Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gyurkesz1 #9288. hozzászólásáraÜdv.
Hármas motollával vágom majd, csak amíg tálcáztuk nem raktam fel, hogy jobban elférjünk.
Így becsapós volt a kép, de már fenn van, csak a gumiszalagot cserélem még le a motollán
Válasz dracke #9280. hozzászólására Fogsz egy 5-8 mm vastag lemezkarikát ami pont akkora ,hogy rámegy a menetes részre ....utána rácsavarod a lánckereket a menetre és simán lehúzatod !!!....jah....legyen a lemezkarikán 3-4 furat kb. a lánckerék fogai közé essen!... egy csavar azért kell bele ,hogy ne forogjon körbe mikor hajtod a lehúzó közepét!
Fortschritt E 281 C silózóhoz tud valaki gépkönyvet küldeni vagy valahonnan szerezni?
Olyan jó lenne, ha nem csak nagyjából tudnánk, hogy mi hogyan működik rajta, hanem pontosan is.
Válasz medikus #9254. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, igazából a külső tárcsa szorult a kistengelyre, úgyhogy azt kicsit körbecsiszoltam és szépen felment, a csapok már nagyon könnyen mozognak, szépen variál. Kérdésem még az lenne, hogy a szíjat azt kell-e, és ha igen mennyire feszíteni? Olyan mintha lassabb lenne most mint volt.
Üdv. A befele forgatott kerekekről mi a véleményetek, kukorica adapternél előnyösebb mert sorcsatlakozásnál nem tapos a kerék, a fékcső védve lenne, az ürítő csiga oldalon nem fér el a kerék a támaszték miatt, valaki alakította már át?
Válasz medikus #9256. hozzászólásáraÜdv.
Nemtom, a nagy szijtárcsa körül van egy féljör lemez asszem. Felül meg a görgő alatt van egy lemez olyan 30 centi
Üdv mindenkinek.
Cséplő hajtó szíjat csréltem.
Arra gondolok ami kapcsol.
Nincs valami praktika, hogy bekapcsoláskor ne kapdosson annyira, gondolom a friss gumi még betapad nagyon.
Vagy kenjem meg egy kis zsírral?
Csak vicceltem.
Köszönöm
Olyan helyzetbe kerültünk, hogy a menetvariátornál kinyalta az olaj kinyomó csap körüli persely és háza közti egy gumigyűrűt.
Cseréltünk alul-felül, kívül-belül(1-2) új gumigyűrűket, ha már szétszedtük, illetve kapott új belső tárcsát és rövid tengelyt, új hüvelyeket és csapokat a tárcsák közé, valamint új szíjat.
A hidraulika tartályt feltöltöttük, a keskeny betáp csövön is folyik az olaj, de nem akar variálni max. 8-10mm-t. A külső tárcsán a 6ból 1 csavar elég nehezen ment bele, és nem is végig, de ha lesz hozzá menetfúró, akkor rendbe rakjuk, szerintük az nem okozhat ilyen gondot. Mielőtt szétszedtünk mindent még jól variált, csak lökte az olajat.
Próbáltuk azt is, hogy a keskeny csövet ami a csapokhoz viszi az olajat letekertük, félre húztuk, és nyomattuk, max. fél percig.
A külső és belső tárcsa közötti 3 csapból egy egy kicsit szorul, a másik kettő viszont szépen jár.
Nekem is ugy van. Uj karmantyu a 4 munkahengerbe és a főfékhengerbe, új pofák, és szimering. Ez a nyelestenvely óriási remegést okozott, a csapágy és a tengely között át lehetett köpni.
Csere
Válasz ...:::Pisti:::... #9244. hozzászólásáraA féket énis felújítottam mikor hozzám került, nekem csak a kerekek felöli dobok fognak üzemi féknek, kaptak új pofákat, munkahengereket 5 éve azóta nem volt gondom a fékkel.
Válasz Koszi. #9243. hozzászólásáraÜdv.
Tied is nagyon szép, jó bőrben van.
Lassan átszerelünk forgóra, és körbeérek rajta. Sok kis apróság amit szerintem jobb most megcsinálni, mint a tarlón. Fék, menetnetvariátor mindkét tengelye, ékpálya, helyesebben reteszpálya(ezt a helyén felhegesztettem és kicsiszoltam.(kicsit lehet sufnituning, de szerintem -elég jó lett. A nyelestengelyt cseréltem.ma bedobóujj belső perselyek.Nekem még szinte minden ismeretlen, de ismerkedünk (a párom legnagyobb örömére.
Válasz ...:::Pisti:::... #9242. hozzászólásáraMi is a zöldre mentünk annak idején :D Egyszer a fejembe vettem nem engedtem belőle, igaz nem mdw matricás, de világos zöld és meg vagyok elégedve vele 5700 motoróra
13739 hozzászólás
Válasz janihida #9283. hozzászólásáraÉs létezik szerencse is!
Válasz Gyurkesz1 #9288. hozzászólásáraÜdv.
Hármas motollával vágom majd, csak amíg tálcáztuk nem raktam fel, hogy jobban elférjünk.
Így becsapós volt a kép, de már fenn van, csak a gumiszalagot cserélem még le a motollán
Válasz ...:::Pisti:::... #9270. hozzászólásáraMilyen igy motola nélkül vágni?? Én is talcázott asztallal vágom de gabonas motolaval.
Válasz ...:::Pisti:::... #9270. hozzászólásáraMilyen igy motola nélkül vágni?? Én is talcázott asztallal vágom de gabonas motolaval.
Válasz janihida #9285. hozzászólásáraKép
Válasz dracke #9280. hozzászólására Egy hosszított 24 vagy 27-es krowa kell a tengely menetes részére a lehúzónak!(én azt használtam)
Válasz dracke #9280. hozzászólására Fogsz egy 5-8 mm vastag lemezkarikát ami pont akkora ,hogy rámegy a menetes részre ....utána rácsavarod a lánckereket a menetre és simán lehúzatod !!!....jah....legyen a lemezkarikán 3-4 furat kb. a lánckerék fogai közé essen!... egy csavar azért kell bele ,hogy ne forogjon körbe mikor hajtod a lehúzó közepét!
Válasz dracke #9280. hozzászólásáraMegmutatom! ...pofon egyszerűen nagy bontás nélkül!!!
Válasz medikus #9281. hozzászólásáraA létező legnagyobb szopás!!!!!
Válasz dracke #9280. hozzászólásáraÍgy!
tudja valaki hogy ezt a csapagyházat hogy kell levenni? Mert nekem sehogysem sikerül
Válasz Gepi #9278. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segítséget!
richardtolnai@gmail.com
További szép napot!
Válasz richardtolnai #9274. hozzászólásáraírj egy email címet és elküldöm neked, feltölteném ide de az oldal nem nagyon engedi nekem.
Válasz medikus #9272. hozzászólásáraTegyél rá egy szélesítő karikát!E 516!
Válasz richardtolnai #9274. hozzászólásáraHirdetnek gépkönyveket a hirdetésekben,próbáld meg ott!!!
Válasz richardtolnai #9273. hozzászólásáraÍgy ni!
Szép napot mindenkinek!
Fortschritt E 281 C silózóhoz tud valaki gépkönyvet küldeni vagy valahonnan szerezni?
Olyan jó lenne, ha nem csak nagyjából tudnánk, hogy mi hogyan működik rajta, hanem pontosan is.
Segítségeteket előre is hálásan köszönöm!
Válasz medikus #9254. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, igazából a külső tárcsa szorult a kistengelyre, úgyhogy azt kicsit körbecsiszoltam és szépen felment, a csapok már nagyon könnyen mozognak, szépen variál. Kérdésem még az lenne, hogy a szíjat azt kell-e, és ha igen mennyire feszíteni? Olyan mintha lassabb lenne most mint volt.
Válasz Kovika84 #9271. hozzászólásáraTél rá egy szélesítő karikát!egy
Üdv. A befele forgatott kerekekről mi a véleményetek, kukorica adapternél előnyösebb mert sorcsatlakozásnál nem tapos a kerék, a fékcső védve lenne, az ürítő csiga oldalon nem fér el a kerék a támaszték miatt, valaki alakította már át?
Válasz 44claasgarantos #9269. hozzászólásáraMég csak készülünk.
Csenger környéke
Mire kezdhetnénk jön az eső jövőhéten
Hogy állunk a napraforgó betakarításával
Válasz medikus #9267. hozzászólásáraÉrtem. Köszönöm
Egy javítási könyv jó lenne sokszor.
Csak kezelési van
Válasz medikus #9266. hozzászólásáraA könyv 5-6mm ír!
Válasz ...:::Pisti:::... #9265. hozzászólására4-5mm kb.
Válasz medikus #9264. hozzászólásáraKöszönöm
Legyártom
Rátettem a doblassítót, és az éjszakai nyúlás után már szebben kapcsolt.
Bekapcsolt állapotban a nagy és a kis szíjtárcsát körülölelő lemez ív milyen messze legyen a szíj palástjától?
Vagy mi a beállítás lényege?
Válasz medikus #9263. hozzászólásáraÍgy néz ki!
Válasz ...:::Pisti:::... #9262. hozzászólásáraHolnap lefotózom!
Értem, köszönöm
Válasz ...:::Pisti:::... #9260. hozzászólásáraGyárilag van,az önindító felőli motortartó lábon van a helye,hosszított furatokkal.
Alul hosszú szijpálya, felül rövid megvan, meg a nagyszíjtárcsán félkör lemez, de a motoron nincs lemez
Válasz ...:::Pisti:::... #9257. hozzászólásáraHagyd bekapcsolva éjszaka!
Válasz ...:::Pisti:::... #9257. hozzászólásáraA motornál is kell lenni!
Válasz medikus #9256. hozzászólásáraÜdv.
Nemtom, a nagy szijtárcsa körül van egy féljör lemez asszem. Felül meg a görgő alatt van egy lemez olyan 30 centi
Válasz ...:::Pisti:::... #9255. hozzászólásáraMindenhol meg van a szíj támasztéka?
Üdv mindenkinek.
Cséplő hajtó szíjat csréltem.
Arra gondolok ami kapcsol.
Nincs valami praktika, hogy bekapcsoláskor ne kapdosson annyira, gondolom a friss gumi még betapad nagyon.
Vagy kenjem meg egy kis zsírral?
Csak vicceltem.
Köszönöm
Válasz richardtolnai #9253. hozzászólásáraVedd le a komplett szíjtárcsát,úgy próbáld hogy csúszik e rajta a belső fele!Nem szorulhat egyáltalán!
Szép napot kívánok!
Olyan helyzetbe kerültünk, hogy a menetvariátornál kinyalta az olaj kinyomó csap körüli persely és háza közti egy gumigyűrűt.
Cseréltünk alul-felül, kívül-belül(1-2) új gumigyűrűket, ha már szétszedtük, illetve kapott új belső tárcsát és rövid tengelyt, új hüvelyeket és csapokat a tárcsák közé, valamint új szíjat.
A hidraulika tartályt feltöltöttük, a keskeny betáp csövön is folyik az olaj, de nem akar variálni max. 8-10mm-t. A külső tárcsán a 6ból 1 csavar elég nehezen ment bele, és nem is végig, de ha lesz hozzá menetfúró, akkor rendbe rakjuk, szerintük az nem okozhat ilyen gondot. Mielőtt szétszedtünk mindent még jól variált, csak lökte az olajat.
Próbáltuk azt is, hogy a keskeny csövet ami a csapokhoz viszi az olajat letekertük, félre húztuk, és nyomattuk, max. fél percig.
A külső és belső tárcsa közötti 3 csapból egy egy kicsit szorul, a másik kettő viszont szépen jár.
Ötlet?
Bocsi. Mobil.
A menetvariátátor is karmantyús lett. Remélem nem fog folyni
Válasz medikus #9249. hozzászólásáraNem Hála Istennek. A co ilyenkor jó, mert elég jól hűti az anyagot a gáz. Direkt néztem a közpintfurat nem-e üt
Válasz medikus #9249. hozzászólásáraNem Hála Istennek. A co ilyenkor jó, mert elég jól hűti az anyagot a gáz. Direkt néztem a közpintfurat nem-e üt
Válasz ...:::Pisti:::... #9246. hozzászólásáraA meleg nem húzta el a tengelyt?
Nekem is ugy van. Uj karmantyu a 4 munkahengerbe és a főfékhengerbe, új pofák, és szimering. Ez a nyelestenvely óriási remegést okozott, a csapágy és a tengely között át lehetett köpni.
Csere
Válasz ...:::Pisti:::... #9244. hozzászólásáraA féket énis felújítottam mikor hozzám került, nekem csak a kerekek felöli dobok fognak üzemi féknek, kaptak új pofákat, munkahengereket 5 éve azóta nem volt gondom a fékkel.
Válasz Koszi. #9243. hozzászólásáraÜdv.
Tied is nagyon szép, jó bőrben van.
Lassan átszerelünk forgóra, és körbeérek rajta. Sok kis apróság amit szerintem jobb most megcsinálni, mint a tarlón. Fék, menetnetvariátor mindkét tengelye, ékpálya, helyesebben reteszpálya(ezt a helyén felhegesztettem és kicsiszoltam.(kicsit lehet sufnituning, de szerintem -elég jó lett. A nyelestengelyt cseréltem.ma bedobóujj belső perselyek.Nekem még szinte minden ismeretlen, de ismerkedünk (a párom legnagyobb örömére.
Válasz ...:::Pisti:::... #9242. hozzászólásáraMi is a zöldre mentünk annak idején :D Egyszer a fejembe vettem nem engedtem belőle, igaz nem mdw matricás, de világos zöld és meg vagyok elégedve vele 5700 motoróra
Válasz medikus #9241. hozzászólására3500 a motorba, a cséplőé nem mér, és 0000án áll
Válasz ...:::Pisti:::... #9240. hozzászólásáraHány üzemóra van benne?