Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.56 FtUSD400.96 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz 44claasgarantos #9739. hozzászólásáraSzia! Lehet nem teljesen értem, hol akadtál el. Szóval jobbos fékdob... Nem írtad hogy a váltón lévő belső, vagy a kerék melletti külső, de mindegy is... Szal 2 saeger gyűrűt levéve, akét szélső bordás hüvelyt (risznyi, ha igy jobban ismered) egymás felé eltolva lejön a jobbos féltengely. Utána a bordás tengelyen van mégegy saeger gyűrű, ugyanolyan mint amit oldottál a két risznyinél, azfogjafel a dobot. Ha azt a saeger gyűrűt is leveszed, külső fékdob esetén lecsúsztatható a fékdob egyben a középrésszel. Ha nem, megkell nézni, a fékdob 1-2 cm-t elforgatható-e a fékpofákon, mint mikor hajtja a kereket. Ha meg se mozdul, a fékpofák fogják a dobot, vagy kézifék van behuzva, vagy a főfékhenger nem enged vissza. Ilyenkor a fék nyomócsövet lazitsd meg az első hid alatt az összeadásnál. Ha a fékdob elforog, külső dob esetén annak le kell jönnie kézzel. Belső dobnál ki kell venni a fékdob oldalán lévő összes tőcsavart, utána (ha levetted a saeger gyűrűt tövéből) a középrész megfelelő állásba elforgatva lehúzható, utána a dob lejön külön, ha a fékpofák nem fogják (feszitik) belülről.
Válasz 44claasgarantos #9736. hozzászólásáraA dob közepéből kivetted a 12-es csavart? Akkor le kell esnie!!Csak az fogja fel a bordás tengelyre. Nem kell ahhoz lehúzó!A csavar mögül kivetted a nagy alátétet?Lehet a lehúzód arra feküdt fel! Akkor biztos nem húzod le!
Válasz medikus #9730. hozzászólásáraEz is zöld, mármint a gép is csak "sok" benne az üzemóra gondolom azért adhatta meg magát, a variátor része a tömbnek már kivan cserélve az fehér színű.
Válasz medikus #9726. hozzászólásáraNem szorulhat. Fajin vagy. Hát szorul az összes amit veszünk. Itt formázgatjuk,párosítjuk. Sokat kibír. A napra eszi nállam. Ezzel vágjuk,feltálcázva. Ott előny,hogy könnyű cserélni.
Válasz Pabema #9725. hozzászólásáraKolompol,ha nem görbül el!
Azért megy szét,mert szorul a dió!Nem is lóghat,de szorulni sem szorulhat! Akkor ÉVEKET kibír!
Válasz medikus #9723. hozzászólásáraNem bújik be könnyebben csak hamarébb szétveri. Így mégis gyorsabb mint állandóan felnyitogatni+ így cserekor az ujjak maradnak a helyükön. A csiga és az ujjak helyzete egymáshoz képest nem változik. Ha kivennénk csapágyat és úgy inditanánk akkor sem kerül az ujj belülre, ott kolompol,ugyanúgy mint mikor szétmegy.
Válasz Pabema #9722. hozzászólásáraNekem így is vészesen rövidek a bedobóujjak,behúzott állapotban!Így még könnyebben bebújhat belülre! Az ám a szép munka!
Válasz medikus #9718. hozzászólásáraKint van a szemcsapágy komplett házastól. Bent 8as anyák felhegesztve. Megálsz,tizenhármas,ki,új be,mentessör,nagygázkiskuplung,gó! Másfél perc.
Válasz medikus #9720. hozzászólásáraKöszönöm! Már csak alkatrész legyen, pont rosszkor hívtam akitől szoktam venni az alkatrészt így se árat se bíztatást nem kaptam.
Válasz medikus #9718. hozzászólásáraÜdv! Tudom már lerágott csont lehet de nem találok vissza a korábbi témára, a motolla emelő vezértömbjét kellene cserélnem, fent a műszerfal felől nem kell bontanom semmit? Csak alul a csöveket leszedem és lejön az egész tömb, utána csavarozhatom szét részeire?
Válasz medikus #9709. hozzászólásáraMár át volt alakítva mikor megvettem, csak pár darabon nincs ilyen átmenet, hanem össze van hegesztve a köracél a gyári bedobóujj elejével.
Válasz sanyi1965 #9707. hozzászólásáraA lényeg a lényeg!A nagyobb kombájnoknál sem lemezelik be a láda elejét!Persze,azok erősebb anyagból vannak!A cél még is a minél tökéletesebb mag leválasztás!Nem a szalmába keverés!Ezért gyártanak több dobos gépeket!De mindenki úgy csinálja(hála az égnek) ahogy szereti!Nem mindig kell okosabbnak lenni a gyártónál,ahol valószínű hogy kikísérletezték hogy jó,vagy jobb!
Válasz atti212. #9706. hozzászólásáraEz azért van,mert a Claas bedobóujj 16x1.5 menettel csatlakozik,mert köracél! Nem lesz vele jobb szerintem!Az 524 ben is köracél van,de ott rugós biztosítók fogják be az ujjakat,a gyors csere miatt!
Válasz zt tomi #9700. hozzászólásáraKlausztrofóbiások ne menjenek bele,de ha kell fejen állva is szedd ki.Medikus nem véletlen akadt ki rajta,egy komoly gabonánál nem mindegy hogy hol kezded el nyerni a szemet.
A dominatorban van ilyen alkatrész a bedobóujjaknál? Vagy ez valami utólag gyártott cucc? Ezzel van felrakva a claas bedobóujj a 14 asztalában, arra lennék kiváncsi h lehet e ilyet venni, vagy gyártani kell. köszi
Válasz zt tomi #9696. hozzászólásáraTizen pár éve gabona aratás előtt cseréltük a ládák a 12be. Akkor felraktuk az összes cuccot ami kell a kukoricához és úgy lettek visszarakva! Azóta is úgy megy, nem szerelgetjük!
Válasz ...:::Pisti:::... #9702. hozzászólásáraÉn sem vagyok alacsony,csak fele súly sem!!!Szépen megágyazok,az összes nagykabát,pokróc bedobálva a ládák tetejére és mehet a meló!Lábbal hajtom a dobot,mindig oda hogy a láda éppen hogy kívánja!Évente 2szer!
Persze hűvös időben!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz zt tomi #9700. hozzászólásáraTudom, hogy medikus rutinos, és jobban tudja.
Sokat tanultam tőle már tavaly.
Én kezdő vagyok, eddig így használták. Egy éve van nálam, és én ki nem veszem.
220kg vagyok, 185centire.
Válasz medikus #9693. hozzászólására Nem volt egyenlő a távolság az első és a hátsó rögzítési pont között. A réginél 1 cm- el nagyobb volt. Ezért írtam, amit írtam.
Válasz masina #9692. hozzászólásáraElöl,és hátul van leg alacsonyabban,mivel kör pályán mozog!Az semmit nem jelent hogy 1cm-el előbb voltak a furatok,ha eleje és hátulja között egyenlő a távolság!
Válasz medikus #9691. hozzászólásáraValóban görbe volt, de a furatok a végen 1 cm-el kintebb voltak a régi asztalnak e miatt is lentebb volt. A váltó felőli véghelyzet ben van a legalacsonyabban (nálam biztosan), azaz ha ott nem éri el a szelelőházat utána már nem fogja. Ezért kérdeztem hátha valakinek még az eredeti vagy eredeti javított van, persze ennek tudom kicsi az esélye. Mindegy nem életbevágó.
13739 hozzászólás
Válasz 44claasgarantos #9739. hozzászólásáraSzia! Lehet nem teljesen értem, hol akadtál el. Szóval jobbos fékdob... Nem írtad hogy a váltón lévő belső, vagy a kerék melletti külső, de mindegy is... Szal 2 saeger gyűrűt levéve, akét szélső bordás hüvelyt (risznyi, ha igy jobban ismered) egymás felé eltolva lejön a jobbos féltengely. Utána a bordás tengelyen van mégegy saeger gyűrű, ugyanolyan mint amit oldottál a két risznyinél, azfogjafel a dobot. Ha azt a saeger gyűrűt is leveszed, külső fékdob esetén lecsúsztatható a fékdob egyben a középrésszel. Ha nem, megkell nézni, a fékdob 1-2 cm-t elforgatható-e a fékpofákon, mint mikor hajtja a kereket. Ha meg se mozdul, a fékpofák fogják a dobot, vagy kézifék van behuzva, vagy a főfékhenger nem enged vissza. Ilyenkor a fék nyomócsövet lazitsd meg az első hid alatt az összeadásnál. Ha a fékdob elforog, külső dob esetén annak le kell jönnie kézzel. Belső dobnál ki kell venni a fékdob oldalán lévő összes tőcsavart, utána (ha levetted a saeger gyűrűt tövéből) a középrész megfelelő állásba elforgatva lehúzható, utána a dob lejön külön, ha a fékpofák nem fogják (feszitik) belülről.
Hát ősze rohadt csavar lazitoval be fújva készül a lehúzó
A12csavar kivétele után menetes szár anya vas lap két helyen rőgzitve inkább menet szakat nem mozdult a bal oldali kis kocog tatára lejött ez nem
Válasz 44claasgarantos #9736. hozzászólásáraA dob közepéből kivetted a 12-es csavart? Akkor le kell esnie!!Csak az fogja fel a bordás tengelyre. Nem kell ahhoz lehúzó!A csavar mögül kivetted a nagy alátétet?Lehet a lehúzód arra feküdt fel! Akkor biztos nem húzod le!
KÖZÉPÚT KIVÉVE lehuzo ment be helyette holnap kerék le nagy kalapács melegiteni nem tudom
Válasz 44claasgarantos #9734. hozzászólásáraFogja a 12-es csavar!!!!
Medikus jobb oldali fék nem jön szét a hüvely nem jön le van baj rendesen
Válasz Koszi. #9732. hozzászólásáraÍrtam!
Válasz medikus #9730. hozzászólásáraEz is zöld, mármint a gép is csak "sok" benne az üzemóra gondolom azért adhatta meg magát, a variátor része a tömbnek már kivan cserélve az fehér színű.
Válasz Buvargabi #9729. hozzászólásáraMég szét kell szednem, de gondoltam előbb alkatrész után érdeklődök biztos ami biztos :)
Válasz Koszi. #9728. hozzászólásáraMiért ne! zöldben!
Válasz Koszi. #9728. hozzászólásáraHa nincs a csiszolt felület megsèrülve,akkor elèg kicserèlni a gumigyűrűket benne.ùjat lehet mèg hozzà venni?
Válasz medikus #9724. hozzászólásáraBontottal érdemes lenne próbálkozni? Bár az új árát nem tudom, de az lenne a tuti.
Válasz medikus #9726. hozzászólásáraNem szorulhat. Fajin vagy. Hát szorul az összes amit veszünk. Itt formázgatjuk,párosítjuk. Sokat kibír. A napra eszi nállam. Ezzel vágjuk,feltálcázva. Ott előny,hogy könnyű cserélni.
Válasz Pabema #9725. hozzászólásáraKolompol,ha nem görbül el!
Azért megy szét,mert szorul a dió!Nem is lóghat,de szorulni sem szorulhat! Akkor ÉVEKET kibír!
Válasz medikus #9723. hozzászólásáraNem bújik be könnyebben csak hamarébb szétveri. Így mégis gyorsabb mint állandóan felnyitogatni+ így cserekor az ujjak maradnak a helyükön. A csiga és az ujjak helyzete egymáshoz képest nem változik. Ha kivennénk csapágyat és úgy inditanánk akkor sem kerül az ujj belülre, ott kolompol,ugyanúgy mint mikor szétmegy.
Válasz Koszi. #9721. hozzászólásáraÚj,vagy bontott?
Válasz Pabema #9722. hozzászólásáraNekem így is vészesen rövidek a bedobóujjak,behúzott állapotban!Így még könnyebben bebújhat belülre! Az ám a szép munka!
Válasz medikus #9718. hozzászólásáraKint van a szemcsapágy komplett házastól. Bent 8as anyák felhegesztve. Megálsz,tizenhármas,ki,új be,mentessör,nagygázkiskuplung,gó! Másfél perc.
Válasz medikus #9720. hozzászólásáraKöszönöm! Már csak alkatrész legyen, pont rosszkor hívtam akitől szoktam venni az alkatrészt így se árat se bíztatást nem kaptam.
Válasz Koszi. #9719. hozzászólásáraIgen!
Válasz medikus #9718. hozzászólásáraÜdv! Tudom már lerágott csont lehet de nem találok vissza a korábbi témára, a motolla emelő vezértömbjét kellene cserélnem, fent a műszerfal felől nem kell bontanom semmit? Csak alul a csöveket leszedem és lejön az egész tömb, utána csavarozhatom szét részeire?
Válasz Pabema #9717. hozzászólásáraMi a trükk?
Válasz medikus #9709. hozzászólásáraA gyors cseréről jutott eszembe. Régi trükk,de hátha új még valakinek.
Válasz atti212. #9715. hozzászólásáraPár éve hirdettek ilyen átalakító szettet.csak nem tudni mi a lényege!!!
Válasz medikus #9709. hozzászólásáraMár át volt alakítva mikor megvettem, csak pár darabon nincs ilyen átmenet, hanem össze van hegesztve a köracél a gyári bedobóujj elejével.
Válasz medikus #9713. hozzászólásáraÍgy végez tökéletes munkát ergo ki kell szedni gabonára mert valóban erősen szalma tömeg függő a dolog.
Válasz sanyi1965 #9707. hozzászólásáraA lényeg a lényeg!A nagyobb kombájnoknál sem lemezelik be a láda elejét!Persze,azok erősebb anyagból vannak!A cél még is a minél tökéletesebb mag leválasztás!Nem a szalmába keverés!Ezért gyártanak több dobos gépeket!De mindenki úgy csinálja(hála az égnek) ahogy szereti!Nem mindig kell okosabbnak lenni a gyártónál,ahol valószínű hogy kikísérletezték hogy jó,vagy jobb!
Válasz ...:::Pisti:::... #9711. hozzászólásáraMifelénk legalábbis nincs
Válasz sanyi1965 #9707. hozzászólásáraKomoly gabonát idén elég lesz találni
Válasz medikus #9709. hozzászólásáraA Dominatorban nem ilyen az biztos!A perselyben van a menet,ami a tengelyen forog!
Válasz atti212. #9706. hozzászólásáraEz azért van,mert a Claas bedobóujj 16x1.5 menettel csatlakozik,mert köracél! Nem lesz vele jobb szerintem!Az 524 ben is köracél van,de ott rugós biztosítók fogják be az ujjakat,a gyors csere miatt!
Válasz sanyi1965 #9707. hozzászólásáraHát egyáltalán nem vagyok klausztrofóbiás mert börtönőr vagyok 20 éve.
Válasz zt tomi #9700. hozzászólásáraKlausztrofóbiások ne menjenek bele,de ha kell fejen állva is szedd ki.Medikus nem véletlen akadt ki rajta,egy komoly gabonánál nem mindegy hogy hol kezded el nyerni a szemet.
A dominatorban van ilyen alkatrész a bedobóujjaknál? Vagy ez valami utólag gyártott cucc? Ezzel van felrakva a claas bedobóujj a 14 asztalában, arra lennék kiváncsi h lehet e ilyet venni, vagy gyártani kell. köszi
Válasz zt tomi #9696. hozzászólásáraTizen pár éve gabona aratás előtt cseréltük a ládák a 12be. Akkor felraktuk az összes cuccot ami kell a kukoricához és úgy lettek visszarakva! Azóta is úgy megy, nem szerelgetjük!
Válasz medikus #9703. hozzászólásáraKezdem holnap a diétát.
Válasz ...:::Pisti:::... #9702. hozzászólásáraÉn sem vagyok alacsony,csak fele súly sem!!!Szépen megágyazok,az összes nagykabát,pokróc bedobálva a ládák tetejére és mehet a meló!Lábbal hajtom a dobot,mindig oda hogy a láda éppen hogy kívánja!Évente 2szer!
Persze hűvös időben!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz zt tomi #9700. hozzászólásáraTudom, hogy medikus rutinos, és jobban tudja.
Sokat tanultam tőle már tavaly.
Én kezdő vagyok, eddig így használták. Egy éve van nálam, és én ki nem veszem.
220kg vagyok, 185centire.
Válasz ...:::Pisti:::... #9698. hozzászólásáraA kukinál! De ott nagyobb és nehezebb is a szem,nincs gyakorlatilag szár maradvány,amiben elkeveredik a mag!
Válasz ...:::Pisti:::... #9698. hozzászólásáraTudom,hogy kukoricára van,csak kérdezem hogy van e valaki aki úgy használja.Én sem vagyok kis darab.190/105
Válasz medikus #9697. hozzászólásáraDe igen,csak nincs kedvem bemászni!
Válasz zt tomi #9696. hozzászólásáraNem muszáj
Én úgyse férnék oda, de nem ráér utána lehullani.
Az csak a ládát védi kukinál
Válasz zt tomi #9696. hozzászólásáraTe nem?
Srácok.A szalmarázó elejéből a hullámos lemezt búzára ki szoktátok szedni?
Válasz masina #9694. hozzászólásáraoké.
Válasz medikus #9693. hozzászólására Nem volt egyenlő a távolság az első és a hátsó rögzítési pont között. A réginél 1 cm- el nagyobb volt. Ezért írtam, amit írtam.
Válasz masina #9692. hozzászólásáraElöl,és hátul van leg alacsonyabban,mivel kör pályán mozog!Az semmit nem jelent hogy 1cm-el előbb voltak a furatok,ha eleje és hátulja között egyenlő a távolság!
Válasz medikus #9691. hozzászólásáraValóban görbe volt, de a furatok a végen 1 cm-el kintebb voltak a régi asztalnak e miatt is lentebb volt. A váltó felőli véghelyzet ben van a legalacsonyabban (nálam biztosan), azaz ha ott nem éri el a szelelőházat utána már nem fogja. Ezért kérdeztem hátha valakinek még az eredeti vagy eredeti javított van, persze ennek tudom kicsi az esélye. Mindegy nem életbevágó.
Válasz masina #9690. hozzászólásáraHozzá ért,mert úgy el volt gyengülve,hogy görbe volt!Közép állásban van a leg magasabban,nem a 2 vég állásban!