Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok, Orsta a25r tgl 10859 tipusú szervószivattyú van a traktorom.. ez a gyári teljesítményű szivattyúja?
Mert nem igazán van szervóm és szeretnék venni rá újat...
Köszi a segítséget.
Sziasztok... találkozott már valaki olyan problémával,hogy egyszer gondol egyet a traktor és megáll felbőg a motor és utána meg elindul sebességben... nem csúszik a kuplung... és a szervó is megszűnt... olaj szint jó... ötletek?
Válasz janika123 #4016. hozzászólásáraA futóművet ki kell gurítani alóla hozzá. A csap két félből áll. 3 csavar rögzíti a helyére. Találsz a peremén 2 menetes furatot uresen is. Ha a rögzítő csavarokt belehajtod, szerencsés esetben szépen kitolja a csapot a helyéről. A perselyeket meg kihúzóval ki lehet venni optimális esetben.
Válasz Gomgom #4004. hozzászólásáraTök egyszerű ha 12-es csavar akkor olyan erővel húzd neg mint egy 12-es csavart szoktál általában, semmi különlegesség, A csavarfej meg a nyomlap között könyv szerint talán 0.3mm van írva , de szerintem az kevés minden esetre állítsd egyformára és próbáld kapcsolni a tlt-t ha nem emel ki akkor növeld kb 0.8 ig lehetőleg hézagmérővel mérd.
Tudtok abban segíteni, hogy a kuplungszerkezet csavarjait (6db) mennyivel húzzam le?
Valamint a két nyomólap (menet-TLT) között van három távtartó csavar 8-as, ellenanyával. Mekkorának kell lennie a hézagnak a csavarfej és a nyomólap között? Nekem különböző értékeken áll sajnos.
Válasz tubaneerika #4000. hozzászólásáraHeló. Nem tudsz rajta állítani. Automatán kell, hogy utánállítson a szerkezet. Próbáld meg először légteleníteni az egész rendszert. Ha nem segít, és van időd, akkor le kell venned a lehajtásokat, és meg kell nézni, hogy milyen állapotban van az egész fékrendszer. Valószínűleg tiszta olaj az egész.
Válasz musits #3057. hozzászólásáraHelló tudnál nekem abban segíteni hogy tudok állítani a hátsó fékeken .most vettem a gépet és még nem igazán ismerem. Válaszod előre is köszönöm
Üdv mindenkinek! Szeretném ha tudna valaki segíteni mert a tandem szelepből fúj ki a levegő az olajkör mellett!Valami gumit kinyomott belőle! Mivel lehet helyettesíteni?
Köszi !
Üdv mindenkinek! Szeretném ha tudna valaki segíteni mert a tandem szelepből fúj ki a levegő az olajkör mellett!Valami gumit kinyomott belőle! Mivel lehet helyettesíteni?
Köszi !
Válasz zt tomi #3990. hozzászólásáraIgen közben nekiláttam, kivettem a motort. Még szerencse mert a királycsap is odavan az első futóműben, legalább megláttam.
Várom milyen a hardyd.
Sziasztok, motor-tengelykapcsoló közötti gumi hardy hátsó (tengelykapcsoló) felöli részének agyában a bordázat ki van kopva. Találhatok valahol-valakinél normális állapotút?
4185 hozzászólás
Válasz csoppika #4035. hozzászólásáraNem elcseréltem egy T-150-esre szőrért szőrt./De már az sincs meg / azt sokkal jobban szerettem.
Válasz R Sándor #4032. hozzászólásáraÍgy is hirdetted a tiedet?
Válasz R Sándor #4032. hozzászólására
Válasz csoppika #4031. hozzászólásáraNekem is tetszik. De ilyenbe jót találni...
Válasz csoppika #4031. hozzászólásáraNAGYON JÓL TETTED HOGY NEM VETÉL ILYET EGY "ISTENCSAPÁSA".
Válasz .Richard. #4030. hozzászólásáraRégebben szemeztem ilyen trakival, de lebeszéltek róla...
Válasz csoppika #4029. hozzászólásárameghajlik a tuskón! Muszkára nem jó, minek nézed?
Válasz Nagyfejeő József #4026. hozzászólásáraEz görbe vagy csak annak látszik?
Válasz k.tom0402 #4027. hozzászólásárairányára 50eft
Válasz Nagyfejeő József #4026. hozzászólásáraMennyi az ára?
Eladó hashuzó
Válasz zt323 #4023. hozzászólásáraAz mtz szivattyú milyen nyomáson dolgozik?
Válasz k.tom0402 #4022. hozzászólásáraA sajáton MTZ szervó szivattyú van.A csatlakozást kellet módosítani.
Sziasztok, Orsta a25r tgl 10859 tipusú szervószivattyú van a traktorom.. ez a gyári teljesítményű szivattyúja?
Mert nem igazán van szervóm és szeretnék venni rá újat...
Köszi a segítséget.
Válasz k.tom0402 #4020. hozzászólásáraSzerintem mindenképpen a hajtásláncban van hiba valahol.Én a hardy környékén vizsgálódnék először.
Sziasztok... találkozott már valaki olyan problémával,hogy egyszer gondol egyet a traktor és megáll felbőg a motor és utána meg elindul sebességben... nem csúszik a kuplung... és a szervó is megszűnt... olaj szint jó... ötletek?
Válasz Gomgom #4018. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz janika123 #4016. hozzászólásáraA futóművet ki kell gurítani alóla hozzá. A csap két félből áll. 3 csavar rögzíti a helyére. Találsz a peremén 2 menetes furatot uresen is. Ha a rögzítő csavarokt belehajtod, szerencsés esetben szépen kitolja a csapot a helyéről. A perselyeket meg kihúzóval ki lehet venni optimális esetben.
Érdeklödnék nincsen valakinek új föfékhenger elfekvöben? Vagy hol és mennyiért lehet venni?
Üdv
Királycsapot mekkora meló kicserélni? Illetve mi a menete? Köszönöm előre is.
Válasz k.tom0402 #4014. hozzászólásáraSzilágyigumi.hu
Köszi ☺
Nincs vmi jó helyed ahonnét jó áron be lehet szerezni új gumi?!
Válasz k.tom0402 #4012. hozzászólásáraHeló. Igen, az a mérete.
Sziasztok, zt 323 trakinak 18,4 r34es a hátsó gumi gyári mérete?
Válasz jozsfi #4010. hozzászólásáraJobb oldali váznyúlványon, a motornál. Ha jól emlékszem.
sziasztok! Segítséget kérek! Hol találom a zt 323-a alvázszámát?
Válasz musits #4008. hozzászólásáraKöszönöm a választ mindkettőtöknek. Nekem 6- 11 mm közöttiek a hézagok és sokaltam nagyon.
Válasz R Sándor #4007. hozzászólásáraNem. 0.5 mm-re kell állítani, de szükség esetén 1.5 mm-ig lehet növelni a hézagot.
Válasz musits #4006. hozzászólására Azaz 1.5 mm ?
Válasz Gomgom #4004. hozzászólásáraHeló!
A három csavart pontos hézaga 0.5 +1 mm
Válasz Gomgom #4004. hozzászólásáraTök egyszerű ha 12-es csavar akkor olyan erővel húzd neg mint egy 12-es csavart szoktál általában, semmi különlegesség, A csavarfej meg a nyomlap között könyv szerint talán 0.3mm van írva , de szerintem az kevés minden esetre állítsd egyformára és próbáld kapcsolni a tlt-t ha nem emel ki akkor növeld kb 0.8 ig lehetőleg hézagmérővel mérd.
Tudtok abban segíteni, hogy a kuplungszerkezet csavarjait (6db) mennyivel húzzam le?
Valamint a két nyomólap (menet-TLT) között van három távtartó csavar 8-as, ellenanyával. Mekkorának kell lennie a hézagnak a csavarfej és a nyomólap között? Nekem különböző értékeken áll sajnos.
Szevasztok! ZT323 ashoz keresek kipufogótorkot!
Ha valakinek lenne 06709476564 számon elérhető vagyok!
Válasz musits #4001. hozzászólásáraRendben köszönöm szépen az infót
Válasz tubaneerika #4000. hozzászólásáraHeló. Nem tudsz rajta állítani. Automatán kell, hogy utánállítson a szerkezet. Próbáld meg először légteleníteni az egész rendszert. Ha nem segít, és van időd, akkor le kell venned a lehajtásokat, és meg kell nézni, hogy milyen állapotban van az egész fékrendszer. Valószínűleg tiszta olaj az egész.
Válasz musits #3057. hozzászólásáraHelló tudnál nekem abban segíteni hogy tudok állítani a hátsó fékeken .most vettem a gépet és még nem igazán ismerem. Válaszod előre is köszönöm
Válasz zt tomi #3998. hozzászólásáraSzia, elnézést a kései válaszért. Persze még érdekes lehet.
Válasz Gomgom #3988. hozzászólásáraHello.A hardyban lévő bordás történet érdekel még?
Válasz traktoristaarpi1 #3996. hozzászólásáralehetőleg fék olajat
Jó estét. Kis segítségre volna szükség. A zt323 fékrendszerébe mit kel önteni?
Sziasztok, a királycsap bronz persely kivételének van vmi trükkje vagy csak "üssem majd kijön"?
Válasz Gomgom #3988. hozzászólásáraúj van 1 db.
Üdv mindenkinek! Szeretném ha tudna valaki segíteni mert a tandem szelepből fúj ki a levegő az olajkör mellett!Valami gumit kinyomott belőle! Mivel lehet helyettesíteni?
Köszi !
Üdv mindenkinek! Szeretném ha tudna valaki segíteni mert a tandem szelepből fúj ki a levegő az olajkör mellett!Valami gumit kinyomott belőle! Mivel lehet helyettesíteni?
Köszi !
Válasz zt tomi #3990. hozzászólásáraIgen közben nekiláttam, kivettem a motort. Még szerencse mert a királycsap is odavan az első futóműben, legalább megláttam.
Várom milyen a hardyd.
Válasz Gomgom #3988. hozzászólásáraVan komplett hardym.Még rajta van egy motoron.Holnap megnézem,hogy milyen állapotú a bordás rész.
Válasz Gomgom #3984. hozzászólásáraKI kell emelni,mert másképp nem tudod ki venni.
Sziasztok, motor-tengelykapcsoló közötti gumi hardy hátsó (tengelykapcsoló) felöli részének agyában a bordázat ki van kopva. Találhatok valahol-valakinél normális állapotút?
Sziasztok. Nem müködik a hidraulikám úszó módba. Tud valaki segíteni hogy miért??