Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz UE-28 #233. hozzászólásáraRÁZÓCSŐ , energia takarékos , csendes , környezet kímélő .Vagy szarnak kopott mzt kormány szervó szivattyú szembe fordítva egy kb 3-400 wattos villany motorral , becsövezed , örök élet meg két nap.
Válasz sulla #228. hozzászólásáraSzia!
Szerintem a miénkben is valami sima golyóscsap van(valami olasz lehet így ránézésre).
Néhány évet tuti kibír, ha meg megcseppen csere, vagy felújítás, ha lehet.
Válasz kis Zombi #224. hozzászólásáraGEKO gyári kinai, a jofogáson vettem számlásan.de mint írtam már 41000 litert átszivattyúzott. A szűrö nem tartozék azt az Axiálnál vettem,
Válasz Bárány #222. hozzászólásáraGázolajat valamiért jobban szeretik :-)) ismerősnek építettem be a szintjelzőhöz kínai csapot 2 éve, eddig bírja gond nélkül.
Már a kínai csapoknak is olyan ára van, hogy majdnem beszédültem a pult alá, amikor kimondták az árát.
Válasz kis Zombi #221. hozzászólásáraLegyen több szerencséd, mint nekem, de nálam két kínai golyóscsapból kettő kuka.
Nem gázolajra mentek, csak vízre, de már a újan is áteresztettek.
5 méter tömlő,szűrő, műanyag idomok, két kínai golyóscsap egy kézi üzemanyagpumpa (gumi cucli),4 darab bilincs, 2 méter vékony bipolán cső bruttó 18000 FT ba került. Kíváncsiságból adtam össze a számlákat, végösszegnél a szemem szikrázott.
Válasz Kis_Ede #212. hozzászólásáraNekem ugyan csak egy tartályom van, de azon a nyomó ágon van. Derby-túr-tól vettük. Neten megnéztem, nem csak a miénk rakták így össze.
Válasz TDavid #211. hozzászólásáraNekem két tartályon is a szívóágban van. Általában a szűrők kívülről szűrnek befelé. De ha a nyomóágban van a szűrő, akkor összeroppanthatja a belsejét a nyomás. Ha pedig nem fémházas, hanem letekerhető poharas háza van, és csak a belső patront kell cserélni, akkor akár szét is lökheti könnyen. Én a szívóra tenném.
Köszönöm az "egyértelmű" válaszokat ezek szerint mindegy. Szerintem a szivattyú és az átfolyásmérő közé fog kerülni, dobozban úgy lesz a legjobb a helykihasználás .
Üdv.
Vettünk egy gázolajkutat, nincs rajta szűrő, de szeretnék rá. Kérdés:
Szívó- vagy nyomóágra szokták rakni? Jellemzően egyformák a menetek és csövek átmérője?
Válasz R Sándor #206. hozzászólásáraNekem a perkinsekbe már megy évek óta gond nélkül a zavaros is. Azért küldtem a 100 mikronost, mert ha pucolgatnod is kell benzinben 100-150 liter után, ami azon átmegy, az már máshol nem fog kárt csinálni. De ha van mtz- akkor próbáld először azon.
Válasz R Sándor #203. hozzászólásáraDe ennyi csak ugy? itt van fűtőolajos topik. De szerintem mlyfngot adnak érte. Anno volt ismerősnek IFA Framoja. Át lett épitve eladva stb. Lényeg 2ütemű 3 hengeres Vartburg motoros volt. Vizpumla nélkül. Idősek ismerhetik. Kis csőrös 2személyes kabin. Kb. 60ban csinálhatták. Na annak a tankja ki volt baszva egy bodéba 80as évek elejétől. Kb akkori benzin volt benne. Kb 3liter. Rosdás horpadt lemez tartály. Azt 4éve vasazáskor vittem a méhbe. De lefeszegettem a beöntőt. Gyönyörű átlátszó sárga tea szinű benzin volt benne. Persze a basztatáskor keveredett a mocsok de a benzin szerintem használhato volt. Rokon kiöntötte a tüzifakupacra. Szinte hihetetlen de annyi időt tulélt .
Válasz R Sándor #201. hozzászólásáraNe haragud de se akkut sem kannákat sem üzemanyagot nem volt tanácsos soha napon hagyni. Főleg honapokig. Az auto sem jo ja napon van mert levedli ami nem fém. Igazábol ha van egy mtzd abban ha nem darabos simán elhasználhatod mert egy adagolo porlaszto javitás vagy csere csak töredéke annak a mennyiségnek amit lehet fűtőnek sem visznek el. az orosz elviseli ha még gyulékony. Max öntesz neki olajat akkor kenése is lesz.
Jó estét , ha egy ibc tartályban a gázolajat süti a nap , attol meg tud "romlani" mert ami egy ibc-ben maradt pár hónapot zavaros és hihító szaga van valakinek tapasztalat???
Válasz Gabro #196. hozzászólásáraPucoljátok ki, én inkább ülepítőt csatolnék az aljára! Ha tiszta a fém, akkor gázolajban nem fog korrodálni, az ülepítőt műanyagból csinálnám, az bírja a vizet meg a szutykot...
Sziasztok!
Befognánk egy nagyobb acéltartályt gázolajnak, viszont sokáig nem tároltak benne és rozsdás a belseje. Bele tudunk menni, lecsiszoljuk fémtisztára, de nem tudom milyen festékkel kellene belülről lekezelni. Ebben tudna valaki segíteni? Létezik ilyen olajálló cucc?
Köszi!
Válasz Tisler #192. hozzászólásáraKérd tőlük számon ! Minek hírdetnek akkor !
Nekem korrekt cégnek tűntek, többször vásároltam már tőlük . igaz csak ilyen apróbb dolgokat.
Válasz Wilde #191. hozzászólásáraPontosan nem emlékszem már, kb két éve vettük és olyan 110-120eFt körül volt a 12V-os szivattyús automata pisztolyos változat.
Az a jó ,hogy még teli is könnyű mozgatni, egyedül tudod a kerekén húzni, két ember beteszi akár egy Lada csomagtátójába is és nem kell a kannákat öntözgetni.
Válasz boery #190. hozzászólásáraKértem tőlük árajánlatot a saját weboldalukon keresztül.De közben itt a hirdetések közt is megtaláltam ugyan azt tőlük árral+áfával.
Egy napjára meg is jött az árajánlat ami "akciósan" 60 ezerrel drágább mint az itt hirdetett.
Válasz Tisler #158. hozzászólására110 literes tartály
Nekünk saját kutunk van , de tartunk egy ilyen hordozót ha valaki véletlen kevesebbet tankol, vagy nem nézte meg mennyi gázolaj kell neki az adott napra.
Nagyobb nem kell és ez még akár egy kisebb furgonba is befér.
239 hozzászólás
Válasz R Sándor #237. hozzászólásáraInkább rába szivattyút akkor már….
Válasz R Sándor #237. hozzászólásáraKöszönöm a válaszokat!
Rázócső jó, de apámnak elég nehéz műtött vállal felrakni a tank fölé, hogy belegravitáljon.
Válasz UE-28 #233. hozzászólásáraRÁZÓCSŐ , energia takarékos , csendes , környezet kímélő .Vagy szarnak kopott mzt kormány szervó szivattyú szembe fordítva egy kb 3-400 wattos villany motorral , becsövezed , örök élet meg két nap.
Válasz UE-28 #234. hozzászólásáraBúvár nem jó? Nekem az van, 12v jó kis szerszám az is
Válasz UE-28 #234. hozzászólásáraFacebook dobálja fől
Válasz UE-28 #233. hozzászólásáraElnézést, csak a telefon átírta.
Szóval fúrógép meghajtásút keresnék elsősorban.
Üdv!
Kannából trakiba szeretném könnyíteni a tankolás. Keresnék fúró a forgatható, nem tudom azok közül használtok e valamit?
Köszi
Köszönöm a segítséget!
Válasz Büresz #230. hozzászólására20 éve
Válasz sulla #228. hozzászólásáraMofém golyós csap van nekem közel 2 éve. Tökéletes.
Válasz sulla #228. hozzászólásáraSzia!
Szerintem a miénkben is valami sima golyóscsap van(valami olasz lehet így ránézésre).
Néhány évet tuti kibír, ha meg megcseppen csere, vagy felújítás, ha lehet.
Sziasztok!
Egy vízvezetékhez való golyós szelep bírná a gázolajat, nem enné meg a betétjét?
Válasz kis Zombi #224. hozzászólásáraGEKO gyári kinai, a jofogáson vettem számlásan.de mint írtam már 41000 litert átszivattyúzott. A szűrö nem tartozék azt az Axiálnál vettem,
Válasz kis Zombi #224. hozzászólásáraVan nekem ilyen,eladó is ha gondolod,már nem használom 1 éve.
Válasz Bárány #222. hozzászólásáraGázolajat valamiért jobban szeretik :-)) ismerősnek építettem be a szintjelzőhöz kínai csapot 2 éve, eddig bírja gond nélkül.
Már a kínai csapoknak is olyan ára van, hogy majdnem beszédültem a pult alá, amikor kimondták az árát.
Válasz R Sándor #223. hozzászólásáraKépet nem tudom kinagyitani. Milyen típusú az óra, illetve hol vetted ?
Válasz kis Zombi #217. hozzászólásáraNekem ilyen van 41000 liter van a fő szamlalojaba. Csak a "kijelzőt" sikerült betörni.
Válasz kis Zombi #221. hozzászólásáraLegyen több szerencséd, mint nekem, de nálam két kínai golyóscsapból kettő kuka.
Nem gázolajra mentek, csak vízre, de már a újan is áteresztettek.
Válasz 72 #220. hozzászólásáraElég hülye megoldás. A szűrésen kívül a szivattyút is védené ha szívó ágba lenne berakva.
Pont tegnap raktam rendbe a gázolaj szivattyút, egy ilyesmi szűrőt építettem be szívó ágba.
https://www.emag.hu/szuro-acelbetetes-1-5m3-h-120mesh-130mikron-1008/pd/D237RJBBM/
5 méter tömlő,szűrő, műanyag idomok, két kínai golyóscsap egy kézi üzemanyagpumpa (gumi cucli),4 darab bilincs, 2 méter vékony bipolán cső bruttó 18000 FT ba került. Kíváncsiságból adtam össze a számlákat, végösszegnél a szemem szikrázott.
Elnézést kérek, még is csak a nyomó ágon van a szűrő. ????
Válasz bubu13 #218. hozzászólásáraKösz az infót.
Válasz kis Zombi #217. hozzászólásáraIgen kb 20 l tudott jól lemérni.. utána a számlálónal folyt ki a gázolaj.. nem szabad érte fizetni
És használható valamire vagy csak kutya után hajítani való ?
https://hagashop.hu/keziszerszam/autos-szerszamok/uzemanyag-olaj-gazolaj-atfolyasmero-ora/
Válasz 72 #215. hozzászólásáraMikor mi van kínában .
Válasz JagroGy #214. hozzászólásáraÉn is ugyan ettől a cégtől vettem és a szívó ágon van a szűrő!
Válasz Kis_Ede #212. hozzászólásáraNekem ugyan csak egy tartályom van, de azon a nyomó ágon van. Derby-túr-tól vettük. Neten megnéztem, nem csak a miénk rakták így össze.
Válasz TDavid #208. hozzászólásáraSzívó.
Válasz TDavid #211. hozzászólásáraNekem két tartályon is a szívóágban van. Általában a szűrők kívülről szűrnek befelé. De ha a nyomóágban van a szűrő, akkor összeroppanthatja a belsejét a nyomás. Ha pedig nem fémházas, hanem letekerhető poharas háza van, és csak a belső patront kell cserélni, akkor akár szét is lökheti könnyen. Én a szívóra tenném.
Köszönöm az "egyértelmű" válaszokat ezek szerint mindegy. Szerintem a szivattyú és az átfolyásmérő közé fog kerülni, dobozban úgy lesz a legjobb a helykihasználás .
Válasz JagroGy #209. hozzászólásáraSzívóra. Gyári úgy van nálunk.
Válasz TDavid #208. hozzászólásáraNyomóágra szokás tudtommal.
Üdv.
Vettünk egy gázolajkutat, nincs rajta szűrő, de szeretnék rá. Kérdés:
Szívó- vagy nyomóágra szokták rakni? Jellemzően egyformák a menetek és csövek átmérője?
Válasz R Sándor #206. hozzászólásáraNekem a perkinsekbe már megy évek óta gond nélkül a zavaros is. Azért küldtem a 100 mikronost, mert ha pucolgatnod is kell benzinben 100-150 liter után, ami azon átmegy, az már máshol nem fog kárt csinálni. De ha van mtz- akkor próbáld először azon.
Válasz mtz1221 #205. hozzászólásáraTehát akkor szerinted adagolós trakiba nyugodtan öntsem bele?? A kúton 30 mikrós szűrő van.
Válasz R Sándor #201. hozzászólásáraÉn ilyenen szoktam átereszteni, adagolósosal nem lesz gond. De legközelebb vegyél fekete ibécéket. Habár naftától is függ. Mikor kék színűt hoznak az volt hogy 9 hónap múlva is rendes volt, mikor fehéret az meg 3 hónap után festékoldó szagú.
Válasz R Sándor #203. hozzászólásáraDe ennyi csak ugy? itt van fűtőolajos topik. De szerintem mlyfngot adnak érte. Anno volt ismerősnek IFA Framoja. Át lett épitve eladva stb. Lényeg 2ütemű 3 hengeres Vartburg motoros volt. Vizpumla nélkül. Idősek ismerhetik. Kis csőrös 2személyes kabin. Kb. 60ban csinálhatták. Na annak a tankja ki volt baszva egy bodéba 80as évek elejétől. Kb akkori benzin volt benne. Kb 3liter. Rosdás horpadt lemez tartály. Azt 4éve vasazáskor vittem a méhbe. De lefeszegettem a beöntőt. Gyönyörű átlátszó sárga tea szinű benzin volt benne. Persze a basztatáskor keveredett a mocsok de a benzin szerintem használhato volt. Rokon kiöntötte a tüzifakupacra. Szinte hihetetlen de annyi időt tulélt .
Válasz .Richard. #202. hozzászólásárabetonoztam az udvart és áthelyeztem a kutat" ideiglenesen" egy másik helyre, és ott maradt.
Válasz R Sándor #201. hozzászólásáraNe haragud de se akkut sem kannákat sem üzemanyagot nem volt tanácsos soha napon hagyni. Főleg honapokig. Az auto sem jo ja napon van mert levedli ami nem fém. Igazábol ha van egy mtzd abban ha nem darabos simán elhasználhatod mert egy adagolo porlaszto javitás vagy csere csak töredéke annak a mennyiségnek amit lehet fűtőnek sem visznek el. az orosz elviseli ha még gyulékony. Max öntesz neki olajat akkor kenése is lesz.
Válasz ..,-:) #200. hozzászólásáraHa igen akkor fasza, mert 600 literem van ilyen.
Válasz R Sándor #199. hozzászólásáraIgen, kuka.
Jó estét , ha egy ibc tartályban a gázolajat süti a nap , attol meg tud "romlani" mert ami egy ibc-ben maradt pár hónapot zavaros és hihító szaga van valakinek tapasztalat???
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-10-10 19:45:39
Válasz Gabro #196. hozzászólásáraPucoljátok ki, én inkább ülepítőt csatolnék az aljára! Ha tiszta a fém, akkor gázolajban nem fog korrodálni, az ülepítőt műanyagból csinálnám, az bírja a vizet meg a szutykot...
Sziasztok!
Befognánk egy nagyobb acéltartályt gázolajnak, viszont sokáig nem tároltak benne és rozsdás a belseje. Bele tudunk menni, lecsiszoljuk fémtisztára, de nem tudom milyen festékkel kellene belülről lekezelni. Ebben tudna valaki segíteni? Létezik ilyen olajálló cucc?
Köszi!
Válasz boery #194. hozzászólásáraSzerencsére nem csak ők vannak a piacon.
Találtam kedvezőbb árral más forgalmazókat.
Válasz Tisler #192. hozzászólásáraKérd tőlük számon ! Minek hírdetnek akkor !
Nekem korrekt cégnek tűntek, többször vásároltam már tőlük . igaz csak ilyen apróbb dolgokat.
Válasz Wilde #191. hozzászólásáraPontosan nem emlékszem már, kb két éve vettük és olyan 110-120eFt körül volt a 12V-os szivattyús automata pisztolyos változat.
Az a jó ,hogy még teli is könnyű mozgatni, egyedül tudod a kerekén húzni, két ember beteszi akár egy Lada csomagtátójába is és nem kell a kannákat öntözgetni.
Válasz boery #190. hozzászólásáraKértem tőlük árajánlatot a saját weboldalukon keresztül.De közben itt a hirdetések közt is megtaláltam ugyan azt tőlük árral+áfával.
Egy napjára meg is jött az árajánlat ami "akciósan" 60 ezerrel drágább mint az itt hirdetett.
Válasz boery #190. hozzászólásáranagyon jó.mennyi egy ilyen?
Válasz Tisler #158. hozzászólására110 literes tartály
Nekünk saját kutunk van , de tartunk egy ilyen hordozót ha valaki véletlen kevesebbet tankol, vagy nem nézte meg mennyi gázolaj kell neki az adott napra.
Nagyobb nem kell és ez még akár egy kisebb furgonba is befér.