Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.69 FtUSD395.26 FtCHF435.92 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz musits #3632. hozzászólásáraJól szétkaptad ha közelebb laknál szivesen segitenék mert most nagyon ráérek sütnénk szalonnát meg innánk a forralt bortén igy kezdtem a felujitást
Válasz musits #3620. hozzászólásáranem mondtam,hogy szar vétel volt,csak megjegyeztem,hogy azért a levegős billentés nem olyan mint egy olajos,gondolj bele ott egy összenyomott gáz billent,tehát ha elzárod a csapot még fog tágulni és billenteni,nekem egy 24 tonnás 3 tengelyesem volt 4hengerrel,gabonában még jó ,mert fele lefolyik mikor kinyitod az ajtókat,de kő ,föld ,esetleg répa,ahol szinte egyszerre indol meg az anyag,na ott volt para
Válasz Claaastra #3617. hozzászólására.
Mielőtt az első ilyen pótkocsimat megvettem, akkor tartottam tőle én is, hogy szar lesz. De nem foglalkoztam vele, mert ha nem válik be, akkor teszek bele hidraulikusat. De nincs vele semmi gondom se. Ja, és még valami.... Addig amíg ausztriában ilyen állapotú kocsit kb hármat veszek azon a pénzen, amiért itthon csak egyet hirdetnek, addig két munkahengert még szükség esetén tudok hozzá venni, ha kell akkor akár újan is. Még akkor is beljebb vagyok sokkal.
Válasz musits #3616. hozzászólásáraNa azt megnézem ,hogy áll meg fél állásban,5 évig volt ilyenem,és amíg nem tört össze a billhenger addig használtam így
Válasz Claaastra #3614. hozzászólásáraHát én meg tudom állítani fél úton is. Meg nem kell 15 percet várni, hogy újra lehessen billenteni. Egy feltermeléssel legalább 5ször tudok billenteni.
Válasz musits #3613. hozzászólásáraElnézést de azért még se olyan mint a hidraulikus billentés,mert lényegében ha elindítod a billentést ,szinte megállíthatatlan ,nem lehet olyan finoman kezelni mint egy olajost,és ha nem sikerül elsőre akkor megint 15 perc mire van elég levegőd,én átalakítottam Ifa billentőhengeresre
Válasz Tomi81 #3612. hozzászólásáraA légfék rendszerről van töltve 2db nagy levegőtartály. Ebben van a levegő a billentéshez. Egy kézzel működtethető szelepet meghúzva megy a levegő 2db kb 60cm átmérőjű munkahengerbe. Simán billent. Olyan szinte mint a hidraulikus.
Válasz herry 74 #3610. hozzászólásáraIgen, 8 tonnás. De többet is elbír. Erős bpw hidak, meg jó alváza van. Műszaki után rádobom a ballonos kerekeket. Ezeket.
Válasz herry 74 #3598. hozzászólásáraNa a multicar most nem fontos. A traktort kell rendbetenni először. Meg a második pótkocsit kell hazahoznom, meg műszakiznom.
Válasz rendekjozsef1 #3596. hozzászólásáraAzt tudom ajánlani,hogy ha a többi sebesség jo akkor ez csapágy vagy kapcsolo fogaskerék kopott el, a többi sebesség nem hanos?
Válasz herry 74 #3594. hozzászólásáraA váltót pénteken szedem szét. Csütörtökön megyek ki ausztriàba. Veszek még egy pótkocsit. Holnap még csavarom a traktort.
Válasz Tanonc #3592. hozzászólásáraKinyomócsapágyat kell cserélni, meg a váltót is átnézem. Nem a 4.fokozat a hibás, hanem a tereppel van valami. Most szépen rendbeteszem.
Válasz musits #3584. hozzászólásáraAhogyan írták holnap még megnézem a villákat és a második tárcsát ha ott minden rendben akkor muszáj leszek megbontani
Válasz herry 74 #3585. hozzászólásáraMost kaptam gépkönyvet benne van a gyári beállítása a villáknak és a második tárcsa és a támasztó csavarok közti hézag mérete is.
4185 hozzászólás
Válasz musits #3634. hozzászólásáraA beton is fel lett avatva Így alakul a műhelyszag
Válasz musits #3634. hozzászólásáraMég a motort kiszedem az utolso csavarig igy lesz festve ez a nagyfelujitás a-tol z-ig
Válasz herry 74 #3633. hozzászólásáraEgész jól haladsz vele. Le is lesz festve?
Válasz musits #3632. hozzászólásáraJól szétkaptad ha közelebb laknál szivesen segitenék mert most nagyon ráérek sütnénk szalonnát meg innánk a forralt bortén igy kezdtem a felujitást
És megvan a hiba is. Felső sor utolsó fogaskerék.
Elérkezett a nagyszervíz ideje.
Válasz herry 74 #3597. hozzászólásáraKöszi hát majd megnézem mi van vele
Még arra lennék kiváncsi hogy a kuplung pedálon mi célt szolgál a taposó lemez billenthetősége
Válasz herry 74 #3627. hozzászólására
Válasz musits #3626. hozzászólásáraNem tudom tréler hozta
Válasz herry 74 #3624. hozzászólásáraIgazából el kéne neki vinni. Működőképes?
Válasz jozef19 #3619. hozzászólásáraÉrdekel mi ft
Válasz musits #3621. hozzászólásáraAzt mondta a tulaj 4 fejes váltvaforgatot huzott vele de én már a mesékböl kinöttem
Válasz Claaastra #3622. hozzászólásáraSok földet, kavicsot, tüzifát vittem már. Sosem volt probléma. Nem akarta a rakomány a kocsit felborítani.
Válasz musits #3620. hozzászólásáranem mondtam,hogy szar vétel volt,csak megjegyeztem,hogy azért a levegős billentés nem olyan mint egy olajos,gondolj bele ott egy összenyomott gáz billent,tehát ha elzárod a csapot még fog tágulni és billenteni,nekem egy 24 tonnás 3 tengelyesem volt 4hengerrel,gabonában még jó ,mert fele lefolyik mikor kinyitod az ajtókat,de kő ,föld ,esetleg répa,ahol szinte egyszerre indol meg az anyag,na ott volt para
Válasz herry 74 #3615. hozzászólásáraLátom beruháztál! Működik a traktor?
Válasz Claaastra #3617. hozzászólására.
Mielőtt az első ilyen pótkocsimat megvettem, akkor tartottam tőle én is, hogy szar lesz. De nem foglalkoztam vele, mert ha nem válik be, akkor teszek bele hidraulikusat. De nincs vele semmi gondom se. Ja, és még valami.... Addig amíg ausztriában ilyen állapotú kocsit kb hármat veszek azon a pénzen, amiért itthon csak egyet hirdetnek, addig két munkahengert még szükség esetén tudok hozzá venni, ha kell akkor akár újan is. Még akkor is beljebb vagyok sokkal.
Legyengült IFA motor kuplunggal,kombájn adagolóval eladó...
Válasz Claaastra #3617. hozzászólásáraMikor lesz traktorom, akkor majd megmutatom.
Válasz musits #3616. hozzászólásáraNa azt megnézem ,hogy áll meg fél állásban,5 évig volt ilyenem,és amíg nem tört össze a billhenger addig használtam így
Válasz Claaastra #3614. hozzászólásáraHát én meg tudom állítani fél úton is. Meg nem kell 15 percet várni, hogy újra lehessen billenteni. Egy feltermeléssel legalább 5ször tudok billenteni.
Válasz musits #3613. hozzászólásáraElnézést de azért még se olyan mint a hidraulikus billentés,mert lényegében ha elindítod a billentést ,szinte megállíthatatlan ,nem lehet olyan finoman kezelni mint egy olajost,és ha nem sikerül elsőre akkor megint 15 perc mire van elég levegőd,én átalakítottam Ifa billentőhengeresre
Válasz Tomi81 #3612. hozzászólásáraA légfék rendszerről van töltve 2db nagy levegőtartály. Ebben van a levegő a billentéshez. Egy kézzel működtethető szelepet meghúzva megy a levegő 2db kb 60cm átmérőjű munkahengerbe. Simán billent. Olyan szinte mint a hidraulikus.
Válasz musits #3607. hozzászólásáraHogy működik ez a levegővel billentés?
Nem hallottsm még ilyet
Válasz herry 74 #3610. hozzászólásáraIgen, 8 tonnás. De többet is elbír. Erős bpw hidak, meg jó alváza van. Műszaki után rádobom a ballonos kerekeket. Ezeket.
Válasz musits #3605. hozzászólására8 t-nás?
Válasz csoppika #3608. hozzászólásáraVan hozzá typenschein. Lehet egyedi lesz, de kapok hozzá törzskönyvet.
Válasz musits #3607. hozzászólásáraEgyedi forgalomba helyezéssel kap rendszámot?
Typenschein van?
Válasz Claaastra #3606. hozzászólásáraIgen, azzal. Van már egy ilyen kocsim. Nincs vele semmi gond.
Válasz musits #3605. hozzászólásáralevegővel billent?
Válasz musits #3604. hozzászólására
Mai szerzeményem.
Válasz rsándor #3602. hozzászólásáraNagyobb kerekek és kész nem egy ismerösöm ilyennel dolgozik az erdön az biztos nem egy lkt
Válasz berci30 #3601. hozzászólására Az hogy nem oda való fennakad az első tuskón olyan kicsi a hasmagasséga.MTZ vagy T150
szep jonapot mindenkinek erdokitermelesre szeretnek vasarolni egy 303 forshritot kinek mi volna a velemenye menyire alna a sarat hegy videken
Válasz herry 74 #3598. hozzászólásáraNa a multicar most nem fontos. A traktort kell rendbetenni először. Meg a második pótkocsit kell hazahoznom, meg műszakiznom.
Szép estét az Uraknak!
Érdeklődnék, hogy van e valakinek ZT-be való áramlásszabályzó eladó és milyen árban?
Előre is köszönöm!
http://www.agroinform.com/files/forum/agroinform_20100124124857_2010._01.004.jpg
Válasz musits #3595. hozzászólásáraVan dollár sose fogy el azért hadj egy kicsit a multicárra is
Válasz rendekjozsef1 #3596. hozzászólásáraAzt tudom ajánlani,hogy ha a többi sebesség jo akkor ez csapágy vagy kapcsolo fogaskerék kopott el, a többi sebesség nem hanos?
Sziasztok van egy zt 303-as traktor az udvarban és az 1-es sebbeséget folyamatossan kidobja ebben szeretnék segítséget kérni hogy mi lehet a baja
Válasz herry 74 #3594. hozzászólásáraA váltót pénteken szedem szét. Csütörtökön megyek ki ausztriàba. Veszek még egy pótkocsit. Holnap még csavarom a traktort.
Válasz musits #3593. hozzászólásáraSok sikert elméletben tudok segiteni ha kell
Válasz Tanonc #3592. hozzászólásáraKinyomócsapágyat kell cserélni, meg a váltót is átnézem. Nem a 4.fokozat a hibás, hanem a tereppel van valami. Most szépen rendbeteszem.
Válasz musits #3588. hozzászólásáraMit javítasz rajta? Váltó 4. fokozata?
Válasz musits #3584. hozzászólásáraAhogyan írták holnap még megnézem a villákat és a második tárcsát ha ott minden rendben akkor muszáj leszek megbontani
Válasz herry 74 #3585. hozzászólásáraMost kaptam gépkönyvet benne van a gyári beállítása a villáknak és a második tárcsa és a támasztó csavarok közti hézag mérete is.
Válasz herry 74 #3585. hozzászólásáraÉn hátulról bontom a gépet. Egyben kihúzom a hátsóhidat, váltót, meg a kuplungot.
Válasz Tanonc #3587. hozzászólásáraHa közelebb lenne...... jó is lenne. A másikat ma beleztem ki.
Sziasztok!
Tudom nem a reklám helye de van egy eladó 303 D traktorom ezen a linken megnézhető.