Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Sötét Paraszt #9591. hozzászólásáraAkkor vannak egyvonalban,ha felvariálsz és jó a szíj feszesség!Ha lentebb engeded már nincs is vonalban a szíjtárcsa!A szíj viszont igen!
Válasz lovasnorbi #9588. hozzászólásáraHátul a belső mozog, elől meg a külső fél.
Mikó a szíj egyforma mélyen van akkor lehetnek vonalba a tárcsák. Elől tele lehet szeméttel, törött lehet a rugó, lehet sose zsírozták stb.
Válasz lovasnorbi #9588. hozzászólásáraHa felvariálod! Ha gondolkozol rá jössz!A variátor tárcsa külső fele nem mozog!!!!!!!A váltón a kuplung csak akkor megy szét,ha fel variálsz!Akkor van külső vonalban!Ha nincs vonalban,annyit húzol a szíjon,hogy vonalban legyen!Levariálva ha feszíted a szíjat,elgörbülhetnek a tengelyek,vagy eltörik a nyelestengely!!!!!Jobb eset ha szíj szakad szét!Gondolkozzz!!!!!!!!!
Válasz medikus #9586. hozzászólásáraAkkor ha teljesen felvariálom akkor tudom beállítani hogy egy vonalban fussanak ? Az jelenthet problémát , hogy összerakáskor a menetvariátor dugattyúi becsúsztak ? Vagy majd az olaj kinyomja ?
Válasz lovasnorbi #9581. hozzászólásáraA variátor tárcsa nyílása van megadva csak!Az 90mm teljesen levariálva!!Az nem jelenti azt hogy kisebb nem lehet!Hol nézed a stíjtárcsa vonalát?
Válasz medikus #9580. hozzászólásáraaz a probléma , hogy nem fut egy vonalban az első és a hátsó menetvariátortárcsa hiába feszítem a szíjat nem változik , a 2db 12-es csavart már behajtottam ameddig lehet , a tárcsák nyílása 85 mm .
Menetvariátornál mit csináljak hogy egy vonalban fusson az első szíjtárcsa és a variátortárcsa ? A 2 db 12-es csavar vissza van hajtva ameddig lehet , a tárcsák nyílása 85. próbáltam feszíteni is a szíjat , de akárhogy feszítem nem változik.
Bontódik egy E 512 -es kombájn. A legtöbb alkatrésze megegyezik az E 514 -esével. Érdeklődni telefonon. Vágóasztal és rosták nincsenek. Azonkvűl szinte minden van. a hátsó hd kitűnő állapotbna van.
Válasz medikus #9572. hozzászólásáraElvileg ha így áll,akkor ha rendesen keményre van húzva a fékdobot felfogó 12-es csavar,(a tengely végében)nem kellene mozognia!
Válasz lovasnorbi #9570. hozzászólására Szerintem nem ebben még benne az anyag.Amúgy nem mozog az ki be egész nap, de majd Medi mindjárt beleolvas és kitalál valamit. Én visszaraktam úgy ahogy volt, nem görcsöltem rajta.
Válasz R Sándor #9569. hozzászólásáraSajnos nem új , de akkor ha minden igaz , különösebb kopást pl. bordáknál ez a mozgás nem idéz elő nagy mértékben , vagy gyorsan ?
Válasz lovasnorbi #9568. hozzászólására Az enyém is mozog , de gondolom a tiéd se új.Van benne annyi kilométer mintha megjárta volna a holdat kétszer oda vissza. Egyébként biztos be lehet hézagolni ha van rá kedved, meg időd.
szelelőnél a variátor rugót hogyan tudom leszedni ? gondolom ott is valami hasnló módon mint a dobvariátornál össze kell nyomatni a rugót aztán úgy ereszteni vissza ?
Menetvariátornál a 3 csap perselyei helyett van valami jobb megoldás (más anyag stb...)? Vagy ha kikopik akkor perselycsere , aztán egy darabig bírja ?
Válasz lovasnorbi #9541. hozzászólására A régi kombájnomon egysoros szijtárcsa volt úgy vettem rá egy zúzós 4011 sa asztalt, simán vitte az egy szíj, annyi hogy egy kicsit többet kell fújkálni a hűtőt mert hajlamosabb lesz a melegedésre.
13744 hozzászólás
Válasz medikus #9594. hozzászólásáraTe mondod mester, én mán nem tudom megnézni mivel hajtó szíjtárcsa mán nincs a gépen.
Akkor teljesen levariálva szarul áll a szíj?
Válasz Sötét Paraszt #9591. hozzászólásáraAkkor vannak egyvonalban,ha felvariálsz és jó a szíj feszesség!Ha lentebb engeded már nincs is vonalban a szíjtárcsa!A szíj viszont igen!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz lovasnorbi #9592. hozzászólásáraMajd kijön!
Válasz medikus #9590. hozzászólásáraRendben , amit írtam a dugattyú becsúszásról mi a véleményed?
Válasz lovasnorbi #9588. hozzászólásáraHátul a belső mozog, elől meg a külső fél.
Mikó a szíj egyforma mélyen van akkor lehetnek vonalba a tárcsák. Elől tele lehet szeméttel, törött lehet a rugó, lehet sose zsírozták stb.
Válasz lovasnorbi #9588. hozzászólásáraHa felvariálod! Ha gondolkozol rá jössz!A variátor tárcsa külső fele nem mozog!!!!!!!A váltón a kuplung csak akkor megy szét,ha fel variálsz!Akkor van külső vonalban!Ha nincs vonalban,annyit húzol a szíjon,hogy vonalban legyen!Levariálva ha feszíted a szíjat,elgörbülhetnek a tengelyek,vagy eltörik a nyelestengely!!!!!Jobb eset ha szíj szakad szét!Gondolkozzz!!!!!!!!!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz sanyi1965 #9587. hozzászólására+mekkora az ékszíj?
Válasz medikus #9586. hozzászólásáraAkkor ha teljesen felvariálom akkor tudom beállítani hogy egy vonalban fussanak ? Az jelenthet problémát , hogy összerakáskor a menetvariátor dugattyúi becsúsztak ? Vagy majd az olaj kinyomja ?
Válasz medikus #9586. hozzászólásáranem biztos hogy kombájn variátor ékszíjtárcsákkal szerelt a gépe.
Válasz lovasnorbi #9585. hozzászólásáraLevariált állapotban hogy gondolod?![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz medikus #9584. hozzászólásáraLe van variálva .
Válasz lovasnorbi #9583. hozzászólásáraTeljesen felvariált állapotban? Akkor még feszíteni kell a szíjon!!!!!!!!!!!!!!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz medikus #9582. hozzászólására egy egyenes u szelvényt odatettem az első és a hástó szíjtárcsa külső oldalához , és nem fekszik fel végig .
Válasz lovasnorbi #9581. hozzászólásáraA variátor tárcsa nyílása van megadva csak!Az 90mm teljesen levariálva!!Az nem jelenti azt hogy kisebb nem lehet!Hol nézed a stíjtárcsa vonalát?
Válasz medikus #9580. hozzászólásáraaz a probléma , hogy nem fut egy vonalban az első és a hátsó menetvariátortárcsa hiába feszítem a szíjat nem változik , a 2db 12-es csavart már behajtottam ameddig lehet , a tárcsák nyílása 85 mm .
Válasz lovasnorbi #9579. hozzászólásáraAkkor fussunk neki!Mit akarsz attól a 3 csavar lazításától?Egyáltalán mi a gond?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz medikus #9577. hozzászólásáraA gépkönyv az írja lazítsam meg a kuplungnál a 3 csavart , az a beállításnál is szükséges ?
Válasz medikus #9577. hozzászólásáraÍgy próbáltam de nem sikerült.
Válasz lovasnorbi #9526. hozzászólásáraEzt csináld!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190202144207_img038.jpg)
Menetvariátornál mit csináljak hogy egy vonalban fusson az első szíjtárcsa és a variátortárcsa ? A 2 db 12-es csavar vissza van hajtva ameddig lehet , a tárcsák nyílása 85. próbáltam feszíteni is a szíjat , de akárhogy feszítem nem változik.
Válasz medikus #9573. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget mindenkinek![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Tisztelt Fórumtársak!
Bontódik egy E 512 -es kombájn. A legtöbb alkatrésze megegyezik az E 514 -esével. Érdeklődni telefonon. Vágóasztal és rosták nincsenek. Azonkvűl szinte minden van. a hátsó hd kitűnő állapotbna van.
06 30 586 63 81
Válasz medikus #9572. hozzászólásáraElvileg ha így áll,akkor ha rendesen keményre van húzva a fékdobot felfogó 12-es csavar,(a tengely végében)nem kellene mozognia!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz lovasnorbi #9568. hozzászólásáraHa a 2 csapágyat fordítva szereled be,akkor nem fog csúszkálni a tengely a csapágyban!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz lovasnorbi #9570. hozzászólására Szerintem nem ebben még benne az anyag.Amúgy nem mozog az ki be egész nap, de majd Medi mindjárt beleolvas és kitalál valamit. Én visszaraktam úgy ahogy volt, nem görcsöltem rajta.
Válasz R Sándor #9569. hozzászólásáraSajnos nem új
, de akkor ha minden igaz , különösebb kopást pl. bordáknál ez a mozgás nem idéz elő nagy mértékben , vagy gyorsan ?
Válasz lovasnorbi #9568. hozzászólására Az enyém is mozog , de gondolom a tiéd se új.Van benne annyi kilométer mintha megjárta volna a holdat kétszer oda vissza
. Egyébként biztos be lehet hézagolni ha van rá kedved, meg időd.
Válasz medikus #9564. hozzászólásáraBocs,most néztem kinek írtad. Mellé. Szori.
Válasz medikus #9564. hozzászólásáraDe barát de van. Csak vissza kellett menjek a tehergépjárműért az előző földre. A kerékpár a juhászomé. NEM ELADÓ.
Válasz medikus #9564. hozzászólásáraA 2-es meg robotpilótáva megy hehe.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190122200250_dsc00168.jpg)
Válasz Sötét Paraszt #9563. hozzászólásáraMilyen paraszt ha még 1 barát se nincs?![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
Válasz medikus #9562. hozzászólásáraA paraszt maga arat, akkor valahogy haza kő menni szállítójárműé hehe.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190122194039_dsc00733.jpg)
Válasz Pabema #9561. hozzászólásáraLáttunk ilyet,a gép farára felkötve!Elég baj az,ha már a tulaj is csak ennyire bízik a technikában!
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz medikus #9559. hozzászólásáraokés , köszönöm![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz lovasnorbi #9558. hozzászólásáraNem!Ha leveszed a szíjat,a belső tárcsát kézzel is bentebb tudod nyomni!
Válasz medikus #9557. hozzászólásáranem kell akkor összenyomatni a rugót , vagy ez nem olyan erős ?
Válasz lovasnorbi #9556. hozzászólásáraA tengely végéből kiveszed a stiftet,lehúzod a szíjtárcsát és ennyi!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
szelelőnél a variátor rugót hogyan tudom leszedni ? gondolom ott is valami hasnló módon mint a dobvariátornál össze kell nyomatni a rugót aztán úgy ereszteni vissza ?
Válasz medikus #9554 hozzá![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Akkor jó
Válasz lovasnorbi #9553. hozzászólásáraKikopik!10 év múlva!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Menetvariátornál a 3 csap perselyei helyett van valami jobb megoldás (más anyag stb...)? Vagy ha kikopik akkor perselycsere , aztán egy darabig bírja ?
Válasz medikus #9551. hozzászólásáraköszönöm![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz lovasnorbi #9550. hozzászólásáraPasszol.
De attól függetlenül az alsó és a felső rosta méretben passzol?
Válasz lovasnorbi #9548. hozzászólásárapl:rostatoldat.
Válasz medikus #9547. hozzászólásáravan eltérés közöttük ?
Válasz lovasnorbi #9545. hozzászólásáraBelerakható!
Válasz lovasnorbi #9541. hozzászólására A régi kombájnomon egysoros szijtárcsa volt úgy vettem rá egy zúzós 4011 sa asztalt, simán vitte az egy szíj, annyi hogy egy kicsit többet kell fújkálni a hűtőt mert hajlamosabb lesz a melegedésre.