Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #11389. hozzászólásárasajnos a tengely teljes hossza sincs meg, olyan mintha egyszer letörött volna a végéből pár cm-er és az ékszíjtárcsát megpróbálták ráhegeszteni a tengelyre de nem jött össze ,így másik kell mindenképp
Nem tud valaki 514-re való bontott hidraulika szivattyút ?,lehetőleg ékszíjtárcsával együtt.az sem baj ha csak a nagy szivattyú van, sajnos nekem annak a tengelyéről nyalódott le a borda.
Válasz medikus #11370. hozzászólásáraRemélem!hideg motornàl 4 bar.ez elég?van egy motrom ami jelenleg van benne azon nemmértem,de az van vele,hogy 2-3 cm-el magasabb olajszint kell bele mert farsot szív és ekkor leesik a nyomàs.
Válasz Magister #11359. hozzászólásáraAnno azzal kezdtem!Még a hármassal!Az ötössel a napi 10 hold körül kaszáltunk,de CSAK OPTIMÁLIS időben!2cm tarló magasságot tudott!Bele sosem kellett bújni,mindent bírt a lemezelés,a ládák!Fa kombájn volt!Cséplő kuplung meg a ferde lánc volt a heppje!Mindenütt el ment,volt hogy IFA-t húztunk ki vele!Az Orosznál 5 év után ment az olvasztóba,nem javította!Így mondta nekem anno az Orosz katona tiszt,nevetve,mikor a Tsz udvaron látta hogy hegesztjük a ferde láncot!
Válasz A.I. #11357. hozzászólásáraA fő biztosítékból kettő volt a régiben,(fekete gomb)ami hőkioldó volt!A gombbal vissza lehetett állítani ha kiment!Vannak ilyen késes biztosítékok is!
Igazából azon gondolkodtam el, hogy akik SZK5 öt használnak és akik modern kombájnt, mennyire más világ. DE, nem biztos, hogy az SZK az örök vesztes.
Én is gépekkel/*teherautókkal foglalkozom, de hiába az 40-60 milkás kocsi egy szar érzékelő haza vágja..
Ill 3 éves korában 60000km-nél 1-1,5 milcsit teszek rá hogy menjen...észvesztő..
Vajon az SZK mennyibe kerül, mennyi hektár /nap, és a meghibásodási ráta..tekintsünk el a konforttól, csak a munkát nézzük
Mennyi a bekerülési költség?,
Válasz kori01 #11352. hozzászólásáraKöszönöm igaz valami vas ràmpa balelsö kerèk alà megdőlt àllapotban magasabban a csiga max a potkocsi megy elöre hàtra nem a kombi csak ne legyen ilyen esös idö mert ha belenyomom a földbe szopàs lenne kiszedni.lenne egy kis maszek de mindig magas potkocsik jönnènek.
13739 hozzászólás
Válasz medikus #11389. hozzászólásárasajnos a tengely teljes hossza sincs meg, olyan mintha egyszer letörött volna a végéből pár cm-er és az ékszíjtárcsát megpróbálták ráhegeszteni a tengelyre de nem jött össze ,így másik kell mindenképp
Válasz lovasnorbi #11387. hozzászólásáraJavíttasd fel!
Válasz lovasnorbi #11387. hozzászólásáraA facebook csoportban is kérdezd meg
Jobban jársz.
Sziasztok!
Nem tud valaki 514-re való bontott hidraulika szivattyút ?,lehetőleg ékszíjtárcsával együtt.az sem baj ha csak a nagy szivattyú van, sajnos nekem annak a tengelyéről nyalódott le a borda.
Válasz urbo9 #11385. hozzászólásáraÉn anno Tsz ben használtam,ráadásul 1 kaszával,és bírta!
Válasz medikus #11384. hozzászólásáraNem rég vettük a 302est azt mondják sok nyűg lesz a részeges tengellyel meg a gyári kasza ujjakkal és pengékkel.
Válasz urbo9 #11383. hozzászólásáraMiért nem jó az eredeti!
Válasz medikus #11377. hozzászólásáraSzia E302 nek szeretném átalakítani az asztalt
Válasz medikus #11377. hozzászólásáraSzia E302 nek szeretném átalakítani az asztalt
Válasz Buvargabi #11380. hozzászólásáraMelegen használod!Ha közelít,vagy alatta van 1,5 nek,az gyengécske!
Válasz medikus #11379. hozzászólásáraÚgy nem tudom.
Válasz Buvargabi #11378. hozzászólásáraMelegen?
Válasz medikus #11373. hozzászólásáraHidegen,alapjàraton.
Válasz urbo9 #11375. hozzászólásáraJó a hagyományos,az nem romlik el!Ennek az áráért vágóasztalt adnak!
Hajtómű
Sziasztok! ilyen hajtómű van valakinek eladó??
Válasz Buvargabi #11372. hozzászólásáraMelegen,alapjáraton?
Válasz medikus #11370. hozzászólásáraRemélem!hideg motornàl 4 bar.ez elég?van egy motrom ami jelenleg van benne azon nemmértem,de az van vele,hogy 2-3 cm-el magasabb olajszint kell bele mert farsot szív és ekkor leesik a nyomàs.
Válasz Buvargabi #11364. hozzászólásáraSzia! Minket kereshetsz!
Mg Alkatrész Kft - Bócsa
Fortschritt Kombájn alkatrészeket forgalmazunk.
0630 3830 287
Válasz medikus #11369. hozzászólásáraOlajnyomás jó?
Válasz Buvargabi #11368. hozzászólásáraLehetőleg hosszúszoknyás dugattyút vegyél,mindenképp acél betétes gyűrű hornyokkal!A dugattyú teteje vékonyabb legyen,mint a szoknyája!Ez nagyon lényeges!A hüvely nem annyira számít.Van Kínai Lengyel,meg Indiai.Létezik teflonos dugattyú is!
Válasz medikus #11367. hozzászólásáraHogy értsem?milyet ne vegyek?
Válasz Buvargabi #11366. hozzászólásáraVehetsz!Nézd meg nagyon!
Válasz medikus #11365. hozzászólásáraKöszönöm!akkor először bontjak?vagy vehetek bàrmilyet?
Válasz Buvargabi #11364. hozzászólására120 alapméret,elmegy 125 ig!
Sziasztok!hüvelyezni szeretném a motromat tavasszal.hol érdemes hüvelykészletet venni ahol nem annyira gagyi?a furatàt megtudjàtok mondani?
Köszi!
Válasz Magister #11359. hozzászólásáraSzk Nem valami jó volt,inkább e kombájn.
Válasz medikus #11360. hozzászólásáraMég ebben is azok a hőkioldók vannak!újra néztem.A műszerfal alján legalul,belül,2 fekete nyomógomb!
Válasz Magister #11359. hozzászólásáraAnno azzal kezdtem!Még a hármassal!Az ötössel a napi 10 hold körül kaszáltunk,de CSAK OPTIMÁLIS időben!2cm tarló magasságot tudott!Bele sosem kellett bújni,mindent bírt a lemezelés,a ládák!Fa kombájn volt!Cséplő kuplung meg a ferde lánc volt a heppje!Mindenütt el ment,volt hogy IFA-t húztunk ki vele!Az Orosznál 5 év után ment az olvasztóba,nem javította!Így mondta nekem anno az Orosz katona tiszt,nevetve,mikor a Tsz udvaron látta hogy hegesztjük a ferde láncot!
Válasz A.I. #11357. hozzászólásáraA fő biztosítékból kettő volt a régiben,(fekete gomb)ami hőkioldó volt!A gombbal vissza lehetett állítani ha kiment!Vannak ilyen késes biztosítékok is!
Igazából azon gondolkodtam el, hogy akik SZK5 öt használnak és akik modern kombájnt, mennyire más világ. DE, nem biztos, hogy az SZK az örök vesztes.
Én is gépekkel/*teherautókkal foglalkozom, de hiába az 40-60 milkás kocsi egy szar érzékelő haza vágja..
Ill 3 éves korában 60000km-nél 1-1,5 milcsit teszek rá hogy menjen...észvesztő..
Vajon az SZK mennyibe kerül, mennyi hektár /nap, és a meghibásodási ráta..tekintsünk el a konforttól, csak a munkát nézzük
Mennyi a bekerülési költség?,
Válasz Magister #11350. hozzászólásáraNincs azzal semmi baj,csikar,mint a légy a mártásban...
Válasz Nyomasek Bobo #11356. hozzászólásáraNem valami sok az elektronika!
Kabin jobb alsó sarkában néhány kósza vezeték biztosítékokkal!
Válasz Magister #11350. hozzászólásáraÚgy nézem, ezek szoftver hibával nem fognak a föld végén álldogálni
Válasz imiagro14 #11353. hozzászólásáraÁllítsd a kocsi egyik felét borozdába!
Válasz imiagro14 #11351. hozzászólásáraBarázdába a jobb kerékkel, vagy mint nálunk is egyik srác kerék alá dobbantó.
Válasz kori01 #11352. hozzászólásáraKöszönöm igaz valami vas ràmpa balelsö kerèk alà megdőlt àllapotban magasabban a csiga max a potkocsi megy elöre hàtra nem a kombi csak ne legyen ilyen esös idö mert ha belenyomom a földbe szopàs lenne kiszedni.lenne egy kis maszek de mindig magas potkocsik jönnènek.
Válasz imiagro14 #11351. hozzászólásáraTegyél a kerék alá valamit
Sziasztok úrak. Nincs valakinek ötlete hogy lehetne megtuningolni 514 kihordo csigàt hogy felèrjek magasabb potkocsit pl.bss-t köszönöm.
Bocs, hogy ide tettem, de ez a topik szokott pörögni..
Csak érdekesség 2016-ban még gyártottak SZK-5 kombájnt.
Félelmetes...
https://youtu.be/r9Vr4r1ExvE
Válasz medikus #11343. hozzászólásáraÍgy áll a kerék szerelés,
áll, szó szerint
Válasz A.I. #11347. hozzászólásáraAranyos volt a párod ahogy írta a feleségemnek, hogy a fiúk megbeszélték, hogy küldjem át ezeket a képeket.
Válasz ...:::Pisti:::... #11346. hozzászólásáraNem gond mondtam, eláll, nem romlandó!
Válasz A.I. #11345. hozzászólásáraPersze, köszönöm
el szeretnék menni hozzád is csak most sokminden összejött.
Válasz ...:::Pisti:::... #11344. hozzászólásáraSzia
Fotót megkaptad a felniről, meg a szélesítőről?
Válasz medikus #11343. hozzászólásáraÜdv.
Áll egyelőre
A traktort kell csináljam. Egy főtengely szimering jól meg szivatott
Válasz ...:::Pisti:::... #11319. hozzászólásáraHogy áll a kerék szerelés? Áll?
Válasz R Sándor #11341. hozzászólásáraTényleg?? Hagyom en akkor azt a 16ost.
Válasz Gyurkesz1 #11336. hozzászólásáraAmúgy a könyve 20 ast ír