Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv! Sziasztok. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van nekem a 323-mas tipus és a fék egyáltalán bem fog és a fékolaj is fogy lassacskan belőle. Mit javasoltok mi lehet a baj????
Válasz Varga Gyula_24941 #3730. hozzászólásáraA gyenge pont a gumi hardi szokott lenni, amennyiben az összeépítésnél benne maradt a rendszerben. Ha nem gond, hogy zöld rendszámmal csak az első rendőrig vontathat.
Válasz csoppika #3729. hozzászólásáraSzia, gondoltam teszek rá zöldet mint ahogy van is rajta, tudom az marad ezért én kiváltom. De a kérdés hogy a kicserélt motor biztosan nagyobb, így a váltót és a lehajtásokat is jobban igénybe veszi ezt hogy bírja, vagy felejtsem el, inkább egy gyáriban gondolkodjak?
Jó napot mindenkinek, most szeretnék venni egy Fortschritt trakit ,melyiket ajánlanátok a zt 303, vagy 323- as tipust melyik a jobb? Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz Laxa #3716. hozzászólására Az olajat öntsd fel maxra, vagy egy picit fölé úgy is folyik mindíg valahol, aztán nyisd meg az orrában lévő szivattyú nyomóágát egy kicsit , hogy tudjon kilevegőzni.
Válasz Laxa #3716. hozzászólására Az olajat öntsd fel maxra, vagy egy picit fölé úgy is folyik mindíg valahol, aztán nyisd meg az orrában lévő szivattyú nyomóágát egy kicsit , hogy tudjon kilevegőzni.
Válasz Laxa #3716. hozzászólására Az olajat öntsd fel maxra, vagy egy picit fölé úgy is folyik mindíg valahol, aztán nyisd meg az orrában lévő szivattyú nyomóágát egy kicsit , hogy tudjon kilevegőzni.
Válasz musits #3684. hozzászólásáraSzia segitséget szeretnék kérni látom h németből vannak a cuccok kaphatnék egy elérhetőséget vagy web cimet ahonnan belehet szerezni!? Egyik cimborám gépe most van szétkapva és kellene neki pár dolog. Köszönöm előre is
Ismét kis segítséget kérnék? A kuplung bekeményedett. Csoportot nem tudok kapcsolni, csak 1-4ig, TLT-t sem.
Rásegítő a ludas vagy légtelenítés? Mert kevés volt az olaj is...
Válasz Laxa #3713. hozzászólásáraa tárcsán a munkahenger egyirányi??
ha 1 csatlakozós akkor próbáld másik csatlakozóba , hA két csatlakozós próbáld megfordítani.
a vezérmüved 2 vagy 3 karos , és mellette nincs kissebb kar ami lezárja?
Köszönöm a tanácsokat, a felöntés segített. Az olajnyomás is rendbe jött. Emeltük az olajszintet is de lehet , hogy a nyomástartó szelep alatt volt vmi piszok.
Mivel nem régen van nálam a traki további kérdésem is lenne.
Vontatott tárcsát szeretnék húzni. A kihelyezett körre felcstlakoztam, felemeltem a tárcsát, ( tehát kerék lefelé)arrébb áltam ,de nem tudom leengedni a tárcsát a földre. A kart az ellentétes irányban mozgatva mint az emelés,nem engedi le.
Vmit kell átállítani, kapcsolni amit elmulasztottam vagy újabb rejtvény?
Válasz Laxa #3705. hozzászólására Mielőtt szétszednéd próbáld meg kb egy centivel max fölé önteni a motorolajat és, vagy, cseréld ki a motorolaj szűrőt.
Válasz musits #3703. hozzászólásáraKöszönöm, holnap megcsinálom.
Más. A motor olajnyomása indítás után normális, majd lassan néhány másodperc alatt leesik igen alacsonyra. Jól gondolom, hogy a szivattyú csöveivel lesz gond? A tele kartelből felveszi az olajat, majd a repedés?, törés? szintjénél már nem tud eleget szívni.
A kormány illetve az olajnyomás probléma egyszerre jelentkezett egyébként.
Először azt gondoltam összefüggés van közte.
Válasz Laxa #3702. hozzászólásáraHeló. Indítsd el a traktort, és a szívattyú után lazítsd meg a csövet a csatlakozónál. Majd, ha megindult az olaj, akkor húzd meg, és a kormányt tekerd ki mindkét irányba.
Üdv! Szeretném a hozzáértők segítségét kérni. Minden előzmény nélkül elment a rásegítés a kormnyzásnál. Járó motornál vizsgálva a rendszer nem volt nyomás alatt. Az olajszint megfelelő. A szivattyún szimmering lett cserélve mert kissé keménynek találtuk, egyébként kifejezetten jó állapotú.
Az lenne a kérdésem, hogy fel kellene vegye az olajat magától a rendszerből ha minden rendben van vagy légteleníteni, felönteni kell vhol, mert a szimmering csere után sem változott a dolog- éppúgy nem jó. Vagy esetleg nem is ez volt a hiba...
Előre is köszönöm.
Válasz Claaastra #3697. hozzászólásáraIgen, ez a verzió is a lehetőségek között van, DE mielőtt belevágok gondoltam, hogy megkérdezem a fórumon is, hátha valaki már szembesült az általam felvetett problémával és megoldást is talált rá.
A gyári (dundi) felni meg alapból adott, bár a kolléga "nem terepes" felniről írt.
Egyébként a 323-as gyári "ballonos" első kerekét kifordítva használtam, a hátsó felnikhez pedig betettem a duplakerékhez használt közbetétet, így befért a sorközbe, de sokat taposott a forgóban.
Válasz Bebe_3099 #3696. hozzászólásáraszerintem csepel prága ifa mbp stb felni között nem sok külömbség lehet,gyátatni kell valami módon hogy beljebb kerüljön a kerék,és igen a terepes meg országuti ifa között 2-3 centi külömbség van ,de a kolléga a dundikerékra gundolhatot,ami 323-as gyári felnije
Válasz Berente Antal #3695. hozzászólásáraKöszönöm a választ, de melyik nem terepesre gondol(sz)? Az IFA nem terepes felnije vagy a ZT 300-as felnije? Az IFA nem terepes felnije esetében a gumiabroncs külső síkja még kintebb van a kerékagy felfekvő felületének síkjához viszonyítva, mint a terepes felni esetében, igaz szinte elenyésző a különbség, tehát az sem jó. A ZT 300-as felnije pedig hat furatos, ellenben a ha igaz a 303-as és a 323-as felni nyolc furatos úgy, mint az W-50-es IFA felnije... Esetleg a ZT 303-as vagy a Prága felni lehetne jó, csak a környékünkön nincs ilyen, vagyis nem tudok róla, hogy megnézhetném.
Lenne egy másik kérdésem is: ZT-323 traktorral sorközműveléshez milyen felnit javasoltok az első hídra? Most a terepes ifa 9.00-20 felnije van erre a célra, de még az is túl közel megy a sorokhoz...
Segítséget szeretnék kérni, mivel a ZT-323 traktoromra fronthidraulikát és homlokrakodót tervezek felépíteni.
Kérdésem az lenne, hogy, aki már épített/szerelt fel ilyen szerkezetet ZT traktorra, az hogyan csatlakoztatta az alvázhoz a tartó konzolokat? Alkalmazott kitámasztást, megfúrta az alvázat, amibe behegesztette a csavarozási/felerősítési pontokat vagy csak felhegesztett egy megfelelő vastagságú kazánlemezt, amelyben elhelyzte a szükséges furatokat? Esetleg képet vagy rajzot tudnátok-e feltenni a felépítésről?
Tisztelt fórum tagok! Nem rég vásároltam egy 323-ast és eléggé leharcolt állapotban van szeretném felújítani,ehhez kérnék segítséget. Olvastam hogy Németországból is lehet beszerezni alkatrészeket illetve Szigetváron is van valami nagyobb telep. Ha esetleg valaki email címmel telefonszámmal vagy webildallal tudna segíteni azt nagyon szépen megköszönném.
Válasz Claaastra #3686. hozzászólásáraJól látod, tényleg az. Kettő is van a traktorban. Egyik az elsőhajtást kapcsolja autómatán. A másik, az ami a képen látható az a nyomatékváltóhoz tartozik.
4185 hozzászólás
Válasz laca0811 #3735. hozzászólásáraValamelyik munkahenger, vagy munkahengerek folynak. Keresd meg. Csere, vagy karmantyúzás után jó lesz.
Üdv! Sziasztok. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van nekem a 323-mas tipus és a fék egyáltalán bem fog és a fékolaj is fogy lassacskan belőle. Mit javasoltok mi lehet a baj????
Válasz herry 74 #3733. hozzászólásáraNekem nem volt, csak a guglit faggatom...
Válasz csoppika #3732. hozzászólásáraA gyári 423 az 160 le volt nekem is volt egy
Válasz Varga Gyula_24941 #3730. hozzászólásáraVolt zt423 is 140 pacival. A váltó nem tudom alakított volt-é hozzá... Vagy csak simán belecsaptak egy nagyobb mocit...
Válasz Varga Gyula_24941 #3730. hozzászólásáraA gyenge pont a gumi hardi szokott lenni, amennyiben az összeépítésnél benne maradt a rendszerben. Ha nem gond, hogy zöld rendszámmal csak az első rendőrig vontathat.
Válasz csoppika #3729. hozzászólásáraSzia, gondoltam teszek rá zöldet mint ahogy van is rajta, tudom az marad ezért én kiváltom. De a kérdés hogy a kicserélt motor biztosan nagyobb, így a váltót és a lehajtásokat is jobban igénybe veszi ezt hogy bírja, vagy felejtsem el, inkább egy gyáriban gondolkodjak?
Válasz Varga Gyula_24941 #3728. hozzászólásáraAzt ugye sejted, hogy ezzel rendszám nélkül kell majd bujkálnod?
Válasz Varga Gyula_24941 #3727. hozzászólásáraŐ lenne az https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/zt-323/h_6756067?ref=6cf3f80b
Válasz petsudo #3726. hozzászólásáraKöszönöm, itt az oldalon is fent van a gép egy 323 as Man motorral én erre gondoltam.
Válasz Varga Gyula_24941 #3725. hozzászólásáraInkább úgy nevezném jók voltak valamikor!Ha szeretsz szerelni akkor bármelyik megfelel majd!De ha ragaszkodsz a márkához a 323-at vedd.
Jó napot mindenkinek, most szeretnék venni egy Fortschritt trakit ,melyiket ajánlanátok a zt 303, vagy 323- as tipust melyik a jobb? Válaszokat előre is köszönöm.
Keresek megvételre 323as 1 .2. 3 .sebesség fokozatu fogaskerekeket ha van valakinek kérem szoljon
Válasz Bebe_3099 #3722. hozzászólásáraNekem talán van feleslegben
Üdv, Fórumtársak!
ZT-323-hoz keresek komplett első kardántengelyt védőburkolattal együtt.
Esetleg szóba jöhet magában csak a kardánvédő burkolat is.
Szintén megfelel külön kardánkarima is, ha van valakinél fölösleges - ezt szintén az első kardántengelyhez keresem.
Ha valakinek lenne fölösleges jelezze legyen szíves!
Elöre is köszönöm!
Sziasztok!
Valaki hallott már mászófokozatról a zt 323 -hoz?
Válasz Laxa #3716. hozzászólására Az olajat öntsd fel maxra, vagy egy picit fölé úgy is folyik mindíg valahol, aztán nyisd meg az orrában lévő szivattyú nyomóágát egy kicsit , hogy tudjon kilevegőzni.
Válasz Laxa #3716. hozzászólására Az olajat öntsd fel maxra, vagy egy picit fölé úgy is folyik mindíg valahol, aztán nyisd meg az orrában lévő szivattyú nyomóágát egy kicsit , hogy tudjon kilevegőzni.
Válasz Laxa #3716. hozzászólására Az olajat öntsd fel maxra, vagy egy picit fölé úgy is folyik mindíg valahol, aztán nyisd meg az orrában lévő szivattyú nyomóágát egy kicsit , hogy tudjon kilevegőzni.
Válasz musits #3684. hozzászólásáraSzia segitséget szeretnék kérni látom h németből vannak a cuccok kaphatnék egy elérhetőséget vagy web cimet ahonnan belehet szerezni!? Egyik cimborám gépe most van szétkapva és kellene neki pár dolog. Köszönöm előre is
Ismét kis segítséget kérnék? A kuplung bekeményedett. Csoportot nem tudok kapcsolni, csak 1-4ig, TLT-t sem.
Rásegítő a ludas vagy légtelenítés? Mert kevés volt az olaj is...
Válasz mjm #3714. hozzászólásáraEl volt tekerve a karok mellett az a kerek 3 állású állító amivel úszóba lehet rakni.
Válasz Laxa #3713. hozzászólásáraa tárcsán a munkahenger egyirányi??
ha 1 csatlakozós akkor próbáld másik csatlakozóba , hA két csatlakozós próbáld megfordítani.
a vezérmüved 2 vagy 3 karos , és mellette nincs kissebb kar ami lezárja?
Válasz rsándor #3712. hozzászólásáraEgy egész, ha van tipped a hidraulikás gondomra is.
Válasz Laxa #3710. hozzászólására Egy fél egy sör, a tippért hogy öntsd feljebb az olajat!!
Tisztelt fórumozók! Létezik zt 323-hoz mászófokozat? 3-400 méter/óra.Válaszokat köszönöm
Köszönöm a tanácsokat, a felöntés segített. Az olajnyomás is rendbe jött. Emeltük az olajszintet is de lehet , hogy a nyomástartó szelep alatt volt vmi piszok.
Mivel nem régen van nálam a traki további kérdésem is lenne.
Vontatott tárcsát szeretnék húzni. A kihelyezett körre felcstlakoztam, felemeltem a tárcsát, ( tehát kerék lefelé)arrébb áltam ,de nem tudom leengedni a tárcsát a földre. A kart az ellentétes irányban mozgatva mint az emelés,nem engedi le.
Vmit kell átállítani, kapcsolni amit elmulasztottam vagy újabb rejtvény?
Válasz Laxa #3705. hozzászólásáranézz rá a papírszűrőre,lehet hogy összerántotta
Válasz Laxa #3705. hozzászólására Mielőtt szétszednéd próbáld meg kb egy centivel max fölé önteni a motorolajat és, vagy, cseréld ki a motorolaj szűrőt.
Válasz Laxa #3705. hozzászólásáraValami olyasmi lehet a gond, amit írtál. Azt nézd meg mihamarabb, mert megdöglik a motorod.
Válasz Claaastra #3704. hozzászólásáraNem, hajtja rendben. Szétszereléskor leellenőriztem.
Válasz musits #3703. hozzászólásáraKöszönöm, holnap megcsinálom.
Más. A motor olajnyomása indítás után normális, majd lassan néhány másodperc alatt leesik igen alacsonyra. Jól gondolom, hogy a szivattyú csöveivel lesz gond? A tele kartelből felveszi az olajat, majd a repedés?, törés? szintjénél már nem tud eleget szívni.
A kormány illetve az olajnyomás probléma egyszerre jelentkezett egyébként.
Először azt gondoltam összefüggés van közte.
Válasz Laxa #3702. hozzászólásáranem ment ki a meghajtóbórda?
Válasz Laxa #3702. hozzászólásáraHeló. Indítsd el a traktort, és a szívattyú után lazítsd meg a csövet a csatlakozónál. Majd, ha megindult az olaj, akkor húzd meg, és a kormányt tekerd ki mindkét irányba.
Üdv! Szeretném a hozzáértők segítségét kérni. Minden előzmény nélkül elment a rásegítés a kormnyzásnál. Járó motornál vizsgálva a rendszer nem volt nyomás alatt. Az olajszint megfelelő. A szivattyún szimmering lett cserélve mert kissé keménynek találtuk, egyébként kifejezetten jó állapotú.
Az lenne a kérdésem, hogy fel kellene vegye az olajat magától a rendszerből ha minden rendben van vagy légteleníteni, felönteni kell vhol, mert a szimmering csere után sem változott a dolog- éppúgy nem jó. Vagy esetleg nem is ez volt a hiba...
Előre is köszönöm.
üdv mindenkinek
eladóvá vált a gépünk, esetleg ha érdekel valakit, hívja a hirdetésben megadott számot. https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/fortschritt-zt-323a/h_6736673?ref=9dbc4bc1
Válasz Bebe_3099 #3698. hozzászólásáraakkor j széles lehetett,próbáld akkor kifordítani a 9x20-ast htra meg egy mtz művelőkerék ikertoldattal
Válasz Claaastra #3697. hozzászólásáraIgen, ez a verzió is a lehetőségek között van, DE mielőtt belevágok gondoltam, hogy megkérdezem a fórumon is, hátha valaki már szembesült az általam felvetett problémával és megoldást is talált rá.
A gyári (dundi) felni meg alapból adott, bár a kolléga "nem terepes" felniről írt.
Egyébként a 323-as gyári "ballonos" első kerekét kifordítva használtam, a hátsó felnikhez pedig betettem a duplakerékhez használt közbetétet, így befért a sorközbe, de sokat taposott a forgóban.
Válasz Bebe_3099 #3696. hozzászólásáraszerintem csepel prága ifa mbp stb felni között nem sok külömbség lehet,gyátatni kell valami módon hogy beljebb kerüljön a kerék,és igen a terepes meg országuti ifa között 2-3 centi külömbség van ,de a kolléga a dundikerékra gundolhatot,ami 323-as gyári felnije
Válasz Berente Antal #3695. hozzászólásáraKöszönöm a választ, de melyik nem terepesre gondol(sz)? Az IFA nem terepes felnije vagy a ZT 300-as felnije? Az IFA nem terepes felnije esetében a gumiabroncs külső síkja még kintebb van a kerékagy felfekvő felületének síkjához viszonyítva, mint a terepes felni esetében, igaz szinte elenyésző a különbség, tehát az sem jó. A ZT 300-as felnije pedig hat furatos, ellenben a ha igaz a 303-as és a 323-as felni nyolc furatos úgy, mint az W-50-es IFA felnije... Esetleg a ZT 303-as vagy a Prága felni lehetne jó, csak a környékünkön nincs ilyen, vagyis nem tudok róla, hogy megnézhetném.
Válasz Bebe_3099 #3694. hozzászólásáraA nem terepes felni elvileg jó.
Lenne egy másik kérdésem is: ZT-323 traktorral sorközműveléshez milyen felnit javasoltok az első hídra? Most a terepes ifa 9.00-20 felnije van erre a célra, de még az is túl közel megy a sorokhoz...
Üdv.fórumtársak!
Segítséget szeretnék kérni, mivel a ZT-323 traktoromra fronthidraulikát és homlokrakodót tervezek felépíteni.
Kérdésem az lenne, hogy, aki már épített/szerelt fel ilyen szerkezetet ZT traktorra, az hogyan csatlakoztatta az alvázhoz a tartó konzolokat? Alkalmazott kitámasztást, megfúrta az alvázat, amibe behegesztette a csavarozási/felerősítési pontokat vagy csak felhegesztett egy megfelelő vastagságú kazánlemezt, amelyben elhelyzte a szükséges furatokat? Esetleg képet vagy rajzot tudnátok-e feltenni a felépítésről?
Tisztelt fórum tagok! Nem rég vásároltam egy 323-ast és eléggé leharcolt állapotban van szeretném felújítani,ehhez kérnék segítséget. Olvastam hogy Németországból is lehet beszerezni alkatrészeket illetve Szigetváron is van valami nagyobb telep. Ha esetleg valaki email címmel telefonszámmal vagy webildallal tudna segíteni azt nagyon szépen megköszönném.
Válasz csoppika #3690. hozzászólásáraDe van. Azt kapcsolja a levegős szelep. A műszerfalon van a kapcsolója.
Válasz musits #3688. hozzászólásáraEzekben nincs olyan, hogy fixen hajt az eleje?
Válasz herry 74 #3687. hozzászólásáraDarabja kb 1200 forint volt. Na annyiért nem játszok vele.
Válasz Claaastra #3686. hozzászólásáraJól látod, tényleg az. Kettő is van a traktorban. Egyik az elsőhajtást kapcsolja autómatán. A másik, az ami a képen látható az a nyomatékváltóhoz tartozik.
Válasz musits #3684. hozzászólásáraÉn kivágtam volna neked kartonpapirbol