Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.01 Ft USD 390.17 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

Fortschritt E 516 kombájnok

Létrehozta: natibali , 2009-01-07 19:48:01

Kedvencekhez Segítség

2450 hozzászólás
Nincs profilkép
#1549 bubu13
2015-08-03 12:47:42

üdv kérdezném, hogy úgyebár van lent 2 hidromotor, fent pedig a szivattyú, a menetelő kart mozgatva a lentiekhez és felülre is mozgatja a rudazatot, kérdésem az lenne, hogy a fenti rudazaton van állítási lehetőség! ha azon állítok a sebességet tudom növelni??? a gondom az h a gép nem megy 10-11 km/h nál többet, ki van pucolva minden, nincs berohadva

Nincs profilkép
#1548 sebi01
2015-08-03 12:10:37

Válasz Bandita29 #1545. hozzászólásáraA hidrónak kevés az 1600 főleg kukoricánál ahol puha talajon 2200-al is határeset hogy tudja tartani az 5-6 km/h-s sebességet.
A gyorsításhoz egy 2000-es KCR ház mis megfelel .

Azért azt nem árt figyelembe venni hogy a teljesítményhez fordulat is kell ha a nyomaték állandó értéken marad akkor fele fordulatszámon fele lesz a lóerő ergo fele területet tudod megszántani.

A fizika törvényeit nem lehet kikerülni, kombájn adott területteljesítményéhez el kell égetni egy adott egységnyi tüzelőanyagot . És itt jelentkezik a nyomaték fordulatszám összefüggése.

A 2200-as fordulat 1100 robbanást jelent percenként a hengerben 1100 egység gázolaj ég el .

Az 1600-as fordulat 800 robbanást jelent az 1100 egységnek viszont el kell égni (ebben az esetben elhanyagolható az esetleges fogyasztás csökkenés értéke)
vagyis egy robbanásra 1,375-ször több gázolaj jut
ez pont annyival több nyomatékot eredményez amennyit csökkent a fordulatszám úgy hogy a fordulatszám és nyomaték szorzata állandó maradt.

Ez a nagyobb nyomaték nagyobb terhelést jelent a dugattyúknak hajtókarcsapágyaknak stb...
Valamint nagyobb hőterhelést a hengerfejnek dugattyúknak.

Egy bizonyos határ alatt már rontja a motor élettartamát . Az erőgépmotorok gyárilag a legkedvezőbb fordulatszám-nyomaték tartományra vannak beállítva , és a tartós teljesítményre méretezve.













Nincs profilkép
#1547 Tomszi
2015-08-03 11:20:48

Válasz khgabi1 #1542. hozzászólásáraAz 1800 még határeset, ahogy visszaolvastam a tiédben Rába motor van. Én mondjuk 2000 alá azzal sem mennék.

Nincs profilkép
#1546 Tomszi
2015-08-03 11:18:24

Válasz kanyo #1539. hozzászólásáraEz egy örök téma hogy kombájnt szabad-e mosni vagy csak levegővel. Nem csak itt, hanem úgy általában.
Szerintem csak levegővel nem lehet igazán tisztára letakarítani, fujathatod 3 napig is. A legjobb a szivattyús, ott azért van nyomás is és vízmennyiség is, igazából mindkettő kell hogy a rárakódott port, töreket, szálkákat levigye rendesen, és ha nem sajnálod akkor igazán tiszta lesz a végére. Akkor jó csinálni amikor jó meleg van, nem a kombájn miatt, hanem magad miatt, ugyanis úgy nem tudod csinálni hogy ne fröcsögjön rád valamennyi víz, ha meleg van akkor nem nagy gond, mert süt a nap, megszáradsz. Persze a kimondott kánikula se jó, ami 2-3 hete volt, mert az meg a másik véglet, akkor meg megdöglesz a napon.

Én magam is mostam már le párszor kombájnt, 516-ot is, Lexion-t is, a fent leírt módszerrel, és egyik se rohadt el és az eletronikájának se lett semmi baja, pedig az 516 bőven elkerülte már a 20 évet is (tszcs-ben), azzal a vízsugárral meg nemigen lehetett finomkodni hogy az elektronika ne kapjon.
Szóval nyugodtan csináld!

Nincs profilkép
#1545 Tomszi
2015-08-03 11:18:23

Válasz kanyo #1539. hozzászólásáraEz egy örök téma hogy kombájnt szabad-e mosni vagy csak levegővel. Nem csak itt, hanem úgy általában.
Szerintem csak levegővel nem lehet igazán tisztára letakarítani, fujathatod 3 napig is. A legjobb a szivattyús, ott azért van nyomás is és vízmennyiség is, igazából mindkettő kell hogy a rárakódott port, töreket, szálkákat levigye rendesen, és ha nem sajnálod akkor igazán tiszta lesz a végére. Akkor jó csinálni amikor jó meleg van, nem a kombájn miatt, hanem magad miatt, ugyanis úgy nem tudod csinálni hogy ne fröcsögjön rád valamennyi víz, ha meleg van akkor nem nagy gond, mert süt a nap, megszáradsz. Persze a kimondott kánikula se jó, ami 2-3 hete volt, mert az meg a másik véglet, akkor meg megdöglesz a napon.

Én magam is mostam már le párszor kombájnt, 516-ot is, Lexion-t is, a fent leírt módszerrel, és egyik se rohadt el és az eletronikájának se lett semmi baja, pedig az 516 bőven elkerülte már a 20 évet is (tszcs-ben), azzal a vízsugárral meg nemigen lehetett finomkodni hogy az elektronika ne kapjon.
Szóval nyugodtan csináld!

#1544 Bandita29
2015-08-02 22:47:51

A rába motor a maximális nyomatékát 1600/min fordulaton adja. Jól hangzik,hogy 2300 as fordulaton 220LE,de nem lóerő kell,hanem forgatónyomaték. Nekünk 180-as rábában 250-es motor van,ha szántáskor veretem neki,elkezd pattogni,lehetetlen a fülkében megmaradni,viszont 1500-1600-os fordulaton szépen megy. Szeretném átalakítani a cséplőhajtást én is,de a hidrosztatikus hajtással vagyok gondban,hogy vajon elég e a szivattyunak az 1600-as fordulat,vagy mivel gyorsítsam a hidroszivattyút.

Nincs profilkép
#1542 sebi01
2015-08-02 20:02:42

Válasz khgabi1 #1541. hozzászólásáraNem is mondtam hogy nincs lehetőség jobbítani :)
A gyártók olyan gépet igyekeznek alkotni , amely minden körülmények között használható különleges időjárás , szélsőséges termények , mindenhol van tartalék , ezért lehet tuningolni autót traktort .stb...

1800 Rábánál kb. a nyomaték csúcsa egy jó pilóta simán arathat vele , egy gyengébbnél erős anyagban esetleg lefullad . Fogyasztásod biztos jobb lesz.
Na meg ha sikerül valami ott az érzés ,
én csináltam :) :)
Sok sikert kívánok hozzá.

Nincs profilkép
#1541 khgabi1
2015-08-02 19:44:09

Válasz Tomszi #1538. hozzászólására A trakit sem pörgetem 1800 nál jobban és az azért nem félgáz...így szereti...

Nincs profilkép
#1540 khgabi1
2015-08-02 19:41:38

Válasz sebi01 #1537. hozzászólásáraTeljesen igazad van az utolsó szóig....de az 1800 nem anyira kicsi fordulat hogy anyira ingadozna terhelés fügvényében...felénk amúgy is elég kicsi a termés... .Lehet hogy igy nem adja le a teljes erejét de mint mondtam erre kevés a termés...Azért gondoltam a d10 re mert az még nyomatékossab..és még kevesebbet eszik..

Nincs profilkép
#1539 sebi01
2015-08-02 19:10:55

Válasz kanyo #1539. hozzászólásáraMagasnyomással vigyázni kell , Pl. egy gyengébb képességű hűtőből kiviheti még a fémlemezkéket is.

Én jobban szeretem a szivattyús 10 bár körüli nyomást , ráadásul ott a vízmennyiség is sokkal nagyobb a port töreket pedig könnyedén gyorsan leviszi..

Nincs profilkép
#1538 kanyo
2015-08-02 18:52:25

Sziasztok! Le lehetne mosni magasnyomasuval a kombanjt 35fokba vagy inkább kuzgyek a levegovel? Gondoltam 35fok meg utana jol kijaratni! Vagy inkabb ne?

Nincs profilkép
#1537 Tomszi
2015-08-02 18:17:36

Válasz sebi01 #1537. hozzászólásáraÍgy van. A kamionhoz meg buszhoz nem lehet hasonlítani. Egy traktorral se tudsz félgázon szántani, ha a hozzá passzoló ekét húzod vele.

Nincs profilkép
#1536 sebi01
2015-08-02 15:35:48

Válasz medikus #1535. hozzászólásáraA teljesítmény a munkavégzés sebessége a nyomaték és fordulatszán szorzata . Alapvetően a motor geometriai jellemzőitől függ (lökethossz) másodsorban az égéstérben elérhető nyomástól , az mindegy hogy mi vezérli .

Ráadásul akad némi különbség a teherautó és a kombájn között .

Teherautónál dolgozhat a motor a legnagyobb nyomaték közelében mert ha nő a terhelés egy kapcsolás a nyomatékváltón és máris újra beállt az egyensúly.


Kombájnnál viszont bőséges tartalék szükséges a motoron mert állandó fordulatszám alapvető követelmény. Ennek megfelelően úgy van belőve az üzemi fordulatszám hogy a nyomatékgörbe maximumán túl a hirtelen csökkenés szakaszán legyen . a fogyasztás ebben a tartományban nem a legjobb , de ez az ára annak hogy nagyobb kupac szalmánál se nyökögjön a motor fordulatszámmérője.











Nincs profilkép
#1535 khgabi1
2015-08-02 14:17:30

Válasz medikus #1535. hozzászólásáraNem csak az elektronika miatt kisebb a fordulatszám....Néha ezek a köbaltás motorok jobban kifizetődnek mint az elektronikával vezéreltek...azok részben a bénzbeszedésre lettek kifejlesztve hogy ne lehessen othon megszögelni őket mert abbol mi hasznuk...Jókis növényi olajjalkezelt gázolajtol szépen tökremennek ha nem rendszeresen vannak használva..Az a kicsi amit spórolnak a fogyasztással pedig nincs egyensújban a várható javítási költségekkel..Persze a környezet szenyezés is fontos..de ha belegondolsz hogx a nagy ipari országok hogy szarnak rá..akkor lehet nem az lessz a fő szempont hanem hogy menyit hagy az ember zsebébe

#1534 medikus
2015-08-02 12:45:05

Válasz khgabi1 #1534. hozzászólásáraAz a kérdés,hogy a motor milyen fordulaton adja le a maximális nyomatékot! A kamion motor elektronikával vezérelt,nem hasonlítható a te kőbaltás motorodhoz!

Nincs profilkép
#1533 khgabi1
2015-08-02 11:21:59

Válasz sebi01 #1531. hozzászólásáraPersze én sem gondoltam akkora fogyasztás külömbségre...de azért a kicsi is fontos...óránként 1-2 liter estére már egy tiz rongy...azért egy pacák már elüll a gépen....már ha ráengeded ..Szerintem a nagyobb áttörést a fordulatszám csökkentésel lehet elérni...nézd meg hogy a kamion motorok milyen keveset forognak..azért fogyasztanak keveset ..vgyis azért is...van ott más is persze..de ettöl a 2,2 -2,3 as fordulattol kiver a víz...

Nincs profilkép
#1532 khgabi1
2015-08-02 11:12:37

Válasz sebi01 #1530. hozzászólásáraÖtletes...Nagyon ügyes vagy hogy ilyen egyáltalán eszedbe jutott...és hogy hozzá mertél nyúlni hogy átalakisd...Másnak minden jólvan úgy ahogy van...Én is fűrészelem a vasat ..újítok mindig valamit... nálunk erre laposon nincs szükség a 4x4 re így nem szerepel a fejleszteni valók között..Én rosta és szelelő tuningokkal próbálkoztam..meg azzal az áttétel módosítással...minden be is jött szépen.....

Nincs profilkép
#1531 sebi01
2015-08-01 23:26:02

Válasz sebi01 #1531. hozzászólásáraNem épp ideális körülmények között kukoricáztam.

https://www.youtube.com/watch?v=Tzgl74NFi9o

Nincs profilkép
#1530 sebi01
2015-08-01 23:21:21

Válasz khgabi1 #1527. hozzászólásáraSzerintem mindegy ha jó mindegyik teszi a dolgát .
Fogyasztásról már többször volt szó , én nem tapasztaltam V8 horror fogyasztását .
Igaz nem deciztem ki de sok különbség nincs , nagyjából egyezik a Rábával.

Decemberben utoljára egy volt TSZ maradéknak arattam kukoricát reggel hoztak 180 L gázolajat délután kettő körül megint hoztak , kérdeztem minek ?
Ez estig elég nem hittek a szemüknek mikor megnézték a tankot . Szóval az óránként 40 L-es fogyasztás nekem ismeretlen .

Nincs profilkép
#1529 sebi01
2015-08-01 23:08:07

Válasz khgabi1 #1525. hozzászólásáraPontosabban vegyes kapcsolásban működik a két első motor párhuzamos kapcsolású vagyis hidraulikusan diferál az első híd a hátsó pedig ezekkel sorosan kapcsolódik vagyis nem tud eldiferálni.
Az erőt nem veszi el csak több kerékre oszlik el .

A teljesítmény P=p*v*A

a szivattyú működését nem befolyásolják a motorok
a nyomás és a szállított mennyiség adott érték marad.

Az áttétel értékére már nem emlékszem anno pontosan kiszámoltam . Két lassítás van összerakva egy
Rába 180 TlT és egy 2000-es KCR meghajtóház.

Nincs profilkép
#1528 bubu13
2015-08-01 15:20:15

ha esetleg érdekel valakit:

http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/szantofoldi-betakaritogep-alkatreszek/kaszamozgato-tengely-uj-516-elado/h_6542369


http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/szantofoldi-betakaritogep-alkatreszek/kukorica-asztalhoz-uj-torohenger-csucs-elado/h_6542367

#1527 medikus
2015-07-31 21:57:09

Válasz rozsnakim #1524. hozzászólásáraEz az az alkatrész,ami nem megy tönkre szinte sosem!Kell még árulnod!!smile thumbup

Nincs profilkép
#1526 khgabi1
2015-07-31 21:43:47

Válasz sebi01 #1520. hozzászólásáraMelyik a jobb szerinted??? a Rába vagy a v8--???Nekem a régi 8 as volt én azt is szerettem de ez meg keveset fogyaszt ...ja és a titkos tervem a d -10 -11 de anyira fain ez a motor benne hogy nem bántom...Azért majd egy d - 10 et csak összehozok cseremotornak lassan..


#1525 decsi
2015-07-31 21:40:38

Válasz rozsnakim #1524. hozzászólásáraAzért maradt meg mert ezekkel az alkatrészekkel sosem volt baj.Másképp rég ellopták volnasmile lol

Nincs profilkép
#1524 khgabi1
2015-07-31 21:37:57

Válasz sebi01 #1521. hozzászólására Párhuzamos kapcsolás..-nem ???Tehát egy darab hidromotor az ifahíd kardánjához??? Ötletes....Gondolom lassítani kellet rajta legalább 1-3 hoz...Vagyos igen...ha sorba kötöd akkor direkt hajt...de elveszi az erőt az elsőktöl is..-nem...Viszont párhuzamosan meg nagyon lassú lenne....

#1523 rozsnakim
2015-07-31 21:33:03

Kedves Fórumozók!
Eladóvá vált egykori TSZ készletből megmaradt 4db rázóasztal meghajtó excenter. Vadi új alkatrészről van szó, becsomagoltan volt tartva.
Telefonszámom: +36204325643
Kérésre postázni is tudom.

Nincs profilkép
#1522 kanyo
2015-07-31 21:22:33

Sziasztok! Búza utan zabra állításba tudnatok valamit mondani?

Nincs profilkép
#1521 sebi01
2015-07-31 10:03:22

Válasz khgabi1 #1511. hozzászólásáraPontosan én sem tudom , ezt az értéket használom és jó . Inkább nagyobbra állítsd mert ahogy kopik a függőcsapszeg egyre jobban terpeszt , emiatt csökken az összetartás és leeszi a gumi belső felét.

Nincs profilkép
#1520 sebi01
2015-07-31 03:06:40

Válasz khgabi1 #1509. hozzászólásáraSaját szülemény , IFA elsőhíd 16-os hidrómotor áttételekkel soros kapcsolásban vagyis fixen hajt nem úgy mint Pl a gyári Claas kombájn .
Répaszedéshez kellett a fix hajtás .

Nincs profilkép
#1519 sebi01
2015-07-31 03:00:40

Válasz khgabi1 #1508. hozzászólásáraBarátom 140 ha én 110 ha-on meg még hozzájön a bérmunka .
Az egyik nálam is Rába motoros a többi V8-as .

Nincs profilkép
#1518 Tomszi
2015-07-30 11:43:27

Válasz Matyi50 #1517. hozzászólásáraAz én környékembe egyáltalán nem látok/láttam kintről behozottat, de lehet csak rossz helyen vagyok ebből a szempontból. Még magyar fórumon se láttam ilyet, attól persze nem állítom hogy egyáltalán nincs. Pedig én is felfigyelek a legkisebb különbségekre is, meg aztán ismerem is a gépezetet egy kissé. Külföldi videókon én is kiszúrom a kaszahajtás átalakítását és hasonlókat.

Nincs profilkép
#1517 khgabi1
2015-07-30 11:29:09

Válasz Matyi50 #1517. hozzászólásáraJövőre nekem is kétoldalrol lessz meghajtva a kasza a nagy asztalon...reméllem azzal megszünik a kaszatörés...Lehet ezeken még sokat javítani....

Nincs profilkép
#1516 Matyi50
2015-07-30 10:48:33

Válasz Tomszi #1515. hozzászólására90'es évek közepétől rengeteget behoztak 16-17esből. Amik még mennek ma is, sok ezek közül való,mert nem rohadtak szét,tető alatt voltak,nem úgy mint a magyar tsz-ekben ahol csillaggarázs van ma is még sok helyen a 100milkás kombájnoknak. Sok németből behozott 16-17esen már az újabb biso szecskázó,és ékszijas kaszahajtás volt,nem egybe még működő veszteségmérővel,hektárszámlálóval.
Könnyen megismerszik egyéb dolgokat nézve is az utólag behozott,mert a V8as ifa motorokon kiemelték a kipufogódobot a németek,illetve sok kombájn keskeny kerékkel jött be.

Nincs profilkép
#1515 Tomszi
2015-07-30 10:39:39

Válasz khgabi1 #1514. hozzászólásáraMaszekba el lehetne próbálgatni kicsit, mert saját zsebre megy.

Nincs profilkép
#1514 Tomszi
2015-07-30 10:38:54

Válasz Matyi50 #1513. hozzászólásáraSzerintem használtan nem valami sok 516-ot hoztak be németből, inkább 514-eket hozogattak be.
Ha motort cseréltek bennük és mondjuk egy régi simáé került egy B-s be akkor inkább lecserélték a szíjtárcsát is.

Nincs profilkép
#1513 khgabi1
2015-07-30 09:07:03

Válasz Tomszi #1512. hozzászólásáraIgen a motoron lévő 4 es tárcsára gondolok.....Miért kell 2000 fölött bömbölni a motornak ??? annak se jó ez ..a fogyasztásrol nem is beszélve....

Nincs profilkép
#1512 Matyi50
2015-07-30 09:06:32

Válasz Tomszi #1512. hozzászólásáraSzerintem ezek már annyit lettek bütykölve amióta kijöttek a gyárból németben aztán az onnan használtba behozott gépek itthon is,hogy motorcsere stb után összevissza van minden.

Nincs profilkép
#1511 Tomszi
2015-07-29 22:42:13

Válasz khgabi1 #1508. hozzászólásáraHello. Milyen ékszíjtárcsa átmérőre gondolsz? A motor kihajtásánál kétféle van, mivel az 516B motorfordulata kisebb, így azokon más átmérőjű a szíjtárcsa, hogy meglegyen a fordulat, a munkavégző részeknél, az 517-é természetesen ugyanez.

Nincs profilkép
#1510 khgabi1
2015-07-29 21:58:52

Válasz kékikántor #1510. hozzászólásáraSzia...Én 0-10 mm között próbálkoznék....de pontosan nem tudom..

Nincs profilkép
#1509 kékikántor
2015-07-29 21:49:15

Hello fiúk

Valaki nem tud nekem egy kerékösszetartást véletlanül 516-os kombájnhoz?

Nincs profilkép
#1508 khgabi1
2015-07-29 21:13:29

Válasz khgabi1 #1508. hozzászólására A 4x4 hajtás hogyan van megoldva...???
Gondolom az is hidrós de olyat még nem láttam...

Nincs profilkép
#1507 khgabi1
2015-07-29 20:31:56

Válasz sebi01 #1507. hozzászólásáraLátom fel vagy szerelve rendesen.....nekem csak egy van meg egy 14 -es.... Menyi földön gazdálkodsz..??? Csak úgy mondom mint tuning...hogy több fajta átmérőjű ékszíjtárcsával találkoztam már...ami a mororon a meghajtást adja....most esztergáltattam egy 320 mm átmérőjút....a régi 290 volt...leengedtem a fordulatot 1800 ra ...igaz hogy gyönge gabonában de bőven 10 lit alatt fOgyaszt....Bár nemtudom erős gabonába mit csinálna így ,de felénk az nem szokott lenni.....Jövőre megkapja a nyagy asztalt....szerintem menni fog ez a fogyasztás még lejjeb.....bár már szerintem ez így is nagyon tuti...hálla a RÁBÁNAK...

Nincs profilkép
#1506 sebi01
2015-07-25 05:52:35

Válasz khgabi1 #1506. hozzászólásáraVégiggondolva működnie is kell , nem lehet köze a dugóhoz. :)

A zuhanásgátló egy biztonsági cucc , a működése
a vezérlőtolattyú által irányított olaj nem közvetlenül jut a munkahengerbe hanem hanem a zuhanásgátlót vezérelve a zuhanásgátlón keresztül ,
Könnyen föl9smerhető a léte , ha álló motornál nem lehet működtetni a hidraulikát akkor zuhanásgátlós .
Amúgy a 516-nál csak visszaengedés gátló szerepe van egybe van szerelve a vezérlőtolattyúval , különben a munkahengerekre szokás fölszerelni , fém csövekkel , így megakadályozva a zuhanást ha kidurranna egy gumicső. Pl. T-174/2

Az enyém a javítás alatti az 517 , mögötte a 4x4-es 516 , aztán van mégegy jó állapotú 16-os leponyvázva meg még néhány darabokban :)

Nincs profilkép
#1505 khgabi1
2015-07-24 22:22:20

Válasz sebi01 #1502. hozzászólásáraA zuhanás gátló alatt a túlnyomás szelepet érted????Bekötöttem a visszatérőbe..úgy tűnik múködik szépen de az asztaált még nem emeltem vele...remélem azért megemeli...Tiéd ez a két gép ami a képeken van???

Nincs profilkép
#1503 sebi01
2015-07-24 20:33:08

Válasz sebi01 #1503. hozzászólásáraAzért lett eladó mert vettem egy E-517 -t és azon van gyárilag seckázó. Ugyan nem készült el gabonára , de majd napraforgóra kész lesz. A szalmára pedig volt vevő .
A képek.

Nincs profilkép
#1502 sebi01
2015-07-23 13:29:47

Válasz bubu13 #1500. hozzászólásáraOk csinálok pár fotót.

Nincs profilkép
#1501 sebi01
2015-07-23 13:27:31

Válasz khgabi1 #1499. hozzászólásáraÁrtani nem tudsz vele ha kipróbálod , esetleg nem működik.

Anno 2003-ban én átvariáltam kissé az asztalemelő hidraulikát cukorrépa szedéshez , megtartva az eredeti funkciót is , és úgy rémlik ha szabadon visszafolyik akkor nem nyitja ki a zuhanásgátlót , de már rég volt lehet rosszul emlékszem.

https://www.youtube.com/watch?v=X4IpYnAkWw4

Egyszer lefotóztak út mellett , de semmi köze a cshekhez :)

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
KWS napraforgóhibridek minden terepre
KWS napraforgóhibridek minden terepre
Nagyobb termőképességgel, kedvezőbb agronómiai tulajdonságokkal, magasabb...
Digitális átállás: "Pénz, paripa, fegyver" adott
Digitális átállás: "Pénz, paripa, fegyver" adott
A precíziós gazdálkodás elkerülhetetlen, de ki és hogyan segít elindulni?
Gyártótól verhetetlen áron: drótkerítés,  vadkerítés,  drótfonat,  vadháló,  oszlop,  kapu
Gyártótól verhetetlen áron: drótkerítés,...

369 Ft

560/60 R 22,5 használt abroncs
560/60 R 22,5 használt abroncs

125.000 Ft

31x15,  50-15 új gumiabroncs
31x15, 50-15 új gumiabroncs

60.000 Ft

18-19,5 Gumiabroncs Új,  Használt
18-19,5 Gumiabroncs Új, Használt

100.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]