Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csabahegeszt #1012. hozzászólásáraIlynről nem is hallottam. Csak a falszigetelős dologrol mint irták. Ha a lapot nem félted rakjál fel használt szart a légszűrőn jobban aggodnék. Szerintem alacsony fordulaton ha nem port sziv be mehet. Vagy valami szivacsot a légszűrőnek ne egyen földet.
Válasz csabahegeszt #1012. hozzászólásáraAz utólagos víz szigetelés berakók láncfűrésszel dolgoznak.
Annyi,hogy valami vídiás lánc volt,meg nem benzines hanem villanyos volt a meghajtás.
Válasz .Richard. #1006. hozzászólásáraEz igaz, nem csak a jutyubra de az egész netre.
Nekem azért már sokszor segítségemre voltak a netes infók videók, írások kommentek mert sokszor szerelek olyasmit amit eddig még soha. Aztán mint a veréb, válogatom az ehetőt a sok xarból.
Válasz rigás #1003. hozzászólásáraJut eszembe miota van ez a Yutub azota mindenki profi szerelő meg szakács. Kiváncsi vagyok embertműteni hányan probálhattak yutub alapján. Vajon az beindulte az utolso öltés után?
Válasz mtz1221 #992. hozzászólására A fürész karburátor működéséről beállításról, van egy rakat videó a jútyubon. Én is most bütyköltem az enyémet.
Kibeleztem rendesen! Videjók
Válasz mtz1221 #995. hozzászólásáraHát ha biztos vagy benne, hogy oldalra forditva nem a gyujtás megy el ,letestel oldalra döntve vagy szar a leállito bele,akkor a buvárcső a tankban vagy likas valahol vagy meg van szorulva oldalt ,eldöntve meg nem esik alulra hanem fennt marad és levegőt kap. Az lent lafog a tank aljában igy döntve is oda kéne esnije.
Válasz .Richard. #993. hozzászólásáraSemmi majd vissza viszem garancia alatt van. De van egy másik nevenincs kínai is, az megy mint állat csak újkora óta nem lehet oldalra fordítani mert elfogy a benzin a karburátorból. Azzal mi lehet ???
Válasz mtz1221 #992. hozzászólásáraL alapjárat. H terheléskori benzin. Mikor maxra pörgeted ezzel tudodd lefojtani. Az L csavart ugy állitsd be,hogy egyenletesen menjen. Az alattalévő a kézi gázkart állitja ami a folytoszelepé. Azzal tudod alapjáratot csökkenteni. A H ha be van tekerve lehet el sem indul mint irod. Nem kap benzint terhelésre. Azt ugy hajtsd kifele ,hogy ne pörögjön üveg hangon ha max gázon megy.
1 éves Stihl 230-as, mitől lehet hogy reggeli első indítást nem akarja ??? Nincs rajta kézi benzin pumpa. Eddig indult 6-7 berántásra, most 60-70-re. Utána meg alig kell hozzányúlni, indul gond nélkül egész nap. Meg ez nincs elírva a beállításoknál hogy a H álltócsavart forgassuk el ütközésig óramutató irányába ütközésig ??? Nem kéne azt vissza tekerni is ??? 3/4 az egész fordulata, nem lehet többet. De ha elforgatom óramutató irányába ütközésig úgy pereg mint állat. Előtte ellentétesen volt, úgy meg mintha sok benzint kapna alapgázon.
Válasz B.Bali #987. hozzászólásáraAnnyit megért nekem, főleg, hogy nem valami erős a reszelőtudományom se, sokat még nem, kb. 100 mázsa akác/mandula vegyest karatéztam vele szét, de nem érzem még szükségét a reszelőnek.
Válasz mtz1221 #976. hozzászólásáraNézd végig egyesével a lánc körmeit, amik a vezetőben futnak, tapogasd, nem e sorjás. Ha sorjás, reszelő. Ha ott jó, a szemeknél görbülhet, azt is szemmel-kézzel, szemenként ki lehet szűrni.
Ha szem görbe, kuka, bár én így még nem jártam. A vezetőkörmöket már reszelgettem.
Válasz mtz1221 #975. hozzászólásáraSüllyesztett elég mélyen van. Ahogy a markolat befordul a gép talpához, kb. középen van egy lyuk a markolatban, ott lesz.
Nekem tán jelzés is van rajta, de mindjárt képezek ide egy képet róla
Válasz Gumóka #973. hozzászólásáraSzorul is 2 helyen a lánc. Járassam meg két fogóval ??? Milyen olajat használtok a lánckenéshez ??? Van aki azt mondja gyári stihl olajat, van aki meg sae10 vagy 0w-30 motorolajra esküszik.
Válasz mtz1221 #964. hozzászólásáraNézd végig a láncot, a láncvezető fülek kaptak valszeg, a csillagkerék meg tudja gyepálni. Lehet csak sorjás, nem biliacél, hogy görbüljön, akkor már baj van.
Válasz .Richard. #968. hozzászólásáraNem vagyok csak sajnálnám a kardot. Meg az új láncot is. Marha voltam, láttam hogy kéne rajta húzni, de nem volt már csak 5 perc munka.
Válasz fexco #967. hozzászólásáraNem lehet mindig még elkopik a végén. Te hogy állsz a kardozással ??? Csak ne erdőre meny, mert még megesz a fekete párduc.
1318 hozzászólás
Válasz csabahegeszt #1012. hozzászólásáraIgen egy 60cm falat vágtam vele, az eredménye engem is meglepett. Új láncot kellett rá vennem.
Köszi
Mindenkinek
Ez a villanyos dolog jó lehet.
Mert ott nincs légszűrö
Válasz csabahegeszt #1012. hozzászólásáraIlynről nem is hallottam. Csak a falszigetelős dologrol mint irták. Ha a lapot nem félted rakjál fel használt szart a légszűrőn jobban aggodnék. Szerintem alacsony fordulaton ha nem port sziv be mehet. Vagy valami szivacsot a légszűrőnek ne egyen földet.
Válasz csabahegeszt #1012. hozzászólásáraAz utólagos víz szigetelés berakók láncfűrésszel dolgoznak.
Annyi,hogy valami vídiás lánc volt,meg nem benzines hanem villanyos volt a meghajtás.
Válasz Gumóka #1013. hozzászólásáraHát az a baj ,hogy dolgozni nem akar senki mondjuk én sem
Válasz csabahegeszt #1012. hozzászólásáraVagy szögesdrót két markos legénnyel a végein.
Vágot valaki már vályogfalat láncfűrészel?
Sima lánc az vinné?
A gépet nem ba..a tönkre,sajnálnam a husqarnát.
Vagy vegyek valami olco kici kinait?
Válasz .Richard. #1002. hozzászólására40 centiig lebírom dugni, majdcsak elég lesz a gyökérnek.
Válasz rigás #1003. hozzászólására Én is így szoktam újabban, amit nem tudok azt a netről.
Válasz mtz1221 #1001. hozzászólásáraOk!
Válasz Gumóka #1000. hozzászólásáraEz más, egy olyat amit mondasz már apám el reszelt "nagyon" érti az öregem
Válasz .Richard. #1006. hozzászólásáraEz igaz, nem csak a jutyubra de az egész netre.
Nekem azért már sokszor segítségemre voltak a netes infók videók, írások kommentek mert sokszor szerelek olyasmit amit eddig még soha. Aztán mint a veréb, válogatom az ehetőt a sok xarból.
Válasz rigás #1003. hozzászólásáraJut eszembe miota van ez a Yutub azota mindenki profi szerelő meg szakács. Kiváncsi vagyok embertműteni hányan probálhattak yutub alapján. Vajon az beindulte az utolso öltés után?
Válasz rigás #1003. hozzászólásáraMielött ugy gondolod,hogy tul sok a kacat benne szerintem mindent rakj vissza bele.
Válasz .Richard. #1002. hozzászólására
Válasz mtz1221 #992. hozzászólására A fürész karburátor működéséről beállításról, van egy rakat videó a jútyubon. Én is most bütyköltem az enyémet.
Kibeleztem rendesen!
Videjók
Válasz mtz1221 #1001. hozzászólásáraEleinte biztos szokatlan lesz az eke helyett.
Válasz Balázs. #999. hozzászólásáraÉn is pont most rendeltem egyet. azt mondják bírja a földet is, majd jelentkezem ha megjön.
Válasz Balázs. #999. hozzászólásáraOtt van visszább az exl, amit linkeltem, nekem eddig hibátlan
Vidiás láncot érdemes megvenni? Ismeri valaki?
Válasz mtz1221 #992. hozzászólásáraTakaríts ki ,vagy cseréld az üa. szűrőt,gyári karbi beállításokat alkalmazz.
Válasz mtz1221 #995. hozzászólásáraHát ha biztos vagy benne, hogy oldalra forditva nem a gyujtás megy el ,letestel oldalra döntve vagy szar a leállito bele,akkor a buvárcső a tankban vagy likas valahol vagy meg van szorulva oldalt ,eldöntve meg nem esik alulra hanem fennt marad és levegőt kap. Az lent lafog a tank aljában igy döntve is oda kéne esnije.
Válasz mtz1221 #995. hozzászólásáraSúlyozd meg a búvárcsövet, vagy lehet a tankba van megtörve, fűkaszával voltam így
Válasz .Richard. #993. hozzászólásáraSemmi majd vissza viszem garancia alatt van. De van egy másik nevenincs kínai is, az megy mint állat csak újkora óta nem lehet oldalra fordítani mert elfogy a benzin a karburátorból. Azzal mi lehet ???
Válasz mtz1221 #992. hozzászólásáraNekem ultrahangos karburátorpucolás kellett, utána megcsavargatta a szaki, azóta pöpec.
Válasz mtz1221 #992. hozzászólásáraL alapjárat. H terheléskori benzin. Mikor maxra pörgeted ezzel tudodd lefojtani. Az L csavart ugy állitsd be,hogy egyenletesen menjen. Az alattalévő a kézi gázkart állitja ami a folytoszelepé. Azzal tudod alapjáratot csökkenteni. A H ha be van tekerve lehet el sem indul mint irod. Nem kap benzint terhelésre. Azt ugy hajtsd kifele ,hogy ne pörögjön üveg hangon ha max gázon megy.
1 éves Stihl 230-as, mitől lehet hogy reggeli első indítást nem akarja ??? Nincs rajta kézi benzin pumpa. Eddig indult 6-7 berántásra, most 60-70-re. Utána meg alig kell hozzányúlni, indul gond nélkül egész nap. Meg ez nincs elírva a beállításoknál hogy a H álltócsavart forgassuk el ütközésig óramutató irányába ütközésig ??? Nem kéne azt vissza tekerni is ??? 3/4 az egész fordulata, nem lehet többet. De ha elforgatom óramutató irányába ütközésig úgy pereg mint állat. Előtte ellentétesen volt, úgy meg mintha sok benzint kapna alapgázon.
Válasz Tom250 #982. hozzászólásáraVégül ennyi jött ki a 30cm vastag dióból
2m*19cm-esek lettek
Válasz B.Bali #989. hozzászólásáraIgaz én csak méterbe, a vékonyabbat 2-be vágom, meg nyers, élő fa volt.
Válasz Gumóka #988. hozzászólásáraAkkor tényleg jobb mint a sima Oregon lánc.Az közel se bír ennyit élezés nélkűl.
Válasz B.Bali #987. hozzászólásáraAnnyit megért nekem, főleg, hogy nem valami erős a reszelőtudományom se, sokat még nem, kb. 100 mázsa akác/mandula vegyest karatéztam vele szét, de nem érzem még szükségét a reszelőnek.
Válasz Gumóka #986. hozzászólására
Válasz B.Bali #985. hozzászólásáraSzerintem jobban tartja az élét és nem nyúlik annyira. 400 forinttal volt drágább a normálnál, mikor én vettem.
Válasz Gumóka #984. hozzászólásáraJobban tartja az élét? Vagy miben jobb?
Válasz B.Bali #983. hozzászólására911-es hozzászólásomban a link
Válasz Gumóka #980. hozzászólásáraSzia! Az milyen lánc?
Ma hoztam haza egy kisebb diófarönköt hogy végre kitudjam próbálni az ősszel összerittyentett fekvőfűrész állványom, csak időközben rám sötétedett..
Szerintem még egy 4db deszka kijön belőle holnap.
Válasz Gumóka #978. hozzászólására
Válasz Gumóka #979. hozzászólásáraAz exl láncra mondjuk már én is vigyázok, bitang jó elherdálni
Válasz mtz1221 #976. hozzászólásáraNézd végig egyesével a lánc körmeit, amik a vezetőben futnak, tapogasd, nem e sorjás. Ha sorjás, reszelő. Ha ott jó, a szemeknél görbülhet, azt is szemmel-kézzel, szemenként ki lehet szűrni.
Ha szem görbe, kuka, bár én így még nem jártam. A vezetőkörmöket már reszelgettem.
Válasz Gumóka #977. hozzászólásáraA fekete részen az a lyuk lesz, van jelzése is.
Olajból hardtoil vg100 cagy 120, mit hoz a boltosom.
Válasz mtz1221 #975. hozzászólásáraSüllyesztett elég mélyen van. Ahogy a markolat befordul a gép talpához, kb. középen van egy lyuk a markolatban, ott lesz.
Nekem tán jelzés is van rajta, de mindjárt képezek ide egy képet róla
Válasz Gumóka #973. hozzászólásáraSzorul is 2 helyen a lánc. Járassam meg két fogóval ??? Milyen olajat használtok a lánckenéshez ??? Van aki azt mondja gyári stihl olajat, van aki meg sae10 vagy 0w-30 motorolajra esküszik.
Válasz Gumóka #974. hozzászólásáraLátszik a csavarfej, vagy van védője ???
Válasz mtz1221 #972. hozzászólására310-en alul van besüllyesztve a markolatba.
Válasz mtz1221 #964. hozzászólásáraNézd végig a láncot, a láncvezető fülek kaptak valszeg, a csillagkerék meg tudja gyepálni. Lehet csak sorjás, nem biliacél, hogy görbüljön, akkor már baj van.
Tapasztalatból hallottam...
Sima laposreszelővel igazítsd meg.
Évente 2x jároj így én is a lustaságom miatt...
Meg jut eszembe, van valakinek ms 230-asa ??? Nem találom rajta a lánckenő állító csavart. Eddig ami a kezemben volt, azon mindegyiken volt.
Válasz .Richard. #968. hozzászólásáraNem vagyok csak sajnálnám a kardot. Meg az új láncot is. Marha voltam, láttam hogy kéne rajta húzni, de nem volt már csak 5 perc munka.
Válasz fexco #967. hozzászólásáraNem lehet mindig még elkopik a végén. Te hogy állsz a kardozással ??? Csak ne erdőre meny, mert még megesz a fekete párduc.
Válasz R Sándor #966. hozzászólásáraReszelővel ???