Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Öntözés új
- Kalászosok műtrágyázása új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025.02.15. új
- Tárolók, színek.. egyéb géptárolók.. új
- Massey Ferguson 5445/5455 traktorok új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Földvétel, elővásárlási jogok új
Cikkajánló
![A napraforgó vízhasznosítása A napraforgó vízhasznosítása](https://static.agroinform.net/data/cikk/7/9079/cikk_79079/napraforgo2_fill_540x300_0.jpg)
A napraforgó vízhasznosítása
Az öntözés minimalizálhatja a termésveszteséget, és növelheti a vízfelhasználás...
Hirdetés
![Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban? Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?](https://static.agroinform.net/data/cikk/7/9086/cikk_79086/napra_upl_ind_fill_540x300_0.jpg)
273 hozzászólás
Válasz #69. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ezt a buktatást, buktatott tarló, buktatok...... stb.t meg védesd le.... hheheeeheeee
Válasz #65. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
7centséges 1 figura vagy.......heheheheheheee
Válasz #68. hozzászólásra
valaki azt monta hogy LKT, valaki meg azt hogy nem lehet felrakni az LKT ét. De motopal van ráirva, nem dusitó gombos.
Gyárilag 8as elemekel jönek, de ez 8,5 elemek vanak benne , mert őszel volt elemezve,fejszel,fötengely is töröt volt
Válasz #67. hozzászólásra
Én csak üresen hoztam 40 km ről, de ebbe asikos hó ban meg értem az úton tartani a traktort szerencsére a szoro nem kacsázott.
Válasz #67. hozzászólásra
Én tavaly márciusban jó időben buktatott tarlón nyomtam neki .
Válasz #66. hozzászólásra
A 8,5-ös adagoló mit takar ?
Válasz #65. hozzászólásra
Én ma is szórtam de igen nehéz volt. Már csak két napi maradt, csak el kínlódok valahogy... Ez nem a trágyaszórás időszaka.
Válasz #64. hozzászólásra
7201 es a motor de csak 100 as, gyárilag 102 es lenne ezért és a kb 5 ló ért. Csak saját használatra lesz.
Válasz #63. hozzászólásra
Egy 120 lovas gép bőven repíti rendesen de a 160-as meg főleg én szórtam a 162-essel 2/2 nyúlban nyomtam a gépnek a lehordót meg nyomattam egyfolytában . Na akkor füstölt néha a gép . Szét is verte a gardán keresztet 8 kocsi után .
Válasz #61. hozzászólásra
Most hanyas hüvely van benne ?
Válasz #62. hozzászólásra
te tudod ha bérbe szórod meg haladni is akarsz még a 160zetornak is elég.
Válasz #60. hozzászólásra
Úgy vélem, hogy ha egy MTZ 80,82 es elbir vele akkor 6045 nek is birni muszály.
102 es hüvelyekkel lesz és 8,5 es adaló van igy kb 70 ló lesz, meg idén kibirja 70q körűl rakokrá, jövöre meg lesz talán 10540 v 16145, de ez még a jövö.![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz #58. hozzászólásra
bátor huzásvolt a 6045 letérdel a t088nak
Válasz #58. hozzászólásra
Nyög neki rendesen meg melegíti majd a vizet ha rádobsz 90-100 mázsát
Mi ma vettünk egyet a Z 6045 ös után, majd meg látjuk mit szol hozzá.![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Egy kis baleset.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20100121075003_060411_090345.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20100121075032_060411_090431.jpg)
Válasz #55. hozzászólásra
Nekem a To88-ason a zt323-as átfolyás szabályzó szelepe van felszerelve. Próbáld meg egy bontott trakiból megszerezni.
Hello. Valakinek van e ilyen szelepje elfekvőbe? T-088-ra szeretném feltenni.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20100120145925_DSCF2534.jpg)
Én közel 11 éve tolom a bringát gyári összeálításba, de ezeket egymásnak találták ki.
Szerintem sem döglik meg az mtz 80 as, 1 probléma van vele ha a szórón hátulra esik a súly ,akkor meg emeli az mtz hátulját,és ha nyálkás-sáros a terület akkor van szívás.100mázsát érettet visz minden probléma nélkül.Véleményem szerint mtz önsúlya,kicsi a T-088 hoz. 82es talajon jobban vinné,de szortam már 180le vel is 088 assal a lóerők szigorú figyelembe vételével.![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
06-30 2281702 én szabolcsi vagyok
Válasz #50. hozzászólásra
Űdv nah műszaki vagyis rendszáma nincs űzemképes dolgoztak vele gumik még elmenek de meg kel nézni! láncok jok dobsz egy teloszámot holnap meg csörgetlek !!ozt meg beszéljűk!Borsod megyébe van!
hello inas érdekelne a szóró irj róla hol van,állapot,telószám stb köszi Drifter
Űdv van egy ganij hajinto nem érdekel valakit 500 ropi ért!
Válasz #15. hozzászólásra
Helló!Nem jöttél T-088 könyért!Nem kell már?
Válasz #46. hozzászólásra
DETK-110 ugyanaz T-088 futóműé.
Nekem van DETK-110 10 m3 szippantót
összsúly : Max.150-160 mázsa, csak Zetor 160-rel. De nem szabad MTZ-rel, mert felborulni.
Hegymentinél vezetem 160-rel elég nehéz, kaparás...de majdnem ment. MTZ-rel soha nem ment.
Sziaotok!
Régi Tsz-én Zetor super 50-rel, és MTZ-50-essel mindenkinek füstös....
Aztán először Zetor 6045-ös MTZ-80/82-sel, de kell teljes gázzal. MTZ- ha 1500 ford. alatt megfulladt a motort, mert nincs erőt és csak 3 -as váltóval, nem lehet 4-6-ös! Zetor 160-rel könnyű ment 2-es + nyúllal, erősebb szórni.
Gyári adatai: max.115-120 lovas szükséges. Régi Zetor 12011/12045, 16045, T-150k, Rába 180, K-700-rel.
Hallotam jobb elhúzni 12011-rel, mint 920.3-é!!!!
Országútnál: MTZ-rel nagyon biztonságos a kormányt és ne gyorsabb. Zetor 120-160 akár 25-30 km/h-re.
Válasz #43. hozzászólásra
Én pont azt akartam mondani a"szovjet mtz"-vel, hogy ezek még a 80as években készült mtzk voltak.
Szerintem nagy változó a minőségük az mtzknek.Van hogy a silánynak tartott kék és barna mtz jobban bírja, mint az export kivitel pirosak.
Gondolom olyan volt a minőség mindig, ahogy összejött.
Csak az biztos, hogy ahogyan telik az idő, úgy romlanak.
1 példa: Hallottál már olyat, öreg szakiktól, hogy a 45ös mtznek szét kellett szedni a váltóját?
Állítólag vannak lengyel gyártmányú felnik, amelyek nagyon gyengék.
Válasz #38. hozzászólásra
Ez a felni törés érdekes jelenség,legalábbis az én megfigyelésem szerint.Valamikor a TSZ-ben volt 40-MTZ traktorunk 50-80-82-550-es bukócsöves kisfülkés nagyfülkés vegyesen különböző évjáratok.Ezek közül egynek sem volt soha felnitörése.Pedig voltak használva szinte egész évben mentek.Trágyát is szórtak T-88-al,és mindig ugyanazok.Ezt a hibát egybizonyos évjárattól kezdve tapasztalom,viszont olyan MTZ-ken is amelyek soha nem szórtak trágyát.De más is törik rajtuk:hidroulika függesztőkarok,vonólapok,kerékagyak,mellső konzolok,darázsderék.De az az érdekes az egészben,hogy előfordut olyan eset mikor egyszerre hoztak 2-traktort ugyanattól a kereskedőtől,és az egyikkel semmi probléma amásikon minden törik,pedig ugyanazt a munkát végzik.Az én megállapításom az,hogy minőségileg a régiek jobbak voltak.Neked mi a tapasztalatod erröl? Szoltán.
Válasz #33. hozzászólásra
Nálunk is MTZ-kel szórták/szórják a nagyüzemben is, és semmi különösebb bajuk nincs az MTZ-knek. Igaz hogy néha eltörik rajtuk ez-az, de nem többször mint más munkáknál.
Válasz #40. hozzászólásra
3000 volt divatos errefelé.
Válasz #39. hozzászólásra
hanyas hunit??
Válasz #38. hozzászólásra
Itt meg a hunipert meg a tornádot sem birták a dombokon, sok legurlt.
Felénk sok, jó kis szovjet mtznek kellet hegeszteni a felnijét, meg szép új féltengelyeket kaptak.
Válasz #36. hozzászólásra
Ja már közben beugrott.
Válasz #35. hozzászólásra
Alföldi kölök vagyok.. :-)))
Válasz #34. hozzászólásra
akkor nálatok sima a terep, a dombokon mtzével felejtős a mutatvány.
Válasz #33. hozzászólásra
Mi 100 lovas jd-kkel húzzuk,de régen mtz-vel,és most is akikkel együtt szoktunk szórni,nagyüzemileg szórják mtz-kkel és bírják!!!!! Csak "takarosan" kell szórni.
Válasz #32. hozzászólásra
tehát akkor maradjunk annyiban, hogy nem mtz-nek való nagyüzemben :)
Válasz #31. hozzászólásra
Való igaz,hogy az MTZ-nek gyengébb a hátulja mint a ZT-nek vagy a ZETOR-nak,de attól függetlenül lehet T-088 assal dolgozni velük.Erre felénk szinte kizárólag MTZ-vel szórunk.Mi nagyon sok trágyát szórunk bérmunkába.Sokszor elég nagy távolságra szállítva,120-130q rakománnyal.Eddig egyedül a 920-as MTZ-nem jött be.Ennek sorozatos kardánfedél,kerékagy,keréktárcsa törései voltak.A többivel nem volt ilyen probléma.A hidroulikával egyiknek sem volt baja inkább a kardánszalagokat kellett többször cserélni.A 80-assal,az volt a gond,hogy azzal csak optimális talajviszonyok mellett lehetett dolgozni,Bár azzal is főként akkor amikor túlment a rakomány tengelyvonalon,és elkezdte emelni a gép hátulját.
Válasz #12. hozzászólásra
1et értek.
Az mtz-nek játék a hátulja ehez a kocsihoz, ami a zt-khez volt csinálva.
Minimum a cristal, de inkább masszívabb gépnek való.
Válasz #25. hozzászólásra
Elegendő a gyári magasítás, így is raktak rá 140q-t, T-150K húzta, de nem bírta leszórni, a hidromotor nem bírta. A 80-as, is elhúzza ha jó az idő (száraz), de 82-es jobb. Igazából azért nagyobb traktor való elé de felénk MTZ-kel is elhúzzák. Különben strapabíró gépek, és nincs rajtuk elektronika, mint a maiakon.
Válasz #26. hozzászólásra
Hát amikor erre jösz!Elötte pár nappal!
MTZ vagy a JD
Válasz #25. hozzászólásra
a traktor magasságától függ, amivel húzod
na meg persze attól, mi minden található meg a trágyában.. féltégla és társai :)
Válasz #23. hozzászólásra
Mikor hívjalak?
A traktor felöli platófalat meg kell magasítani, vagy elegendő a gyári magasítás?
Válasz #22. hozzászólásra
jók persze
nekem is van 4