Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Először is tudni kéne a ZT-k hidraulika rendszerének működését.
Nincsen neki váltó szivattyúja, mert felesleges. Az egy dolog hogy alulról szív.
Szerintem kapd szét azt a váltót teljesen, úgy sokkal egyszerűbb. Vagy keress olyat aki elvállalja neked a váltó felújítását.
Biztos nem kínlódnék vele, hanem belenéznék mindenféleképpen. Ami rossz egyértelműen csere. Az a bajuk, hogy kimennek a csapágyak és nem foglalkoznak velük. Megnő a foghézag... utána következővel már te is találkoztál. Csak akkor már drágább a javítás.
Sok sikert hozzá
Szerintetek számít a lóerőben ha állítanak a gazolaj adagolón hogy több gazolajat kapjon? Ha igen akkor szeretnem tudni pontosan hogy kell! A válaszokat előre is köszönöm
Válasz #2566. hozzászólásra
Nem értem decsi minek irkálsz ide Van sok ember , akinek csak ilyen gépre telik, és ezzel kell megoldani a földmunkát ! Erre nem gondoltál még ???
Szerintem érdemes szétszedned azt a váltót. Ami eladó, azoknak kérdéses nagyon az állapota. Ha szétszeded legalább már megtudod nézni az egész váltót milyen állapotban van, meg a csapágyakat.
Egy jó állapotú traktornál nincs magas zaj. Hogyha a trepni és a kabin rendben van nincs olyan zaj mint a Belarusban. Érdemes kicsit rááldozni és az alját ellátni normális hangszigetelő szivaccsal és gumival.
A zaj ellen mit lehet tenni a 303asban? Egy német fórumban olvastam , hogy polyfomot tesznek a kabin aljára.
Valójában mennyire zajos? Nekem igazából nem volt szerencsém ilyen géphez, csak a "tudományos kíváncsiság "hajt.
Sziasztok!
A következő dologban kérném a segítségetek. Van egy ZT 303- as traktorom nem rég óta. Mennyire kell állítani a porlasztó nyomást?
Előre is köszönöm.
Kétlem, hogy volna itthon ilyen ZT. Lassan már egy kezemen meglehet számolni a gyári ZT-ket. Szinte mindegyik lent a béka segge alatt végzi.
De sosem lehet tudni az sem kizárt, hogy valakinek egy gyári 423-as van otthon.
Újfehértón van egy illető, akinek van több ZT-je is. Nem a legszebb állapotukról híresek, de neki volt olyan amiben 6 hengeres IFA motor volt. Vele lehetne erről inkább beszélgetni, hogy mi az ami átalakítást igényel a plussz két hengerhez.
Ezeket a videókat nézegessétek:
https://www.youtube.com/watch?v=UEStHBQeBuY
De ha már lúd legyen kövér, alapon pedig:
https://www.youtube.com/watch?v=9ATNhn_x-Xo
A vázba bele kell toldani. De egyszerűbb mint a turbósítás.
Ha belegondolsz, nagyon sok mindenen kell változtatni a motoron, hogy rárakd a turbót. Mert nem csak abból áll, hogy megcsinálod a könyökre.
Inkább a 6hengeres motort bele, olyan úgyis volt gyárilag.
4185 hozzászólás
Válasz #2586. hozzászólásra
Gyere el és én megmutatom neked
Válasz #2583. hozzászólásra
Először is tudni kéne a ZT-k hidraulika rendszerének működését.
Nincsen neki váltó szivattyúja, mert felesleges. Az egy dolog hogy alulról szív.
Szerintem kapd szét azt a váltót teljesen, úgy sokkal egyszerűbb. Vagy keress olyat aki elvállalja neked a váltó felújítását.
Biztos nem kínlódnék vele, hanem belenéznék mindenféleképpen. Ami rossz egyértelműen csere. Az a bajuk, hogy kimennek a csapágyak és nem foglalkoznak velük. Megnő a foghézag... utána következővel már te is találkoztál. Csak akkor már drágább a javítás.
Sok sikert hozzá
Válasz #2584. hozzászólásra
Akkor a kormányszivattyu végén mi az?
Válasz #2583. hozzászólásra
Olyan nincs.Volt már dolgom a legrégebbi 300-assal is,és hidd el nincs rajta.Most is van itthon 300-as,303-as.
Válasz #2582. hozzászólásra
De hidd el, hogy van olyan a kormŕnyszivattyut a váltorol hajtja és annak a végén van
Válasz #2580. hozzászólásra
Nem volt bennük semmi ilyesmi. Amit ott látsz az más.
Válasz #2580. hozzászólásra
Nem volt bennük semmi ilyesmi. Amit ott látsz az más.
Válasz #2579. hozzászólásra
A nagyon régi zt 300 as vagy 303asokon volt váltoszivattyu ami a sebválto fogaskerekeit olajozta
Válasz #2578. hozzászólásra
Milyen váltószivattyúra gondolsz??
Zt 300 sebváto szivattyut rá lehet tenni a 323ra
Válasz #2575. hozzászólásra
Neked is volt egy 6hengeres IFA blokkos ZT-d nem? Vagy csak blokkod van?
Válasz #2575. hozzászólásra
Tegyél képet fel a gépekröl
valakit nem érdekel 2 fortschritt? egy merci és egy ifa motoros!
Szerintetek számít a lóerőben ha állítanak a gazolaj adagolón hogy több gazolajat kapjon? Ha igen akkor szeretnem tudni pontosan hogy kell! A válaszokat előre is köszönöm
Válasz #2572. hozzászólásra
Hello számom 06 30 906 2908
Válasz #2564. hozzászólásra
vedd le a valto tetejet es sk mindenre ra jossz. vagy irj egy tel szamot.
Válasz #2567. hozzászólásra
Igazad van de an vettem a poént
Válasz #2569. hozzászólásra
Meg,meg úgyhogy ne stresszelj nincs bajom a fasírtokkal.
Válasz #2568. hozzászólásra
Akkor megértitek egymást .
Válasz #2567. hozzászólásra
Ezt már vártamJó ismerősöm herry74 ő érti.
Válasz #2566. hozzászólásra
Nem értem decsi minek irkálsz ide Van sok ember , akinek csak ilyen gépre telik, és ezzel kell megoldani a földmunkát ! Erre nem gondoltál még ???
Válasz #2564. hozzászólásra
Válasz #2564. hozzászólásra
Szerintem érdemes szétszedned azt a váltót. Ami eladó, azoknak kérdéses nagyon az állapota. Ha szétszeded legalább már megtudod nézni az egész váltót milyen állapotban van, meg a csapágyakat.
Válasz #2563. hozzászólásra
Csak terep van benne
Válasz #2562. hozzászólásra
Mi a baja a valtodnak ?
Zt 323 sebváltot keresek valakinek valami ötlet?
Válasz #2560. hozzászólásra
Sot nagyon fontos ,le kene alitsa a forgast a valtomube hogy zajmentesen lehesen valtani
Zt 323 -nál a sebbeségvâltoban a fékezö ér az valamit?
Válasz #2552. hozzászólásra
a fogaslecen kell nyujtani 1/2 kort vagy 1. ,2
Válasz #2557. hozzászólásra
Kösz az infot
Válasz #2556. hozzászólásra
Kérlek szépen itt megtalálod
http://www.mezogeparchivum.hu/Madat/tra_zt300.htm
60fT-tal számolva ócskavas áron 289200ft.
Zt 300_as hány mázsa lehet?
Válasz #2554. hozzászólásra
Igen, ez egy nagyon jó szempont volna a ZT-nél.
Az ötlet könnyen kivitelezhető amúgy és a komplett klíma szettek sem szoktak sokba kerülni bontottan.
Válasz #2551. hozzászólásra
+ klima és akkor nem kel az ajtot kinyini se
Válasz #2549. hozzászólásra
Hálás köszönet!
Sziasztok! Megtudnátok nekem mondani az ifa motor adagolóján hol lehet a gazolaj nyomást, mennyisegat (debitet) állítani?
Válasz #2550. hozzászólásra
Egy jó állapotú traktornál nincs magas zaj. Hogyha a trepni és a kabin rendben van nincs olyan zaj mint a Belarusban. Érdemes kicsit rááldozni és az alját ellátni normális hangszigetelő szivaccsal és gumival.
A zaj ellen mit lehet tenni a 303asban? Egy német fórumban olvastam , hogy polyfomot tesznek a kabin aljára.
Valójában mennyire zajos? Nekem igazából nem volt szerencsém ilyen géphez, csak a "tudományos kíváncsiság "hajt.
Válasz #2548. hozzászólásra
175bar.
Sziasztok!
A következő dologban kérném a segítségetek. Van egy ZT 303- as traktorom nem rég óta. Mennyire kell állítani a porlasztó nyomást?
Előre is köszönöm.
Válasz #2546. hozzászólásra
Szép kis joszág!
Válasz #2545. hozzászólásra
Válasz #2544. hozzászólásra
Kétlem, hogy volna itthon ilyen ZT. Lassan már egy kezemen meglehet számolni a gyári ZT-ket. Szinte mindegyik lent a béka segge alatt végzi.
De sosem lehet tudni az sem kizárt, hogy valakinek egy gyári 423-as van otthon.
Újfehértón van egy illető, akinek van több ZT-je is. Nem a legszebb állapotukról híresek, de neki volt olyan amiben 6 hengeres IFA motor volt. Vele lehetne erről inkább beszélgetni, hogy mi az ami átalakítást igényel a plussz két hengerhez.
Válasz #2540. hozzászólásra
Magyarba van vajon gyári 6 hengeres?
Válasz #2541. hozzászólásra
Gondolom a hűtőt is cserélni kell és ha a mellső tengely előrébb kerül a kardánt is hosszabbítani szükséges. Mennyivel növeli a tömegét vajon?
Ezeket a videókat nézegessétek:
https://www.youtube.com/watch?v=UEStHBQeBuY
De ha már lúd legyen kövér, alapon pedig:
https://www.youtube.com/watch?v=9ATNhn_x-Xo
Válasz #2538. hozzászólásra
A négyes helyére egy az egyben felmegy, csak még kicsit módosítani kell a vázon.
Válasz #2539. hozzászólásra
A vázba bele kell toldani. De egyszerűbb mint a turbósítás.
Ha belegondolsz, nagyon sok mindenen kell változtatni a motoron, hogy rárakd a turbót. Mert nem csak abból áll, hogy megcsinálod a könyökre.
Inkább a 6hengeres motort bele, olyan úgyis volt gyárilag.
Válasz #2538. hozzászólásra
Szerintem nem a képröl lehet látni ,hogy hosszabb a motorházteteje meg a váz
Válasz #2537. hozzászólásra
Egy az egyben ra lehet húzni a 4 hengeres helyére?