állapotú mdw-nél mennyi a jó vételár?
Válasz #443. hozzászólásra
Nem tudz bebújni a törőlécekhez hátulról mert ott van az utóverő . Akkor inkább alul a kőfogót kell kivenni és onnan bár onnan se tökéletes a rálátás . A sebváltó nagy motorfordulatnál veszi a sebességeket gond nélkül csak legyen vissza variálva a variátor .
Válasz #439. hozzászólásra
514 gyengéi/meg kell nézni: haladjunk előlről hátrafelé: kaszasor kopottsága, löttyenése, konzolcsiga tengelyének (éken mekkorát löttyen) kopottsága, asztal alja mennyire van kikopva(lukak), ferdefelhorfó jár(t)-e félre(beledolgozik a kaparóléc a burkolatba oldalról),sebességváltó vesz-e minden fokozatot teljes gázon nagy reccsenés nélkül, könnyen(nyelestengelyfék), dobverőlécek és kosár állapota(verőlécekhez be lehet bújni rázóládák felől, lámpával),rázóasztal tiszta-e(nincs tele földdel, stb. ami takarja, a korrózióból/kopásból eredő lukakat), rázóládák rácsozata ép. nem löttyen oldalirányba egyik sem, variátortengely nem volt-e törve, elhajolva, stb(remegés/körelhagyás, ütés látszik a variátortárcsán járó motornál, kormány irányítókarok löttyennek/fordulnak-e a bordán, + általános dolgok: munkahengerek olajszivárgása, motorállapot szemrevételezése, gyanús hangok zajok kiszűrése...most hirtelen ennyi...extrém esetek ugye lehetnek...(erről kérésre később...)
Válasz #440. hozzászólásra
fejérbe
állítólag 800 óra van benne