Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Árkus Ádám #3227. hozzászólásáraHat ezek a kepek nagy segitseget nyujtanak minden ZT snek Profi hegesztesek.Hol terem az ijen inox
cso.?Gratulalok a munkahoz W LACI
Válasz tonyck #3221. hozzászólásáraLégtelenítsd le a kuplung hidraulikus rendszerét. Egyébként nem kell teljesen benyomni. Amúgy dupla kuplunggal váltasz? Mert az nem árt neki.
Üdv minden ZT tulajnak!
Nemrég vettünk egy ZT323A, olyan kérdésem lenne, hogy az természetes-e, hogy sebességváltásnál egy kicsit recseg, valamint teljesen kinyomott kuplunggal, vagy félkuplunggal kell-e váltani. Teljesen kinyomottnál a traktor lelassul, majdnem megáll. Előre is köszönöm.
Válasz Berente Antal #3200. hozzászólásáraEbben a szezonban csak a gyári súlyok voltak fenn, elöl a 10db 40kg, meg a hátsó kerekeken a 6db keréksúly (azok most hirtelen nem tudom mekkorák)
De most csinálunk hozzá front hidraulikát és lesz öntve egy 600Kg súly is!
Válasz mtz1962 #3196. hozzászólására3 hektárhoz jobban jársz ha csinálsz az mtz-nek elsőhajtást , pláne ha nem rossz állapotú az mtz. És így mellesleg még olcsóbb is mint egy másik traktor (szerintem) különben hasonló lehet a fogyasztásuk
Üdv szeretnék tanácsot kérni réti földem van mtz80-al nűvelem de egyre nehezebben mikor szántani kell érdeme-e váltani nagyobbra vagy csak egy elejet vegyek bele nem tudom a fortschritt mennyivel eszik többet három hektárról van szó várom a tanácsokat.
Válasz Berente Antal #3193. hozzászólásáraIgen az maradt az eredeti, igaz már az ifa motornál is 2 hűtő volt nekünk berakva. Előbbre is kellett rakni a hűtőt, meg a levegőszűrőt is máshová kellett tenni.
Válasz Mancs #3192. hozzászólásáraSzia! Köszi! Ha jól emlékszem akkor Februárban álltunk neki és kb június vége felé indítottuk először! Úgy hogy volt vele munka, igaz csak hétvégente tudtunk rajta dolgozni többségében! A gumiharangnak csak a kuplung felöli része maradt amit a motor gyári lendkerekére csavaroztunk fel.
Válasz Árkus Ádám #3191. hozzászólásáraSzia, nagyon szuper lett. Sok munka volt vele? A gumiharang megmaradt a motor és a váltó között? Sok örömteli és hibamentes üzemórát kívánok!
Sziasztok! Láttam itt a fórumon, hogy páran már átépítették a gépüket, másik motort raktak bele. Gondoltam én is megosztom veletek, hogyan sikerült nekünk a művelet.
Mi egy Iveco kisteher motorját raktuk bele. Ez 180Le-s. Eddig kb 50üó lett belerakva problémamentesen! Mellékelek pár képet és videót róla!
Válasz musits #3189. hozzászólásáraEnnyire nem vagyok bent a témában... A Zetor azért szimpatikusabb, mert van hozzá cucc, meg okkal-móddal szerelő is... Nekem sajna ez is szempont...
Válasz musits #3185. hozzászólásáraSzóval a Zetróé jobb(valamivel)... Bár egy öreg Zetor-mágus barátom szerint azt sem egészséges használni huzamosan... Ott egy szivattyú olajjal, szalagokkal működtet egy bolygóművet...Ennek annyi a hátránya, hogy szét kell bombázni a traktort a cseréjéhez, meg kb 60 ropi az ára...
4185 hozzászólás
A hátsót meg 30 kilóra írja
Első pótsúly darabja 38 kg.
Válasz csöpi #3234. hozzászólásáraNekem a régebbi traktoron mtz volt fent. Nem venni észre különbséget.
Hali mindenkinek kérdésem lenne ifa motort nem fojtja e az mtz80 kipufogó?
Válasz musits #3232. hozzászólásáraRendben!
Válasz Árkus Ádám #3230. hozzászólásáraHolnap felhívlak. Úgy könnyebb lesz.
Válasz wagner laszlo #3229. hozzászólásáraKöszi szépen! Mi innen rendeltük az inoxot is meg az alumínium csövet is az intercoolerhez:
Inox
Válasz musits #3228. hozzászólásáraHa megírod, hogy milyen alkatrészekre gondoltál akkor megtudom mondani, hogy megválnánk tőle vagy sem. :)
Válasz Árkus Ádám #3227. hozzászólásáraHat ezek a kepek nagy segitseget nyujtanak minden ZT snek Profi hegesztesek.Hol terem az ijen inox
cso.?Gratulalok a munkahoz W LACI
Válasz Árkus Ádám #3227. hozzászólásáraLátom szépen alakul. Mi lesz a sorsa azoknak az alkatrészeknek, amit kiszedtél? Engem esetleg érdekelne.
Folytatás....
A napokban készítettem pár közelebbi képet!
Válasz musits #3222. hozzászólásáraKöszönöm, ránézünk!
Válasz musits #3223. hozzászólásáraOlyasmi csak ez egyben elado
Válasz herry 74 #3210. hozzászólásáraMegint egy új szerzemény? :)
Válasz tonyck #3221. hozzászólásáraLégtelenítsd le a kuplung hidraulikus rendszerét. Egyébként nem kell teljesen benyomni. Amúgy dupla kuplunggal váltasz? Mert az nem árt neki.
Üdv minden ZT tulajnak!
Nemrég vettünk egy ZT323A, olyan kérdésem lenne, hogy az természetes-e, hogy sebességváltásnál egy kicsit recseg, valamint teljesen kinyomott kuplunggal, vagy félkuplunggal kell-e váltani. Teljesen kinyomottnál a traktor lelassul, majdnem megáll. Előre is köszönöm.
Válasz musits #3219. hozzászólásáraMa már postáztam is neki
Válasz herry 74 #3218. hozzászólásáramég nem. Kihasználom a jó időt. minden nap az erdőn melózok.
Válasz musits #3216. hozzászólásáraVoltál már nála ?
Válasz musits #3214. hozzászólásáraIgy nem kill munkabért fizetni
Válasz herry 74 #3215. hozzászólásáraAzt nem, de rákölti a gépre.
Válasz musits #3214. hozzászólásáraIgy nem kill munkabért fizetni
Válasz herry 74 #3212. hozzászólásáraJó neki rugó nélkül is... Úgyis a lánya vezeti. Neki meg jó, ha keményedik a popija... Csak a javára válik!
Válasz Árkus Ádám #3191. hozzászólásáraelölröl tegyél már fel képeket igy az eleje nem látszik de ugy látszik szépen viszi a 4 fejet
Válasz musits #3211. hozzászólásárapolgi mgoldja
Válasz herry 74 #3209. hozzászólásáraHa ki van repedezve akkor jobb eldobni.
Válasz musits #3208. hozzászólásárajavitani nem lehet?
Válasz herry 74 #3207. hozzászólására10-15000 között láttam hasonlót, mint ami a ztbe van szombathelyen....
Mennyi lehet egy légrugo az ülésbe vagy valaki javitja-e vas vagy zala megyébe
Válasz Árkus Ádám #3205. hozzászólásáraKöszi. Keresni foglak.
Válasz musits #3204. hozzászólásáraPersze. Itt a számom majd hívj fel és egyeztetünk: +36-30/562-7587
Válasz Árkus Ádám #3203. hozzászólásáraNekem nem vagy messze. Esetleg én is megnézhetném?
Válasz Berente Antal #3202. hozzászólásáraZala megye, Szentliszló
Nem tudom ez mennyire van messze, de ha érdekel megbeszélhetjük!
Válasz Árkus Ádám #3201. hozzászólásáraEsetleg megnézhetném a gépet? Merre vagytok? Köszi
Válasz Berente Antal #3200. hozzászólásáraEbben a szezonban csak a gyári súlyok voltak fenn, elöl a 10db 40kg, meg a hátsó kerekeken a 6db keréksúly (azok most hirtelen nem tudom mekkorák)
De most csinálunk hozzá front hidraulikát és lesz öntve egy 600Kg súly is!
Válasz Árkus Ádám #3195. hozzászólására+ súlyozást igényel? Ha igen mennyit?
Köszönöm a tanácsot megfogadom
Válasz mtz1962 #3196. hozzászólásáraEgy egykéses lazítóval húzd meg 2-3 évente és könnyebb lesz szántani sokkal,ne kölcs semmi másra.
Válasz mtz1962 #3196. hozzászólására3 hektárhoz jobban jársz ha csinálsz az mtz-nek elsőhajtást , pláne ha nem rossz állapotú az mtz. És így mellesleg még olcsóbb is mint egy másik traktor (szerintem) különben hasonló lehet a fogyasztásuk
Üdv szeretnék tanácsot kérni réti földem van mtz80-al nűvelem de egyre nehezebben mikor szántani kell érdeme-e váltani nagyobbra vagy csak egy elejet vegyek bele nem tudom a fortschritt mennyivel eszik többet három hektárról van szó várom a tanácsokat.
Válasz Berente Antal #3193. hozzászólásáraIgen az maradt az eredeti, igaz már az ifa motornál is 2 hűtő volt nekünk berakva. Előbbre is kellett rakni a hűtőt, meg a levegőszűrőt is máshová kellett tenni.
Válasz Mancs #3192. hozzászólásáraSzia! Köszi! Ha jól emlékszem akkor Februárban álltunk neki és kb június vége felé indítottuk először! Úgy hogy volt vele munka, igaz csak hétvégente tudtunk rajta dolgozni többségében! A gumiharangnak csak a kuplung felöli része maradt amit a motor gyári lendkerekére csavaroztunk fel.
Válasz Árkus Ádám #3191. hozzászólásáraHűtő maradt az eredeti? Előrébb kellett rakni? Én is ilyen motort szeretnék beépíteni.
Válasz Árkus Ádám #3191. hozzászólásáraSzia, nagyon szuper lett. Sok munka volt vele? A gumiharang megmaradt a motor és a váltó között? Sok örömteli és hibamentes üzemórát kívánok!
Sziasztok! Láttam itt a fórumon, hogy páran már átépítették a gépüket, másik motort raktak bele. Gondoltam én is megosztom veletek, hogyan sikerült nekünk a művelet.
Mi egy Iveco kisteher motorját raktuk bele. Ez 180Le-s. Eddig kb 50üó lett belerakva problémamentesen! Mellékelek pár képet és videót róla!
Első indítások egyike
Szántás
Válasz musits #3189. hozzászólásáraEnnyire nem vagyok bent a témában... A Zetor azért szimpatikusabb, mert van hozzá cucc, meg okkal-móddal szerelő is... Nekem sajna ez is szempont...
Válasz csoppika #3188. hozzászólásáraa zt elsőhídját legalább nem olaj hajtja...
Válasz musits #3185. hozzászólásáraSzóval a Zetróé jobb(valamivel)... Bár egy öreg Zetor-mágus barátom szerint azt sem egészséges használni huzamosan... Ott egy szivattyú olajjal, szalagokkal működtet egy bolygóművet...Ennek annyi a hátránya, hogy szét kell bombázni a traktort a cseréjéhez, meg kb 60 ropi az ára...