Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR413.05 FtUSD391.85 FtCHF443.26 FtGBP495.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
VAN EGY PÁR LEVEGÖZTETÖ CSAVAR ELDUGOTT HELYEN A LEG ELDUGOTTABB A KORMÁNYFÉK/FÉLFÉK /KAPCSOLÓ KAR TETELYE 1 DB EHEZ LE KELL VENNI A TAKARO LEMEZT. A PÓTKOCSI FÉKEZŐSZELEP 2 DB A TÖBBIT MEGTALÁLOD EZEKET KI NE HAGYD
VAN EGY PÁR LEVEGÖZTETÖ CSAVAR ELDUGOTT HELYEN A LEG ELDUGOTTABB A KORMÁNYFÉK/FÉLFÉK /KAPCSOLÓ KAR TETELYE 1 DB EHEZ LE KELL VENNI A TAKARO LEMEZT. A PÓTKOCSI FÉKEZŐSZELEP 2 DB A TÖBBIT MEGTALÁLOD EZEKET KI NE HAGYD
Ha jol emlékszem az email cimre :petsudo@citromail.hu ide ird meg mire lenne szükséged én kaptam 1 db fánymásolt gépkönyvet /az elég szar szerintem/ meg 1 cd-t /az már jobb /6000 ft + posta A fékről annyit hogy a főfékhengerrel kezd és ha az jó akkod az első féket már nem sok idö és pénz megcsinálni 1 fékmunkahenger kb 5000ft mert azok tutI be vannak rohadva a betéteket meg csak fel kell csiszolni. A válto kulissza meg valószinü el van kopva melyik szarakodik a terep országuti, vagy az 1234 ?
Az elérhetőség érdekel!
Ja és még a váltó kapcsolórudazatával van valami,
mert amikor összeakad, le kell venni a váltó fedelét,
és csavarhúzóval ki kell venni sebességből.
Üdvözlök minden fórumozót!
Tóh József vagyok. most regisztráltam.
Nekem is van egy ZT 323-asom. elég sok baja van.
Tudtok hozzá gépkönyvet,és alkatrész katalógust.
Nagyon megköszönném!
Ja, a tank.
Nos elég hirtelen kellet kifele vezetni a csövet, a tankot meg be kellet horpasztani pár centire.
Ki kell mosni vízzel, majd feltölteni ízzel, majd úgy fordítani, hogy a horpasztandó rész legyen felül, megmelegíteni az oldalát, majd az elejét hátrébb kalapálni ott a sarokban.
hogy tudtad megoldani hogy elférjen a tank mellett?
nekem ifa teherautó csonkot sikerült szereznem,és a csatlakozó felület nem fér el?
közelebbi képed nincs véletlenül?
60-as cső elég lesz. Mi az a kör anyag?
Fojtás? Minek? Hangtompító viszont nem árt.
Ami fontos, hogy a könyök után legyen 1 rugalmas betét, ilyet kapsz az autósboltban, minél nagyobb, annál jobb, és kell 2 gumibak amivel a fülkéhez fogatod (nekem trabanté volt)
köszi a képeket valahogy én is így képzeltem el a dolgot ,holnap állok neki,remélem jó lesz,milyen átmérőjű csövet használtatk?,nekem 60 as csövem van köranyagból,és milyen dob van rajt?
Fojtás kell bele?
Sziasztok lenne 1 kis gondom eltörött a zt kipufogócsonkja,de úgy hogy nem lehet javítani,valakik már egyszer írták itt,hogy kihozták a fülke mellé,nagyon jó lenne ha valaki tudna küldeni pár fotót,hogy hogy csinálta meg,(lenzserbali@gmail.com)
a segítséget előre is köszönom!
Én meg úgy tudom (nem biztos, hogy jól)
Hogy ha ki van vonva véglegesen, akkor átminősítés után lehet lassú jármű (a zt mondjuk nem mert sok a kw) és ami forgalomba volt már helyezve, az zöld rsz-t nem kaphat.
bocs pici de rosszul tudod ha a forgalmija megvan akkor egy adásvételi kell a forgalmiban szereplő névvel aztán eredet vizsgálat kötelezö évi 20000 aztán müszaki egy olyan helyen ahol csinálnak ujra forgalomba helyezést okmány iroda és kapod a rendszámot müszaki kb 15000 + 10000 ft ujra forgalomba helyezés, átiratás kb 10000 eredet vizsga kb 20000 rendszám kb 3000 Ha hivatalos a müszaki csak mg vontató lehet mert ha már valami mg vontatóként forgalomba volt helyezve magyarországon az többé nem lehet lassu jármü Másfél éve vettem én is egy zt-t akkor ez volt a sorrend az okmányirodába megmondják a tutit ha változott valami
A forgalmi megvan mert most vonatták ki a nyáron.Fekete rendszámos volt.Ha jól tudom azt 2 évente kell müszakiztatni.A biztositás mennyi rá?Ua. mint a piros rendszámúra?
ha végleg ki van vonva akkor vissza lehet még helyezni ha van nekik papirjuk hozzá hogy tudjad igazolni a gép származását az elsö vevőtől az utolsoig és akkor csak olyan mint ha egy uj gépet vinnél be rendszámoztatni
Most lenne egy zt 323amit kináltak váltóhibával,de adnak egy másik váltót és sok alkatrészt hozzá.nagyon jól néz ki belülröl nincs lepusztitva.Végleg kivan vonva forgalomból.Vissza lehet azt még helyeztetni?6-ért odaadnák.
Igen hát ahogy az állító csavarral próbálnám ugye a hézegot állítani akk nem a villa mozdul hanem a csavar kifele vagy befele jobban mondva inkább olyan mintha befeszülne. De a mai viselkedése kielégítő volt tegnap állítottam utána jó lett csak ez érdekes h így viselkedik. Lehet h szar már a kuplung szerkezete vagy mi lehet vele??????
És tudtok nekem kuplung ügyben segíteni? A 303-asunkal az van h egyszerüen nem tudom egyenlően beállítani a kiemelő villákat ugyanis az eggyiket mikor állítom nem a kiemelő villa mozog hanem a csavar ez miért lehet? Ma már majdnem összejött a beállítás deviszont az a villa még mindig kintebb áll a másiknak meg a csavaron a kontra anya legékonyabb fajtája éppen h remegy. Mondhatom nagyon fasza
Hát figyelj itt egy 23-asba raktak egyet és semmi baja nincs. Olyan erős mint állat amennyivel többet eszik annyival többet is tud megcsinálni 1 nap. Persze nem arról beszélek h ha már 1 olyan nagy motor van benne akk akasszuk utána a 4-5 fejes ekét hanem ugyanúgy mint a 4-es motorral mindent csak nem erőlködve 1 minimum sebességgel gyorsabban.
Válasz #985. hozzászólásra
győri a srác,lemezes klingeritből vágja,de biztos jó anyag mert verseny motorokhoz is ebből csinálja,Forrás Csaba:06209954922,próbálj beszélni vele,olyan vastagból csinálja amilyenből kéred
4185 hozzászólás
Válasz #1034. hozzászólásra
egyforma hidak voltak a dieselben és a benzinesben,csak áttétel külömbségek voltak
Válasz #1033. hozzászólásra
Mikor mikor bevittem mintának a boltba, azt mondták, hogy ez benzinesé.
Persze lehet hogy tévedtek...
Válasz #1032. hozzászólásra
Nálunk a cégnél anno csak dizel robcsi volt és arról maradt meg és került haza "véletlen" . Ebből adódóan írtam a dizelt.
Válasz #1029. hozzászólásra
benzinesé
VAN EGY PÁR LEVEGÖZTETÖ CSAVAR ELDUGOTT HELYEN A LEG ELDUGOTTABB A KORMÁNYFÉK/FÉLFÉK /KAPCSOLÓ KAR TETELYE 1 DB EHEZ LE KELL VENNI A TAKARO LEMEZT. A PÓTKOCSI FÉKEZŐSZELEP 2 DB A TÖBBIT MEGTALÁLOD EZEKET KI NE HAGYD
VAN EGY PÁR LEVEGÖZTETÖ CSAVAR ELDUGOTT HELYEN A LEG ELDUGOTTABB A KORMÁNYFÉK/FÉLFÉK /KAPCSOLÓ KAR TETELYE 1 DB EHEZ LE KELL VENNI A TAKARO LEMEZT. A PÓTKOCSI FÉKEZŐSZELEP 2 DB A TÖBBIT MEGTALÁLOD EZEKET KI NE HAGYD
Válasz #1025. hozzászólásra
Szép a gép! A hátsó fékmunkahengerek elég nehezen hozzáférhető helyen vannak. És azok a diesel Roburé!
A váltó rudazata felújítható, ha meg van kopva.
Válasz #1027. hozzászólásra
Köszi a címet, meg a jótanácsot.
A váltónál a terep 2/3-nál csinálja.
Ha jol emlékszem az email cimre :petsudo@citromail.hu ide ird meg mire lenne szükséged én kaptam 1 db fánymásolt gépkönyvet /az elég szar szerintem/ meg 1 cd-t /az már jobb /6000 ft + posta A fékről annyit hogy a főfékhengerrel kezd és ha az jó akkod az első féket már nem sok idö és pénz megcsinálni 1 fékmunkahenger kb 5000ft mert azok tutI be vannak rohadva a betéteket meg csak fel kell csiszolni. A válto kulissza meg valószinü el van kopva melyik szarakodik a terep országuti, vagy az 1234 ?
Válasz #1025. hozzászólásra
Az elérhetőség érdekel!
Ja és még a váltó kapcsolórudazatával van valami,
mert amikor összeakad, le kell venni a váltó fedelét,
és csavarhúzóval ki kell venni sebességből.
Válasz #1024. hozzászólásra
fék nincs egyáltalán rajta,meg elektromos bajai vannak
Ird már le légyszi mi baja volt eddig. Én már vettem gépkönyvet meg cd-n alkatrész katalógust, ha érdekel leirom az elérhetőséget
Üdvözlök minden fórumozót!
Tóh József vagyok. most regisztráltam.
Nekem is van egy ZT 323-asom. elég sok baja van.
Tudtok hozzá gépkönyvet,és alkatrész katalógust.
Nagyon megköszönném!
Válasz #1021. hozzászólásra
Ja, a tank.
Nos elég hirtelen kellet kifele vezetni a csövet, a tankot meg be kellet horpasztani pár centire.
Ki kell mosni vízzel, majd feltölteni ízzel, majd úgy fordítani, hogy a horpasztandó rész legyen felül, megmelegíteni az oldalát, majd az elejét hátrébb kalapálni ott a sarokban.
hogy tudtad megoldani hogy elférjen a tank mellett?
nekem ifa teherautó csonkot sikerült szereznem,és a csatlakozó felület nem fér el?
közelebbi képed nincs véletlenül?
bocs elírtam kóranyagot akartam írni csak mellé nyomtam:))
Válasz #1018. hozzászólásra
60-as cső elég lesz. Mi az a kör anyag?
Fojtás? Minek? Hangtompító viszont nem árt.
Ami fontos, hogy a könyök után legyen 1 rugalmas betét, ilyet kapsz az autósboltban, minél nagyobb, annál jobb, és kell 2 gumibak amivel a fülkéhez fogatod (nekem trabanté volt)
köszi a képeket valahogy én is így képzeltem el a dolgot ,holnap állok neki,remélem jó lesz,milyen átmérőjű csövet használtatk?,nekem 60 as csövem van köranyagból,és milyen dob van rajt?
Fojtás kell bele?
Nekem másfajta leömlőm volt:
KIIRÁÁLY!!!!
Válasz #1014. hozzászólásra
Az enyémen igy nézett ki
Sziasztok lenne 1 kis gondom eltörött a zt kipufogócsonkja,de úgy hogy nem lehet javítani,valakik már egyszer írták itt,hogy kihozták a fülke mellé,nagyon jó lenne ha valaki tudna küldeni pár fotót,hogy hogy csinálta meg,(lenzserbali@gmail.com)
a segítséget előre is köszönom!
üdv balázs
Válasz #1012. hozzászólásra
Én meg úgy tudom (nem biztos, hogy jól)
Hogy ha ki van vonva véglegesen, akkor átminősítés után lehet lassú jármű (a zt mondjuk nem mert sok a kw) és ami forgalomba volt már helyezve, az zöld rsz-t nem kaphat.
bocs pici de rosszul tudod ha a forgalmija megvan akkor egy adásvételi kell a forgalmiban szereplő névvel aztán eredet vizsgálat kötelezö évi 20000 aztán müszaki egy olyan helyen ahol csinálnak ujra forgalomba helyezést okmány iroda és kapod a rendszámot müszaki kb 15000 + 10000 ft ujra forgalomba helyezés, átiratás kb 10000 eredet vizsga kb 20000 rendszám kb 3000 Ha hivatalos a müszaki csak mg vontató lehet mert ha már valami mg vontatóként forgalomba volt helyezve magyarországon az többé nem lehet lassu jármü Másfél éve vettem én is egy zt-t akkor ez volt a sorrend az okmányirodába megmondják a tutit ha változott valami
A forgalmi megvan mert most vonatták ki a nyáron.Fekete rendszámos volt.Ha jól tudom azt 2 évente kell müszakiztatni.A biztositás mennyi rá?Ua. mint a piros rendszámúra?
Válasz #1009. hozzászólásra
ja és az egy olyan 100 ropi
Válasz #1008. hozzászólásra
ha végleg ki van vonva akkor vissza lehet még helyezni ha van nekik papirjuk hozzá hogy tudjad igazolni a gép származását az elsö vevőtől az utolsoig és akkor csak olyan mint ha egy uj gépet vinnél be rendszámoztatni
Most lenne egy zt 323amit kináltak váltóhibával,de adnak egy másik váltót és sok alkatrészt hozzá.nagyon jól néz ki belülröl nincs lepusztitva.Végleg kivan vonva forgalomból.Vissza lehet azt még helyeztetni?6-ért odaadnák.
Válasz #1005. hozzászólásra
A csavar vége be van vágva fogd meg csavarhúzóval!
Válasz #1005. hozzászólásra
Látni kéne, nehéz így látatlanba!
Ha el lenne törve a csavar akk nem emelne ki a kuplung
Válasz #1003. hozzászólásra
Nincs eltörve a csavarod?
Igen hát ahogy az állító csavarral próbálnám ugye a hézegot állítani akk nem a villa mozdul hanem a csavar kifele vagy befele jobban mondva inkább olyan mintha befeszülne. De a mai viselkedése kielégítő volt tegnap állítottam utána jó lett csak ez érdekes h így viselkedik. Lehet h szar már a kuplung szerkezete vagy mi lehet vele??????
Válasz #1001. hozzászólásra
"nem a kiemelő villa mozog hanem a csavar"
Ezt nem értem próbáld elmagyarázni!
És tudtok nekem kuplung ügyben segíteni? A 303-asunkal az van h egyszerüen nem tudom egyenlően beállítani a kiemelő villákat ugyanis az eggyiket mikor állítom nem a kiemelő villa mozog hanem a csavar ez miért lehet? Ma már majdnem összejött a beállítás deviszont az a villa még mindig kintebb áll a másiknak meg a csavaron a kontra anya legékonyabb fajtája éppen h remegy. Mondhatom nagyon fasza
Na mind1 köszönöm ez még a jövő titka lesz
Ha mindenáron hathengerest akarsz akkor inkább STAR blokk.Nekem sima négyessel 4*35ös Hégerrel középkötött17,5lit/ha.
Válasz #997. hozzászólásra
Biztos, hogy többet fog enni, sokkal!
Hát figyelj itt egy 23-asba raktak egyet és semmi baja nincs. Olyan erős mint állat amennyivel többet eszik annyival többet is tud megcsinálni 1 nap. Persze nem arról beszélek h ha már 1 olyan nagy motor van benne akk akasszuk utána a 4-5 fejes ekét hanem ugyanúgy mint a 4-es motorral mindent csak nem erőlködve 1 minimum sebességgel gyorsabban.
Válasz #995. hozzászólásra
Mert nagy bele. sokat fog fogyasztani, és nem arra találták ki a hajtásláncát, meg könnyű is hozzá, és a kerekek is kevesek hozzá.
És szted miért nem lehetne jó?
Válasz #993. hozzászólásra
Szerintem nem, de tapasztalatom nincs.
Sziasztok. Mitmondtok szerintetek jó ötlet 1 303-asba 6 hengeres ifamotort rakni? Ötleteket tapasztalatok szeretnék
Válasz #991. hozzászólásra
Köszi én is!
Elmentettem, hát ha kel, sose lehet tudni.
Válasz #989. hozzászólásra
kicsit drágább volt mint a boltban, talán 4000/db,4-5 éve
Válasz #989. hozzászólásra
Vót no
Válasz #987. hozzászólásra
Mennyi pénz volt kb?
Én majd azt mondom, (ha kell) hogy nekem olyan köll mint a Robié volz
Válasz #987. hozzászólásra
Hálás köszönet! Holnap hívom
Válasz #985. hozzászólásra
győri a srác,lemezes klingeritből vágja,de biztos jó anyag mert verseny motorokhoz is ebből csinálja,Forrás Csaba:06209954922,próbálj beszélni vele,olyan vastagból csinálja amilyenből kéred
Válasz #985. hozzászólásra
Mit összehozni???
Nyomassa be ide a telszámát címét leánykori nevét stb,
mának is kellhet!