Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gyurkesz1 #11640. hozzászólásáraDobtengelyt találsz gyárit is,azt nem sűrűn cserélik!Javíttatni semmiképp!Egy tengelyt nem egyszerű javítani!Ha bárhol hozzányúlsz,utána minden méretet újra esztergálni kell vonalba!Nem ér annyit!
Válasz Gyurkesz1 #11635. hozzászólásáraHa a csapágyakat házastól le tudod húzni,akkor nem sokáig tart!Utána már a csapágyak oldaláról befelé kitudod ütni az ékeket!A középsőhöz meg hozzáférsz!Ha a csapágyak nem jönnek le,akkor én szétszoktam szedni a csapágyakat!Golyó kosarat eltéped,a golyókat alulra összehajtod egymás mellé,és a kosár segítségével,megemeled a dobot!Akkor a tengely kiugrik a golyók közül,utána már bírsz vele!A KOSÁR A HELYÉN VAN!!!Utána a csapágy belső gyűrűt le flexeled!Ennyi a menete!Ha az ékek kint vannak,a tengelyt kihúzod,amerre szimpatikus!
Válasz VESZTES. :) #11630. hozzászólásáraNem azért szorul az a tárcsa,mert ütötted!A tengely irányába hogy zömült volna?Csiszold meg a tengelyt,annyira hogy a szíjtárcsa forogjon rajta! Akkor majd lejön.A csapágy 2 soros önbeállós,nem valószínű a sérülése!
Sziasztok!
Nagy nehezen sikerült kivenni az orros éket a hármas szíjtárcsa alól, sokat kellett püfölni még az éket is le kellet heggeszteni a tengely véghez mert ment a tárcsával befelé.
a gondom az hogy az ütlegeléstől a szíjtárcsa vége zömült így lehúzóval kellene levennem mert szorul rendesen a tengelyen. Kérdés , fúrhatok e rá 12-es furatot a lehúzónak mert ilyen hosszú körmös lehúzóm nincs.
Majd el felejtettem, a csapágy károsodhatott e az ütésektől?
Köszi!
Válasz 44claasgarantos #11622. hozzászólásáraEz így látszólag jól működik!De mit csinálna kissé zöldebb anyagban!Ott jó,ahol por száraz a rica szára,de még mindig ott a probléma,hogy az adapter lefelé néz!Lehet valamivel kevesebb a szóródás,mivel nincs hézag a láncok között,de a lefelé álló lécen,a mag még mindig nem befelé törekszik!
Tudna valaki képet feltenni herefejtő szövetről?
Igény merült fel cséplésre,de még nem találkoztam ezzel a kiegészítő tartozékkal csak katalógusban utalnak rá.
Sziasztok,lassan kezdem készíteni a gépet napraforgóra de van egy olyan gondom ami eléggé aggaszt. Eleg nagy kopas van a dobtengelyemen a dobvariátor oldalán. Kalászosnal simán elmegy de ha lassítót kell felrakni attol mar tartok mert a múlt éven mar beletörte a lassitót felfogató csavart a tengelybe. Törhetett el szerintetek attól hogy meglazult a csavar??
A lassító amugy nem rezeg vagy mozog anyira ha bevan indítva a cséplés,de a szíjtárcsát megtudom egy picit billenteni a tengelyen . A tengely kopás szerintem azért történt mert beálhatott a két kis csapágy a bástyában ,és mikor hosszu idő után felvolt teve a lassitó akkor megette a tengelyt.
Válasz medikus #11615. hozzászólásáraÉrtem , arra gondoltam hogy ahol a két csavarrral össze van fogatva a váltókar alja meg teteje , oda betenni két gumis szilentet és akkor elvileg fent tök csendes lenne .azert bkérdeztem hogy ha valaki megcsinálta már hasonló képen hogy működil -e.
Válasz R Sándor #11614. hozzászólásáraIgen!A műszerfalon belül,ahol a rugó húzza fel a váltókart,van egy persely!Abban is van O gyűrű!Az is csökkenti a rezonanciát,de a váltó kart is be kell állítani,hogy ne érjen fent a kulisszához sehol sem!(alul,felül)A váltó rudazat alján is kell hogy legyen egy zéger!Lehet vele játszani,de megoldható!!
A sebesség váltó zaja ,rezgése feljön a váltó karon , és elég hangos, próbálta már valaki valami gumi betéttel vagy szilentel csillapítani ezt a zajt??
Válasz medikus #11609. hozzászólásáraNagyon vegyes
Van nagyon szép
De siralmas is
Most 100méterről látszik hogy melyik a homok. Nem kell a sor közé bemenni
Válasz medikus #11607. hozzászólásáraÜdv.
Szerintem nem.
Bár ma még Debrecen felé láttam 1 táblát lábon.
Nem sok kalászos volt. Amíg a szem ellát kuki, napra 70 30%
Köszönöm az eddigi segítségeket, biztosan
Lesz még a motorral kapcsolatban kérdésem
Most egy kicsit hanyagolom a motort, végig megyek a csapágyakon mit kell cserélni, kezdem a váltóval mert csak félig lehet felvariálni, utána úgy zuhog
mint aki fölrobbanni akar.
Válasz R Sándor #11596. hozzászólásáraValamennyi biztos maradt benne mert jött a göz a sapka alól. Örülnék ha találnék valami irományt az IFA motorhoz.
Szerintem megfőzzük rendesen
Válasz VESZTES. :) #11595. hozzászólásáraEgyszerű mint a faék a.hengerfej meghúzása körkörösen , belülről kifelé, volt egy könyvem abban le volt rajzolva,hátha valaki tesz fel képet,vagy keress rá a neten a meghuzasi sorrendre .De ha csak egy két liter hiányzott ne szedd szét ha viszont száraz volt akkor igen.
Ha nem volt le állítva, lehet az a kevés víz még forogni tudott benne, úgyhogy lehet megúszta.
Majd megmutatja az magát.
Szerintem aratni vetted, próbálj meg vele aratni, megmutatja az majd magát.
De lehet semmi baja
13741 hozzászólás
Válasz Gyurkesz1 #11640. hozzászólásáraDobtengelyt találsz gyárit is,azt nem sűrűn cserélik!Javíttatni semmiképp!Egy tengelyt nem egyszerű javítani!Ha bárhol hozzányúlsz,utána minden méretet újra esztergálni kell vonalba!Nem ér annyit!
Válasz medikus #11636. hozzászólásáraÉrdemes a tengelyt javítatni?? Vagy jobb egy akarmilyen új utángyártott??
Válasz medikus #11638. hozzászólásáraKöszi
Válasz VESZTES. :) #11637. hozzászólásáraOlyan gumit keress,ami nem mellé tesi az üveget a keretnek!Bontás.Pl!
Sziasztok!
Majd kiesik az elülső szélvédő, összement a gumi , hogy keressek rá mivel egyezik?
Köszi!
Válasz Gyurkesz1 #11635. hozzászólásáraHa a csapágyakat házastól le tudod húzni,akkor nem sokáig tart!Utána már a csapágyak oldaláról befelé kitudod ütni az ékeket!A középsőhöz meg hozzáférsz!Ha a csapágyak nem jönnek le,akkor én szétszoktam szedni a csapágyakat!Golyó kosarat eltéped,a golyókat alulra összehajtod egymás mellé,és a kosár segítségével,megemeled a dobot!Akkor a tengely kiugrik a golyók közül,utána már bírsz vele!A KOSÁR A HELYÉN VAN!!!Utána a csapágy belső gyűrűt le flexeled!Ennyi a menete!Ha az ékek kint vannak,a tengelyt kihúzod,amerre szimpatikus!
Válasz medikus #11634. hozzászólásáraMire kell számítani?? Milyen szerszám kell az ékek kiütéséhez??
Válasz Gyurkesz1 #11633. hozzászólásáraRossz esetben fél nap!
Válasz medikus #11620. hozzászólásáraNagy cécó egy olyan tengely csere??..esetleg ha maga már cserélt akkor meghalgatok minden tapasztalatot.
Válasz medikus #11631. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz VESZTES. :) #11630. hozzászólásáraNem azért szorul az a tárcsa,mert ütötted!A tengely irányába hogy zömült volna?Csiszold meg a tengelyt,annyira hogy a szíjtárcsa forogjon rajta! Akkor majd lejön.A csapágy 2 soros önbeállós,nem valószínű a sérülése!
Sziasztok!
Nagy nehezen sikerült kivenni az orros éket a hármas szíjtárcsa alól, sokat kellett püfölni még az éket is le kellet heggeszteni a tengely véghez mert ment a tárcsával befelé.
a gondom az hogy az ütlegeléstől a szíjtárcsa vége zömült így lehúzóval kellene levennem mert szorul rendesen a tengelyen. Kérdés , fúrhatok e rá 12-es furatot a lehúzónak mert ilyen hosszú körmös lehúzóm nincs.
Majd el felejtettem, a csapágy károsodhatott e az ütésektől?
Köszi!
Válasz sanyi1965 #11628. hozzászólásáraCsinálja aki eddig is!
Válasz medikus #11625. hozzászólásáraCsak néhány hektár lenne.
Válasz 44claasgarantos #11622. hozzászólásáraEz így látszólag jól működik!De mit csinálna kissé zöldebb anyagban!Ott jó,ahol por száraz a rica szára,de még mindig ott a probléma,hogy az adapter lefelé néz!Lehet valamivel kevesebb a szóródás,mivel nincs hézag a láncok között,de a lefelé álló lécen,a mag még mindig nem befelé törekszik!
Válasz medikus #11624. hozzászólásáraMaszek napraforgóbetét! Másold ki a linket a böngészőbe.
Válasz sanyi1965 #11623. hozzászólásáraOlyan az anyaga,mint a kőműves rosta!Mennyi az a terület,ami miatt ilyet akarsz beszerelni?
Válasz 44claasgarantos #11621. hozzászólásáraMi akar ez lenni?Nem találtam!
Tudna valaki képet feltenni herefejtő szövetről?
Igény merült fel cséplésre,de még nem találkoztam ezzel a kiegészítő tartozékkal csak katalógusban utalnak rá.
Kedves medikus mint fő mentorunk mi a véleménye róla szerintem így kisebb a veszteség nem is olyan bonyolult szerkezet
https://youtu.be/PnmOUo1zVy8
Válasz Gyurkesz1 #11619. hozzászólásáraHa úgy látod,akkor tengely csere!Lehet venni!
Sziasztok,lassan kezdem készíteni a gépet napraforgóra de van egy olyan gondom ami eléggé aggaszt. Eleg nagy kopas van a dobtengelyemen a dobvariátor oldalán. Kalászosnal simán elmegy de ha lassítót kell felrakni attol mar tartok mert a múlt éven mar beletörte a lassitót felfogató csavart a tengelybe. Törhetett el szerintetek attól hogy meglazult a csavar??
A lassító amugy nem rezeg vagy mozog anyira ha bevan indítva a cséplés,de a szíjtárcsát megtudom egy picit billenteni a tengelyen . A tengely kopás szerintem azért történt mert beálhatott a két kis csapágy a bástyában ,és mikor hosszu idő után felvolt teve a lassitó akkor megette a tengelyt.
Válasz medikus #11617. hozzászólásáraEnyémen van egy ilyen megoldás is!
Válasz R Sándor #11616. hozzászólásáraAz ott nem jó megoldás!Bele érhet a felhordóba,mint mindenkié!
Válasz medikus #11615. hozzászólásáraÉrtem , arra gondoltam hogy ahol a két csavarrral össze van fogatva a váltókar alja meg teteje , oda betenni két gumis szilentet és akkor elvileg fent tök csendes lenne .azert bkérdeztem hogy ha valaki megcsinálta már hasonló képen hogy működil -e.
Válasz R Sándor #11614. hozzászólásáraIgen!A műszerfalon belül,ahol a rugó húzza fel a váltókart,van egy persely!Abban is van O gyűrű!Az is csökkenti a rezonanciát,de a váltó kart is be kell állítani,hogy ne érjen fent a kulisszához sehol sem!(alul,felül)A váltó rudazat alján is kell hogy legyen egy zéger!Lehet vele játszani,de megoldható!!
A sebesség váltó zaja ,rezgése feljön a váltó karon , és elég hangos, próbálta már valaki valami gumi betéttel vagy szilentel csillapítani ezt a zajt??
Válasz medikus #11607. hozzászólásáraÉn csak csépelgetek,
Válasz Ares 826 #11611. hozzászólásáraLegalább rehül egy kicsit a szalmája!Könnyebb lesz vágni,főleg ha jó erős!
Válasz medikus #11607. hozzászólásáraRozs van még vágni, ahogy elmegy az eső uccccccúúúúúúúúú neki.
Válasz medikus #11609. hozzászólásáraNagyon vegyes
Van nagyon szép
De siralmas is
Most 100méterről látszik hogy melyik a homok. Nem kell a sor közé bemenni
Válasz ...:::Pisti:::... #11608. hozzászólásáraAzok milyenek arrafelé?
Válasz medikus #11607. hozzászólásáraÜdv.
Szerintem nem.
Bár ma még Debrecen felé láttam 1 táblát lábon.
Nem sok kalászos volt. Amíg a szem ellát kuki, napra 70 30%
Darál még valaki?
Válasz medikus #11605. hozzászólásáraNem hernyó,imbusz!
Válasz VESZTES. :) #11604. hozzászólására2db 8 as!
Sziasztok!
Már én sem vagyok a régi , nem emlékszem hogyan kell a rugós menetvariátor tárcsa reteszét rögzíteni, az rémlik hogy hernyócsavar
Köszi
Válasz ...:::Pisti:::... #11602. hozzászólásáraSzia Pisti! Nem láthattad, kB akkor került fel, mikor a hozzászólásodat írtad. Lényeg, hogy segítettél te is.
Válasz Trakiszaki #11598. hozzászólásáraNem vettem észre, hogy már fent van
Köszönöm az eddigi segítségeket, biztosan
Lesz még a motorral kapcsolatban kérdésem
Most egy kicsit hanyagolom a motort, végig megyek a csapágyakon mit kell cserélni, kezdem a váltóval mert csak félig lehet felvariálni, utána úgy zuhog
mint aki fölrobbanni akar.
Katt a pirosra.
Igaz nem magyar
Válasz VESZTES. :) #11597. hozzászólásáraJáratásnál, esetleg munka közben kiadója magát, ha van valami.... Ha netán kellene:
Ifa motor
Remélem segítettem.
Válasz R Sándor #11596. hozzászólásáraValamennyi biztos maradt benne mert jött a göz a sapka alól. Örülnék ha találnék valami irományt az IFA motorhoz.
Szerintem megfőzzük rendesen
Válasz VESZTES. :) #11595. hozzászólásáraEgyszerű mint a faék a.hengerfej meghúzása körkörösen , belülről kifelé, volt egy könyvem abban le volt rajzolva,hátha valaki tesz fel képet,vagy keress rá a neten a meghuzasi sorrendre .De ha csak egy két liter hiányzott ne szedd szét ha viszont száraz volt akkor igen.
Válasz R Sándor #11591. hozzászólásáraIFA motort még nem javítottam, de egyszer el kell kezdeni
Válasz sanyi1965 #11590. hozzászólásáraA próféta szóljon belőled
Válasz ...:::Pisti:::... #11592. hozzászólásáraHülés után 22 liter víz ment bele,
Nem hiszem hogy maradt benne.
Ha nem volt le állítva, lehet az a kevés víz még forogni tudott benne, úgyhogy lehet megúszta.
Majd megmutatja az magát.
Szerintem aratni vetted, próbálj meg vele aratni, megmutatja az majd magát.
De lehet semmi baja