Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Elnézést, hogy ebbe a topickba írok ,de talán ez áll a legközelebb a témához.
A véleményeteket szeretném kérni a DON1500B típusú kombájnokról, azon belűl is a '95 -ös gyártásúakról.
Milyen betegségei szoktat előfordúlni, a belseje mennyire állítható a különböző növényekhez?
Érvényesül e még benne az 'örökéletű' orosz technika fogalma?
Hozzávaló alkatrészt forgalmaz-e Magyarországon valaki?
Mekkora lehet a fogyasztása normál körülmények között?
Éredemes-e egyáltalán foglalkozni vele?
Válasz #894. hozzászólásra
Jaja . Jövő héten jön egy tag betanítani a MEO-sokat , meg kell még egy ember aki beletanul az szárító meg a tisztítók és felvonók kezelésébe .
Válasz #888. hozzászólásra
A dobkosáron nincs semmi csavarozva. A keresztirányú pálcák közé hegesztettek be vékony lemezcsíkokat. De mondom, én az eredeti változatát nem láttam, a használton meg nem lehet megállapítani, hogy milyen volt gyárilag.
Szeva
Mi csak a felső rosrafelületet növeltük meg.
Hogy értetted hogy "A dobkosár pálcáit besűrítették" Azokra a pálcákra gondolsz ami rávam csavarozva a dobkorárra vagy a dobkosárban lévőkre mert az utobi épen hogy csökentené az áteresztőképeséget nem?
Nálunk az 516-ok tisztítórendszerét kicsit átalakították. Arra lennék kíváncsi, hogy ezt máshol is megcsinálták-e, biztos mert nem nálunk találták ki. Valahol Mo.-n csinálták meg először a 70-es évek végén vagy a 80-as évek elején ezt az átalakítást, amit aztán a gazdaságok saját maguk kiviteleztek. A szemveszteséget csökkentették és a teljesítményt növelték a következőkkel:
-A dobkosár pálcáit besűrítették
-A szelelőnél légáramterelő lemezeket építettek be (vagy volt gyárilag, csak megcsinálták állíthatóra ezt nem tudom, mert már nincs felénk, csak 517)
-A rostákat megtoldták (alsót, felsőt)
Kb. a 80-as évek elején csinálták meg nálunk a meglévők átalakítását, majd az újabbakat meg egyből ahogy hazahozták őket.
Válasz #882. hozzászólásra
Betehetnél róla egy közelebbi képet, amin jobban látni a kombájnt. A vízhőfokra figyelj, különösen a V-motorosnál. Rába motorosokból vki nyárra kidobta a termosztátot is, biztos ami biztos, de a V-ből nem szokták. A hűtőket érdemes rendesen kipucolni, ha eddig még nem csináltad meg. Szedd ki mindkettőt, aztán mosd ki nagynyomású mosóval, aztán új csövekkel és bilincsekkel rakd össze. Megéri megcsinálni, mert elég régi gépek, meg a tied egy ideig nemis ment, szóval elöregedhetek a csövek. Aztán szezon közben jó kétnaponta kifujatni a légszűrőket. Nézd meg hogy működik-e rendesen a ventilátor visszaforgató. A vízóra mellé jobb betenni mégegyet, mert a gyári nem sokat ér. Vagy elektromost, vagy egy kis trükkel gázost, meg olajnyomásórát is szoktak bele tenni.
Javításnál a kaszahajtást jól állítsátok be Silentek ne legyen ki mert azonnal szétver valamit vagy tör! És minden csavart ott szakadásig!!!!! meghuzni!
Az excenter tengelyt nézzétek át a hajtókarjába a persely ne legyen kikopva mert az is szétver mindent A rázóasztal és a rostaszekrény gumibakjai is legyenek jók a rostákat jól huzzátok meg ha kilazul észre se vezed csak ha már baj van! Olajozni zsírozni mindent WD-40-t fujni ahová kell!
Idén jó lesz a 6,7-es asztal mert szar termés lesz a 25 hektárt is leborotválod vele egy nap ha nem lesz baj és lesz szállítójármű! Üdv!
Hekkó! Hátha tudok segíteni ha gázolaj próbléma van! Kezd az elején! A tank alatt van egy gázolajszűrő, vedd le takarítsd ki meg a tankból jövő csővet. 2. innen megy fel a gázolaj az első táphozami egy tartályba nyomja Ha nehezen veszi fel akkor gumigyűrűt kell cserélni a tápon mert ott engedi vissza (sokszor ez a hiba) 3. ha ezt felnyomtad a tartály a motor közepén van a csavart ki tudod venni a közepéről és látod mikor van tele. 4. ha tele van van egy másik kis gázolaj tartály a motor jobb felső részénél( ha treplin állsz fülke felé) Na ezt megint le kell légteleníteni a második táppal (baloldali) ennek a tartálynak is vedd le a csavarját felül és ha tele van várj egy kicsit hogy fogy e belőle ha nem akkor sínen vagy! 5. az adagoló végén is van egy légtelenítő csavar ezt a végén légteleníted a baloldali táppal szintén! Na hát kb ennyi! Nézz meg mindent meg van e húzva!
igen megvettem a gépet,készítem fel,az a baj a műszerek közül szinte 1 sem működik(a vízhőfok működik más nem),a fülkeventillátor legnagyobb fokozatban kinyomja rögtön a biztit szerintem zárlatos,külön van beszerelve olajnyomásmérő óra ami nem elektromos,próbálom rendberakni szezonra mert szeretek rendben lévő géppel dolgozni.
Motorja sajnos vagy nem de v8 ifa,asztala 6,7 m-es,csak gabona asztal van hozzá(remélem később tudok venni hozzá kukoricát is).
Már fűzöm a cégnél az öreg szakit hogy jöjjön el és nézze meg ő javított néhányat a téesszes időszakban:))
remélem sikerül rendberakni.
Amúgy szerkezetileg aránylag jó a gép,nincs elrohadva működik rajta minden,nincsen agyonverve a gép sehol,ponyva alatt tartották.
Majd meglátjuk mi sül ki belőle.
Most tettem ma bele új nyomástartó szelepet,de 20 perc múlva már nem indult el.
Szerintem vagy cső vagy valamelyik szűrő lessz.
Ha hátulról nézzük a gépet az adagolón a jobb oldali kézi tápszivattyú engedi vissza a nyomást.(ötlet?)
Tulajdonképpen miért van ezen 2 tápszivattyú?
Köszi a segítséget :balázs
Válasz #878. hozzászólásra
Akkor ezek szerint megvetted a gépet és készíted fel. Milyen motoros is a tied, és mekorra asztallal van?
A biztosítékot így fejből nemtudom.
Melyik műszerek nem működnek? Nem feltétlenül a panel lehet rossz, de azt megpróbálhatod egy cserepanellel is. A víz és olajhőmérőnél lehet hogy a jeladó. Aztán a forgásjelzőknél is jeladók vannak, a km óra/fordsz. mérő is hasonló, lehet hogy az óra rossz. Ahogy emlékszem ez a gép az utóbbi években állt, lehet az is, hogy az egerek összerágták a vezetékeket. Szerintem egy járművillamossági szakemberrel nézesd meg, a legjobb olyan vki lenne aki azért látott már 516-ot (ha javította is az mégjobb).
Létezik 20-A-es biztosíték én ezt használtam.Úgy emlékszem,hogy a műszereknek is van külön biztosítéka,bár nemtudom,hogy mi az ami nem működik?.Az üzemanyagot általában a tápszivattyú szokta visszaengedni,de lehet tömítettlenség is az oka.
516-os nál a fülke szellőztető ventillátorhoz,mekkora biztosíték való?(legnagyobb fokozatban a 15 a-os biztit kivágja)
A műszerek nem működnek a műszerfalon,hogy lehet megállapítani,hogy a panel rossz?
Ha esetleg van valakinek a panelról rajza,elküdhetné.
Az adagolóból 1 óra állás után visszaereszti a gázolajat(talán nyomástrató szelep?).
Hol lehet legolcsóbban új 516-so alkatrészeket venni?
Köszi a segítséget.
Üdv:Balázs
Üdv ! A dobfordulat felezőben lévő csavat akkor találod meg ha a bolygóművet hajtod addig hogy az a lyuk ami a szíjtárcs peremen belül van(2db egymással szemben) és az egyik az óra állásának megfelelően a 12-esen vagyis fent van. Ekkor tudod kihajtani a csavat ha az a gép oldalához volt rögzítve, vagyis csökkentette a sebességet. Ezután a szíjtárcsát el kell forgatni mindaddig amíg meg nem találod azt a behajtási helyet ahova a csavart vissza kell tenni, de ekkor már nem a gép oldalához rögzíted, hanem a szíjtárcs hátulján lévő lemezhez és így már nem a bolygómű rendszer működik hanem direktbe hajt. Ha kell hozzá műszaki rajz akkor egy e-mail cím ellenébe szívesen küldök.
Aha, kösz a segítséget, majd megnézem.
Én még arra gondoltam (lehet hogy hülyeség) hogyha lekapnám a lassítót és úgy meg hajtatnám akkor menyit pörögne.
Igen adob tengelyen vagy a dob variátor meghalytó tengelyén fenn avariátor munkahengernél van egy excenter csap még azzal tudod a fordulatott változtatni
Válasz #862. hozzászólásra
Lehet hogy a jeladó is rossz, meg tényleg van egy csavar a ford. sz. csökkentőben, csak azt már nemtudom hogy ha ki van véve akkor csökkenti-e a fordulatot, v fordítva.
516-oson a dobfordulat csökkentőnél lehet valamit állítani ami befolyásolhatja a dobfordulatot, mert én olyat hallottam hogy van ott valami fordulat rögzítő csavar igaz ez ???
Válasz #855. hozzászólásra
Sajnos nem vagytok egyedül!! Ez a gép már csak ijen.. De egy komoj javitás után azért boldogulni fogtok fökép ha nem nagy az elvárás! Régen Mikor ment sokat levágtak vele...
Lehet hogy hülyén hangzik de ez az igazság.
A fordulatszám csökkentővel felment 1150-ig most meg 800-nál megáll. Szerintünk a fordulatszám csökkentővel van valami. De gondoltam megkérdezlek titeket hát ha tudtok valami okosat mondani.
Mi még amatőrök vagyunk, tavaly arattunk vele második éve. Igaz megszívatott de idén kijavítjuk aztán reméljük hogy nagyobb gondok nélkül ledarálja azt a pár ha-t
2450 hozzászólás
Válasz #900. hozzászólásra
Egy kicsit részletesebben kérhetném.
Válasz #899. hozzászólásra
EGY JÓTANÁCS KERÜLD EL!!!!
Szervusztok!
Elnézést, hogy ebbe a topickba írok ,de talán ez áll a legközelebb a témához.
A véleményeteket szeretném kérni a DON1500B típusú kombájnokról, azon belűl is a '95 -ös gyártásúakról.
Milyen betegségei szoktat előfordúlni, a belseje mennyire állítható a különböző növényekhez?
Érvényesül e még benne az 'örökéletű' orosz technika fogalma?
Hozzávaló alkatrészt forgalmaz-e Magyarországon valaki?
Mekkora lehet a fogyasztása normál körülmények között?
Éredemes-e egyáltalán foglalkozni vele?
Válaszotokat előre is köszönöm!
T.:Márk
Helló,tudna valaki segíteni 516-os elektromos bekötési rajzot keresek.Köszi
Válasz #896. hozzászólásra
Szerintem már meséltem hogy benne vagyunk egy KFT-ben és a kft meg vette a helyi tsz egyik szárító telepét .
Válasz #895. hozzászólásra
De milyen szárító? Eddig erről nem beszéltél.
Válasz #894. hozzászólásra
Jaja . Jövő héten jön egy tag betanítani a MEO-sokat , meg kell még egy ember aki beletanul az szárító meg a tisztítók és felvonók kezelésébe .
Válasz #893. hozzászólásra
Átvételt?
Vásároltok is?
Válasz #892. hozzászólásra
Hétfőhöz egy hétre mi is kezdjük az aratást meg az átvételt .
Válasz #890. hozzászólásra
Most kezded?
Én már kész vagyok, sztem jövő 7 végén lassan aktuális lehet az őszi árpa.
Sziasztok!Ez a mi 524-esünk most kezdem festeni,meg utánna elökésziteni az aratásra.
Válasz #888. hozzászólásra
A dobkosáron nincs semmi csavarozva. A keresztirányú pálcák közé hegesztettek be vékony lemezcsíkokat. De mondom, én az eredeti változatát nem láttam, a használton meg nem lehet megállapítani, hogy milyen volt gyárilag.
Válasz #886. hozzászólásra
Szeva
Mi csak a felső rosrafelületet növeltük meg.
Hogy értetted hogy "A dobkosár pálcáit besűrítették" Azokra a pálcákra gondolsz ami rávam csavarozva a dobkorárra vagy a dobkosárban lévőkre mert az utobi épen hogy csökentené az áteresztőképeséget nem?
Szevasztok
Nekem se tartja meg az üzemanyagrendszer a nyomást.
Nálunk az 516-ok tisztítórendszerét kicsit átalakították. Arra lennék kíváncsi, hogy ezt máshol is megcsinálták-e, biztos mert nem nálunk találták ki. Valahol Mo.-n csinálták meg először a 70-es évek végén vagy a 80-as évek elején ezt az átalakítást, amit aztán a gazdaságok saját maguk kiviteleztek. A szemveszteséget csökkentették és a teljesítményt növelték a következőkkel:
-A dobkosár pálcáit besűrítették
-A szelelőnél légáramterelő lemezeket építettek be (vagy volt gyárilag, csak megcsinálták állíthatóra ezt nem tudom, mert már nincs felénk, csak 517)
-A rostákat megtoldták (alsót, felsőt)
Kb. a 80-as évek elején csinálták meg nálunk a meglévők átalakítását, majd az újabbakat meg egyből ahogy hazahozták őket.
Válasz #882. hozzászólásra
Betehetnél róla egy közelebbi képet, amin jobban látni a kombájnt. A vízhőfokra figyelj, különösen a V-motorosnál. Rába motorosokból vki nyárra kidobta a termosztátot is, biztos ami biztos, de a V-ből nem szokták. A hűtőket érdemes rendesen kipucolni, ha eddig még nem csináltad meg. Szedd ki mindkettőt, aztán mosd ki nagynyomású mosóval, aztán új csövekkel és bilincsekkel rakd össze. Megéri megcsinálni, mert elég régi gépek, meg a tied egy ideig nemis ment, szóval elöregedhetek a csövek. Aztán szezon közben jó kétnaponta kifujatni a légszűrőket. Nézd meg hogy működik-e rendesen a ventilátor visszaforgató. A vízóra mellé jobb betenni mégegyet, mert a gyári nem sokat ér. Vagy elektromost, vagy egy kis trükkel gázost, meg olajnyomásórát is szoktak bele tenni.
Válasz #882. hozzászólásra
Javításnál a kaszahajtást jól állítsátok be Silentek ne legyen ki mert azonnal szétver valamit vagy tör! És minden csavart ott szakadásig!!!!! meghuzni!
Az excenter tengelyt nézzétek át a hajtókarjába a persely ne legyen kikopva mert az is szétver mindent A rázóasztal és a rostaszekrény gumibakjai is legyenek jók a rostákat jól huzzátok meg ha kilazul észre se vezed csak ha már baj van! Olajozni zsírozni mindent WD-40-t fujni ahová kell!
Idén jó lesz a 6,7-es asztal mert szar termés lesz a 25 hektárt is leborotválod vele egy nap ha nem lesz baj és lesz szállítójármű! Üdv!
Válasz #882. hozzászólásra
Hekkó! Hátha tudok segíteni ha gázolaj próbléma van! Kezd az elején! A tank alatt van egy gázolajszűrő, vedd le takarítsd ki meg a tankból jövő csővet. 2. innen megy fel a gázolaj az első táphozami egy tartályba nyomja Ha nehezen veszi fel akkor gumigyűrűt kell cserélni a tápon mert ott engedi vissza (sokszor ez a hiba) 3. ha ezt felnyomtad a tartály a motor közepén van a csavart ki tudod venni a közepéről és látod mikor van tele. 4. ha tele van van egy másik kis gázolaj tartály a motor jobb felső részénél( ha treplin állsz fülke felé) Na ezt megint le kell légteleníteni a második táppal (baloldali) ennek a tartálynak is vedd le a csavarját felül és ha tele van várj egy kicsit hogy fogy e belőle ha nem akkor sínen vagy! 5. az adagoló végén is van egy légtelenítő csavar ezt a végén légteleníted a baloldali táppal szintén! Na hát kb ennyi! Nézz meg mindent meg van e húzva!
igen megvettem a gépet,készítem fel,az a baj a műszerek közül szinte 1 sem működik(a vízhőfok működik más nem),a fülkeventillátor legnagyobb fokozatban kinyomja rögtön a biztit szerintem zárlatos,külön van beszerelve olajnyomásmérő óra ami nem elektromos,próbálom rendberakni szezonra mert szeretek rendben lévő géppel dolgozni.
Motorja sajnos vagy nem de v8 ifa,asztala 6,7 m-es,csak gabona asztal van hozzá(remélem később tudok venni hozzá kukoricát is).
Már fűzöm a cégnél az öreg szakit hogy jöjjön el és nézze meg ő javított néhányat a téesszes időszakban:))
remélem sikerül rendberakni.
Amúgy szerkezetileg aránylag jó a gép,nincs elrohadva működik rajta minden,nincsen agyonverve a gép sehol,ponyva alatt tartották.
Majd meglátjuk mi sül ki belőle.
Most tettem ma bele új nyomástartó szelepet,de 20 perc múlva már nem indult el.
Szerintem vagy cső vagy valamelyik szűrő lessz.
Ha hátulról nézzük a gépet az adagolón a jobb oldali kézi tápszivattyú engedi vissza a nyomást.(ötlet?)
Tulajdonképpen miért van ezen 2 tápszivattyú?
Köszi a segítséget :balázs
Válasz #878. hozzászólásra
Akkor ezek szerint megvetted a gépet és készíted fel. Milyen motoros is a tied, és mekorra asztallal van?
A biztosítékot így fejből nemtudom.
Melyik műszerek nem működnek? Nem feltétlenül a panel lehet rossz, de azt megpróbálhatod egy cserepanellel is. A víz és olajhőmérőnél lehet hogy a jeladó. Aztán a forgásjelzőknél is jeladók vannak, a km óra/fordsz. mérő is hasonló, lehet hogy az óra rossz. Ahogy emlékszem ez a gép az utóbbi években állt, lehet az is, hogy az egerek összerágták a vezetékeket. Szerintem egy járművillamossági szakemberrel nézesd meg, a legjobb olyan vki lenne aki azért látott már 516-ot (ha javította is az mégjobb).
Válasz #879. hozzászólásra
Baján AGROMOTÍV 99-KFT, Bócsán a MEZŐGAZDASÁGI GÉPALKATRÉSZ-BT.Elfogadható árakon dolgoznak,és sok eredeti gyári alkatrészük van E-kombájnokhoz.
Válasz #878. hozzászólásra
Létezik 20-A-es biztosíték én ezt használtam.Úgy emlékszem,hogy a műszereknek is van külön biztosítéka,bár nemtudom,hogy mi az ami nem működik?.Az üzemanyagot általában a tápszivattyú szokta visszaengedni,de lehet tömítettlenség is az oka.
hali
516-os nál a fülke szellőztető ventillátorhoz,mekkora biztosíték való?(legnagyobb fokozatban a 15 a-os biztit kivágja)
A műszerek nem működnek a műszerfalon,hogy lehet megállapítani,hogy a panel rossz?
Ha esetleg van valakinek a panelról rajza,elküdhetné.
Az adagolóból 1 óra állás után visszaereszti a gázolajat(talán nyomástrató szelep?).
Hol lehet legolcsóbban új 516-so alkatrészeket venni?
Köszi a segítséget.
Üdv:Balázs
Válasz #876. hozzászólásra
Üdv. !
Sikerült az ügybe valamire jutni?
Válasz #875. hozzászólásra
Légyszíves küld el!
remdek.imre@fibermail.hu
Válasz #872. hozzászólásra
Üdv ! A dobfordulat felezőben lévő csavat akkor találod meg ha a bolygóművet hajtod addig hogy az a lyuk ami a szíjtárcs peremen belül van(2db egymással szemben) és az egyik az óra állásának megfelelően a 12-esen vagyis fent van. Ekkor tudod kihajtani a csavat ha az a gép oldalához volt rögzítve, vagyis csökkentette a sebességet. Ezután a szíjtárcsát el kell forgatni mindaddig amíg meg nem találod azt a behajtási helyet ahova a csavart vissza kell tenni, de ekkor már nem a gép oldalához rögzíted, hanem a szíjtárcs hátulján lévő lemezhez és így már nem a bolygómű rendszer működik hanem direktbe hajt. Ha kell hozzá műszaki rajz akkor egy e-mail cím ellenébe szívesen küldök.
Szeva
Nem tud valaki alkatrészt 516-hoz KOMÁROM-ESZTERGOM megyében és környékén?
Válasz #872. hozzászólásra
Nem mondassz hulyeséget mert elméletileg kalászosban másik ugyan akora méretü szilytárcsával megyünk. csak az fix nem bolygómüves
Válasz #871. hozzászólásra
Aha, kösz a segítséget, majd megnézem.
Én még arra gondoltam (lehet hogy hülyeség) hogyha lekapnám a lassítót és úgy meg hajtatnám akkor menyit pörögne.
Válasz #870. hozzászólásra
Igen adob tengelyen vagy a dob variátor meghalytó tengelyén fenn avariátor munkahengernél van egy excenter csap még azzal tudod a fordulatott változtatni
Válasz #869. hozzászólásra
Bent a lassítón belül?
Válasz #868. hozzászólásra
n
A szíjtárcsában találod a jobb oldalon a dob tengelyen.
Válasz #864. hozzászólásra
Na már is okosabb lettem, és pontosan hol van az a csavar?
Válasz #856. hozzászólásra
Osztom a véleményed öt szezont nyomtam vele.
Válasz #864. hozzászólásra
HA KI VAN VÉVE AKKOR CSÖKKENT.
Válasz #863. hozzászólásra
Nem hinném hogy rossz a műszer, az utolsó pár ha-t így arattam le vele és látható és érezhető volt hogy nem pörög annyit a dob.
Válasz #862. hozzászólásra
Lehet hogy a jeladó is rossz, meg tényleg van egy csavar a ford. sz. csökkentőben, csak azt már nemtudom hogy ha ki van véve akkor csökkenti-e a fordulatot, v fordítva.
Válasz #862. hozzászólásra
biztos hogy nem a müszer vacakol ?mert én már jártam ugy már mindent végignéztünk mikor kiderült a jeladó a hamis
516-oson a dobfordulat csökkentőnél lehet valamit állítani ami befolyásolhatja a dobfordulatot, mert én olyat hallottam hogy van ott valami fordulat rögzítő csavar igaz ez ???
Válasz #860. hozzászólásra
Komolytalanul.
Válasz #859. hozzászólásra
Komolyan?
Válasz #857. hozzászólásra
Most nem az volt a kérdés hogy jó-e vagy sem.
Válasz #857. hozzászólásra
Hát igen, sok rosszat mondanak róla de az ilyen vélemények egy részét azok mondják akik csak képen láttak ilyen gépet.
Jók voltak,egy ideig!De sok rá a negativ hozzászólás,mint a pozitiv!Én ezért nemmondok inkább semmit!Majd vki mond rá vmit!
Válasz #855. hozzászólásra
Sajnos nem vagytok egyedül!! Ez a gép már csak ijen.. De egy komoj javitás után azért boldogulni fogtok fökép ha nem nagy az elvárás! Régen Mikor ment sokat levágtak vele...
Válasz #854. hozzászólásra
Lehet hogy hülyén hangzik de ez az igazság.
A fordulatszám csökkentővel felment 1150-ig most meg 800-nál megáll. Szerintünk a fordulatszám csökkentővel van valami. De gondoltam megkérdezlek titeket hát ha tudtok valami okosat mondani.
Mi még amatőrök vagyunk, tavaly arattunk vele második éve. Igaz megszívatott de idén kijavítjuk aztán reméljük hogy nagyobb gondok nélkül ledarálja azt a pár ha-t
Válasz #853. hozzászólásra
Nem mondok erre inkább semmit!
Sziasztok
Nekünk is van egy 516-os és a dobfordulata nem megy feljebb 800-nál már mindent próbáltunk de nem forog többet.
SEGÍTSETEK !!!!!!!
itt egy link az mdw 527 rol.http://www.tec24.com/en_GB/fortschritt_e_527_sts/mid_1708260.html