Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Büresz #659. hozzászólásáraKiveheted, de nem feltétlenül szükséges. Találsz alatta egy furatot ami a szivattyútól jön. Én wd40-el kimostam. Inkább a csövet vedd ki, a szűrővel együtt ki tudod húzni az olajtartályból. Először mindenképpen öntsd ki az olajat belőle. Ha kihúztad a szűrőt, mosd át benzinnel. Levegővel nem szabad fújatni, mert átszakadhat.
Válasz Büresz #651. hozzászólásáraSzia!
Ugyanez volt a tünet ms170-nél, mire rájöttem, szétszedtem párszor. Nekem a csövön, ami összeköti a szivattyút az olajtartállyal, volt egy kis repedés, így nem volt vákum. Szabad szemmel nem láttam. Vedd le róla a keretet, fejre állítva a fűrészt óvatosan ki tudod venni a csövet, csak az öntött gumi fülek tartják a helyén. Pár száz forint. A kis piros ( vagy zöld ) dugót rendesen illeszd vissza, máskülönben a kipufogóra nyomja az olajat.
Válasz Büresz #653. hozzászólásáraAkkor az olajzó lyukon át folyik az olaj valamennyire? Nézd át az egész rendszert lehet duguluás van,ha nem akkor valószínű hogy a csigakerék a főtengelyen ami műanyagból van, az szokott elkopni,vagy a szivattyú.
Válasz Büresz #653. hozzászólásáraAnno a kicsi stil ujkoràban pàr tank utàn nem olajozott. Megszorult a lànc ahogy bemelegült.ezt pàrszor csinàlta azt megjavult.
Válasz .Richard. #650. hozzászólásáraLap nélkül is próbálltam, de nagyon kevés jön. Szinte új, eldugulhatott volna? Meg valami szelepet olvastam hogy nézzem meg, talán a szűrőbe lehet? Holnap tüzetesebben átvizsgálom.
Válasz Büresz #648. hozzászólásáraOlajcsatorna a lapban tiszta? Mi hajtja a szivattyut?nem a dob külseje egy acèldrot szerüsèggel?a stilen olyan. Ha kiakad akkor nem hajthatja. De ez ritka eset. Lap nèlkül esetleg megprobàlni olajoze.
Válasz Büresz #646. hozzászólásáraFordulatszám függő teljesen automatikus. Csökkentett anyagtovábbítású olajszivattyúból áll. A láncolaj célzottan és veszteség nélkül oda kerül, ahol szükség van rá. A lánckenő olaj felhasználása akár 50%-kal is csökkenthető. Ezt mondja a szakirodalom.
Üdv! Van egy 171-es stihl fűrészem amibe kb van 50 üzemóra kb, és nagyon keveset olajoz, eddig jó volt, pár tank óta alig fogy belőle az olaj, husqvarna olajat használok, állítani a kicsiken nem lehet? A kipufogó mellett van egy piros dugó, azt olvastam ott lehet de úgy nézem hogy téves infó. Valakinek ötlete?
Válasz atisgyulai #642. hozzászólásáraJogos! Sajnos mindig sok a tennivaló a napi tennivalók mellett, sok az azonnal szükséges javítás karbantartás. Így idő hiányában nem tudok mindenre figyelni egy két dolog mindig elmarad, azután mikor kellenek meg bosszankodhatok.
Bepakoltam a műhelybe a fűkaszát emlékeztetőnek...
Válasz ..MZ/X.. #637. hozzászólásáraÉn a fűnyíróval, fűkaszával meg a rotakapával rendre így járok. Hiába engedem le a benzint télire valahol mindig marad annyi, hogy bajt csináljon.
Válasz wernerj #636. hozzászólásáraHasználj a benzinhez valamilyen stabilizáló, konzerváló adalékot. Sajnos moslék minőségű lett már ez is, jóformán pár hét állás után már elkezd trutymósodni és eltöm mindent.
Egy barátom 4t honda szivattyú motorját szedtem most szét, a benzinből kivált, kikeményedett trutymó kitámasztotta a szívó szelepet.
Sziasztok!
Szimmeringek kicserélve, de nem az volt a baja. A karbiban lévő kis fémhálós szűrő volt eldugulva. A benzinből kivált az adalék, eltömítette. Amióta kimostam mindent wd40-el, semmi gondja nincs. Az üzemanyag-csőben is volt trutymó bőven, ami benzinnel nem jött ki, a wd40 feloldotta. Mostanában annyit szereltem a kis fűrészt, hogy lassan csukott szemmel is összerakom. De legalább jó lett. Köszönöm mindenkinek, aki foglalkozott a problémámmal!
Válasz wernerj #634. hozzászólására Nekem is szarakodott egy fűrész mire nagy nehezen rájöttem ,hogy fel voltak lazulva a forgattyús ház csavarjai és ott kapott fars levegőt meghúztam és jó lett.
Válasz antaljoco0 #631. hozzászólásáraNem próbáltam. Hozok ma 2 szimeringet, úgysem lett cserélve még amióta nálam van a gép. Egy 051-es meg egy 038-as mellett dolgozik az erdőn, de ezt használom a legtöbbet. Ma a 38-assal lesz gallyazás.
Válasz wernerj #625. hozzászólásáraNekem akkor csinált ilyet amikor szimeringes lett a stihl. Falsot szívott pláne bemelegedés után. A hiba valóban nagyon hasonlított az üzemanyag hiányra, csak itt a levegő lett túl sok adott üzemanyaghoz.
Válasz máris szomszéd #624. hozzászólásáraMa vitem visza a boltba ahol vettem mert ott vállalnak élezést 600 ft ért meg csinálták és vettem egy élezöt is hoozá
Nagyon szépen köszönöm a segitségetek
Válasz B.Bali #626. hozzászólásáraMegnézem, de azért nem gyanakodtam erre, mert az indulással nincs gond. Amikor a másik szimmeringes lett, győztem rángatni hogy beinduljon. Köszönöm!
Sziasztok!
Ms170 Stihl, pöcc-röff indul, bemelegszik, és felpörög, meg fuldoklik mintha szivatóval menne. Oldalára fordítom, nagyjából rendeződik az alapjárata. Visszafordítom, és leáll. Karburátort szétszedtem, membránnak semmi baja, a tankban a szűrőnek szintén nincs dugulása.Amíg nagyjából hideg, jól működik. Találkozott már valaki hasonlóval?
Válasz mocsok14 #621. hozzászólásáraA lidl-ben van élező. Azzal szoktam indulás előtt meghúzni. Napközben meg csak óvatosan reszelővel. Az én 180-asom több mint 15-éves!! Lánc lap nem eredeti rajt. De volt olyan majdnem ledobtam a fáról. (nem volt alapjárat........) Mióta OMV nél tankolok minden rendben van!! Állítás nélkül!
Válasz máris szomszéd #619. hozzászólásáraHány tankal pasz ugy 4 liter ment el igy
A láncolajbol a wg100 ast kap
2-3 tankolásként forditva van a láncvezető
A keverék az 50 est kap
Ez az elsö fürészem
Az alábbiak mind igaz, az olajra, és a láncolajra is, ami nekem hosszútávon még bevált, az az , hogy prémium (pl. OMV) benzint használok a géphez, annyira nem nagy külnöbség árban, hogy számomra ne érje meg.
Válasz mocsok14 #618. hozzászólásáraAz igen,hány tankkal hajtottál ki eddig?
Meghálálja a jó láncolajat a record az nem az.
Minden tank után reszelni mire elreszeled a fogat akkorra úgy is elkopik a szem.
Néha fordítsd a vezetőt és az olajzó lyukat tisztítsd.
Motorba meg csak a legjobbat a gyári olajat,mi 1/40-esbe keverjük el nem rontja
Válasz mocsok14 #616. hozzászólásáraFélre van reszelve a lánc,hajlamos az ember nem egyformán reszelni a két oldalról köztük én is.
Lehet venni reszelő sablont nem muszáj drága stihlt a lényeg a lánc méretéhez valót azon egyértelmű milyen szögben csináld.
Ha vasat követ fogtál akkor egyből félremegy addig kell reszelni amíg nem lesz hibátlan.
Sziasztok
Kb 1 honapja vettem egy stihl ms 180 ast
Azota döntötem galyaztam daraboltam ács munkákat csináltam vele tökéletes gép
De most azz a problémám hogy ha vastag fát kezdek vágni bele ér a lap háromnegyed része elkezd ferdén vágni és égeti a lánc szemeket nem tudom mi lehet a baj segitségeket elöre is köszönőm
Hátha valaki tud nekem okos tanácsot adni. Van egy husqvarna 440 es fűrészem,ami gyári méretű lappal van ellátva, ami 38cm.AZ lenne a kérdésem,hogy rövid idejű használatra(van 2.3 db nagyobb átmérőjű nyárfa rönk) elbírna e egy kb 50 centis vezetőt?
1310 hozzászólás
Válasz Büresz #659. hozzászólásáraKiveheted, de nem feltétlenül szükséges. Találsz alatta egy furatot ami a szivattyútól jön. Én wd40-el kimostam. Inkább a csövet vedd ki, a szűrővel együtt ki tudod húzni az olajtartályból. Először mindenképpen öntsd ki az olajat belőle. Ha kihúztad a szűrőt, mosd át benzinnel. Levegővel nem szabad fújatni, mert átszakadhat.
Válasz wernerj #658. hozzászólásáraKöszi, megnézem. A piros dugót is ki lell venni?
Válasz Büresz #651. hozzászólásáraSzia!
Ugyanez volt a tünet ms170-nél, mire rájöttem, szétszedtem párszor. Nekem a csövön, ami összeköti a szivattyút az olajtartállyal, volt egy kis repedés, így nem volt vákum. Szabad szemmel nem láttam. Vedd le róla a keretet, fejre állítva a fűrészt óvatosan ki tudod venni a csövet, csak az öntött gumi fülek tartják a helyén. Pár száz forint. A kis piros ( vagy zöld ) dugót rendesen illeszd vissza, máskülönben a kipufogóra nyomja az olajat.
Válasz Bolha. #655. hozzászólásáraNagy gázon nagyon kevés.
Válasz Bolha. #655. hozzászólásáraÁtnézem holnap, van egy 23-asom 15 év után kellett cserélni szivattyút, azért vagyok tanácstalan.
Válasz Büresz #653. hozzászólásáraAkkor az olajzó lyukon át folyik az olaj valamennyire? Nézd át az egész rendszert lehet duguluás van,ha nem akkor valószínű hogy a csigakerék a főtengelyen ami műanyagból van, az szokott elkopni,vagy a szivattyú.
Válasz Büresz #653. hozzászólásáraAnno a kicsi stil ujkoràban pàr tank utàn nem olajozott. Megszorult a lànc ahogy bemelegült.ezt pàrszor csinàlta azt megjavult.
Válasz .Richard. #652. hozzászólásáraEddig jó volt.
Válasz Büresz #651 jo kèrdès. Vàkum? Esetleg dugulàs. Ha gyàri'uj akkor lehet gyàri hiba.
Válasz .Richard. #650. hozzászólásáraLap nélkül is próbálltam, de nagyon kevés jön. Szinte új, eldugulhatott volna? Meg valami szelepet olvastam hogy nézzem meg, talán a szűrőbe lehet? Holnap tüzetesebben átvizsgálom.
Válasz Büresz #648. hozzászólásáraOlajcsatorna a lapban tiszta? Mi hajtja a szivattyut?nem a dob külseje egy acèldrot szerüsèggel?a stilen olyan. Ha kiakad akkor nem hajthatja. De ez ritka eset. Lap nèlkül esetleg megprobàlni olajoze.
Válasz Büresz #648. hozzászólásáraA meghajtó a helyén van?
Válasz RkTomi #647. hozzászólásáraEddig kb annyi fogyott mint a benzinből, most meg 3 tank benzin után se fogy ki?
Válasz Büresz #646. hozzászólásáraFordulatszám függő teljesen automatikus. Csökkentett anyagtovábbítású olajszivattyúból áll. A láncolaj célzottan és veszteség nélkül oda kerül, ahol szükség van rá. A lánckenő olaj felhasználása akár 50%-kal is csökkenthető. Ezt mondja a szakirodalom.
Üdv! Van egy 171-es stihl fűrészem amibe kb van 50 üzemóra kb, és nagyon keveset olajoz, eddig jó volt, pár tank óta alig fogy belőle az olaj, husqvarna olajat használok, állítani a kicsiken nem lehet? A kipufogó mellett van egy piros dugó, azt olvastam ott lehet de úgy nézem hogy téves infó. Valakinek ötlete?
Válasz rigás #643. hozzászólásáraköszönöm
Válasz atisgyulai #642. hozzászólásáraJogos! Sajnos mindig sok a tennivaló a napi tennivalók mellett, sok az azonnal szükséges javítás karbantartás. Így idő hiányában nem tudok mindenre figyelni egy két dolog mindig elmarad, azután mikor kellenek meg bosszankodhatok.
Bepakoltam a műhelybe a fűkaszát emlékeztetőnek...
Válasz Bán Zsolt #641. hozzászólásáraKi, van egy 20 éves stihl-em mióta megvan natúr hidraulika olaj a lánckenő, fene baja sincs tőle.
Válasz rigás #639. hozzászólásáraLeeresztés után még be szoktam röffenteni a gépeket. Vagy úszósnál karbi alja le, és szárazra tisztítom.
Válasz rigás #640. hozzászólásárakidolgozza szivattyú?
Válasz Bán Zsolt #638. hozzászólásáraHidraulika olaj nem dermed...
Válasz ..MZ/X.. #637. hozzászólásáraÉn a fűnyíróval, fűkaszával meg a rotakapával rendre így járok. Hiába engedem le a benzint télire valahol mindig marad annyi, hogy bajt csináljon.
synthplus lánckenő reggelre megdermedt az akkor valami hamisítvány?
Válasz wernerj #636. hozzászólásáraHasználj a benzinhez valamilyen stabilizáló, konzerváló adalékot. Sajnos moslék minőségű lett már ez is, jóformán pár hét állás után már elkezd trutymósodni és eltöm mindent.
Egy barátom 4t honda szivattyú motorját szedtem most szét, a benzinből kivált, kikeményedett trutymó kitámasztotta a szívó szelepet.
Sziasztok!
Szimmeringek kicserélve, de nem az volt a baja. A karbiban lévő kis fémhálós szűrő volt eldugulva. A benzinből kivált az adalék, eltömítette. Amióta kimostam mindent wd40-el, semmi gondja nincs. Az üzemanyag-csőben is volt trutymó bőven, ami benzinnel nem jött ki, a wd40 feloldotta. Mostanában annyit szereltem a kis fűrészt, hogy lassan csukott szemmel is összerakom. De legalább jó lett. Köszönöm mindenkinek, aki foglalkozott a problémámmal!
Válasz wernerj #634. hozzászólására Nekem is szarakodott egy fűrész mire nagy nehezen rájöttem ,hogy fel voltak lazulva a forgattyús ház csavarjai és ott kapott fars levegőt meghúztam és jó lett.
Válasz antaljoco0 #631. hozzászólásáraNem próbáltam. Hozok ma 2 szimeringet, úgysem lett cserélve még amióta nálam van a gép. Egy 051-es meg egy 038-as mellett dolgozik az erdőn, de ezt használom a legtöbbet. Ma a 38-assal lesz gallyazás.
Válasz B.Bali #626. hozzászólásáraSzerintem is!
Válasz wernerj #625. hozzászólásáraNekem akkor csinált ilyet amikor szimeringes lett a stihl. Falsot szívott pláne bemelegedés után. A hiba valóban nagyon hasonlított az üzemanyag hiányra, csak itt a levegő lett túl sok adott üzemanyaghoz.
Válasz wernerj #630. hozzászólásárakipufogó nélkül próbáltad?
Válasz Maszek Zs #629. hozzászólásáraPróbáltam. Semmi változás. Ha kiderül mi a baj, megírom.
Válasz wernerj #627. hozzászólásáraA tanksapka nem zár túl jól? Próbáld meg ilyenkor meg lazítani a tanksapkát.
Válasz máris szomszéd #624. hozzászólásáraMa vitem visza a boltba ahol vettem mert ott vállalnak élezést 600 ft ért meg csinálták és vettem egy élezöt is hoozá
Nagyon szépen köszönöm a segitségetek
Válasz B.Bali #626. hozzászólásáraMegnézem, de azért nem gyanakodtam erre, mert az indulással nincs gond. Amikor a másik szimmeringes lett, győztem rángatni hogy beinduljon. Köszönöm!
Válasz wernerj #625. hozzászólásáraFőtengely szimeringes lesz szerintem
Sziasztok!
Ms170 Stihl, pöcc-röff indul, bemelegszik, és felpörög, meg fuldoklik mintha szivatóval menne. Oldalára fordítom, nagyjából rendeződik az alapjárata. Visszafordítom, és leáll. Karburátort szétszedtem, membránnak semmi baja, a tankban a szűrőnek szintén nincs dugulása.Amíg nagyjából hideg, jól működik. Találkozott már valaki hasonlóval?
Válasz mocsok14 #621. hozzászólásáraAztaa... több mint 10 tank élezés nélkül még szép,hogy nem fog.
Válasz mocsok14 #621. hozzászólásáraA lidl-ben van élező. Azzal szoktam indulás előtt meghúzni. Napközben meg csak óvatosan reszelővel. Az én 180-asom több mint 15-éves!! Lánc lap nem eredeti rajt. De volt olyan majdnem ledobtam a fáról. (nem volt alapjárat........) Mióta OMV nél tankolok minden rendben van!! Állítás nélkül!
Válasz darkcore #620. hozzászólására Így van!! Szerintem kevesebbet is eszik vele és pont ott vagy mint az olcsóbbal!!!
Válasz máris szomszéd #619. hozzászólásáraHány tankal pasz ugy 4 liter ment el igy
A láncolajbol a wg100 ast kap
2-3 tankolásként forditva van a láncvezető
A keverék az 50 est kap
Ez az elsö fürészem
Az alábbiak mind igaz, az olajra, és a láncolajra is, ami nekem hosszútávon még bevált, az az , hogy prémium (pl. OMV) benzint használok a géphez, annyira nem nagy külnöbség árban, hogy számomra ne érje meg.
Válasz mocsok14 #618. hozzászólásáraAz igen,hány tankkal hajtottál ki eddig?
Meghálálja a jó láncolajat a record az nem az.
Minden tank után reszelni mire elreszeled a fogat akkorra úgy is elkopik a szem.
Néha fordítsd a vezetőt és az olajzó lyukat tisztítsd.
Motorba meg csak a legjobbat a gyári olajat,mi 1/40-esbe keverjük el nem rontja
Válasz máris szomszéd #617 hozzászólás
Oké köszönöm
Akkor az lesz a baj mert élezve még nem volt amiota meg van és igen földet kapot
Válasz mocsok14 #616. hozzászólásáraFélre van reszelve a lánc,hajlamos az ember nem egyformán reszelni a két oldalról köztük én is.
Lehet venni reszelő sablont nem muszáj drága stihlt a lényeg a lánc méretéhez valót azon egyértelmű milyen szögben csináld.
Ha vasat követ fogtál akkor egyből félremegy addig kell reszelni amíg nem lesz hibátlan.
Sziasztok
Kb 1 honapja vettem egy stihl ms 180 ast
Azota döntötem galyaztam daraboltam ács munkákat csináltam vele tökéletes gép
De most azz a problémám hogy ha vastag fát kezdek vágni bele ér a lap háromnegyed része elkezd ferdén vágni és égeti a lánc szemeket nem tudom mi lehet a baj segitségeket elöre is köszönőm
Válasz broll79 #611. hozzászólásáraadatok husira
Ezt a férjem küldi azt üzeni nyugodtan ráteheted ha csak ennyit akarsz vágni, csak finoman vágd ne erőltesd.
Válasz máris szomszéd #613. hozzászólására
Válasz broll79 #611. hozzászólásáraNem a vezető hossza nyírja ki a gépet hanem az ember ujja amelyik a gázt húzza neki.
Válasz broll79 #611. hozzászólásáraÉsszel használva biztosan. Én úgy vagyok vele hogy 1 cm2 1 cm vezetőhossz.
Hátha valaki tud nekem okos tanácsot adni. Van egy husqvarna 440 es fűrészem,ami gyári méretű lappal van ellátva, ami 38cm.AZ lenne a kérdésem,hogy rövid idejű használatra(van 2.3 db nagyobb átmérőjű nyárfa rönk) elbírna e egy kb 50 centis vezetőt?