Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #878. hozzászólásra
Azanyja!!
Még jó, hogy ott minden ifa.
De csináld meg gyorsan, mert a levegőrendszer nem biztos, hogy olajálló, igaz 1enlőre elég, ha teszel a csőhelyére egy vakdugót valahogy.
Az olaj a mágneskapcsolón keresztűl hadja el a traktort!A lehajtás a traktor jobb oldalán a tartály mellett és a mágneskapcsoló amin folyik az olaj amint elindítom a traktort az pedig a baloldalon a vázon rögvest a kuplungmunkahenger mellett.Sehol egy olajfolyás a traktoron csak itt.
Egybe van, le kell engedned, meg aszem talán a hidraulika tartály is útba van, ha szereled
.
De sztem nem a mágneskapcsoló lesz az, hanem levegőmunkahenger. (esetleg a jeladó gomba?)
A henger nekem is eresztett, o gyúrú van benne, adhatsz hozzá nyugodtan egy kis fbs-t, biztos, ami biztos.
Üdv Jani X!
A Segítségedet szeretném kérni!A 323 első kerék lehajtása a váltó olajterével egyben vagy külön van?Mert a mágneskapcsolón keresztűl nyomja el az olajat és nyomás van a lehajtásban!!Előre is köszönöm a segítséged!
Igaza van Jani X-nek! Nekem Agip Rotra JD/F volt, de ez melegen úgy folyik mint a víz. Lecseréltem Agip Rotra HY-ra.(80W-90) Tökéletes.
A Hikomol is 80W-90-es, de mégis sűrűbb mint akármelyik 80W-90-es hajtóműolaj. Szerintem ez hidegen már túl sűrű.
Énekem egy egy öreg FORTSCHRITT szervizes mondta hogy normál hajtóműolajat semmi féle képpen ne tőltsek bele,sőt hidraulikaolajat meg még véletlenűl sem.!Csakis kettő hasznosításut mint ez az agip.
Az enyém is berázta amikor egy utángyártottat raktam bele.Lecseréltem egy használt gyárira és megszünt a rázkódás.Az utángyártottnak nem volt egyforma a falvastagsága és ettől rázta be.
OK
Köszönöm. A kupplunghoz hozzá nem akarok nyúlni,csak a harangra voltam kiváncsi, hogy van e valami speciális beállítása összerakásnál.
Apropó! Észrevettem, hogy a kupplumgház nyaka egy kicsit kiszopta magát a tartóban ami a vázon van keresztben a harang után. Foglalkozzak vele, vagy még elmegy?
Csak a harangot szedte széjjel, ott meg akkor semmi extra, ha jól értem. Harang-lemez-harang-csavarok bele.
Csak azt nem értem, hogy akkor mitől van ez kiegyensúlyozva, mitől nem üt?
De végülis nekem mindegy, csak ne rázzon.
Kuplungot ne cseréld, csak ha nagyon kopott, elég a tárcsát!
És mindent pont úgy tegyél vissza ahogy volt.
A gumiharangnál semmi extra csak szétszeded és össze.
H a motor elejét megemeled ás a mot.tartó bakokat alátámasztod a vázon akkor előretolatod benne nem kell más.
Üdvözlet mindenkinek!
Nekem is van egy zt323 -as traktorom és most tönkre ment benne a gumikupplungnak nevezett erőátviteli egység. Konkrétan darabokra szaggatta. Még sohasem cseréltem ilyet benne, tulajdonképpen még semmit nem kellett javítanom rajt két év alatt. Ezért nincs is hozzá javítási útmutatóm. Nagyjából sejtem, hogyan működik a dolog, de ha valaki cserélt már ilyet benne, van tapasztalata, és venné a fáradságot, hogy pár mondatban leírná, hogy mire figyeljek összerakáskor (kiegyensúlyozottság ???, speckó jelölések vannak e amiket össze kell forgatni ??, csavarmeghúzási értékek ??? stb.) nagyon sokat segítene vele.
Lehet, hogy már esett szó róla a fórumban, de ezt végigolvasni sajnos nincs időm.
Egy használt kupplungot már szereztem asszem silózón volt, azt mondták az passzol hozzá. Jónak látom én is, vagy vegyek inkább újat? Esetleg ha tudna valaki segíteni, hogy azt is hol tegyem, nagyon jó lenne.
Egyik ismerősöm, már próbálkozott az övében kicserélni, meg is tette, de aztán utána olyan szinten rázott az egész traki, hogy két órát elég volt benne dolgozni, ezért gyorsan meg is szabadult tőle. Ő újat tett bele, aztán azt mondta fogalma sincs mit ronthatott el. Tehát ő nem nagy segítség.
sajnos a difi tányérkerékből 2 fog kitörött ,meg több is meg van repedve:(
nincs valakinek párban tányér+kúpkerék?
vagy hol lehet beszerezni ilyet?
köszi előre is a segítséget
Diffit általában úgy szerelek, hogy először behézagolom a kúpkereket, majd a diffit tányérkerék nélkül, aztán rá a tányérkereket és indikátorórával foghézagállítás.
1-2 kérdésem lenne.
Valaki zt difit szedett már szét?
Az enyém lefogazta a tányérkereket:(
Ötleteket várok mitől lehetett,és hogy ti hogyan csináltátok a szerelést?
Beállítani ,hogy kell ,hogy jó legyen?
Mennyire gyakori ez a zt-323 nál?
Bármi segítséget tudtok előre is köszönöm.
Jobboldalt az akkumulátortartót kifordítod, és a szűrőt kiveszed, ott kell felönteni. Ott a tartály is az elejében kell lennie 1 átlátszó cőnek, és mellette a nívónak, ott a nívó tetejéig kell önteni, és várni, akkor van tele, ha már nem csökken a szint idővel se.
4185 hozzászólás
Válasz #884. hozzászólásra
Kűlön olajtérrel rendelkezik a váltótól"gondolom"Mert van rajta egy nívócsavar így lecsapoltam a szintig és azóta nem folyik az olaj!
Válasz #883. hozzászólásra
Lecsapoltad????
Nincs benne olaj?
Válasz #882. hozzászólásra
Lecsapoltam a lehajtást.Így egy időre megoldódott.
Járt már valaki úgy, hogy 1ik pillanatról a másikra megszűnt az úszó a hidraulikába?
Válasz #880. hozzászólásra
Megcsináltad?
Válasz #879. hozzászólásra
Köszi.
Válasz #878. hozzászólásra
Azanyja!!
Még jó, hogy ott minden ifa.
De csináld meg gyorsan, mert a levegőrendszer nem biztos, hogy olajálló, igaz 1enlőre elég, ha teszel a csőhelyére egy vakdugót valahogy.
Válasz #877. hozzászólásra
Igen.
Válasz #876. hozzászólásra
Visszafolyik a levegőcsövön keresztül???
Válasz #875. hozzászólásra
Az olaj a mágneskapcsolón keresztűl hadja el a traktort!A lehajtás a traktor jobb oldalán a tartály mellett és a mágneskapcsoló amin folyik az olaj amint elindítom a traktort az pedig a baloldalon a vázon rögvest a kuplungmunkahenger mellett.Sehol egy olajfolyás a traktoron csak itt.
Válasz #874. hozzászólásra
Egybe van, le kell engedned, meg aszem talán a hidraulika tartály is útba van, ha szereled
.
De sztem nem a mágneskapcsoló lesz az, hanem levegőmunkahenger. (esetleg a jeladó gomba?)
A henger nekem is eresztett, o gyúrú van benne, adhatsz hozzá nyugodtan egy kis fbs-t, biztos, ami biztos.
Üdv Jani X!
A Segítségedet szeretném kérni!A 323 első kerék lehajtása a váltó olajterével egyben vagy külön van?Mert a mágneskapcsolón keresztűl nyomja el az olajat és nyomás van a lehajtásban!!Előre is köszönöm a segítséged!
Válasz #872. hozzászólásra
Igaza van Jani X-nek! Nekem Agip Rotra JD/F volt, de ez melegen úgy folyik mint a víz. Lecseréltem Agip Rotra HY-ra.(80W-90) Tökéletes.
A Hikomol is 80W-90-es, de mégis sűrűbb mint akármelyik 80W-90-es hajtóműolaj. Szerintem ez hidegen már túl sűrű.
Válasz #871. hozzászólásra
Nyugodtan be lehet önteni, alig különbözik a 2
Válasz #870. hozzászólásra
Énekem egy egy öreg FORTSCHRITT szervizes mondta hogy normál hajtóműolajat semmi féle képpen ne tőltsek bele,sőt hidraulikaolajat meg még véletlenűl sem.!Csakis kettő hasznosításut mint ez az agip.
Válasz #868. hozzászólásra
HlP 68-as hidraulika olajta ír, de tehetsz szerintem nyugodtan hajtóműolajat is.
De ne 140est, mert akkor nagyon lassú lesz hidegen minden rajta.
Válasz #868. hozzászólásra
Agip Rotra JD/F SAE 80W
A zt váltójába jo a hikomol hajtómüolaj vagy a hidraulika miatt valami komolyabb kellene ? Ti milyet használtok ?
Válasz #866. hozzászólásra
Igazad van.
Tulképpen én is így értettem. (gondoltam)
Válasz #865. hozzászólásra
Nagyon jó megoldás, csak öreg.
Válasz #863. hozzászólásra
Nekem használt, de gyári van az talán jó lesz.
Van egy utángyártott új is, de az nekem se tetszik nagyon.
Hülye egy megoldás az biztos.
Válasz #863. hozzászólásra
Mi?
a guminak??
Az enyém is berázta amikor egy utángyártottat raktam bele.Lecseréltem egy használt gyárira és megszünt a rázkódás.Az utángyártottnak nem volt egyforma a falvastagsága és ettől rázta be.
Válasz #861. hozzászólásra
elm1
Válasz #860. hozzászólásra
OK
Köszönöm. A kupplunghoz hozzá nem akarok nyúlni,csak a harangra voltam kiváncsi, hogy van e valami speciális beállítása összerakásnál.
Apropó! Észrevettem, hogy a kupplumgház nyaka egy kicsit kiszopta magát a tartóban ami a vázon van keresztben a harang után. Foglalkozzak vele, vagy még elmegy?
Válasz #859. hozzászólásra
A kuplung van kiegyensúlyozva, ahhoz hozzá se kell nyúlni a harang végett.. a Gumiharang az külön van.
Köszönöm a segítséget.
Csak a harangot szedte széjjel, ott meg akkor semmi extra, ha jól értem. Harang-lemez-harang-csavarok bele.
Csak azt nem értem, hogy akkor mitől van ez kiegyensúlyozva, mitől nem üt?
De végülis nekem mindegy, csak ne rázzon.
Válasz #857. hozzászólásra
Kuplungot ne cseréld, csak ha nagyon kopott, elég a tárcsát!
És mindent pont úgy tegyél vissza ahogy volt.
A gumiharangnál semmi extra csak szétszeded és össze.
H a motor elejét megemeled ás a mot.tartó bakokat alátámasztod a vázon akkor előretolatod benne nem kell más.
Üdvözlet mindenkinek!
Nekem is van egy zt323 -as traktorom és most tönkre ment benne a gumikupplungnak nevezett erőátviteli egység. Konkrétan darabokra szaggatta. Még sohasem cseréltem ilyet benne, tulajdonképpen még semmit nem kellett javítanom rajt két év alatt. Ezért nincs is hozzá javítási útmutatóm. Nagyjából sejtem, hogyan működik a dolog, de ha valaki cserélt már ilyet benne, van tapasztalata, és venné a fáradságot, hogy pár mondatban leírná, hogy mire figyeljek összerakáskor (kiegyensúlyozottság ???, speckó jelölések vannak e amiket össze kell forgatni ??, csavarmeghúzási értékek ??? stb.) nagyon sokat segítene vele.
Lehet, hogy már esett szó róla a fórumban, de ezt végigolvasni sajnos nincs időm.
Egy használt kupplungot már szereztem asszem silózón volt, azt mondták az passzol hozzá. Jónak látom én is, vagy vegyek inkább újat? Esetleg ha tudna valaki segíteni, hogy azt is hol tegyem, nagyon jó lenne.
Egyik ismerősöm, már próbálkozott az övében kicserélni, meg is tette, de aztán utána olyan szinten rázott az egész traki, hogy két órát elég volt benne dolgozni, ezért gyorsan meg is szabadult tőle. Ő újat tett bele, aztán azt mondta fogalma sincs mit ronthatott el. Tehát ő nem nagy segítség.
Előre is köszönöm!
Válasz #855. hozzászólásra
Sajnos minden bontóban azt szedik ki elöször a Zt-k ből.Az a gyenge pontja.Ahol jártam régebben ott minden Zt-ből hiányzot a kúp-tányérkerék.
sajnos a difi tányérkerékből 2 fog kitörött ,meg több is meg van repedve:(
nincs valakinek párban tányér+kúpkerék?
vagy hol lehet beszerezni ilyet?
köszi előre is a segítséget
üdv:balázs
Válasz #852. hozzászólásra
Diffit általában úgy szerelek, hogy először behézagolom a kúpkereket, majd a diffit tányérkerék nélkül, aztán rá a tányérkereket és indikátorórával foghézagállítás.
Válasz #852. hozzászólásra
Sokminden kinyirhatja Pl.:
1. roszul hézagolták be
2. valamelyik csapágy kinyiffant
3. bekap valami fémszilánkot
4. nem megfelelő olaj
sziasztok!
1-2 kérdésem lenne.
Valaki zt difit szedett már szét?
Az enyém lefogazta a tányérkereket:(
Ötleteket várok mitől lehetett,és hogy ti hogyan csináltátok a szerelést?
Beállítani ,hogy kell ,hogy jó legyen?
Mennyire gyakori ez a zt-323 nál?
Bármi segítséget tudtok előre is köszönöm.
Üdv: Balázs
Válasz #850. hozzászólásra
Bocs az előbb kevertem a kettőt.
A 323-t nem ismerem annyira, de a 300-as onnan szív olajat a sebváltóba.
Válasz #845. hozzászólásra
A hidraulika olaj tartály is egyben
Ja és van még rába motoros T-150-es
rájöttem. szolnok megyétől.
Válasz #843. hozzászólásra
az a 300ason van.
Válasz #840. hozzászólásra
Honnét nincs messze?
Válasz #841. hozzászólásra
Jobboldalt az akkumulátortartót kifordítod, és a szűrőt kiveszed, ott kell felönteni. Ott a tartály is az elejében kell lennie 1 átlátszó cőnek, és mellette a nívónak, ott a nívó tetejéig kell önteni, és várni, akkor van tele, ha már nem csökken a szint idővel se.
Na és E 280-as motorral szerelt E 524-es. Olyat ki látott már?
Tudtommal a sebváltó tetején, a deknin van egy csavar
kb. 30-as kulcs foghatja,azt hiszem nem biztos.
Válasz #840. hozzászólásra
Kristálymotoros 14-es.
Az tuti nincs náluk ott a tanyán.
Megmég mondjuk vlm. Agromasteros cucc... :-))))))))))))
Hol lehet felönteni a sebváltót olajjal és a olaj szintet ellenőrizni a 323-nál.Előre is köszönöm.
Az nincs messze, felétek van valami ritkának számító gép?
Válasz #838. hozzászólásra
Békésm1e.
Te merre laksz?
Válasz #836. hozzászólásra
Nincs mit! Én köszi, ha elküldöd!
Kössz ha beindítjuk ígérem felveszem és elküldöm neked.