Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AKG támogatás új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Japán kistraktorok új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- S.O.S. új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Zene, ami boldoggá tesz... új
219 hozzászólás
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnénk hogy valaki tud-e naprakész árakat kombájn szállításról?
Sziasztok!
Csatlakoznék azokhoz, akik megbízható fuvarozó céget ajánlanak. Srp költöztetés (https://srpkoltoztetes.hu/ , hátha jól jön az infó valakinek a jövőben.
Üdv, Toni
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-12-20 08:25:38
Válasz hashtag #215. hozzászólásáraNEKEM ENNYIT AJÁNLOTTAK MIKOR RÁKÉRDEZTEM EGY ISMERŐSTŐL . DE VÉGÜL IS NEM VETTEM MEG AZ ESZKÖZT.
Válasz R Sándor #214. hozzászólásáraTehàt 6000? Ha az önköltséget számolod akkor kb jól számolsz. De amúgy sok helyen falun belül is simán elkérnének ennyit.
Válasz Gepi #213. hozzászólásáraKb 200 forint per kilométer max 250
Mennyi lenne a fuvardíj 10q szén 12km távon? iveco fix platós teherautó.
felénk is 180 300.ig jászság
Válasz Sanyee #210. hozzászólásáraNekem kb 310 km oda távon (620 km) kellett volna egy 2.8 t súlyú bálázót elvinni.
Ismerős mondott rá 100 e ft ot.
Sziasztok!
Mennyiért mennek most a B+E tréleresek?
Egy Mbp pótkocsit kéne szállítani oda vissza pályán cca. 300km lenne az út.
Válasz UE-28 #208. hozzászólására250-300 ft/ km nettó.
Válasz *** HM *** #207. hozzászólására3.5 tonnás autómentőket felénk ( Miskolc) 15.000 + ÁFA áron adnak +1000 ft autópályahasználat, ez tartalmaz jellemzően 600 km vagy 24 óra használatot.Telitankkal indulsz, telitankkal állsz le.
Ha túlléped bármely paramétert akár kevéssel is plusz fél napi tarifa.
Nagyobb méretűek már 250-300 ft nettót is elkérhetnek, vagy szállítandó géptől függően többet is.
Ha facebookon fent vagy akkor van egy specko ilyen csoport autómentő, trailer adok-veszek, fuvarkereső, ezen a néven találod meg. Könnyen és szinte azonnal kapsz választ, vállalkozót.
Autószállító tréleres km díjak hogy mozognak?
Vlmféle plusz pénzt kérnek... rakodás várakozás anyjakinja...?
Válasz UE-28 #205. hozzászólásáraItt 2 hétig is kinn tud lenni nem bántják,de így már érthető a helyzet.
Válasz sanyi1965 #204. hozzászólásáraAz a baj, ha max 1 éjszakát kint alszik, bárhol portán kívül, csak kis eséllyel tudom én hazavinni. Hálót elvágják alul, emeled, szétesik, otthagyod, és utána azt mondják, hogy te hagytad ott és ő csak mezgerelt.
Az elmúlt héten volt olyan éjszaka, hogy 11 bálát vittek el egy cég földjéről...
Válasz UE-28 #201. hozzászólásáraOlyan túlkínálat van hogy legközelebb belevarrják a fuvardíjat az árba.Rakd össze ha kell a föld sarkán-üres portán-bárhol/nem is baj ha megszokja a szeme a népnek hogy neked van és minőségi/,sok kézenfekvő dolog van amit el kell felejteni a későbbiekre való tekintettel.
Válasz UE-28 #199. hozzászólásáraKicsit kisebb tavra lb 50-55km egy fordulo, kis nissan+ trailer 13 bala 13000ft/kanyar.
Válasz UE-28 #199. hozzászólásáraszerintem ez teljesen baráti, 1287 ft bálánként. Nem beleköthető.
Válasz sanyi1965 #200. hozzászólásáraAz a baj, akkor nagyon sok vevőtől elesnék.
Most a hely is szorít, nem férek a portán, és ez a pót megrakva be van tolva a szín alá, így a legkézenfekvőbb lenne eladni róla, egyben.
Válasz UE-28 #199. hozzászólásáraNe hord házhoz,mert legközelebb már etetni is befogna a vevő.Egyszerűbb betárolni és válogathat a kazlakból,később.
Mi a reális tarifa, elvinni 14 db 120x120 saját körbálát 60 km-es oda-vissza úttal mtz 82+ 3.7 t önsúlyú nagy póttal???
300 ft/ km ?
Válasz Diesel Tibor #197. hozzászólásáraAnnyira akkor nem messze vagyunk, Nemesbikk.
Válasz emcett #196. hozzászólására45km-re, Tiszacsege
Válasz Diesel Tibor #195. hozzászólásáraApósom is 12-15 km-re...
Válasz emcett #194. hozzászólásáraEgy kicsit messzebb de igen.
Válasz Diesel Tibor #172. hozzászólásáraOff
Szia! Tiszaújváros környékén gazdálkodsz?
On
Válasz D-032-a #190. hozzászólásáraPont az ilyen önimádó hivalkodás miatt,nameg amiatt,hogy "ők fizetik a mezőgazdászok helyett is a tagdijakat meg adót",vált hiteltelen vagdalózássá ez az egész.
Gépészek közt is,ahogy más szakmában is van ilyen önmagát égig magasztaló,hogy neki mennyi papírja,képzettsége van,meg ő az atyaisten szindróma,s közben a másikat kezdi fikázni,aztán ha netán valaki leállítja,még neki áll feljebb.
Amit meg már más is említett,hogy idehaza minden utcára jut már egy kamionos cég,az tény,az meg méginkább,hogy nagy a dulakodás a szakmában a jó helyekért.Pl útépítés,bánya alig talál sofőrt pont a kockázat meg a bérek miatt.
Az meg,hogy ellehetetlenítik ezt az ágazatot is a brutális díj emelésekkel 2019től,nem kérdés.
Szinte mindent közútra raktak már,ami ömlesztett,vagy raklapos,így kénytelen lesz az árakba beépíteni az emelést, az abban így is nagy százalékot kitevö szállítási költségekbe,és minél olcsóbb munkaerőt foglalkoztatni.
Akinek ebbe milliói vannak benne,húz külföldre munkát vállalni,a hazai utak meg lassan tele lesznek román soförrel meg kamionnal.
Válasz Diesel Tibor #191. hozzászólásáraOkszi,a kocsmába küldtem neked egy mulatóst.
Válasz Gabzso #189. hozzászólásáraHa közeledbe lesz jöhetsz a traktoroddal.
Válasz Gumóka #187. hozzászólásáraPersze, volt más is az írásaidban, de a korrekt szakmai érvek miatt miért is állt volna beléd bárki.
Megsúgom, néha nekem is eszembe jutott, hogy valamely témánál eldicsekedhetnék a 17db járműkategóriámmal a jogsimban és a 9db könnyű/nehézgéppel, az egyéb szakmáimmal, munkaköreimmel.
De nagyon sokan vannak itt akiknek még több, még érdekesebb pályafutásuk volt.
Nyugi! Tudom, hogy nem azért írtál azokról!
(Csak így tudtam dicsekedni.)
Válasz Diesel Tibor #183. hozzászólásáraJa az jó buli lenne.
És öltözzek Gabzsonak mintha farsangra mennék.
Válasz Gumóka #187. hozzászólásáraNe legyél már ennyire sértődékeny
""De nézegessétek a gumilapuláson a túlsúlyt hajrá, aztán azt se tudja a figura mennyire kell fújni."" ez a mondat keményebbre sikerült,nehogy azt gondold hogy a parasztok nem láttak még kamion pótot,egyre több ilyen pótot húznak traktorokkal.
Úgy látom ha itt egy kicsit valaki jobban ki meri nyitni a száját meg leközli a valóságot, azt már keresztre kell húzni, mert egy gyökér, hogy meg mer kérdőjelezni bármit is, amiről sokan azt hiszik hogy jól teszik, közbe meg nem.
De nézegessétek a gumilapuláson a túlsúlyt hajrá, aztán azt se tudja a figura mennyire kell fújni.
Attól, hogy az írásaimból kiemeltek darabokat, van ott mág más is, csak így lehet beleállni valakibe.
Gratulálok!
Bő termést!
Szerintem inkább az a baj h magyarországon többszázezer kamion van, meg mindenféle teherautó, tranzitország is vagyunk, meg a magyar kamionos cég akarja elhordani egész európa árúját külföldről külföldre is.. Az állam is látja hogy nagyon sok résztvevője van ennek a piacnak, teljesen logikus hogy ráteszi a vámpírfogát, de keményen. Bár a költségek és a lehetséges büntetések azért brutálisak, meg kell hagyni.
Minden faluban van legalább egy-két kamionos cég, vagy kamionsofőr a rokonságban mindenhol, igazából szerintem kicsit túl van pörgetve ez az ágazat, aztán mindenki vámolja lefelé durván, aki szabályosan csinálja annak hajtani kell a biciklit rendesen hogy tudja kifele cserélgetni az autókat mert ugye muszáj is az útdíj miatt, meg szét is pereg fele idő alatt mint régen. Én elhiszem hogy ez is kemény meló, főleg amikor többet alszol a fülkében mint a saját ágyadban, de nem is erről szólt a dolog. Hanem h a paraszt megpróbálja a portékáját eljuttatni ából bébe, rendszerint nem is feltétlen bérmunkában, hanem csak a sajátját, aztán mindenki olyan járgánnyal támadja meg az utakat amilyennel tudja. Sajnos a mezőgazdasági fuvarozás fejlődése nem követte a betakarító és erőgépek fejlődését, mert ez mindenhol az utolsók között volt, emiatt van mindenhol plusz egy rugó, kamionkerék meg egy magasîtó. Mert ez kijött 500-ból egy pótkocsi meg 5 mikulás. Szóval a mg-i fuvarozás az most tart ott ahol a teherfuvarozás tartott a nagy bumm előtt, hogy keménygumi és hiszünk erősen abban h nem állít meg senki :/ De előbb utóbb ez az ágazat is utoléri magát, bízom benne, és így kicsit gyorsabb és biztonságosabb lesz a közlekedés aratási időben is, a főutakon is.
Válasz Pityesz90 #184. hozzászólásáraOlvass vissza le van írva,nekem nincs mert meg oldom a magamét és kész!
Válasz apuci #181. hozzászólásáraÉs sokba van egy engedély kiváltása vagy valami vizsga is kell hozzá?
Válasz Gabzso #180. hozzászólásáraJobbulást,,,jöhetsz inkoknitóban is mint Heci úgy is csak én ismerlek
Válasz D-032-a #173. hozzászólására Ennyi!
Válasz Pityesz90 #179. hozzászólásáraSzámlásan nem !
Válasz Diesel Tibor #177. hozzászólásáraNem tudom Anyu nincs túl jól sajna.
Srácok vitatkozás helyett inkább abba segítsetek hogy a HW Vál vihetem más terményét fuvar engedélyek nélkül vagy nem?
Válasz D-032-a #173. hozzászólásáraAzért olvasd végig ezt az egészet és nézd meg, hogy ki ugrált magas lovon és ki, hogyan minősítette a másikat.
Az, hogy kicsit cinikusabb hangvétel volt, még nem arcoskodás és nem én voktam az, aki személybe kötött bele elsősorban.
Az éhenkórász meg akkor is éhenkórász, ha máshogy hívom.
Rengeteg olyan fuvarozó volt akik ahol lehetett spóroltak, a vágott gumitól kezdve a korongdobálásig.
Ők azok akik alámentek a piaci árnak mégha önköltségen is, csak vihesse.
Amúgy ennek a mezőgazdasági fuvartevélenységhez köze nem volt, ez abból indult, hogy aki pont ilyenek miatt adta le tevékenységijét.
Mert a piacon vannak kukabúvárok is.
Ez pont olyan hasonlóság lehetne, mint, hogy Te hivatalosan szántasz 22 ezerért, más meg aládmegy, elviszi 18-ért egy műszaki nélküli traktorral, döntött gázolajjal, fekete munkással.
Téged is bosszantana, aki szabályosan próbál érvényesülni.
De számtalan ilyen példa van.
Válasz Gabzso #176. hozzászólásáraKiraktam a logómat ,most már látható vagyok ""Megint olyanon megy a vita, amit mindenki a maga szemszögéből lát helyesnek"".Jól látod de legalább sokakat megmozgatott,véleményeztek.::::::::::Fórum találkozóra jössz?????
Válasz Diesel Tibor #172. hozzászólásáraÜdv láthatatlan ember.
Megint olyanon megy a vita, amit mindenki a maga szemszögéből lát helyesnek.
Nem mindenki olyan mind te sajnos.
De legalább megint teleírtunk 5 oldalt ez is haszon.
Válasz apuci #171. hozzászólásáraMostról beszélünk már. Ezért van a mostani rendszer, mert 10 éve a gazda is könnyen adta feketén a terményt.
Ellenben nem vitatom, akkor máshogy ment minden, nem csak a fuvarozás, de ilyen szempontból nem is vágyom vissza, mert mint emberek is megszenvedtük.
Abban igaza van Gumókának,hogy a mg kocsikon a világítás vagy az index párosából valamelyik általában nem mükődik,sárvédő gumik leszakadva,mert ugye ezek annyira nincsenek szem előtt
Mg munkagépeken a szállító kerék félig kitörve de a John Deereel 50-el húzzuk napszemüvegben.
Nem sokat járok kavics bányába de többször láttam,hogy 5 köbös kanállal 4-et felraknak a nyergesre vízes kavicsból úgyhogy ba..nak mérlegre,szerintem mwg vagy mindenki tartsa be a súlykorlátozást vagy senki.
Válasz Gumóka #167. hozzászólásáraAz odáig jó, hogy egymás vállát veregetitek a kolléganőddel.
Meg, hogy szakmai irányítás és jogszabályismeret.
De a probléma a hangvétellel, a magas lóval volt az "éhenkórász E2-es"- től a negatív jelzőkkel illetett traktor-pótkocsis szállításig.
Ha még vezérigazgató lennél az sem biztos, hogy indokolná a rangsor állítást a mezőgazdasági és a "közúti" között.
Mellesleg ezt inkább mezőgazdasági fuvarozás topiknak indították annó, nem pedig kamionfuvarozásnak.
Válasz Gumóka #167. hozzászólására6 évig magán fuvarozó voltam,saját teherautóval(6-os ifa)Most traktorokkal oldom meg a fuvarozást csak saját részre (ezt azért hozzá teszem)szerintem nem látod ,hogy a traktorosokat ,hogy nyírják a közúton ,ha pénz kell állíts meg egy mtz-t biztos a siker,tavaly megállítottak leninvárosban mert bementem traktorral Traktorral behajtani tilos táblán 30000+ 4pont mondom a hatóságnak nincs ezzel semmi baj ,kifizetem ,de akkor most vigyen át szabályosan a városon,azt ő nem tudja mert minden útra kitették a táblát,B újvároson lega lább 10útcára rakták ki a 2t -ás táblát szerinted pick kuppal behajthatok,te csak azt érzed ami veled történik.idén lehozattam az összes szénát kamionnal 20tonnás hídon repültek simán nem volt hatósági incidens.
Válasz Gumóka #167. hozzászólására"A szabály még mindig szabály, ez vonatkozik mindenkire, akit érint, az más kérdés, ki hogy tartja be és hol tud kibújni alóla."
Ez volt a véleményed 8-10 éve is, mert akkor nagyon ráfaragtál mert én akkor nem láttam egy 40t-at se ami annyiba ment kivéve aki külföldre ment!
Válasz Gabzso #166. hozzászólásáraJelenleg itt csak sofőr szerepet töltök már be.
De ADR-t viszünk konkrétan kukoricaszeszt, etanolt.
Ugyan nem messze, de lényegében egy guruló rakéta.
Fokozottan tűz és robbanásveszélyes, mivel a lobbanáspontja 13-14 fok.
Nekem itt nem csak magamra, másokra is figyelnem kell.
Öregapám még mondta mindig, a közút a legveszélyesebb üzem, nem törvényszerű, hogy neked kell hibáznod.
Több ezren vagyunk úton, bárkivel előfordulhat.
Azt meg tudni kell, ha a balesetben az áldozat éppen az, aki nem a balesethez köthetően szabálytalan, mint adott téma a túlsúly, bizony Őt fogják meghurcolni, hiába nem Ő okozott balesetet. Akár az ittas vezetésnél.
De köszönöm.