Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #1450. hozzászólásra
100-150 ért hirdetnek bontott jó motort?Nekem is van egy,csak a forgattyúsház régi,a többi mind új,100 órát ment!Új főtengely,teflonos dugó,hüvely garnitúrával,felújított hengerfejek,űj alu vízcsövek,olajszivattyú,komplett olajszűrőház,nyomás szabályzóval! Az mit ér?
Jelenleg minden alkatrész beszerezhető a 16-oshoz viszonylag jó minőségben. Ezt úgy értem hogy többnyire sokkal jobbak mint anno a Tsz-es időkbeli utánzatok.
De van szívás Pl mahtartálytöltócsiga alján a kúpos résznél hiányzott egy 15 mm-nyi levél darabka ezért beletömte a cspágyba a búzát és megszorult
1379 hozzászólásban nagyjából összeszedtem mire érdemes figyelni .
És végül a lényeg ami tegnap lemaradt . Az én tarifámmal számolva kb. 50 ha kell kibírnia hogy megtérüljön a 400 000 Ft
Néhány részlet .
Pl. én olyan helyen lakom ahol mindenhová eltudok menni 6 m-es asztallal átszerelés nélkül , a kis darabokra is . Ha kifogsz egy viszonylag ép darabot
1 millio körül asztalllal kocsival egyútt kb. 600 000 Ft-ot ér rosszvasként , vagyis durván 400 000 Ft-t kell biztosan kigazdálkodnod hogy ne bukjál vele.
Az ülés mellett balra , a dobkosár leeresztö kart látod , elöbre balról jobbra cséplö kapcsoló vágóasztal kapcsoló , ürítöcsiga kapcsoló, bal taposópedál vágóasztal kikapcsolója , a jobb pedál vágóasztal emelö ,
Felül jobbra elöl kis kar kézifék , mellette nagyobb lapos a vágóasztal hajtás irány fordítója , a legnagyobb kar a meneteló szabályzó .
Hátrébb a rövidebb 3 horonyba húzható kar a gabona asztalt szabályozza motolla fordulat magasság horizontális helyzet , a hosszabb ürítőcsiga nyitás vágóasztal behúzás , dobfordulat
Üdv ! Nemrégiben vettünk egy Fortschritt E 516 -os kombájnt és még elég tapasztalatlan vagyok vele kapcsolatban , azt szeretném kérdezni , hogy a fülkében melyik kar mire szolgál ?
Sajnos már nehezen elérhető a gyári vízpumpa hozzájuk,a felújított meg szar.Nekem volt olyan,hogy felraktam a felújítottat és jobban folyt mint amit levettem.
A karmantyúzást és gumigyűrűzést viszont már meg lehet csinálni jóra is,és jobb lesz mint újkorában.
Természetesen nem vitatom a márkák közötti minőségbeli különbséget .
De szerelőként van szerencsém javítani Pl. Lexiont és láss csodát neki is vannak gyenge pontjai , íme néhány megforgő csapágyak a motornál lévő osztóműben , a járőheveder hajtőkereke meglazul a bordástengelyen utána leszabja a rögzíttó fedelet és kipottyan a kerék elég gázos hiba mert járóképtelen lesz a technika .
De az IFA motorok és a DDR-s cuccok jó minőségűek.
Ha megkapják rendesen a karbantartást olaj és szűrö cseréket akkor tartósak .Egykönnyen nem megy tönkre sem az adagoló sem a tápszivattyú
jövőre eladó lesz, valószínű,
földterület nő és sajnos ezzel a géppel nem győzöm, a tavalyi év is necces volt, biztos vissza fogom sírni de ez van
tudtok segíteni mennyi pénzt lehet elkérni ezért?
kitűnő állapot, pöccre indul, szervizelve vigyázva rá,
kukorica asztal, gabona asztal+ kocsi, másik ferde felhordó, sok ékszíj, első és hátsó pótkerék (gumi felnivel, 23,1*26) +ezaz
Válasz #1416. hozzászólásra.Ha nem minőségi alkatrészt használsz,előfordul.De nem láttam még egy 106 ost sem,amelyiknek ne lett volna olajos a ferdefelhordója!Az olajszivárgástól!!
Válasz #1414. hozzászólásra
Nekem is volt 512 évekig, mikor leélődött teljesen akkor úgy számoltam hogy 1,5- 2 millából lehetett volna felújítani. Ott a motor is meg a hűtő is oda volt, továbbá lakatos munka is lett volna rendesen.
Inkább eladtuk mert akkor is már kicsi volt. 50-70 hektárra megtartottam volna de 2x annyin már akkor se lehetett vele időben végezni.
Lehettek volna ezek jó gépek is de a kgst mivoltát nem hazudtolta meg.
4 év alatt 5 vízpumpát cseréltem, 3 tápszivattyut meg 2 adagolót.
4x volt az egész körbe karmantyúzva meg gumigyűrűzve de mégis folyt az olaj mindenhonnan.
Ha egy nyugati gépen megcsinálsz egy munkahengert akkor azt 10 évre is elfelejtheti az ember.
Én most vettem meg egyik 16-osra az szinte összes kopó alkatrészt gyűjtőszekrény, komplett páterok magtartály töltő csiga házzal együtt, páter láncok
ferde f. láncok . szíjak stb.. eddig durván 1 millio
Csapágyak festék stb. kb. lesz még egy millio .
Munkadíjat nem számoltam mert magam csinálom.
Megéri-e ? Kb. 3-4 miliőért kap a paraszt egy megbízható üzembiztos gépet , amit más típusoknál ekkora teljesítménny esetén kb. 15 milliónál kezdődően érhetsz el.
kikel fogni a jó e516 jol átkel nézni ha valaki ijent vesz és szépen lehet vele dolgozni én sem adtam volna el ha nem kelet volna trakesz mindenért ugy kelet könyörögni érte hogy megcsináják a földet de 516 nagyon jo beálitva tisztán dolgozik csak oda kel figyelni rá mit midegyikre
A fogyasztás nekem is ennyi a V8-nál
Mondjuk dcember 22-23 -án volt Tsz-eseknek arattam
első nap 12 őra után kezdtem hoztak 120 liter gázolajat 15 őra után jönnek hogy tankolni kéne mondom minek hisz fele még legalább megvan és elég lesz estig . Mondják az lehetetlen , nézegették a tankot alig hittek a szemüknek. Szerintük óránként 40 litert megeszik , náluk is volt 16-os.
Nekem is van pár kukoricás videom , nem tudom
láttad-e.
2450 hozzászólás
Válasz #1450. hozzászólásra
100-150 ért hirdetnek bontott jó motort?Nekem is van egy,csak a forgattyúsház régi,a többi mind új,100 órát ment!Új főtengely,teflonos dugó,hüvely garnitúrával,felújított hengerfejek,űj alu vízcsövek,olajszivattyú,komplett olajszűrőház,nyomás szabályzóval! Az mit ér?
Válasz #1449. hozzászólásra
Az nem sok...
Válasz #1448. hozzászólásra
640 kiló vas,15 kiló alumínium!
Válasz #1447. hozzászólásra
Van egy négyhengeres motorom kompresszió nuku,mennyit lehet érte kérni...
Válasz #1446. hozzászólásra
Bükkhegyi hirdet 6db-t!!
üdv mindenki
keresek 23,1-26os jó állapotú gumit 1-2 db-ot
ha tud valaki segítsen milyen méretűt tudok még alátenni ezen kívül?
Válasz #1443. hozzászólásra
Ez a gép kalászost nem is szoktt vágni hogy nincs hozzá asztal
Válasz #1440. hozzászólásra
Tied ez a gep?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/szantofoldi-betakaritogep/fortschritt-e-516/h_6512147?ref=4f5b5c65
Válasz #1441. hozzászólásra
A csillagos motort nem adják ingyen.Ezen kivül még négy darab van összesen...
Válasz #1440. hozzászólásra
Az ára is sütemény
Sütemény...
Válasz #1438. hozzászólásra
ugy csináltam de mégsem jó, de hátha másnak sikerül
Válasz #1437. hozzászólásra
Másoltak a képek tömörítés nélkül .
Mentsd le a gépedre akkor kitudod nagyítani és máris jól olvasható
Válasz #1435. hozzászólásra
jók ezek a képek, de nem tudnád esetleg bescannelni, igy nem nagyon lehet elolvasni
köszi
Üdv ! Érdeklődnék nincs-e valakinek eladó magyar nyelvű Fortschritt E 516 gépkönyve ?
Válasz #1425. hozzászólásra
A leg lényegesebbek ezek , főleg a kasza meghajtás beállítása , ha az írás szerint van beállítva sohasem törik széjjel a vágóasztal .
Válasz #1433. hozzászólásra
Jelenleg minden alkatrész beszerezhető a 16-oshoz viszonylag jó minőségben. Ezt úgy értem hogy többnyire sokkal jobbak mint anno a Tsz-es időkbeli utánzatok.
De van szívás Pl mahtartálytöltócsiga alján a kúpos résznél hiányzott egy 15 mm-nyi levél darabka ezért beletömte a cspágyba a búzát és megszorult
1379 hozzászólásban nagyjából összeszedtem mire érdemes figyelni .
És végül a lényeg ami tegnap lemaradt . Az én tarifámmal számolva kb. 50 ha kell kibírnia hogy megtérüljön a 400 000 Ft
Válasz #1432. hozzászólásra
Köszi az ízelítőt!
Van olyan dolog, ami szívást okoz, ha nem figyelek eléggé a vásárlásnál?
Válasz #1429. hozzászólásra
Néhány részlet .
Pl. én olyan helyen lakom ahol mindenhová eltudok menni 6 m-es asztallal átszerelés nélkül , a kis darabokra is . Ha kifogsz egy viszonylag ép darabot
1 millio körül asztalllal kocsival egyútt kb. 600 000 Ft-ot ér rosszvasként , vagyis durván 400 000 Ft-t kell biztosan kigazdálkodnod hogy ne bukjál vele.
Dobjatok mar fel kepet a 16 os kabin belsejerol meg a kezeloszervekrol,regebben meg en is 16 akartam venni,de jopar megnezett utann lemondtam rola!
Válasz #1428. hozzászólásra
Köszönöm !
Éves szinten hány ha-ért éri meg egy 516-ost beállítani? A Fortschrittekhez vagy a régebbi Classokhoz (105) könyebb alkatrészt szerezni?
Válasz #1427. hozzászólásra
Az ülés mellett balra , a dobkosár leeresztö kart látod , elöbre balról jobbra cséplö kapcsoló vágóasztal kapcsoló , ürítöcsiga kapcsoló, bal taposópedál vágóasztal kikapcsolója , a jobb pedál vágóasztal emelö ,
Felül jobbra elöl kis kar kézifék , mellette nagyobb lapos a vágóasztal hajtás irány fordítója , a legnagyobb kar a meneteló szabályzó .
Hátrébb a rövidebb 3 horonyba húzható kar a gabona asztalt szabályozza motolla fordulat magasság horizontális helyzet , a hosszabb ürítőcsiga nyitás vágóasztal behúzás , dobfordulat
Üdv ! Nemrégiben vettünk egy Fortschritt E 516 -os kombájnt és még elég tapasztalatlan vagyok vele kapcsolatban , azt szeretném kérdezni , hogy a fülkében melyik kar mire szolgál ?
Válasz #1418. hozzászólásra Azért nem látsz olajmentes 106-ost,mert állandóan kókányolsz és kókány tanácsokat adsz
Válasz #1424. hozzászólásra
Ok , előre is köszönöm .
Válasz #1422. hozzászólásra
Nekem akad ha minden igaz , majd bemásomlom és elküldöm
Válasz #1416. hozzászólásra
Sajnos már nehezen elérhető a gyári vízpumpa hozzájuk,a felújított meg szar.Nekem volt olyan,hogy felraktam a felújítottat és jobban folyt mint amit levettem.
A karmantyúzást és gumigyűrűzést viszont már meg lehet csinálni jóra is,és jobb lesz mint újkorában.
Üdv . Érdeklődnék , hogy valaki tudna-e nekem küldeni Fortschritt E 516 beállítási táblázatot ?
Válasz #1416. hozzászólásra
Természetesen nem vitatom a márkák közötti minőségbeli különbséget .
De szerelőként van szerencsém javítani Pl. Lexiont és láss csodát neki is vannak gyenge pontjai , íme néhány megforgő csapágyak a motornál lévő osztóműben , a járőheveder hajtőkereke meglazul a bordástengelyen utána leszabja a rögzíttó fedelet és kipottyan a kerék elég gázos hiba mert járóképtelen lesz a technika .
De az IFA motorok és a DDR-s cuccok jó minőségűek.
Ha megkapják rendesen a karbantartást olaj és szűrö cseréket akkor tartósak .Egykönnyen nem megy tönkre sem az adagoló sem a tápszivattyú
Válasz #1396. hozzászólásra
jövőre eladó lesz, valószínű,
földterület nő és sajnos ezzel a géppel nem győzöm, a tavalyi év is necces volt, biztos vissza fogom sírni de ez van
tudtok segíteni mennyi pénzt lehet elkérni ezért?
kitűnő állapot, pöccre indul, szervizelve vigyázva rá,
kukorica asztal, gabona asztal+ kocsi, másik ferde felhordó, sok ékszíj, első és hátsó pótkerék (gumi felnivel, 23,1*26) +ezaz
Válasz #1416. hozzászólásra
ez egyértelmű.
Válasz #1416. hozzászólásra.Ha nem minőségi alkatrészt használsz,előfordul.De nem láttam még egy 106 ost sem,amelyiknek ne lett volna olajos a ferdefelhordója!Az olajszivárgástól!!
Válasz #1415. hozzászólásra
Melyik a jobb?
Válasz #1414. hozzászólásra
Nekem is volt 512 évekig, mikor leélődött teljesen akkor úgy számoltam hogy 1,5- 2 millából lehetett volna felújítani. Ott a motor is meg a hűtő is oda volt, továbbá lakatos munka is lett volna rendesen.
Inkább eladtuk mert akkor is már kicsi volt. 50-70 hektárra megtartottam volna de 2x annyin már akkor se lehetett vele időben végezni.
Lehettek volna ezek jó gépek is de a kgst mivoltát nem hazudtolta meg.
4 év alatt 5 vízpumpát cseréltem, 3 tápszivattyut meg 2 adagolót.
4x volt az egész körbe karmantyúzva meg gumigyűrűzve de mégis folyt az olaj mindenhonnan.
Ha egy nyugati gépen megcsinálsz egy munkahengert akkor azt 10 évre is elfelejtheti az ember.
Válasz #1402. hozzászólásra
eladtam 2013-ba,2256van helyette.
Válasz #1412. hozzászólásra
Én most vettem meg egyik 16-osra az szinte összes kopó alkatrészt gyűjtőszekrény, komplett páterok magtartály töltő csiga házzal együtt, páter láncok
ferde f. láncok . szíjak stb.. eddig durván 1 millio
Csapágyak festék stb. kb. lesz még egy millio .
Munkadíjat nem számoltam mert magam csinálom.
Megéri-e ? Kb. 3-4 miliőért kap a paraszt egy megbízható üzembiztos gépet , amit más típusoknál ekkora teljesítménny esetén kb. 15 milliónál kezdődően érhetsz el.
Válasz #1412. hozzászólásra azért ha ijet vesz az ember akkor szájon rá idöt ara hogy átnézék ojanal aki látot már ijen kombányt de nem képen
Válasz #1410. hozzászólásra
az a baj hogy 20 gépből talán 1-2 a jó, a többi romhalmaz.
Nem biztos hogy megéri rendesen felújítani
Válasz #1407. hozzászólásra
a mostani nh kombájnokhoz is rendelhető lyukas rosta
kikel fogni a jó e516 jol átkel nézni ha valaki ijent vesz és szépen lehet vele dolgozni én sem adtam volna el ha nem kelet volna trakesz mindenért ugy kelet könyörögni érte hogy megcsináják a földet de 516 nagyon jo beálitva tisztán dolgozik csak oda kel figyelni rá mit midegyikre
Válasz #1407. hozzászólásra
Vettem egy 517-est gondolom azzal már nem tudom elérni amit a 16-os tud a szeméttel .
Válasz #1406. hozzászólásra
Az a daráló a jobb oldalán csak mókusvakitás...
Válasz #1405. hozzászólásra
Hát sokminden rosszat lehet mondani róla , de a tisztaságban nagyon jó , köszönhetően az elavult lyukas rostáknak
Válasz #1405. hozzászólásra
Ne irigykedj
Válasz #1396. hozzászólásra
A tisztán dolgozik,azért egy kicsit túlzás...
Válasz #1396. hozzászólásra
A fogyasztás nekem is ennyi a V8-nál
Mondjuk dcember 22-23 -án volt Tsz-eseknek arattam
első nap 12 őra után kezdtem hoztak 120 liter gázolajat 15 őra után jönnek hogy tankolni kéne mondom minek hisz fele még legalább megvan és elég lesz estig . Mondják az lehetetlen , nézegették a tankot alig hittek a szemüknek. Szerintük óránként 40 litert megeszik , náluk is volt 16-os.
Nekem is van pár kukoricás videom , nem tudom
láttad-e.
https://www.youtube.com/watch?v=QJs2__HeqpI
Válasz #1401. hozzászólásra
Válasz #1398. hozzászólásra
És meg van még ?