Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AKG támogatás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Kukorica vetőmagok új
- Poénok új
- Vadkártérítés új
923 hozzászólás
Sziasztok!
Géptervező hallgató vagyok és egy beadandóm megírásához szeretném segítségeteket kérni. Lajta Sa-32 VNTGT (legalábbis ez volt az adattáblán) vetőgéphez keresek műszaki rajzokat. Karbantartási könyvet már talátam a könyvtárunkban, ez viszont nagyon sokat segítene.
Az email címem: knucklehead255@gmail.com
Szép napot és előre is köszönettel:
H.T.
Tiszteletem mindenkinek!
Egy 2001-es évjáratú JCB 2135 4WS tip. 113,5 Kw-os Perkins motoros géphez sürgősen keresek kezelési, szerelési, alkatrész könyveket. Amennyiben valaki tud segíteni kérem az alábbi eamil.: csaba1l@freemail.hu jelentkezzék! Ígérgetők kíméljenek!
Ui.:Természetesen nem ingyé kérek semmit
Kérem,ha van valakinek Nordsten Lift-o-matic 21 soros vetőgéphez magyar nyelvű vetési és leforgatási táblázata jelezze a fgabcsi@citromail.hu -ra.Köszönöm.
John Deere 4755-ös géphez keresek javítási útmutatót és alkatrészkatalógust. Bármilyen megoldás érdekel.
Válasz #-2 hozzászólásra
Helló! Ha van lehetőség, akkor átküldenéd nekem a terra gépkönyvet? bodyp@freemail.hu
Válasz #-1 hozzászólásra
Helló! Ha van lehetőség, akkor átküldenéd nekem a terra gépkönyvet? bodyp@freemail.hu
Szeretnék vásárolni steyr 650 tipushoz karbantartási és kezelési gépkönyvet,segítségeteket előre is köszönöm.0630 4311124!!!
Claas Dominator 105.höz keresek gépkönyvet vagy bescannelt gépkönyvet másolatot!!! SÜRGŐS!!! Segítsetek! ELőre is köszönöm!
Keresek 442-es ndk bálázóhoz gépkönyvet ha valakinek van irjon.
Engem érdekelne t-16m gép könyv vagy CD. Előre is köszönöm!!!!!