Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

Fuvarozási kérdések, árak, cégek

Létrehozta: Mery , 2010-11-14 19:11:50

Kedvencekhez Segítség

219 hozzászólás
#219 72
2024-11-17 19:25:34

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnénk hogy valaki tud-e naprakész árakat kombájn szállításról?

Nincs profilkép
#218 antonioapostolide
2024-04-10 14:37:40

Sziasztok!
Csatlakoznék azokhoz, akik megbízható fuvarozó céget ajánlanak. Srp költöztetés (https://srpkoltoztetes.hu/ , hátha jól jön az infó valakinek a jövőben.

Üdv, Toni

Nincs profilkép
#217 Moderátor
2023-12-19 23:36:25

Moderálási elveink miatt törölve: 2023-12-20 08:25:38

Nincs profilkép
#216 R Sándor
2023-12-19 23:26:26

Válasz hashtag #215. hozzászólásáraNEKEM ENNYIT AJÁNLOTTAK MIKOR RÁKÉRDEZTEM EGY ISMERŐSTŐL . DE VÉGÜL IS NEM VETTEM MEG AZ ESZKÖZT.

Nincs profilkép
#215 hashtag
2023-12-19 23:23:27

Válasz R Sándor #214. hozzászólásáraTehàt 6000? Ha az önköltséget számolod akkor kb jól számolsz. De amúgy sok helyen falun belül is simán elkérnének ennyit.

Nincs profilkép
#214 R Sándor
2023-12-19 21:22:13

Válasz Gepi #213. hozzászólásáraKb 200 forint per kilométer max 250

#213 Gepi
2023-12-14 11:48:44

Mennyi lenne a fuvardíj 10q szén 12km távon?smile confused iveco fix platós teherautó.smile karateka

Nincs profilkép
#212 zotya71
2019-12-02 09:56:54

felénk is 180 300.ig jászság smile unsure

#211 UE-28
2019-12-01 20:56:37

Válasz Sanyee #210. hozzászólásáraNekem kb 310 km oda távon (620 km) kellett volna egy 2.8 t súlyú bálázót elvinni.

Ismerős mondott rá 100 e ft ot.smile oops

#210 Sanyee
2019-12-01 11:41:36

Sziasztok!

Mennyiért mennek most a B+E tréleresek?
Egy Mbp pótkocsit kéne szállítani oda vissza pályán cca. 300km lenne az út.

#208 UE-28
2019-09-21 13:50:08

Válasz *** HM *** #207. hozzászólására3.5 tonnás autómentőket felénk ( Miskolc) 15.000 + ÁFA áron adnak +1000 ft autópályahasználat, ez tartalmaz jellemzően 600 km vagy 24 óra használatot.Telitankkal indulsz, telitankkal állsz le.
Ha túlléped bármely paramétert akár kevéssel is plusz fél napi tarifa.

Nagyobb méretűek már 250-300 ft nettót is elkérhetnek, vagy szállítandó géptől függően többet is.

Ha facebookon fent vagy akkor van egy specko ilyen csoport autómentő, trailer adok-veszek, fuvarkereső, ezen a néven találod meg. Könnyen és szinte azonnal kapsz választ, vállalkozót.smile wink

#207 *** HM ***
2019-09-21 13:39:17

Autószállító tréleres km díjak hogy mozognak?
Vlmféle plusz pénzt kérnek... rakodás várakozás anyjakinja...?

Nincs profilkép
#206 sanyi1965
2019-06-19 13:20:36

Válasz UE-28 #205. hozzászólásáraItt 2 hétig is kinn tud lenni nem bántják,de így már érthető a helyzet.

#205 UE-28
2019-06-19 10:26:54

Válasz sanyi1965 #204. hozzászólásáraAz a baj, ha max 1 éjszakát kint alszik, bárhol portán kívül, csak kis eséllyel tudom én hazavinni. Hálót elvágják alul, emeled, szétesik, otthagyod, és utána azt mondják, hogy te hagytad ott és ő csak mezgerelt.
Az elmúlt héten volt olyan éjszaka, hogy 11 bálát vittek el egy cég földjéről...

Nincs profilkép
#204 sanyi1965
2019-06-19 09:57:33

Válasz UE-28 #201. hozzászólásáraOlyan túlkínálat van hogy legközelebb belevarrják a fuvardíjat az árba.Rakd össze ha kell a föld sarkán-üres portán-bárhol/nem is baj ha megszokja a szeme a népnek hogy neked van és minőségi/,sok kézenfekvő dolog van amit el kell felejteni a későbbiekre való tekintettel.

#203 jamo
2019-06-19 09:40:10

Válasz UE-28 #199. hozzászólásáraKicsit kisebb tavra lb 50-55km egy fordulo, kis nissan+ trailer 13 bala 13000ft/kanyar.

Nincs profilkép
#202 Full Random
2019-06-19 09:24:13

Válasz UE-28 #199. hozzászólásáraszerintem ez teljesen baráti, 1287 ft bálánként. Nem beleköthető.

#201 UE-28
2019-06-19 08:13:32

Válasz sanyi1965 #200. hozzászólásáraAz a baj, akkor nagyon sok vevőtől elesnék.

Most a hely is szorít, nem férek a portán, és ez a pót megrakva be van tolva a szín alá, így a legkézenfekvőbb lenne eladni róla, egyben.

Nincs profilkép
#200 sanyi1965
2019-06-19 07:35:26

Válasz UE-28 #199. hozzászólásáraNe hord házhoz,mert legközelebb már etetni is befogna a vevő.Egyszerűbb betárolni és válogathat a kazlakból,később.smile wink

#199 UE-28
2019-06-18 22:06:03

Mi a reális tarifa, elvinni 14 db 120x120 saját körbálát 60 km-es oda-vissza úttal mtz 82+ 3.7 t önsúlyú nagy póttal???

300 ft/ km ?


#198 emcett
2019-01-01 19:41:55

Válasz Diesel Tibor #197. hozzászólásáraAnnyira akkor nem messze vagyunk, Nemesbikk. smile whistling

#194 emcett
2019-01-01 17:13:21

Válasz Diesel Tibor #172. hozzászólásáraOff

Szia! Tiszaújváros környékén gazdálkodsz?

On

Nincs profilkép
#193 Matyi50
2018-12-30 06:07:32

Válasz D-032-a #190. hozzászólásáraPont az ilyen önimádó hivalkodás miatt,nameg amiatt,hogy "ők fizetik a mezőgazdászok helyett is a tagdijakat meg adót",vált hiteltelen vagdalózássá ez az egész.
Gépészek közt is,ahogy más szakmában is van ilyen önmagát égig magasztaló,hogy neki mennyi papírja,képzettsége van,meg ő az atyaisten szindróma,s közben a másikat kezdi fikázni,aztán ha netán valaki leállítja,még neki áll feljebb.

Amit meg már más is említett,hogy idehaza minden utcára jut már egy kamionos cég,az tény,az meg méginkább,hogy nagy a dulakodás a szakmában a jó helyekért.Pl útépítés,bánya alig talál sofőrt pont a kockázat meg a bérek miatt.
Az meg,hogy ellehetetlenítik ezt az ágazatot is a brutális díj emelésekkel 2019től,nem kérdés.
Szinte mindent közútra raktak már,ami ömlesztett,vagy raklapos,így kénytelen lesz az árakba beépíteni az emelést, az abban így is nagy százalékot kitevö szállítási költségekbe,és minél olcsóbb munkaerőt foglalkoztatni.
Akinek ebbe milliói vannak benne,húz külföldre munkát vállalni,a hazai utak meg lassan tele lesznek román soförrel meg kamionnal.

#192 Gabzso
2018-12-29 22:24:39

Válasz Diesel Tibor #191. hozzászólásáraOkszi,a kocsmába küldtem neked egy mulatóst.

#191 Diesel Tibor
2018-12-29 22:18:11

Válasz Gabzso #189. hozzászólásáraHa közeledbe lesz jöhetsz a traktoroddal.smile thumbup

Nincs profilkép
#190 D-032-a
2018-12-29 22:03:53

Válasz Gumóka #187. hozzászólásáraPersze, volt más is az írásaidban, de a korrekt szakmai érvek miatt miért is állt volna beléd bárki.

Megsúgom, néha nekem is eszembe jutott, hogy valamely témánál eldicsekedhetnék a 17db járműkategóriámmal a jogsimban és a 9db könnyű/nehézgéppel, az egyéb szakmáimmal, munkaköreimmel.
De nagyon sokan vannak itt akiknek még több, még érdekesebb pályafutásuk volt.
smile thumbupcool
Nyugi! Tudom, hogy nem azért írtál azokról!
smile lol(Csak így tudtam dicsekedni.)smile lol

#189 Gabzso
2018-12-29 21:56:00

Válasz Diesel Tibor #183. hozzászólásáraJa az jó buli lenne.
És öltözzek Gabzsonak mintha farsangra mennék.smile wink

#188 Diesel Tibor
2018-12-29 21:40:19

Válasz Gumóka #187. hozzászólásáraNe legyél már ennyire sértődékenysmile wink

""De nézegessétek a gumilapuláson a túlsúlyt hajrá, aztán azt se tudja a figura mennyire kell fújni."" smile cursingez a mondat keményebbre sikerült,nehogy azt gondold hogy a parasztok nem láttak még kamion pótot,egyre több ilyen pótot húznak traktorokkal.smile cowboy

#187 Gumóka
2018-12-29 21:31:02

Úgy látom ha itt egy kicsit valaki jobban ki meri nyitni a száját meg leközli a valóságot, azt már keresztre kell húzni, mert egy gyökér, hogy meg mer kérdőjelezni bármit is, amiről sokan azt hiszik hogy jól teszik, közbe meg nem.

De nézegessétek a gumilapuláson a túlsúlyt hajrá, aztán azt se tudja a figura mennyire kell fújni.
smile lolsmile lol

Attól, hogy az írásaimból kiemeltek darabokat, van ott mág más is, csak így lehet beleállni valakibe.
Gratulálok!
Bő termést!

#186 bandigh
2018-12-29 21:30:26

Szerintem inkább az a baj h magyarországon többszázezer kamion van, meg mindenféle teherautó, tranzitország is vagyunk, meg a magyar kamionos cég akarja elhordani egész európa árúját külföldről külföldre is.. Az állam is látja hogy nagyon sok résztvevője van ennek a piacnak, teljesen logikus hogy ráteszi a vámpírfogát, de keményen. Bár a költségek és a lehetséges büntetések azért brutálisak, meg kell hagyni.
Minden faluban van legalább egy-két kamionos cég, vagy kamionsofőr a rokonságban mindenhol, igazából szerintem kicsit túl van pörgetve ez az ágazat, aztán mindenki vámolja lefelé durván, aki szabályosan csinálja annak hajtani kell a biciklit rendesen hogy tudja kifele cserélgetni az autókat mert ugye muszáj is az útdíj miatt, meg szét is pereg fele idő alatt mint régen. Én elhiszem hogy ez is kemény meló, főleg amikor többet alszol a fülkében mint a saját ágyadban, de nem is erről szólt a dolog. Hanem h a paraszt megpróbálja a portékáját eljuttatni ából bébe, rendszerint nem is feltétlen bérmunkában, hanem csak a sajátját, aztán mindenki olyan járgánnyal támadja meg az utakat amilyennel tudja. Sajnos a mezőgazdasági fuvarozás fejlődése nem követte a betakarító és erőgépek fejlődését, mert ez mindenhol az utolsók között volt, emiatt van mindenhol plusz egy rugó, kamionkerék meg egy magasîtó. Mert ez kijött 500-ból egy pótkocsi meg 5 mikulás. Szóval a mg-i fuvarozás az most tart ott ahol a teherfuvarozás tartott a nagy bumm előtt, hogy keménygumi és hiszünk erősen abban h nem állít meg senki :/ De előbb utóbb ez az ágazat is utoléri magát, bízom benne, és így kicsit gyorsabb és biztonságosabb lesz a közlekedés aratási időben is, a főutakon is.

#185 apuci
2018-12-29 21:24:50

Válasz Pityesz90 #184. hozzászólásáraOlvass vissza le van írva,nekem nincs mert meg oldom a magamét és kész!

Nincs profilkép
#184 Pityesz90
2018-12-29 21:22:22

Válasz apuci #181. hozzászólásáraÉs sokba van egy engedély kiváltása vagy valami vizsga is kell hozzá?

#183 Diesel Tibor
2018-12-29 21:14:57

Válasz Gabzso #180. hozzászólásáraJobbulástsmile thumbupcool,,,jöhetsz inkoknitóban is mint Heci úgy is csak én ismerleksmile biggrin

#180 Gabzso
2018-12-29 21:09:40

Válasz Diesel Tibor #177. hozzászólásáraNem tudom Anyu nincs túl jól sajna.

Nincs profilkép
#179 Pityesz90
2018-12-29 21:04:46

Srácok vitatkozás helyett inkább abba segítsetek hogy a HW Vál vihetem más terményét fuvar engedélyek nélkül vagy nem?

#178 Gumóka
2018-12-29 20:59:33

Válasz D-032-a #173. hozzászólásáraAzért olvasd végig ezt az egészet és nézd meg, hogy ki ugrált magas lovon és ki, hogyan minősítette a másikat.

Az, hogy kicsit cinikusabb hangvétel volt, még nem arcoskodás és nem én voktam az, aki személybe kötött bele elsősorban.

Az éhenkórász meg akkor is éhenkórász, ha máshogy hívom.
Rengeteg olyan fuvarozó volt akik ahol lehetett spóroltak, a vágott gumitól kezdve a korongdobálásig.
Ők azok akik alámentek a piaci árnak mégha önköltségen is, csak vihesse.
Amúgy ennek a mezőgazdasági fuvartevélenységhez köze nem volt, ez abból indult, hogy aki pont ilyenek miatt adta le tevékenységijét.
Mert a piacon vannak kukabúvárok is.
Ez pont olyan hasonlóság lehetne, mint, hogy Te hivatalosan szántasz 22 ezerért, más meg aládmegy, elviszi 18-ért egy műszaki nélküli traktorral, döntött gázolajjal, fekete munkással.

Téged is bosszantana, aki szabályosan próbál érvényesülni.
De számtalan ilyen példa van.

#177 Diesel Tibor
2018-12-29 20:58:49

Válasz Gabzso #176. hozzászólásáraKiraktam a logómat ,most már látható vagyok ""Megint olyanon megy a vita, amit mindenki a maga szemszögéből lát helyesnek"".Jól látod de legalább sokakat megmozgatott,véleményeztek.::::::::::Fórum találkozóra jössz?????

#176 Gabzso
2018-12-29 20:50:54

Válasz Diesel Tibor #172. hozzászólásáraÜdv láthatatlan ember.
Megint olyanon megy a vita, amit mindenki a maga szemszögéből lát helyesnek.
Nem mindenki olyan mind te sajnos.
De legalább megint teleírtunk 5 oldalt ez is haszon.smile wink

#175 Gumóka
2018-12-29 20:50:14

Válasz apuci #171. hozzászólásáraMostról beszélünk már. Ezért van a mostani rendszer, mert 10 éve a gazda is könnyen adta feketén a terményt.
Ellenben nem vitatom, akkor máshogy ment minden, nem csak a fuvarozás, de ilyen szempontból nem is vágyom vissza, mert mint emberek is megszenvedtük.

Nincs profilkép
#174 moll1983
2018-12-29 20:43:52

Abban igaza van Gumókának,hogy a mg kocsikon a világítás vagy az index párosából valamelyik általában nem mükődik,sárvédő gumik leszakadva,mert ugye ezek annyira nincsenek szem előtt
Mg munkagépeken a szállító kerék félig kitörve de a John Deereel 50-el húzzuk napszemüvegben.
Nem sokat járok kavics bányába de többször láttam,hogy 5 köbös kanállal 4-et felraknak a nyergesre vízes kavicsból úgyhogy ba..nak mérlegre,szerintem mwg vagy mindenki tartsa be a súlykorlátozást vagy senki.

Nincs profilkép
#173 D-032-a
2018-12-29 20:40:41

Válasz Gumóka #167. hozzászólásáraAz odáig jó, hogy egymás vállát veregetitek a kolléganőddel.
Meg, hogy szakmai irányítás és jogszabályismeret.
De a probléma a hangvétellel, a magas lóval volt az "éhenkórász E2-es"- től a negatív jelzőkkel illetett traktor-pótkocsis szállításig.
Ha még vezérigazgató lennél az sem biztos, hogy indokolná a rangsor állítást a mezőgazdasági és a "közúti" között.
Mellesleg ezt inkább mezőgazdasági fuvarozás topiknak indították annó, nem pedig kamionfuvarozásnak.

#172 Diesel Tibor
2018-12-29 20:34:28

Válasz Gumóka #167. hozzászólására6 évig magán fuvarozó voltam,saját teherautóval(6-os ifa)smile biggrinMost traktorokkal oldom meg a fuvarozást csak saját részre (ezt azért hozzá teszem)szerintem nem látod ,hogy a traktorosokat ,hogy nyírják a közúton ,ha pénz kell állíts meg egy mtz-t biztos a siker,tavaly megállítottak leninvárosban mert bementem traktorral Traktorral behajtani tilos táblán 30000+ 4pont mondom a hatóságnak nincs ezzel semmi baj ,kifizetem ,de akkor most vigyen át szabályosan a városon,azt ő nem tudja mert minden útra kitették a táblát,B újvároson lega lább 10útcára rakták ki a 2t -ás táblát szerinted pick kuppal behajthatok,te csak azt érzed ami veled történik.idén lehozattam az összes szénát kamionnal 20tonnás hídon repültek simán nem volt hatósági incidens.smile cowboy

#171 apuci
2018-12-29 20:33:16

Válasz Gumóka #167. hozzászólására"A szabály még mindig szabály, ez vonatkozik mindenkire, akit érint, az más kérdés, ki hogy tartja be és hol tud kibújni alóla."

Ez volt a véleményed 8-10 éve is, mert akkor nagyon ráfaragtál mert én akkor nem láttam egy 40t-at se ami annyiba ment kivéve aki külföldre ment!

#170 Gumóka
2018-12-29 20:32:51

Válasz Gabzso #166. hozzászólásáraJelenleg itt csak sofőr szerepet töltök már be.
De ADR-t viszünk konkrétan kukoricaszeszt, etanolt.
Ugyan nem messze, de lényegében egy guruló rakéta.
Fokozottan tűz és robbanásveszélyes, mivel a lobbanáspontja 13-14 fok.
Nekem itt nem csak magamra, másokra is figyelnem kell.
Öregapám még mondta mindig, a közút a legveszélyesebb üzem, nem törvényszerű, hogy neked kell hibáznod.
Több ezren vagyunk úton, bárkivel előfordulhat.

Azt meg tudni kell, ha a balesetben az áldozat éppen az, aki nem a balesethez köthetően szabálytalan, mint adott téma a túlsúly, bizony Őt fogják meghurcolni, hiába nem Ő okozott balesetet. Akár az ittas vezetésnél.

De köszönöm.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Élmezőnyben Magyarország!
Élmezőnyben Magyarország!
Tavaly a napelemes rendszerek itthoni aránya az áramtermelésben Európában a...
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
Mf 30 kistraktor
Mf 30 kistraktor

1.200.000 Ft

Kis traktorokhoz illő 25-ös (balos) ekefejek eladók
Kis traktorokhoz illő 25-ös (balos)...

95.000 Ft

Kuhn FC 283
Kuhn FC 283

1.200.000 Ft

RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró eladó
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró...

115.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]